לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

(2) אתיופי חתיך או רוסי חתיך?


כל כך רציתי לעשות כייף מיוחד בגעש באותו יום ופניתי לכמה אנשים ושניים מהם היו הכי תכליתיים. האחד הוא האתיופי החתיך שפגשתי לפני כמה שבועות בגעש ומאז נפגשנו עוד פעם או פעמיים לסקס מעולה על החוף. והשני היה רוסי חתיך שזוף וסקסי שכבר שנים אני מדבר איתו און אנד אוף, אבל מעולם לא נפגשנו. שניהם בשלהי שנות העשרים שלהם ושניהם מושכים בטירוף.

כשהתחלנו לדבר לפני כמה שנים הוא בכלל הציג עצמו כאקטיבי וניסיתי לפתות אותו בכל זאת, אבל המרחק וחוסר המיקום הפריעו לממש את זה, כמו גם הסירוב המתמשך שלי לשלוח תמונת פנים עקב הארון העמוק ומצבי המיוחד. לימים ראיתי שהוא שינה את הפרופיל שלו לורסטילי ורק חיכיתי לרגע שההזדמנות הנכונה תגיע. לרוע המזל זה קרה בדיוק באותו זמן שגם האתיופי החתיך הודיע לי שהוא מגיע לגעש ושיחכה לי על החוף.

בראש שלי התגלגל תרחיש שאנחנו עושים שלישיה על החוף. ידעתי שהאתיופי בענין של שלישיה ושהרוסי הוא ורסטילי, אז הדמיון שלי כבר המריא לשמיים. הבעיה שאף אחד מהם לא ידע שאני בונה על שלישיה כזו. כשהגעתי לחוף בדיוק בכניסה פגשתי את הרוסי שהגיע באותו זמן, אז ירדנו יחד אל החוף ופנינו לכיוון ההפוך מהכיוון שידעתי שהאתיופי יושב בו. לא היתה לי כל דרך להודיע לאתיופי כלום כי בדרך כלל אין קליטה בגעש, אז בניתי על כך שאתחיל עם הרוסי וכשהענינים בינינו יתחממו, אשאל אותו מה דעתו לצרף עוד מישהו.

תוכניות לחוד ומציאות לחוד. עוד בטרם התחלנו להתמזמז אפילו, האתיופי פתאום עבר לידינו, כשהוא עושה ריצה על החוף. ידעתי שהטיימינג לא נכון. לא לומר לרוסי כלום ולא לומר לאתיופי כלום. לא רציתי שמישהו יובך לפני שאכין את הקרקע לזה כמו שצריך. אולי הייתי צריך לפחות לעשות לאתיופי שלום, אבל באותו רגע אני הייתי כל כך במבוכה שלא יכולתי להסביר לו מה אני מתכוון לעשות שלא רמזתי ולא סימנתי כלום. זו היתה טעות ובדיעבד אני יודע שכנראה שהפסדתי את האתיופי החתיך הזה לתמיד, אבל בין החתיך האתיופי והמוכר ולבין החתיך שטרם עשיתי איתו כלום, ידעתי בדיוק מה אני מעדיף באותו רגע. העדפתי את הריגוש, את הפיתוי ואת הכיבוש של בחור שרציתי להשיג כבר שנים. הפנטסיה שלי היתה שאולי כעבור כמה זמן האתיופי יעשה עוד סיבוב על החוף ואז אוכל להכניס אותו לענינים, אבל זה לא קרה.


בינתיים על החוף, אחרי שהתגברתי על המבוכה הראשונית שלי בלהתחיל לדעת במישהו חדש שאין לי מושג מה יהיו התגובות שלו, שלחתי יד מלטפת אל הגב החלק והזהוב שלו ואחר כך קירבתי את ראשי אליו לנשיקה מתוקה ראשונה, שהיתה בדיוק מה שרציתי שתהיה. חמה, חושנית וסקסית מאוד. הזין שלי התעורר לתחיה והרוסי החתיך לא פיספס את זה ושלח את ידו ללטף לי את הענינים. הבעיה היתה שישבו עוד כמה זוגות במרחק לא גדול מאיתנו, אז למרות שלפני שנפגשנו הוא היה מודאג שמא לא יהיה שום דבר מעניין בחוף, הפעם הוא התחיל להיו במבוכה לעשות את מה שבא לנו כל כך לעשות, בגלל שהם היו שם.

