לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

על דני, אכפתיות, איטליה וכדורגל


 

חודש וחצי עבר מאז הגילוי של דני, 25. השתדלתי מצד אחד לתת לו את הספייס שלו, אבל מצד שני לשמור על איזה זיק של תקשורת, שידע שהוא חשוב לי גם מעבר לאינטרסים. שיבין שלמרות שאנחנו לא יכולים להזדיין ומי יודע אם אי פעם נזדיין שוב, אכפת לי ממנו וממה שקורה לו. הסמסים האחרונים ביננו הוחלפו לפני כשלושה שבועות, ערב נסיעתי לאיטליה, הוא לא הרחיב לגבי המצב שלו ואמר רק "בינתיים בסדר" ועברו לכמה חילופי דברים על הנושא האהוב עליו באמת, כדורגל.

 

דני לא היסס ללגלג אז על אהדתי לנבחרת איטליה שהפתיעה וניצחה את גרמניה בחצי גמר אליפות אירופה, ואמר שהם סתם אפסים. ידעתי שאת הגמר אראה כבר באיטליה וחיפשתי לי שם את מרכז האקשן בכיכר העיירה המנומנמת שלידה הייתי. הכיכר היתה מלאה בתי קפה שכולם הוציאו החוצה מסכי טלוויזיה לנוחיות הקהל ואיתרתי לי את המקום בו התגודדו האוהדים הכי קולניים שמן הסתם היו גם הכי צעירים וחמודים. בדרך לשם עוד הספקתי להתעטף בדגל איטליה שקניתי באיזה דוכן ולמרוח על הלחיים את פסי הירוק-לבן-אדום של דגל איטליה, כיאה לאוהד מדופלם והצטרפתי לחגיגה. האוהדים לא הפסיקו לשיר מול המסך עליו התחילה איטליה לחטוף שער אחר שער. כשנחתם המשחק ב- 4:0 לטובת ספרד, הם גם העיפו זיקוקים כאילו לקחו כרגע את האליפות. אוהדים אמיתיים הם כאלה שממשיכים לעודד ולהתלהב גם כשהקבוצה שלהם מפסידה ונהניתי לראות את המשחק לידם, כשאני חצי מעיף מבט על המשחק וחצי עליהם, הנה כמה תמונות:

 



 

ולכבוד נבחרת הכדורגל של איטליה ה- Squadra Azzurra, השיר Azzuro, במקור של Adriano Celentano משנת 1968, אך כאן בביצוע נבחרת הכדורגל של איטליה גרסת 2004:

  

 

 

כשחזרתי לארץ הייתי די עסוק בהשלמת פערים בעבודה וכמובן גם בטחינת ישבנים של בחורים חמודים, אבל לבסוף סימסתי לדני סמס זהיר. כתבתי שאני חושב עליו ושאלתי מה שלומו ואיך הוא עובר את התקופה הזאת. דני השיב למחרת בהודעה שקצת ריגשה אותי, ללא שום סיבה נראית לעין: "מה קורה אביב? גם אני חשבתי עליך. שאלה קשה שאלת. לא יודע איך לענות. יום אחד הכל כרגיל ויום אחר אני בדיכאון. חוסר וודאות כי עוד לא נבדקתי. פחד נוראי. מצד שני אני משתדל לשדר עסקים כרגיל שאף אחד לא יידע. לא נעים." השבתי לו בקשקושים על איטליה ובתקווה שתקופת חוסר הוודאות אצלו תסתיים לטובה בקרוב. אמרתי לו שיחזיק מעמד ושיתקשר כשיוכל. לסיום שלחתי לו חיבוקים.

 

עם דני אני לא יכול לדעת ממש כיצד להתנהג. מצד אחד הוא שונא דביקות רגשנית, שאני נוטה לפעמים לגלוש אליה, אך מצד שני אני בטוח שכמו כל אדם במצב קשה הוא צריך את ההרגשה שאכפת לי ממנו. דני עמוק בארון והוא עובר הכל לבד, מה שמקשה עליו עוד יותר. חוץ מהנשא המנייאק ששכב איתו בלי לגלות לו, אני כנראה האדם היחידי בעולם שחולק איתו את הידיעה על מה שעובר עליו. רציתי שידע שהוא לא לבד, שגם אם לאור המצב הוא לא חווה אינטימיות בזמן האחרון, החיבוק שלי שמור לו. כרגע וירטואלי, אבל אם רק ירצה הוא יקבל גם את החיבוק האמיתי והחם שלי. 

