לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

(7) מייק-אפ סקס - חצי אונס


כפי שהזכרתי בפוסט הזה  רבתי עם דני התימני הרזה עם העיניים הירוקות אחרי שהתחמקתי ממנו כדי לפגוש את הדתל"ש התחיך שהתחרט והלך. בשבוע שלאחר מכן, למרות שהוא הכחיש שכועס הרגשתי את הקור הנושב מהקוטב ודני פשוט לא היה שם. גם כשפניתי אליו הוא ענה במילים קצרות ולא גילה שום ענין בי או במפגש איתי. החלטתי לקחת את הענינים לידיים ולהתנצל יותר באריכות ובפירוט ונסות להפגש איתו ויהי מה. בסופו של דבר התחלתי להרגיש את ההפשרה האיטית שלו ואחרי כשבועיים סוף סוף  נפגשנו ונסענו שוב לגעש.

 

הפעם המזל האר לנו פנים. גם מזג האוויר היה טוב, וגם החוף היה די ריק. לא היו אנשים בסביבה שיוכלו להפריע והייתי חרמן אש. עוד זימן מקדים היה שדני לא אמר לי לפני הנסיעה "לא בראש לסקס" או "בלי ענינים" וידעתי שיש פתח של תקווה. רציתי להיות איתו, רציתי לגעת בו , רציתי להתנשק איתו ורציתי לזיין אותו.

 

האמת שהכל קצת מעורפל לי כי עברו כבר כמה שבועות מאז וחוץ מזה כבר עישנו והתמסטלנו באותו שלב. אני לא זוכר אם התמזמזנו על החוף, יש מצב שקצת, אבל מהר מאוד הוא רצה להכנס לים. חבשתי את הכובע שלי ושמתי מתחתיו בלי שישים לב את האמצעים הנדרשים כדי להזדיין בים, בלי שהוא יראה, יש לי בקבוקון ג'ל סיכון קטן וגם קונדומים לא תופסים כמעט מקום, אז הכל היה מוכן למה שלא יהיה. נכנסנו למים והתנשקנו ארוכות. הוא ישב מולי ובחיקי והזין שלי שיחק בחור שלו. הרגשתי את החרמנות שלו גוברת. הזין שלו כבר עמד וגם שלי.

 

ידעתי שזה הרגע והושטתי יד לכובע שהיה כבר מקובל על הסלע שליד עם האמצעים מוסתרים בתוכו ושימנתי את כף ידי. "לא אחי, לא" הוא אמר, אבל אמרתי רק שנמרח קצת ג'ל כדי שיהיה יותר נעים להתחכך בו. הוא לא ממש התרצה אבל ידי כבר שימנה את החריץ והחור שלו. רציתי לשלוט בו ולבצע בו את זממני, ירצה או לא ירצה. ידעתי שבתוך תוכו הוא רוצה, רק שההתחמקויות שלו לפעמים נחרצות ולפעמים נאמרות בחצי פה. אני מכיר אותו כבר מספיק טוב והיתה לי הרגשה שהפעם זה ילך לי. שהפעם הוא יכנע לזין הקשוח שלי ולחרמנות של שנינו.

 

המשכתי להתחכך בו ואז הושבתי אותו על הזין שלי. הרגשתי את נשימתו מתרגשת כשהוא התנשף קלות ונאנח והזין שלי נכנס לתוכו עד הסוף. זה היה אלוהי ממש. כל כך התגעגעתי לזיין אותו. הוא המשיך לרכב עוד קצת על הזין שלי כשאנחנו מתנשקים ללא הרף אבל אני כבר רציתי אותו בדוגי. שינינו תנוחה ושוב הוא חזר על ה"לא אחי, עוב אחי" שלי למרות שהתנשפויותיו והזין הזקור בטירוף שלו אמרו לי אחרת. לא ויתרתי וחדרתי אליו בתנופה מאחור כשהוא על הברכיים והתחלתי לפמפם. ה"לא אחי" ו"עזוב אחי, מספיק" שלו המשיכו להשמע בקול ענות חלושה אבל אני לא התכוונתי לוותר.

