לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

החתיך מהשדירה - רגע של כנות


החתיך מהשדירה חזר מחופשה חלומית של ים וזיונים עם מישהו שהוא מכיר. הוא אמר לי שכשהיה שם חשב כמה היה מיוחד באותו יום שהיינו יחד בטבע, כמה שנינו חיכינו לזה מאז שאנחנו מכירים, ולמרות זאת לא גמרתי ולא היה נראה לו שאני נהנה בשלב מסויים. הוא אמר שממש חשב על זה בחופשה שלו כל פעם שהבחור שהיה איתו גמר והרבה כל כך, וכמה רצה שזה יהיה אני, אבל זה אומר משהו לצערו.לא חשוב בכמה מקומות נעשה את זה, או כמה מיוחד זה יהיה, זה לא באמת חשוב.


"אולי אתה לא נמשך" הוא הוסיף: "הראש שלך מפוצץ בבחורים אחרים. כל דבר מזכיר לך מישהו. זה בסדר. אתה פשוט צריך להיות כן עם עצמך. סקס אמור להיות כייף ולגמור ולרצות עוד ועוד. התחושה שלי איתך, שאתה לא כזה. מה שעוצר אותך זה אולי זה שאתה נלחם בזה. כי אתה מאוד ואהב אותי  כבן אדם, אבל לא נמשך אלי כמו אל אחרים. כל פעם אתה מת שזה יהיה שונה, ואתה לא מצליח. זה לא קורה."



לא היתה לי ברירה. זה היה רגע האמת והחלטתי לתת לו את הכנות שלי: "עצוב לי להודות בכך, ניסיתי הרבה זמן לחשוב שזה לא כך, אבל אולי אתה צודק", עניתי לו.


אחר כך הוא הוסיף שכמו מפגר הוא שמר לי את התאריך ההוא  שיהיה לבד בבית ואמר לאנשים אחרים שרצו לבוא שהוא לא יכול. כמו מפגר הוא מחכה ואילו אני לא נמשך אליו. השבתי שאני נמשך, אבל לא במידה שמגיעה לו. עובדה שכשאנחנו נפגשים אני לא יכול שלא לגעת בו. אמרתי לו את האמת, כי ידעתי שאני נמשך, אבל לא מספיק. לא כמו בחורים אחרים שמסעירים את תשוקתי יותר.


"מגיע לך שאני אעלם מהחיים שלך, לא כי אתה איש רע, אלא כי אתה שומר אותי על אש קטנה. אתה רוצה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה", הוא אמר ואחר כך הוסיף: "אני הולך להגיד משהו מגעיל, אבל נשבר לי. אני מחכה ליום, בעוד  כמה שנים, שההודעות יפסיקו להגיע, והטלפונים גם. עוד כמה שנים שאת כולם כבר לא יעניין הזין הגדול שלך. ואז תשב עצוב ותזכר בי ובחלום הזה שרציתי אותך. את החיבוק, את הנשיקה, ואת הלצחוק ביחד. אני מקווה שעד אז אהיה כבר במקום אחר ולא אחכה לך כמו אידיוט."


וכל זה לא נותר לי אלא להגיב בשלושה סמיילים עצובים.


שכבה אחרי שכבה הוא קילף ממני את הבצל שאני, עד שבסוף נשארו רק הדמעות. וזה המקום לשירו הישן של Roy Orbision משנת 1962 - Crying:











נכתב על ידי , 18/4/2017 18:16   בקטגוריות אהבה נכזבת, אמת, גייז, הדחקה, הרהורים, חרמנות, יזיזות, מוסיקה, משיכה, עצב, פנטזיות, פרידה, ציפיות, רגשות, שיחה, שנות ה- 60, תהיות, תובנות, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-20/6/2017 06:12
 



דותן: סוף לסיפור


חודש שלם החזקתי את זה בבטן והתלבטתי אם, מתי ואיך לפרסם, אבל הגיע הזמן. דותן, 30, האליל האתיופי החתיך ההורס שמשגע לי את הגוף או החושים כבר חמש וחצי שנים, ואשר לפני כמה חודשים חזרנו לסיבוב נוסף בסאגה הבלתי נגמרת של הקשר ההזוי בינינו, כבר לא. זאת אומרת, הוא חי ושלם נדמה לי, אבל סגרת את הדלת בפניו ושמתי סוף, הפעם סופי, לסיפור שלנו.