 

ולדני, שאני מקווה לפגוש, גם אם זה לא לסקס, אני מקדיש את השיר של  U2 משנת 2005 - Sometimes you can't make it on your own: 

 

  

  

נכתב על ידי , 20/7/2012 16:05   בקטגוריות אכפתיות, אמת, אסוציאציות, איטליה, גייז, געגועים, דאגות, הרהורים, זיונים זה לא הכל, כדורגל, מוסיקה, U2, חיבוקים, עידוד, תמונות, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פנטזיות נזיריות (סיפור גיי-אירוטי)


 

אופק לא היה בטוח אם לשמוח או לבכות כשאיבד את מקום עבודתו. אחרי כמעט חמש שנים שנתן את הנשמה שלו לחברת ההייטק בה עבד, הלכו בעלי החברה ומכרו אותה לקונגלומראט אמריקאי בעבור חופן דולרים ושישה חודשים אחר כך נסגרו משרדי החברה והוא מצא עצמו מחוסר עבודה. לכל הפחות משהו מחופן הדולרים הזה חולק כבונוס לעובדים, מה שאפשר לאופק להסיר דאגות פרנסה לכמה חודשים ונחיתה רכה יחסית לשוק האבטלה שציפה לו יחד עם עוד עשרים עובדי החברה. אחרי שחלף הזעזוע הראשוני אופק שינס מותניו והחליט שמעז יצא מתוק. הוא החליט לקחת פסק זמן ממרוץ העכברים המטורף בו היה נתון ללא הרף עם לימודים ועבודה אינטנסיבית מים שהשתחרר מהצבא. זה היה הזמן להגשמת חלומות שתמיד נדחקו לקרן זוית ואיטליה היתה החלום של אופק. ליתר דיוק הפנטסיה או הפטיש שהיה לו מזה זמן רב על איטליה, איטלקית ובמיוחד על נזירים בחלוקים גסים עם ברדס וחבל עבה למותניהם.

  

  

אופק לא חדל לפנטז על נזיר כזה שלא עומד בפיתוי שאופק מציב בפניו, מתקרב אליו, פותח את קשר החבל העבה שלמותניו ושולף את איברו המיוסר מבין כנפות הגלימה הגסה. הוא גם טרח לחפש באינטרנט את מילות הזימה הלטיניות כדי להבין את הרגע בו זה יקרה, את הרגע בו יחדור לגופו איברו הזקור של הנזיר המדוכא מינית ויזעק באוזניו divinus deus (בתרגום חופשי: אלוהים אדירים) רגע לפני שיגמור בעוצמה רבה בתוכו. אופק אפילו חשב שהוא יודע מאיפה התחיל הפֶטיש המוזר הזה שלו לנזירים וזה היה אחד הדברים הרחוקים ביותר מנזירים שיכול היה להיות.

 

הוא היה אז ילד בן שלוש עשרה או ארבע עשרה כששידורי ערוץ שתיים פרצו לחלל האויר. הוא מצא עצמו יום אחד בוהה בטלוויזיה בלי תשומת לב מיותרת כשלפתע עלתה הפרסומת ההיא של איזו חברת אופנה. כולם דיברו אחר כך על הפרסומת הזו שעשתה המון רעש, רבים פינטזו מה הסתתר לדוגמנית מתחת למעיל הארוך, אבל לא אופק. הוא לעומת זאת פינטז דווקא מה שהסתתר לדוגמן מתחת למעיל הארוך שלו. הוא הקליט את הפרסומת הזאת בווידאו והביט בה עשרות פעמים, מנסה ללכוד את הרגע בו פותח הדוגמן את המעיל, אך לצערו מלבד חזהו החשוף השעיר והיפה, לא הצליח לראות הרבה. למרות זאת, גם זה הספיק להקפיץ לאופק בכל פעם מחדש זקפה מייסרת ולטעת בו את זרע הפֶטיש לגברים עם מעילים ארוכים שמי יודע מה מסתירים מתחת.