 

זה היה חצי אונס כשפמפמתי אותו שם במים כנגד רצונו המילולי אבל יחד עם רצונו הגופני. אחרי זמן מה, מחאותיו כבר פסקו וידו כבר אוננה לעצמו במרץ, כשהזיין שלי לא מפסיק לנגוח באחוריו, עד שהרגשתי את התכווצויות הגמירה שלו כשפלט את מטענו בתוך המים. גם אני כבר הייתי קרוב לשיאי וכשחשב כבר להפסיק אמרתי לו: "לא אחי, עוד קצת, בבקשה" והוא נתן לי.

 

זה היה מדהים כשדקה אולי אחריו עיני עצומות הלהט הולך וגובר בין חלצי כשאני רק ממוקד בשיפוד ישבנו המטריף עד שהשפרצתי את כל מטעני החם. זה היה אחד הזיונים הטובים ביותר שלנו, אבל אחרי שגמרנו וחזרנו לחוף הוא לא היה בראש להמשיך עוד. המשכנו לשמוע מוסיקה, לעשן עוד איזה ג'וינט להרגע ואחר כך חזרנו הביתה.

 

והשיר המתבקש הפעם הוא מ - 2015 Lana Del Rey - High By The Beach:

 


נכתב על ידי , 3/7/2016 10:41   בקטגוריות אינטימיות, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, ג'וינט, גייז, גמירות, העזה, זין, געש, חושניות, חרמנות, יזיזות, מוסיקה, משיכה, נשיקות, סקס על החוף, פגישה, פיתוי, שחומים, שעירים, תימנים, רזים, תשוקה, אהבה ויחסים, ישבנים, שליטה גברית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שרמוטולוגיה


 

לפני כחצי שנה -

 

אני מכיר אותו כבר כמה שנים טובות. הוא שחום רזה שעיר סקסי, אוהב סקס, אוהב זין, והרבה. לפני חצי שנה הוא התחיל לדבר איתי על פנטזיה שלו. אמר שמחרמן אותו מאוד שאני אסרסר אותו. אמכור את התחת שלו לגברים אחרים ואשאר לראות איך הוא משתרמט איתם. זה לא היה בשביל לעשות מזה כסף, אלא שהקינקיות של הרעיון הזה שמישהו בא וזורק כמה שקלים ומקבל את התחת שלו, הדליקה אותו.

 

טוב, תמיד חשבתי שפנטזיות צריך להגשים אפילו אם הן לא הפנטזיות שלי, אז זרמתי איתו. הוא פתח כרטיס מיוחד באטרף לצורך העניין וניגש לחפש לקוחות. בפעם הראשונה ביקשנו תעריפים זולים, אפילו סמליים, רק כדי לגלגל את העניין. בסוף הערב אחרי שלושה גברים יצאנו רק עם מעט שקלים, אבל לא הכסף משנה, אלא החוויה. הוא רצה להרגיש זונה והוא הרגיש זונה.

 

עם הבחור השלישי שבא לזיין את השרמוטה שלי, היה משהו קצת שונה. בניגוד לקודמים שזיינו את השרמוטה שלי כשאני רק צופה ומנסה להתחרמן מהסיטואציה, עד שהגיע הבחור השלישי קצת התעייפתי, אז נשארתי לשבת על המיטה כשהם מזדיינים. שיחקתי לעצמי עם הזין שהגיב בזקפה חלקית בעוד השרמוטה שלי רוכב לבחור על הזין. לפתע הבחור סובב את ראשו לעבר הזין שלי והכניס אותו לפה. הוא טוחן את השרמוטה שלי ומוצץ לי בו זמנית. מצץ עמוק. אפילו לקח לגרון. הוא לא היה ממש הטעם שלי, למרות שהיה בן עשרים ומשהו, אבל הסיטואציה היתה מחרמנת מאוד. אני מסתכל על השרמוטה עם סימן שאלה על הפנים שלי והשרמוטה רק מחייך במבט אדיש שכאילו אומר לי לעשות מה שבא לי. אחרי כמה זמן השרמוטה קם מהזין שלו והאקטיבי הזה כאילו שכח ממנו לגמרי ופשוט הסתער לי על הזין. אחרי כמה דקות של פינוק שקיבלתי ממנו אמרתי לו שיחזור לטחון את השרמוטה שלי והוא אכן ציית.