תמיד חשדתי שהוא סוג של ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד ולמרות האופטימיות הנאיבית שלי שניסיתי לדון אותו תמיד לכף זכות החשדות היו כבדים. חשדות שהוא משקר לי ושהוא ממש לא מי שהוא מציג את עצמו בכל הקשור למה שהוא רוצה או מרגיש ביחס אלי ולמה שהוא רוצה או עושה ביחס לגברים אחרים.

לפני זמן מה האמת יצאה לאור. היא יצאה לאור משני מקורות שונים. האחד היה דותן עצמו שברוב טפשותו פנה אלי בגרינדר בזמן שבאתי לבקר אותו, בלי שהוא יודע שזה אני כמובן, כי התמונה הגלויה שלי בגרינדר מגלה טפח ומסתירה טפחיים. ניצלתי את ההזדמנות כדי למשוך אותו בלשון ולגלות מה הוא מחפש ועד כמה רחוק הוא מוכן להגיע עם גברים אחרים, אז באותה שיחה התחזיתי למישהו שלא הייתי ובדיתי סיפור שלא היה ולא נברא ודותן הגיב בשקיקה ובהתלהבות למה שהצעתי לעשות לו יחד עם עוד חבר או שניים שכאילו התכוונתי להביא איתי.

המקור השני, זמן קצר אחר כך, היה אחד מידידי הטובים והותיקים ביותר, הבחור מהמדרגות למי שזוכר. היה לנו בעברנו איזה שניים או שלושה סטוצים אבל נשארנו בקשר ידידותי נטול סקס. באחד מביקוריו המשפחתיים של הבחור מהמדרגות באיזור שבו דותן מתגורר, פנה אליו דותן בגרינדר והתחיל איתו. הבחור מהמדרגות עלה על זה שאולי זה דותן שאת פרשת הקשר שלי איתו הוא יודע, שאל אותי אם אכן שמו הוא כך וכך ושלח לי תמונה שדותן שלח לו. בתמונה, שאני מכיר, אחוריו של דותן חשופים והחור שלו רק מחכה לזין שיכנס בו והבנתי שזה הוא. הבחור מהמדרגות גם שלח לי קטעים מהשיחה שלהם ובהנחייתי הוציא מדותן פרטים מסוימים לגבי עברו ומערכות היחסים שלו והציע לו כל מיני הצעות עוד יותר קיצוניות ודותן לא הסתייג ולהיפך. לא רק סקס דותן רצה מהבחור מהמדרגות, אלא היה מוכן לחלופין אפילו למערכת יחסים איתו. מיסטר הייד בכבודו ובעצמו.

ד"ר ג'קיל לעומת זאת, דווקא באותה תקופה גילה סימני התקרבות חמים אלי מעבר לסקס. היה הרבה יותר אישי וחברותי איתי ואף לקח אותי פעם לחתונה אתיופית והכיר לי שם את החברה הכי טובה שלו ואת אחת מבנות הדודה שלו שגם היו בארוע. אם הייתי מתעכב שם עד קצת אולי גם הייתי פוגש את אחיו שאמור היה להגיע לארוע וגם זה אמר לי דותן שישמח לעשות ובחפץ לב, אז איך כל זה מתיישב עם התנהגותו הנסתרת כמיסטר הייד? לא מסתדר.

בעבר, כשהיו לי רק חשדות, קיוויתי שמיסטר הייד שלו הוא רק מייצג של פנטזיות ושהוא לא ממש מממש אותן, אלא רק משתעשע בהם בצ'טים וירטואלים עם אנשים שהוא לא יפגוש לעולם, כי הרי הוא חזר והכביר עלי כל הזמן מילות אהבה וסופרלטיבים שונים. כן, אני יודע שהייתי תמים. ממש תמים.

אחרי שהבחור מהמדרגות סיפר לי מה שסיפר החלטתי לסיים את הקשר עם דותן, אבל בניגוד לשיטתו כל פעם שהוא נפרד ממני, שפשוט נעלם חסם והפסיק לדבר ללא כל הסבר, אני החלטתי להתנהג שונה. רציתי להפגש איתו ובפגישה הזו להטיח את האמת בפרצופו. רציתי לראות את תדהמתו ואת מבוכתו כשיפלו המסיכות. כשנםריד בין האמת לבדיה. רציתי לראות מה יעשה ומה יענה, כי הרי אם אכתוב לו את הדברים בווטסאפ, הוא פשוט יתעלם יחסום ולא יגיב. הרגשתי שאני צריך לעשות את זה בדרך שתיתן לי closure, סגירה. סוף לסיפור.