 

 

מהגברים עם המעילים הארוכים קצרה היתה הדרך לפנטזיות על נזירים עם גלימותיהם הארוכות ועל הרגע בו יצליח לפתות נזיר לפתוח את סגור גלימתו ולחולל עם איברו בתוכו, חוללו פלאים בחלומותיו הרטובים. כשבגר מעט החל אופק את מסעותיו ברחבי כנסיות הארץ, כביכול לשמיעת שירים קאנוניים ותפילות לטיניות מתנגנות אך למעשה כדי לשזוף את עיניו בכמרים ובנזירים שהסתובבו בכנסיות האלו או הנעימו את קולם בשירתם ותפילתם ההרמונית לישו אדונם. המוסיקה הכנסייתית הלכה עליו קסם כמו גם צלילי הלטינית שלא הבין פירושם. במסעותיו לכנסיות הללו גילה אופק דבר מה נוסף, את הנזירים המתלמדים הצעירים והזיותיו על המתרחש בינם לבין הנזירים המבוגרים יותר בין כותלי המנזר הסעירו את חושיו ואת דמיונו בלילות רבים מלאי תשוקה.

 

 

 

עד ליום שאיבד את מקום עבודתו לא ידע אופק רגע של בטלה בחייו. אחרי שחלפה הדפרסיה הקלה ואופק הצליח להרים את עצמו מהקרשים הוא עשה מעשה וניגש למכון ללימודי איטליה בתל אביב ונרשם לקורס אינטנסיבי באיטלקית. למרות שלטינית ענינה אותו יותר, החליט ללמוד משהו קצת יותר מעשי. הוא הניח שעם ידע איטלקית יוכל גם לתפוס את הדברים החשובים בלטינית בהיותן שפות קרובות בדיאלקטיקה שלהן. אחרי שלושה חודשים של לימודים אינטנסיביים עלה אופק על המטוס לאיטליה ולא הביט לאחור. על מנת לא להשתעבד לעולם המעשי-טכנוקראטי של כרטיסי אשראי וכאלה ומתוך רצון להרגיש חופשי לנפשו ולמסעותיו ברחבי איטליה החזיק אופק את כספו במזומנים שצרר בחגורת כסף על גופו.

 

לא היה לאופק שמץ של מושג איך יגיע אל המנזרים והנזירים שהיו משאת נפשו האמיתית והוא החליט לא להתעמק בכך יותר מדי ופשוט להסתובב לו באיטליה ללא כל תוכנית מעשית, לעבור ממקום למקום לאן שתיקח אותו הרוח ולאן שתוביל אותו יד המקרה. על מנת שיוכל להאריך בטיול ככל הניתן הקפיד אופק ללון רק במקומות זולים כמו אכסניות נוער אשר לא הקפידו כל כך על מגבלת הגיל הרשמית של עשרים ושש, מה גם שבגיל עשרים ושמונה אף אחד לא ממש שם לב להבדל ולא טרח לבדוק מסמכים. באת, אמרת שאתה בן עשרים וחמש, שילמת, התנהגת לפי כללי המקום ושמרת על השקט אז אף אחד לא בלבל לך יותר מדי את המוח.

 

אחרי חודשיים של נדודים פגש אופק באחת האכסניות במודנה את רוג'ר האנגלי. רוג'ר היה בעל שיער ארוך וסבוך, שבמשך השנתיים שחלפו מאז שהיה בן שמונה עשרה, חרש את אירופה לאורכה ולרוחבה, מתקיים מכל הבא ליד וחי בדוחק. העיקר בעיניו של רוג'ר היה להמשיך במסע הנצחי הזה ולהתחמק לכמה שיותר זמן מהכניסה למסלול המצפה לו של עבודה שחורה בעיר התעשיה האפרורית בה התגורר באנגליה. היתה לרוג'ר גם איזו גיטרה חבוטה שהוא ידע לנגן עליה אולי שני שירים וחצי, אשר אחד מהם היה למרבה ההפתעה השיר של רדיוהד "קריפ" שאופק היה דלוק עליו עוד מימי הפרסומת ההיא. נגינת הגיטרה ושירתו הצלולה של אופק בקול הבריטון הנעים שלו, עזרו לו לגייס בכיכר העיר מפעם לפעם עוד כמה מטבעות כתרומות מהעוברים ושבים, ליום נוסף של טיול ובטלה מוחלטת.