 

אחרי יום יומיים הודיע לי השרמוטה שיש עוד מתענינים וקבענו עוד ערב לסשן של שירמוטים. הפעם העלינו את התעריף. לא בא לי לבזבז שעות בשביל כל כך קצת כסף. עדיין התעריפים היו נמוכים למדי, אבל כפולים מהפעם הקודמת. הפעם שוב היו שלושה כמעט זה אחר זה ובשלישי דרשתי כפול מהראשונים כי כי הוא רצה לזיין את השרמוטה שלי בלי שאני צופה. לזה צריך לשלם כפול. מזל שלפחות הוא גמר מהר ולא התייבשתי הרבה זמן לחכות להם.

 

כאמור, זה קרה לפני כחצי שנה, ואחרי פעמים שעשינו את הסשנים האלה, מיצינו את הרעיון והפסקנו. לא הפסקנו להזדיין חלילה, פשוט הפסקנו לסרסר את התחת שלו לאחרים.

 


 

בחודש האחרון -

לפני חודש, בדיוק ביום בו החלטתי לחתוך מדותן האתיופי ומעוד כמה בחורים שאני מכיר ומזיין כבר תקופה, בעקב הבעיות עם אשתי, החליט זאת גם השרמוטה שלי, בלי שום קשר אלי. הוא מחק את אפליקציות אטרף וגרינדר ואמר שלום לכל המזיינים הקבועים או המזדמנים שלו והשאיר רק שניים, אותי ועוד בחור אחד.

הוא אמר לי שהרגיש מיאוס מכל הזיונולוגיה הזו, אבל עכשיו הפך להיות עוד יותר חרמן עלי. מחפש אותי כל שבוע וכמה פעמים בשבוע, ואני משתדל לתת לו לפחות פעם בשבוע כי הוא חמוד, נחמד ומתמסר כזה. אנחנו לא רק מזדיינים אלא גם מדברים על עבודה והחיים ועברנו כבר זמן ארוך של היכרות בתקופה בה הוא גם הספיק להיות בשתי מערכות יחסים, שבהן היינו בהפסקה, ובתקופות התפרפרות. 

חוץ מזה, אחרי שהרגלתי אותו ליהנות גם מנשיקות ולעשות סקס חם ואינטימי ולא רק סקס ומיכני, ואחרי שלימדתי אותו גם לקבל טוב ועמוק לגרון, הזיון איתו השתדרג עוד יותר. מפעם לפעם הוא מקבל לגרון טוב יותר ולזמן ממושך יותר. בפעם האחרונה שנפגשנו השבוע בדקנו כמה פעמים אני יכול לפמפם את הגרון שלו ברצף לפני שהוא מרגיש שנחנק ומוציא החוצה. הוא הגיע לעשרים פמפומי גרון. מדהים!

 

 



 

והפעם בחרתי שיר חביב משנת 2009 - Lily Allen - Fuck You:

 


נכתב על ידי , 31/1/2016 10:27   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אורגיות, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, גייז, ג'וינט, גרון עמוק, הומואים, התפרפרויות, זין, חרמנות, יזיזות, ישבנים, מוסיקה, נשיקות, סקס, פגישה, פנטזיות, שליטה גברית, שעירים, תשוקה, אהבה ויחסים, שירמוט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בובה (סיפור זהות מינית אירוטי) - פרק א'


 

*

 

יריב היה גבר נאה בסוף שנות העשרים לחייו. יריב לא היה נשי כהוא זה. גופו החטוב והגדול, שיער גופו הגברי וקול הבריטון החביב שלו היו גבריים לגמרי. עיני הכחולות המהפנטות של יריב הדליקו לא מעט בנות מאז ימי נעוריו, ויריב זרם על מי מנוחות של חיים נורמטיביים לגמרי. הוא עבד במשרה מכובדת בהייטק ששאבה ממנו את מרבית שעות היום, חי עם בת זוג נאה ונאמנה כבר מספר שנים והקיף עצמו בחברים ומכרים לא מעטים, אבל כל זה היה רק קליפה חיצונית.