ניסיתי לקבוע פגישה איתו וכל פעם קרה משהו אחר שהביא לדחייתה. כאילו באיזה חוש שישי הוא הרגיש ששום דבר טוב לא הולך לקרות לו מפגישה כזו. הפגישה נדחתה עוד ועוד עד שהגיע הרגע שהבנתי שאני לא יכול לחכות עם זה עוד ואני עוד מעט מתפוצץ. זה היה ממש ביום הראשון של השנה, יום אחרי ששוב נדחתה פגישה שהיינו אמורים לקיים. זה קרה אחרי קרע חדש עם אשתי, על רקע הריחוק שלי ממנה, זה קרה אחרי שהבנתי שאני חייב לנקות כל מיני רעשים ובחורים מיותרים מחיי והלשאיר רק מה שבאמת עושה לי טוב, על מנת שישאר בי גם משהו טוב לתת לאשתי שהלכה ונדחקה לקרן זוית. אז החלטתי לקחת פסק זמן או לסגור סיפור עם בחורים מסוימים והראשון שבהם היה דותן.

המחשבה הראשונה שעברה בראשי היתה פשוט לנסוע אליו ללא הודעה מוקדמת, להפתיע אותו ולדבר איתו. אם הוא לא יהיה בבית, ידעתי היכן הוא שומר מפתח ויכולתי להכנס לדירתו ולחכות לו שם. יכולתי באותה הזדמנות גם לקחת משם כל מיני דברים שקניתי לו פה ושם, יכולתי גם לחטט לו בבית ולמצוא עוד דברים שאולי הוא הסתיר ממני. יכולתי, אבל לא עשיתי את זה. הבנתי שלא בא לי לבזבז עליו יותר את השעה - שעה וחצי שלוקח להגיע אליו, את הזמן, את המתח, את העצבים. זה הרגע שהבנתי שלא יעזור כלום, זה נגמר. אבל הייתי חייב לעשות משהו. ישבתי וכתבתי לו הודעה ארוכה בווטסאפ בה חשפתי כל מה שאני יודע, וזה נוסח ההודעה:

"דותן נשמה. שנה חדשה היא גם זמן לחשבון נפש. אני לוקח פסק זמן מסיבות אישיות שלי. זו גם ההזדמנות לפתוח בפניך שאני כבר זמן מה יודע שאתה לא כנה איתי ביחס למה שבאמת אתה רוצה או עושה בלעדיי. רציתי לתת לך הזדמנות להסביר או להיות איתי אמיתי לטוב או לרע בפגישה ושיחה פנים אל פנים, אבל הדחיות החוזרות ונשנות של הפגישה שלנו ייאשו אותי כבר.

כאב לי שמצד אחד אתה מציג את עצמך כמי שסקס לא ממש בראש מעייניו ושתקופה ארוכה לפני שחזרנו בכלל לא היית עם אף אחד, בעוד האמת היא שהיתה לך מערכת יחסים בתקופה זו, שגם אחרי שחזרנו אתה מחפש סקס כל הזמן עם גברים אחרים גם באטרף וגם בגרינדר ומתחיל עם גברים עוד ועוד, שאתה מחפש שיפרקו אותך, יעשו עליך אורגיות, יזיינו אותך בלי גומי ויגמרו בתוכך. אני מניח שאם זה מה שאתה מחפש כל הזמן אז לפעמים גם עשית את זה. אלה לא סתם פנטזיות, כי אם אלה היו רק פנטזיות, לא היית ממהר לתת את הטלפון שלך לגברים שדיברת איתם ושרצית שיבואו לזיין אותך, אלא כי באמת רצית שזה יקרה. כמו שאמרת לגברים מסוימים, ואל תשאל איך אני יודע, אבל אני יודע שאמרת להם: "אם אתה רציני אז תתקשר".

זה לא שאסור לך להיות מיני או חרמן ולרצות סקס עם אחרים, אבל למה לשקר ולהציג את עצמך כאיזה נזיר שלא יכול לסבול את המחשבה שיגעו בו או יחדרו אליו אנשים זרים שאין לו קשר רגשי אליהם? למה חוסר האכפתיות לעשות בלי גומיושיגמרו בך אנשים זרים, דבר שמעמיד גם אותי בסיכון? ככה עושים לגבר שאתה אומר שאתה אוהב? ולמה לבקש ממני כל הזמן לקנות לך דברים באמתלות שונות כמו שהארנק באוטו ואחיך לקח לך אותו. זה מה שהייתי בשבילך? שוגר דדי?