 

  

 

עד כמה שישמע הדבר מוזר, עד גיל עשרים ושמונה, לא רק שאופק טרם מימש את פנטסיות הסקס עם נזירים שלו, הוא אפילו לא מימש בכל דרך את משיכתו לגברים והומואיותו הנדחקת נותרה עדיין עמוק במגירת הגרביים שלו בארון. לא רק כלפי מכריו היה אופק בארון, אלא גם כלפי עצמו. במילים פשוטות: אופק עדיין לא זיין גבר ולא הזדיין עם שום גבר. רוג'ר התכוון לשנות את המצב הזה, אך אופק עדיין לא קלט את כל הסימנים ששידר לו רוג'ר. אופק בכלל היה בטוח שרוג'ר הוא סטרייט, בין היתר בגלל שראה אותו מדי פעם מתחמק מהאכסניה עם איזו בחורה וחוזר אחרי כמה שעות עם מבט מרוצה כמו של חתול שליקק את השמנת. מלבד הסימנים הסותרים האלה של רוג'ר, אופק לא ממש ידע לזהות הומואים בסביבתו, לפחות לא את אלה שאינם מתנהגים בנשיות מוגזמת שהיתה אחד הדברים שאופק לא יכול היה לסבול. או שמעולם לא היה לו גיי-דאר או שמחוסר שימוש הוא התנוון לגמרי, בכל מקרה את הסימנים של רוג'ר אופק בכלל לא קלט והמשיך להתייחס אליו כאל ידיד למסע ותו לא, ללא שום מחשבות על סקס או אירוטיקה.

 

אחרי שבועיים באכסניה ההיא במודנה התכוון אופק להמשיך במסע ומתוך נימוס הציע לרוג'ר להצטרף אליו. להפתעתו גילה רוג'ר התלהבות רבה ולקח את ההצעה בשתי ידיים. אופק הניח שמשהו מההתלהבות הזאת היה קשור לכך ששוב נותר רוג'ר ללא יורו שחוק בכיסו וידע שבמסעו עם אופק לפחות יהיה לו מקום לישון ומשהו לאכול כי אופק לא היה קטנוני בעניני כספים. אם אופק שכר חדר באיזה שהוא מקום אז מצידו שגם רוג'ר יתחמק לשם עם שק השינה שלו כשבעלת הבית לא מרגישה, ואם הזמין ארוחה דאג להזמין מנה גדולה שגם רוג'ר, יוכל לאכול קצת. גם כך רוג'ר היה כמעט שדוף ואופק חש חמלה מסוימת כלפיו.

 

כשהגיע החורף הלך רוג'ר יום אחד לאיזו כנסיה שחלקה בגדים משומשים לנזקקים וחזר משם לבוש במעיל צמר ארוך שהיה החימום היחידי שהיה לו לחורף על בגדיו הדקיקים. זה היה כחודשיים אחרי שאופק ורוג'ר החלו לטייל יחד וזו היתה הפעם הראשונה שאופק הרגיש משהו אחר כלפי רוג'ר מלבד ידידות עמוקה. לרוג'ר היתה הרבה סבלנות, מרגע שקפץ על העגלה הזו ששמה אופק הנדיב הוא לא מיהר לעזוב אותה וכשראה את מבטיו החמדניים של אופק אליו כשלבש את המעיל ידע שהנה הגיעה ההזדמנות שלו, ההזדמנות הזאת שמתחמקת ממנו כבר כמה שבועות מאז שהבחין בחגורת הכסף הצמודה למותניו של אופק. 

 

אופק לא ידע היה שיש לרוג'ר היה עוד מניע נסתר לרצות בקרבתו מלבד חברות גרידא ואופק אפילו לא ידע מה עמדתו של רוג'ר לגבי הומואים ולכן הסתיר את הומואיותו ככל שיכול. רוג'ר, לעומת זאת, למד בשנתיים הארוכות של הטיולים שלו לנצל כל הזדמנות שנקרתה על דרכו. זה לא שרוג'ר היה מוכן לשכב עם גברים תמורת כסף, לפחות הוא לא חשב על עצמו ככזה, אבל אם מה שצריך כדי לנצל את ההזדמנות המתאימה היה לעשות עיניים לאיזה גבר ואפילו להתחנגל איתו קצת, לא רוג'ר יהיה מי שיפספס את ההזדמנות הזאת, במיוחד עם שלל נכבד בצידה.