 

היו תקופות שהקליפה הזו הלכה והתעבתה בתל תילים של מחסומים שיריב עטה על עצמו והיו תקופות שהיא התקלפה לה שכבה אחר שכבה, עד שאישיותו האמיתית של יריב בצבצה מתחתיה. לעיתים נדירות עוד יותר, פרצה אישיותו האמיתית החוצה, אך רק בפנטזיות, בשיחות, מעולם יריב לא הלך עד הסוף עם מה שבאמת הוא רצה לעשות. עם האישה הקטנה והכנועה שהסתתרה לו עמוק בבטן פנימה והיוותה את פסגת הפנטזיות שלו.

 

פעם פעמיים בשנה, לעיתים פחות ולעיתים קצת יותר, היה יריב יוצא לשעה קלה מהקליפה והולך להזדיין עם גבר כזה או אחר. הוא לא ממש נהנה מהסקס הזה. הוא נהנה מתחושת ההנאה שהפרטנר שלו קיבל כשהכניע אותו וחדר בעוצמה לגופו. לרוב זה רק כאב לו. בדרך כלל בכלל לא עמד לו ורק אחרי שהגבר היה יוצא מתוך גופו היה יריב מנסה להביא קצת ביד ולגמור, אבל את זה הוא גם בעצם יכול היה לעשות לבד. את הפנטזיה האמיתית שלו להרגיש כמו אישה במיטה עם גבר, הוא לא העז לממש.

 

לעיתים כשסמך על מישהו, הוא סיפר לו על הפנטזיה הכמוסה, אבל הוא לא מצא גבר שזה ממש הדליק אותו. היו כאלה שאולי אמרו שיסכימו לזיין אותו בבגדי נשים ולפנות אליו בלשון אישה, אבל כשפגשו אותו, פשוט הסירו את מכנסיהם, נתנו לו למצוץ להם או שהסירו את מכנסיו ותקעו אותו בלי שהיות מיותרות, מתענגים על תחושת כניעותו המוזרה קצת של הגבר הנאה הזה. כך היה מאז הפעם הראשונה שלו עם גבר, כשהיה בן עשרים ואחת וכך היה גם קרוב לעשור אחר כך, עם הגבר האחרון שלו.  

 

 

**

 

כשיריב היה בן 5 הוא אהב לשחק בבובות. במיוחד הוא אהב בובה סמרטוטית אחת רכה ונעימה. הוריו הליברלים לא ראו בזה שום דבר חריג. אביו אף התרברב שהבן שלו כבר בגיל כזה מפשיט את הבובות ומתענין במה שמסתתר להן מתחת. "הוא יזיין כבר בגיל 12" צחק האב, שבעצמו תקע את הנערה הראשונה שלו בשלהי כיתה ח', "זה בגנים של הגברים במשפחה...חחח". אמו גם ראתה, אך אם היו לה הרהורים אחרים היא שתקה ולא אמרה דבר.

 

בכיתה ז' כשחרמנות הנעורים של הבנים שכיתה שלו איימה לשבור שיאים, יריב נסחף ערב אחת וכמעט הגיע לאקט מיני מלא עם בת כיתתו אחרי ששתו יותר מדי וודקות במרכז העיר, מסווים אותם בבקבוקי מים מינרלים, צוחקים על טמטומם של המבוגרים שלא מבינים כלום, ומרגישים גדולים. זה קרה אצלו בחדר, אליו התגנבו כשהם מחוקים בשחר יום שבת אחרי לילה ארוך בעיר. איכשהו הם התפשטו ואיכשהו הם שכבו ערומים נוגעים זה בזה בכל מיני מקומות שמעולם לא נגעו קודם לכן, כשיריב מנסה בתמימות מסוימת לעשות משהו ממה שראה בסרטי הפורנו הרבים בהם צפה באינטרנט.