ידעתי הכל וחרקתי שיניים. קיוויתי שיום אחד תשים את השטויות מאחוריך, תהיה אמיתי איתי ותרצה באמת רק אותי. הייתי תמים. אתה נימפומן, או בלשונך "שובב" ואני כנראה רק אחד מיני רבים. תמיד חשדתי, אבל עכשיו אני יודע בוודאות. גם משיחות שלך עם אחרים וגם משיחות שלך איתי, כשלא ידעת שאתה מדבר איתי בכלל. הלוואי שפעם אחת אחרי חמש וחצי שנים שאנחנו מכירים תאמר לי את האמת... גם אם היא כואבת... עצוב:"

ידעתי שלמרות מה שכתבתי, הודעה כזו היא פרידה סופית ולא פסק זמן. ידעתי שאין סיכוי שדותן יענה עליה, אבל אני לפחות נתתי לו את ההזדמנות לענות ולא חסמתי אותו, בניגוד למה שהוא עשה לי בעבר. ה - V השני בווטסאפ אישר לי שההודעה הגיעה לדותן. אחרי זמן מה ה- V גם הפך לכחול והבנתי שדותן קרא את ההודעה. מיד לאחר מכן הוא הקפיא את כרטיסו באטרף, אם כי מאז הספיק לפתוח להקפיא ולפתוח אותו מחדש, אחרי שהבין שלא אציק לו יותר. שמתי את הסיפור שלי איתו מאחורי. תם ונשלם.

ואין כמו השיר של יהודית רביץ - סוף לסיפור משנת 1987 כדי להתאים יותר לסגור את הפוסט הזה.המילים של יענקלה רוטבליט :

"שום הפתעות אין בסיפור
שוב הדמעות על האיפור
החגיגה נגמרת
המסכה נושרת
ושוב הדמעות על האיפור
והחיוך שעוד תפור
נפרם משפתותיך
נפרד כבר מעליך
וסוף לסיפור.

כל הקסמים תמו חלפו
כל האורות כבר נאספו
הזמן שאין רופא לו
חמק חלף כמו פלא
ורק הזיעה על הפנים
כובע מעוך ריק משפנים
כל הצופים כבר קמו
כל התשואות נדמו
פרחו היונים.

גם האמת, גם הבדיה
מה שהיה, כמו לא היה
נמוג כהרף עין
ורק אתה עדיין
ושוב הדמעות על האיפור
והחיוך שעוד תפור
נפרם משפתותיך
נפרד כבר מעליך
וסוף לסיפור."

האזנה נעימה:






 


נכתב על ידי , 30/1/2016 09:51   בקטגוריות אהבה נכזבת, אמון, אמת, אסוציאציות, גייז, הבטחות, הפתעות בחיים, חשיפה, יזיזות, מוסיקה, סודות ושקרים, פנטזיות, ציפיות, פרידה, שחורים, שחומים, שנה חדשה, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-31/1/2016 05:39
 



חבל, אף אחד לא זיין אותי כמוך


 

יש בחורים שאני שומר כיזיזים לעת מצוא במשך שנים, ויש שאני מסתפק בסטוץ חד פעמי איתם. מקרי הביניים הם הבעייתיים יותר. מתי סטוץ שאינו חד פעמי הופך ליזיזות? מתי הוא הופך לסוג של מחויבות או לקשר שצריך לתחזק אותו? מתי צריך לומר לו שהגיע הזמן להמשיך הלאה ושאותם 4 - 5 - 6 זיונים במשך חודש - חודשיים או שלושה, הספיקו לי? אגב, לפעמים זה גם הפוך, אבל אני כותב הפעם מנקודת הראות שלי כמובן.

 

לאחרונה החלטתי לנפות כמה מקרי ביניים כאלה מחיי. היה טוב, היה סבבה, אבל כשאני יודע שהם לא בחורים שאחזיק איתם שנים, אני מעדיף לחתוך לפני שהם יתרגלו יותר מדי או יתחילו להעיק יותר מדי או לדרוש יותר מדי. כשאני מנפה, אני פותח פתח להזדמנויות חדשות. ככה זה בחיים. כמו ארון בגדים. צריך לפנות את הבגדים הישנים שכבר לא בא כל כך להשתמש בהם, על מנת לפנות מקום לביגוד חדש.

 

אחד מהמקרים האלה הוא בחור בן 24, פנים יפות ממש, שהיה פעם רזה וחתיך כנראה, אבל הזניח את גופו והעלה יותר מדי במשקל לטעמי. הוא עדיין לא שמן, אבל קצת מלא. למרות זאת, הפנים היפות שלו והתשוקה שלו פשוט משכו אותי כמגנט. זה מוזר, כי בדרך כלל גוף הוא הדבר שמושך אותי בראש ובראשונה ונדיר מאוד שארצה לעשות סקס עם מישהו שהגוף שלו לא ממש לטעמי. בכל אופן, מצאתי בבחור כמה דברים מושכים אחרים. היה לו גוף די חלק ובהיר, ישבן סקסי, גרון עמוק ובעיקר חיוך משתוקק ועיניים יפות שמבקשות עוד.