אבל, בסופו של דבר, החרמנות ניצחה את הביישנות, לפחות באופן חלקי. הסתובבנו הצידה כך שהגב שלי אליהם והחתיך הסקסי הזה ירד לי קצת ואחר כך סובב את גבו אלי, מקשית את עצמו לתנוחת כפיות, ואת זה כבר לא יכולתי להפסיד. שמתי מה שצריך והתחלתי לחדור אליו בעדינות. זה היה סקסי ומטריף לזיין אותו שם ככה, כשאנחנו מנסים לשכוח מכל מה שמסביב, אבל מלבד התנוחה הזו הוא לא הסכים לכל תנוחה אחרת שתחשוף אותו יותר ממה שגם ככה הוא נחשף. אני כשלעצמי לא הבנתי מה ההבדל. הרי לא היה שום ספק לזוג הבחורים שישבו 20 מטר מאיתנו לגבי מה שאנחנו עושים בדיוק, אז מה זה משנה אם אני מזיין אותו בכפיות על הצד או דופק אותו בדוגי או שהוא רוכב לי על הזין? אבל זה מה שהוא היה מוכן והשתדלתי ליהנות מזה כמה שיותר. 

היה ממש כייף איתו שם. עישנו כמה ג'וינטים שתינו קצת ומדי פעם הוא קצת מצץ לי בהחבא או שנתן לי לחדור לתוכו שוב, נהנה מקבלת הזין שלי עמוק עמוק לתוכ. אחרי שעתיים של כייף כזה, החרמנות שלנו כבר היתה בשיא והוא הסכים להצעה שלי לעלות למעלה על הצוק שמעל החוף ולחפש לעצמנו מקום נסתר שנוכל להזדיין בו כמו שצריך. העליה שבדרך כלל גומרת לי את האוויר בריאות, עברה הפעם הרבה יותר קל, כשידעתי מה מצפה לי בסופה.

לקחתי אותו לאיזו פינה נסתרת שאני מכיר מהעבר בין העצים והשיחים שמעל החוף, והיינו שם לבד לגמרי בצל העצים בלי אף אדם בסביבה. פרשתי את המחצלת והמגבת שלי והפעם כבר הזדיינו בכייך ובתשוקה בכל תנוחה שבא לנו בלי שאף אחד רואה ומפריע. גם טרטורו רעש של אופנוע שטח שנשמע באיזור לא הפריע לנו והמשכנו להזדיין בכייף עד שגמרנו בהנאה רבה.

זה היה אחד הזיונים הטובים שהיו לי עם בחור חדש ולא הצערתי לרגע על המחיר שידעתי שאשלם בכך שאפסיד את האתיופי החתיך ההוא. קיוויתי אמנם שאולי בעתיד הוא יסלח לי שדפקתי לו ברז, אבל לא נתתי לזה להפריע להנאה שלי. היתה לי פנטזיה כמה שנים על הרוסי הזהוב החתיך הזה והגשמתי אותה, ולהפתעתי הוא נהנה לא פחות ממני. אולי יום אחד יתמזל מזלי ואגשים גם את הפנטזיה לעשות שלישיה עם שניהם יחד...

והשיר שקפץ לי לראש כשחשבתי על שני הבחורים החתיכים ההם, הכל כך שונים זה מזה, היה מובן השיר Michael Jackson - Black Or White משנת 1991 (אגב, מי שרוצה להגיע ישר לתחילת השיר שידלק על ההקדמה ויגיע ישר לדקה 1:33 של הקליפ):

 




נכתב על ידי , 8/6/2016 16:31   בקטגוריות אוראלי, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, בהירים, בחורשה, ג'וינט, גייז, געש, הברזה, הומואים, התפרפרויות, זין, חושניות, חרמנות, ים, ליטופים, מוסיקה, משיכה, נשיקות, סטוצים, סקס על החוף, עיניים ירוקות..., פיתוי, פנטזיות, שחורים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סטוץ בגלל כאב הראש שלי


 

הייתי בצימר בצפון, עם האישה. היה סקס על הבוקר אז היא הרגישה מסופקת ורגועה. לי היה כאב ראש שהלך והתגבר עד שבצהריים לא יכולתי לסבול אותו כבר. לפני כן ראיתי מרכז קניות ענק לא רחוק מהישוב בו היינו, אז אמרתי לה שאני קופץ לסופרפארם לקנות אופטלגין ואולי גם לחפש בגדים. כשהגעתי לשם קניתי אופטלגין ובלעתי אותו בשקיקה מחכה לכאב ראש שישכך. הסתובבתי קצת בחנויות ופתחתי גרינדר. שתי הודעות מענינות קפצו לי מול העיניים, שתיהן מבחורים חטובים וסקסיים בשלהי שנות העשרים שלהם. האחד היה עסוק ואמר שיתפנה עוד שעה שעתיים והשני קבע איתי באיזו חורשה בסביבה, אז נסעתי אליו.