 

היה נעים לו למדי כשפיה הרך של נועה נסגר על איברו הצעיר המזדקר, אבל כשתוך כדי כך אחזה בפלחי ישבנו, וכשאצבע אחת החליקה לכיוון החור שלו בטעות, יריב גמר תוך כמה שניות, משתאה ממה שקרה. דקות אחר כך הם נרדמו, וכשאביו מצא אותם ישנים ומכורבלים זה בזה בגלל צינת הבוקר, הוא חייך חיוך רב משמעות ואמר לאשתו: "נו, מה אמרתי לך? הילד זיין הלילה".

  

 

***

 

אחרי הפעם הראשונה ההיא עם נועה, הבין יריב מה עושה לו את זה במיוחד, אבל הבנות איתן יצא או התמזמז לא ממש גילו ענין בחירמון ישבנו, אלא יותר בנשיקות צרפתיות עמוקות ורטובות, שיריב ממש תיעב, ואילו הנועזות בינהם הסכימו להרחיק לכת עד מזמוז ניצני שדיהן הצעירים וליטוף, איברו המזדקר, אך לא יותר מכך. עם נועה, יריב לא יצא שוב. היא התרחקה ממנו ומהוודקות של מרכז העיר, השקיעה את רוב זמנה בלימודים ונהייתה מגה חנונית שלא רואה אף בן ממטר.

 

למזלו מצא את אוסף הפורנו של אביו. כל כך הרבה סרטים בהם  משרמטים נשים. כשהיה רואה בסרט כיצד הבחור מקפיץ את הבחורה על הזין שלו כמו בובה על חוט, היה מדמיין שהוא אותה בחורה ומקפיצים אותו כאילו הוא חסר משקל וחסר חשיבות, מיד היה משפשף וגומר חזק כל כך. הוא אהב לראות איך מזיינים בחורה מכל מיני חורים וגומרים עליה  בזיון חזק ואינטסיבי. הסרטים שהכי אהב הראו את הבחורה בוכה מכאבים וכולם מתעלמים ממנה וממשיכים לזיין אותה. מידי פעם היו מגיעים אליו חברים ומתאספים לצפות בפורנו ביחד, כולם מדברים על איך הם היו רוצים להחליף את הבחור בסרט ולקרוע את השרמוטה, רק יריב שתק ודמיין שכל מילות העלבון שהיו מטיחים בשחקנית, כמו זונה, מזדיינת, שרמוטה, היו מוטחות כלפיו  ומיד היה גומר.

 

בדמיונו חשק יריב בכוס משלו, אך כיוון שידע שלמרות רצונו הרב שיתייחסו אליו כאשה, הוא כבר די נקשר לזין שלו,  החל להתייחס לישבן שלו ככוס  וניסה לענג את החור שלו בעצמו. בתחילה הוא רק ליטף לעצמו את הישבן והחריץ, אבל עם הזמן למד שלהכניס לשם אצבע זה הרבה יותר נעים. אחר כך ניסה לדחוף לעצמו לשם מלפפון שהוציא מהמקרר, זה שרף לו גם כשמרח אותו במרגרינה שיחליק יותר טוב פנימה, ואונן לעצמו תוך כדי. הוא התחיל גם לעשות מקלחות ארוכות יותר, בהן ניסה לדחוף כל בקבוק בעל קוטר סביר לישבנו כאשר הוא מסבן את הבקבוק טוב טוב לפי החדירה. בזמן שדחף את הבקבוק הוא דמיין כיצד דוחפים לו זין מכל כיוון ומשפריצים עליו והיה גומר.