 

 

אנחנו מכירים כבר יותר מחודשיים ושכבנו כמה וכמה פעמים, אבל כשהרגשתי שבזמן האחרון אני כל הזמן מתחמק ממנו, הבנתי שזהו. מיציתי. שאין טעם להשלות אותו יותר או להמשיך ליפול עליו ברגעי חרמנות גדולים רק כשלא מצאתי מישהו אחר, אז שלחתי לו הודעה: "אני מצטער, אבל אני לא רוצה שתצפה סתם. נראה לי שאני לוקח פסק זמן. אם יבוא לי שוב בעתיד, אהיה בקשר. תודה. היה כייף".

 

 

הבחור שאל אם זה בגללו ואם זה משהו שהוא עשה, אבל אמרתי לו שלא אלא זה רק מסיבות אישיות שלי. "טוב, חבל. אף אחד לא זיין אותי כמוך" הוא אמר. חשבתי שהוא יניח לדברים, אבל מסתבר שזה היה לו יותר קשה ממה שחשבתי. "אתה לא תזיין אותי יותר?" הוא כתב לי בתחינה באותו לילה.

"לא יודע מה יהיה בעתיד, אבל בתקופה הקרובה לא נראה לי." עניתי.

"ממש עצוב" ענה הבחור והוסיף: "היתה ביננו אחלה כימיה, לא?". אחר כך הוא גם ביקש זיון פרידה שכמובן לא נעניתי לו. ידעתי שאם הרגשתי את הצורך בהפסקה או פסק זמן או לגמרי להפרד, אז זיון פרידה לא יעשה משהו טוב למי מאיתנו.

 

 

למחרת כשהוא ראה שאני מחפש סקס בצ'אט, הוא פנה אלי שוב והכריז: "אני כאן", למרות שהוא ידע שאני לא בעניין. ואז הוסיף: "אין מצב להשאר אופציה? אני כבר מתגעגע".עניתי לו שאולי יתחשק לי פעם ושאני לעולם לא אומר לעולם לא. אחר כך הוא שאל אם אני זוכר שהוא מצץ לי ברכב בפעם הראשונה. בטח שזכרתי. כי חמש דקות לפני שהוא עשה את זה הוא אמר לי שלא יתאים...חחח, אבל אחרי שראה את הזין וירד לטעום אותו הוא השתנה ב- 180 מעלות. אז אמרתי לו שאני זוכר ושאלתי למה הוא שאל.


"כי אז גיליתי שהריח של המפשעה שלך גורם לי להשתגע וגיליתי שאין שום זין אחר שבא לי עליו" הוא ענה. לא ידעתי איך להתייחס לזה אז רק הודיתי לו ואמרתי לו שחבל שהוא הזניח את עצמו כי אם יוריד 10 קילו במשקל הוא יהיה חתיך הורס שבטח לא יעיף עלי מבט אחר כך. הוא ענה שאחרי שהזדיין איתי הוא יעיף עלי יותר ממבט ובשביל שאמשיך לטחון אותו הוא יעשה מאמץ לרדת במשקל. לא תיקנתי אותו שזו לא ממש הסיבה שאני רוצה להפסיק, אבל מה אכפת לי שיוריד במשקל ויחזור בעתיד במהדורה משודרגת יותר? זה יהיה כמו לפגוש בחור חדש...

 

ובינתיים הבחור יצטרך למצוא לו גבר חדש או זין חדש ולהדלק עליהם כמו שנדלק עלי. למרות שכרגע לו נראה לו, אני בטוח שהוא ימצא זין אחר שבא לו עליו. הוא בחור צעיר, הוא יפה והוא יצליח, למרות שאולי לפעמים הוא גם יתגעגע אלי.

 

וזה מביא אותי לשיר ישן שאני מאוד אוהב The Seekers - I'll never find another you משנת 1967:

 


 


נכתב על ידי , 29/11/2014 16:17   בקטגוריות אירוטי, אמת, אנאלי, בהירים, גייז, הומואים, התמכרות, התפרפרויות, זין, חלקים, חרמנות, יזיזות, מחויבות, משיכה, פרידה, ציפיות, צעירים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
568,269
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)