 

הוא התגלה בחור עוד יותר אחלה ממה שחשבתי. הפנים הנאות שלו, הגוף החלק (אם כי לא הכי חטוב) והישבן ההורס שלא יכולתי להפסיק לגעת בו. הלוקיישן היה קצת יותר בעייתי. אחרי שבמקום אחד שנעמדנו קרוב מדי לחוף, התחילו לעבור אנשים ונאלנו להפסיק את החיבוקים נשיקות ומציצות ולהרים במהירות את מכנסינו המופשלות. נסענו למקום אחר, שומם יותר בחורשה. הוא מצץ, נהנה, נדלק ממני, מהזין שלי ומהג'וינט שהיה לי. הייתי חם על התחת שלו ועמד לי בטירוף. הוא נתן לי קצת לזיין אותו והפסיק, שוב נתן ושוב הפסיק. כל פעם הייתי בתחושה שאם הייתי ממשיך לזיין עוד דקה בלי שיעצור אותי, הייתי גומר בטירוף. זה לא קרה. לא היה נוח ברכב והוא כל הזמן חשש שיראו אותנו למרות שהיינו די עמוק בצל העצים. אחרי שעה קלה של אקשן חלקי, נאלצנו להפרד כששנינו חרמנים מאוד.

 

ההודעות שהתקבלו ממנו אחר כך היו חרמניות מאוד ולא הותירו מקום לספק שהוא נהנה:  "היה אש, החור שלי רעב לזין שלך. רוצה שתפתח לי אותו. שתעשה אותי פס עד הסוף. החור שלי רטוב אש..." ועוד כאלה וכאלה. הוא דו מיני, עם חברה וגם בארון, והדיסקרטיות שלו עוד יותר סבבה לי. הוא הציע שאבוא איזה יום בשבוע הבא לצפון, ניקח חדר לכמה שעות ושם אוכל לדפוק אותו כמו שצריך. וואלה הוא שווה שעתיים נסיעה. אולי נעשה את זה.

 

אומרים שכאב ראש הוא התירוץ של התחמקות מסקס, אבל במקרה שלי הוא היה דווקא הטריגר לסקס... עולם הפוך.

 

והפעם אולי בגלל הכאב ראש ואולי בגלל הסקס בטבע, בחרתי את השיר Talking Heads - Wild Wild Life משנת 1986:

 


 


נכתב על ידי , 13/5/2016 20:13   בקטגוריות אירוטי, אמת, אנאלי, אוראלי, בחורשה, ג'וינט, גייז, דו מיני, העזה, הפתעות בחיים, התפרפרויות, זין, חושניות, חלקים, חרמנות, מוסיקה, משיכה, סטוצים, סקס, פגישה, פיתוי, תשוקה, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-20/5/2016 21:49
 



אתה חתיך



הזיון עם החתיך מהשדירה מתעכב בינתיים מסיבות כאלה ואחרות, אבל המסרים החרמניים ביננו ממשיכים לעבור מצד לצד ואני מקווה שהוא יבוא באחד הימים הקרובים. בינתיים בגלל שחיכיתי לו, לא זיינתי ולא גמרתי כבר כמה ימים, שזה הרבה זמן בשבילי. אתמול החלטתי להפסיק לחכות, כי עם כל הכבוד לחתיך הזה ולרצון שלי שיהיה אש ופיצוץ בסקס איתו, אין טעם לחכות סתם. אז אחרי שדחיתי כמה הצעות מענינות ומחרמנות השבוע חזרתי לחפש משהו טוב. הפעם החלטתי להיות יותר בררני כי אין טעם להוציא חרמנות כל כך גדולה על סתם זיון, אלא על מישהו שממש שווה את זה, בין אם יהיה יזיז מוכר ובין אם יהיה מישהו חדש.