 

באחד הלילות הקרים כששניהם מתחת לשמיכה במיטה הזוגית הצרה בביתה של אנג'ליקה לוסטרנו בורונה זה קרה. "קר לי" קיטר רוג'ר באוזני אופק ששכב לצידו במיטה לבוש בטרנינג עבה.

"נו בטח, מה אתה חושב? אתה רוצה שלא יהיה לך קר כשאתה לבוש רק בתחתונים הדקים שלך?" שאל אופק.

"אז מה אתה רוצה שאני אעשה? אין לי טרנינג. אולי אתה רוצה שאני אכנס עם המעיל למיטה?"

"מה רע במעיל שלך? הוא דווקא יפה עליך" העז אופק לומר.

"כן, אבל אני לא אוכל לזוז איתו בכלל" ענה רוג'ר.

"ובשביל מה אתה צריך לזוז? תלבש את המעיל, תכנס מתחת לשמיכה, תלך לישון וזהו" ענה אופק, אבל המחשבה על רוג'ר לבוש במעיל הארוך ונמצא צמוד אליו במיטה כבר החלה להזקיף לו את הזין במעין רפלקס מותנה.

 

"כשאני חרמן אני חייב לזוז...אין מה לעשות" חייך רוג'ר והתקרב קצת לאופק שהמשיך להזות על רוג'ר לבוש במעיך ארוך עד שחש את ישבנו הצנום של רוג'ר נצמד לזין שלו הזועק לפורקן.

"רוג'ר, נהיה צפוף פה" אמר אופק במבוכה.

"קר לי, תחמם אותי קצת" ענה רוג'ר בקול מתפנק.

"אבל, אבל אתה לא הומו" קבע אופק.

"מה קשור הומו, לא הומו. אתה חבר שלי, אנחנו מטיילים כבר חודשיים ביחד. קר לי ואם אתה לא תעזור לי להתחמם אני לעולם לא אצליח להרדם הלילה" ענה רוג'ר "ואם לא מפריע לי שזה יהיה הגוף החמוד שלך, אז למה זה צריך להיות אכפת לך?"

"אבל, אבל, לא נעים לי רוג'ר, זה מחרמן אותי, מה יהיה אם..."

"מה אתה מודאג? שעומד לך הזין? שאתה הומו? אני מזמן הבנתי את זה, אז מה? אתה לא הבחור הראשון שאני מעמיד לו את הזין."

"וזה לא אכפת לך?"

"אם זה עושה לי טוב וזה גם עושה לך טוב, אז למה שיהיה אכפת לי? נו כבר תוריד את הטרנינג המעצבן הזה שאני אוכל להתחמם על הגוף שלך" אמר רוג'ר וכשאופק לא הגיב, החל להפשיט את הטרנינג שלו בעצמו.

 

כשהטרנינג ירד, העמיד רוג'ר פנים כמופתע ושאל: "מה אתה ישן עם הדבר הזה?"

"אה...כן... צריך להזהר, אתה יודע." ענה אופק.

"אבל לא צריך להגזים, היא מפריעה לי להתחמם עליך. שים אותה במקום אחר אופק, בבקשה..." התחנחן רוג'ר, עד שאופק, ברגשות מעורבים הסיר את החגורה והניחה מתחת לכרית.

"אתה יכול לעשות משהו בשבילי, רוג'ר?" שאל אופק.

"מה שתרצה בתמורה לכך שתפשיר את הרגליים הקפואות שלי ותעזור לי להרדם" ענה רוג'ר.

"אתה מוכן ללבוש את המעיל ולעשות איתו סיבוב פה בחדר?"

"פֶטיש למעילים, אופק? לא משנה. אצלי הכל הולך" אמר רוג'ר וקם מהמיטה. הוא לבש את המעיל על התחתונים ורגע אחר כך חייך חיוך ממזרי, התכופף לצד השני והסיר גם את תחתוניו ונופף בהם מעל ראשו, מה שגרם לפיו של אופק להתייבש על המקום ולזין שלו להזדקף למלוא גודלו.