 

 

****

 

יריב לא ידע איך להתמודד עם הרצון שלו להיות נשלט כמו אישה, אבל הוא כמו כל הבנים בגילו היה חרמן ולכן כשעדן התאהבה בו הוא החליט לזיין אותה בדיוק כמו שהיה רוצה שייזינו אותו. הוא הכין את החדר שלו, הדליק נרות, וכשעדן הגיעה, נישק אותה נשיקה עמוקה ואינטנסיבית, הוא הוריד את שמלתה היפה וליטף אותה בין רגלייה, כשראה שהיא רטובה לחלוטין, הפך אותה על המיטה כך שהיא על ארבע, והתחיל חודר אליה באגרסיביות. אחרי כמה נעיצות עמוקות לכוס שלה, הוא יצא החוצה ונכנס בכל החכוח לחור התחת שלה. עדן צעקה מכאב,  אבל אחרי כמה נעיצות נזכרה שזהו יריב שעליו פינטזה זמן כה רב והחלה להינות מהעובדה שהזין שלו מילא אותה כמו שמעולם לא הרגישה, גם אם זה לא בחור שבו היא פינטזה לקבל אותו. יריב החל החל לצבוט בחוזקה את פטמותיה ולתת לה סטירות על הישבן תוך כדי שהוא חודר אליה בעוצמה רבה, עד שעדן נבהלה.אבל נשכה את שפתיה והמשיכה לשתף פעולה כדי לרצות אותו, כשהדמעות זולגות והיא מרגישה מושפלת יותר ויותר..

 

יריב כל כך קינא בעדן כל כך רצה להיות במקומה, הוא הרגיש שהוא הולך לגמור, הפך את עדן על גבה וגמר על הפרצוף המושלם שלה את כל השפיך שהיה בו. עדן חשה השפלה גמורה שעד עתה מעולם לא הרגישה. היא החלה לבכות מעט אך יריב כבר לא שם לב, הוא הסתובב ונרדם.

 

למחרת כשסיפרה לחברתה הטובה סיגלית שהזדיינה עם יריב, החלב סיגלית להתלהב שהיא לכדה אותו סוף סוף ונפרדה מבתוליה. אחר כך, כשעדן הוסיפה עד כמה הוא אגרסיבי איתה ומשפיל אותה, סיגלית אמרה לה שסקס לא אמור להיות כואב ומשפיל ושסקס אמיתי הוא לא כמו סרט פורנו, אלא משהו נעים סוחף מספק ומרגש כמו שהיא עושה עם החבר שלה, והציעה להפרד מיריב באופן מיידי.  

 

בבית הספר החלו שמועות על כמה יריב חזק במיטה, כל הבנים העריצו אותו וכל הבנות נבהלו וחשקו בו במקביל. כמות הבנות שפקדו את מיטתו הייתה כל כך מרשימה שאביו הגאה החל נותן לו דמי כיס גבוהים יותר ומפרגן על בנו הזיין בכל הזדמנות.מה שהוא לא ידע זה שהכמות היתה גדולה כי אף בת לא הסכימה להזדיין איתו שוב אחרי החוויה המשפילה שעברה, אבל כולן שמרו על קשר שתיקה סביב מהות ההשפלה שעברו, מה שגרם ליריב להקצין עוד יותר את התנהגותו.  כמובן שיריב כלל לא נהנה מהזיון עם אותן בנות אלא פשוט נהנה לראות את המחוות הנשיות שלהן. כדי ללמוד איך להתנהג כמו בחורה הוא התחיל לצלם את הזיונים שלו. הוא היה צופה בסרטים תוך כדי התבוננות במראה וחיקה את הבעות הפנים האומללות של אותן בנות שהרגישו בין ידיו כמו בובת הסמרטוטים של ילדותו. הוא רצה להיות הבובה הזו בין ידיו של גבר אמיתי ועם המחשבה הזו הוא גמר בעוצמה רבה.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 17/10/2012 11:32   בקטגוריות קרוסדרסינג, אירוטי, אסוציאציות, ביסקסואליות, בין תדמיות למציאות, גייז, דו מיני, חרמנות, מוסיקה, אירוויזיון, סקס חזק, פנטזיות, שליטה נשית, שליטה גברית, תמונות, תשוקה, אהבה ויחסים, סיפרותי, זהות מינית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
568,533
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)