 

בלי קשר לכך שהתחלתי לחפש, מצא אותי בגרינדר בחור בן 25 שלא חיפשתי. משהו תמונה של הגוף החטוב הגברי והסקסי שלו נראה לי מוכר, אבל לא הצלחתי לזהות. הבחור אומר לי את שמו ואני לא מצליח לזכור. בלקאאוט מוחלט. הבחור נותן לי את הטלפון שלו ואני רואה שהוא כבר נמצא אצלי באנשי קשר. הפרט האחרון הדליק לי איזה זכרון עמום של בחור שדיברתי איתו בגרינדר כמה פעמים לפני כמה שבועות, דו מיני שיש לו חברה ונמצא עמוק בארון וגר באיזור הקרוב אלי. לא זכרתי כל כך מה דיברנו כי כל השיחות של בגרינדר נמחקו לפני זמן מה כשהחלפתי מכשיר טלפון, אבל זכרתי שהיה עניין הדדי בינינו.

 

הבחור סיפר לי שהוא בצפון אבל חוזר אחר הצהרים והציע שניפגש. בסופו של דבר הוא הגיע מאוחר יחסית ולא נותר זמן רב כי הייתי אמור לצאת לאיזו ישיבת עבודה, אז החלטנו להפגש באיזה מגרש חניה במקום שהוא הציע ונראה לי מבודד דיו, רק להכיר זה את זה. הייתי לבוש קצת אלגנט באותו יום בגלל הישיבה המיועדת, וזכרתי שהוא אוהב גברים שמתלבשים יפה.

 

דבר ראשון ששמתי לב אליו כשנפגשנו והוא נכנס לרכב שלי, זה שהוא אכן חטוב-שרירי וגברי. התאכזבתי קצת מהמראה המזוקן-זיפים שהסתיר את פניו החמודות שראיתי קודם בתמונות, אבל לא נורא. אני מצאתי חן בעיניו ומהר מאוד הוא הניח יד על המפשעה שלי ומישש את החבילה שהיתה עדיין במצב די רגוע. הרגשתי שהוא מתנשף קצת בחרמנות וכשהוא שאל מה נעשה, הצעתי שנכנס לחורשה שהיתה בשולי מגרש החניה השומם ההוא.

 

נכנסנו לחורשה ודבר ראשון הוא נצמד אלי לנשיקה חמה רטובה וטובה. אהבתי את זה שהוא מהחושניים שמעריכים
את האינטימיות והקרבה שבנשיקה וחיבוק צמוד ולא רק את פמפומי הזין בגרון או בישבן. הזין שלי גם אהב את זה והגיב בזקפה חזקה, וגם שלו. השחלנו ידיים מתחת לחולצות כדי למשש זה לזה את הגוף ואני גם השחלתי יד לרווח שבין המכנס לישבן שלו כדי למשש את הישבן שהתגלה כישבן עסיסי חם וסקסי עם מידה סבירה של שיער עליו. עד מהרה הפשלנו מכנסיים ותחתונים והגברבר הזה ירד לי למציצה טובה כשהוא לא מפסיק לקרוא קריאות התפעלות מגודלו ויופיו של הזין, למרות שלדעתי הזין שלו לא היה הרבה יותר קטן.

 

אחרי כמה דקות של מציצות הבחור נעמד עם ישבנו אלי, הזין שלי מושחל בין רגליו ואני אוחז במותניו בתנועות של כאילו זיון כשהוא מאונן לעצמו עד שגמר במטחים חזקים ורבי זרע. אני נשארתי חרמן וכשהוא שאל אם אני לא רוצה לגמור אמרתי לו שאני לא גומר ככה. "כן, אתה גומר רק כשאתה מזיין וכשהזין שלך עמוק בפנים..." הוא הגיב בהבנה ואמר שאולי בעוד יומיים יהיה פנוי ואוכל לזיין אותו. "עם זיין כמו שלך צריך שעות, עם שתיה וג'וינט כדי להתרגל אליו בהדרגה" הוא אמר ואני אמרתי שסקס של שעות זה סבבה לגמרי מבחינתי.

 

אחרי שנפרדנו זה מזה סימסתי לו: "חירמנת אותי" והוא הגיב במילים: "אתה חתיך". חשבתי לעצמי, אני? חתיך? אף פעם לא חשבתי על עצמי בתור חתיך ואני עדיין לא חושב שאני חתיך, אבל אם בחור סקסי ומושך כמוהו חושב כך, אז סבבה לי וסבבה  לו. ואולי אלה שוב המשקפיים החדשים שלי שמכות שנית? :-)

 


נכתב על ידי , 14/4/2015 12:23   בקטגוריות אוראלי, אירוטי, אמת, בחורשה, גייז, הומואים, התחלות חדשות, התפרפרויות, זין, חושניות, חרמנות, מחמאות, משיכה, פגישה, צעירים, תמונות, תשוקה, אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-19/4/2015 18:30
 



568,339
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)