"ועכשיו להסתובב קצת?" שאל רוג'ר אך כשלא נענה, השליך את התחתונים מידו והחל לפסוע בחדר אנה ואנה, כשמדי פעם פותח כנף אחת של המעיל וחושף את רגליו הארוכות וגופו הנאה, אך מסתיר את אברו עם הכנף השניה וממשיך לגרות את אופק המתחרמן יותר ויותר וידו של אופק כבר נשלחה אל הזין מתחת לשמיכה.

 

"לא, לא, לא, לא כך" אמר רוג'ר וקפץ למיטה עם המעיל ונשכב צמוד לאופק, "תפשיר לי את הרגליים קודם" ושלח את כף רגלו הקפואה אל אזור חלציו הבוער מחום של אופק, שקפץ כנשוך נחש.

"אתה קפוא" אמר אופק "אתה מקפיא לי את הביצים והזין"

"אמרתי לך שאתה חייב להפשיר אותי" ענה רוג'ר כשהוא רועד מקור.

"אבל לא ככה" אמר אופק.

"לא אכפת לי איך, העיקר שתפשיר לי את כפות הרגליים" ענה רוג'ר כשאופק שלף את כפות רגליו ממפשעתו וירד עם פיו לעברן. כשפיו החם של אופק הכורע מעל רגליו עטף את בהונו של רוג'ר, החלו רעידותיו של רוג'ר להרגע עד שפסקו לגמרי. אופק מצץ וליקק כל אחת מאצבעות רגליו של רוג'ר אשר החל לא רק להפשיר אלא גם ממש להתחרמן.

 

"או זה טוב, זה כל כך טוב" אמר רוג'ר ונאנח כשהבל פיו החם של אופק ולשונו עוברים על כפות רגליו ומחממים אותם כמו שצריך "אני ממש מפשיר. לא רק מפשיר אלא גם מתחיל להתחמם אם אתה מבין למה אני מתכוון" הוא הוסיף ואמר "מספיק עם הרגליים יש לי עוד מישהו כאן שרוצה להרגיש את הפה החם שלך".

 

רוג'ר התיישב על ברכיו, לבוש עדיין במעיל הארוך ואז פתח את כנפי המעיל וחשף את הזין האדיר והזקוף שלו מול פרצופו המופתע של אופק. "אני יודע שאתה רוצה לקחת אותו, אז קח" אמר רוג'ר ותחב את הזין הגדול שלו לתוך פיו הפעור של אופק שהידק עליו את שפתיו והחל לענגו בלשונו הזריזה אם כי הלא כל כך מיומנת. רוג'ר אחז בציצית ראשו והחל לדחוק פנימה והחוצה, תחילה באטיות ואחר כך במהירות גוברת והולכת. למרות חוסר נסיונו היה אופק תלמיד זריז שהזדרז להרטיב לרוג'ר את הזין בלשונו כשרוג'ר אמר לו, ללקק כשרוג'ר ביקש ממנו, להדק, לשאוב פנימה עד הסוף כשרוג'ר הורה לו ולבלוע את זרם הזרע השופע כשרוג'ר גמר לו בפיו.

 

"מצצת יותר טוב מריטה, שעשתה לי את זה שלשום בחורשה" אמר לו רוג'ר "והיא עוד מוצצת מדופלמת, שעברה כבר על חצי אכסניה ואפילו שאלה אותי עליך" צחק רוג'ר אבל אופק לא צחק ורק המשיך להביט בזין הרפוי של רוג'ר המטלטל מצד לצד עם כל פרץ של צחוק ומציץ מדי פעם מבין כנפות המעיל.

"מה, לא הספיק לך?" שאל רוג'ר.

"אני לא גמרתי" ענה אופק "אני לא יכול יותר, אני חייב לגמור", אמר אופק והחל לשפשף לעצמו את הזין כשהוא לא מסיר מבטו מרוג'ר.

"אני לא הולך לתת לך לזיין אותי. עד כאן," אמר רוג'ר "אני רק אקטיבי" ואז להפתעתו אמר לו אופק: "אז זה ממש טוב", נשכב על הגב והרים את רגליו באוויר "בוא תזיין אותי כבר. חיכיתי עשרים ושמונה שנה לזיון אני לא יכול לחכות עוד."

 

רוג'ר הביט באופק השרוע, בחור המזמין שלו ובאשכיו הכבדים מלאי הזרע המייחל לפורקן והתחיל להתגרות מחדש. הוא שפשף לעצמו בעדינות את הזין הגדול שלו שהחל להזדקף מחדש ואמר: "בתול, מה? אחרי הלילה הזה כבר לא תהיה בתול משום כיוון" והחל להסיר את המעיל.

"לא, לא, לא" אל תוריד את המעיל, "תזיין אותי לבוש עם המעיל" ביקש אופק ורוג'ר המופתע לא התנגד "לפחות כך ימשיך להיות לי חם..." הפטיר וכרע אל בין רגליו הפתוחות של אופק. הזין הגדול שלו החל בחדירה איטית לישבנו של אופק כשכנפות המעיל עוטפות אותם מהצדדים.

"anus penetro" גנח אופק בלטינית רצוצה שחרמנה אותו מאז הזיותיו הנזיריות.

"אני כבר בפנים" ענה רוג'ר כשהכיפה של הזין שלו כבר נכנסה והזין המשיך להחליק פנימה על מחציתו.

 "dominus "penetro התנשף אופק להאנח כשהזין נתקל במחסום ולמרות הכאב אמר לרוג'ר להמשיך. רוג'ר לחץ יותר חזק, עבר את המחסום ונכנס פנימה למלוא אורך העשרים סנטימטרים של הזין העבה שלו. אופק גנח מכאב משולב בהנאה ורוג'ר התחיל לפמפם.

 

"החור שלך הדוק יותר מחור של בתולה בת ארבע עשרה" אמר רוג'ר תוך כדי דהירה פנימה והחוצה ואופק רק תהה האם יש משהו שרוג'ר לא מזיין, אבל העונג החם המתפשט בתוכו השכיח ממנו כל דיבור ומבטו רק המשיך להתרכז בגופו הדק של רוג'ר הקודח בתוכו שוב ושוב מבין כנפות המעיל, עד שאופק לא יכול היה להחזיק עוד והתפרץ במטחים עזים של זרע על פני בטנו חזהו ואף מעילו המחרמן של רוג'ר ואז גם רוג'ר גמר בפעם השניה, ממלא את הקונדום בכמות גדולה של זרע.

 

אחרי הזיון הם נותרו לשכב מכורבלים זה בזה על שנרדמו. עם עלות השחר התעורר רוג'ר עם זקפה אדירה ושלח ידו אל בין רגליו של אופק. כשגילה גם שם זקפה חלקית, החליט להרביץ עוד זיון אחד של בוקר. מבלי לטרוח להעיר אפילו את אופק, הוא סובב אותו בעדינות על בטנו, הניח את הכרית מתחת לאגן הירכיים של אופק, עטה על הזין הזקור של עצמו את הקונדום ושימן לאופק טוב טוב את הישבן לפני שהחליק פנימה. אופק חייך כשהוא חצי ער וחצי ישן וקיבל את רוג'ר לתוכו. הפעם רוג'ר עשה זאת מהר ואגרסיבי וגמר תוך שתי דקות לפני שאופק הספיק להתעורר לגמרי.

"תמשיך לישון" אמר רוג'ר לאופק החצי רדום, כשהוא מלטף ומנשק את כל גופו עד שאופק שקע שוב אל מצולות השינה המתוקה של השעות הקטנות של הבוקר.

 

 

כשאופק התעורר לבסוף כבר היתה זו שעת בוקר מאוחרת. רוג'ר לא היה בחדר, אך אופק לא התעמק בכך ורק שמח על ליל התענוגות שהיה להם יחד ועל הלילות הרבים שעוד עומדים לבוא בעקבותיו. שום נזירים כבר לא היו לאופק בראש, רק רוג'ר הצנום והחייכן עם הזיין הגדול והמעיל הארוך שלו שרק ממחשבה עליהם אופק החל להתגרות מחדש. אופק פסע לאיטו לשירותים ואחרי שנרגע קצת מכל המחשבות על רוג'ר הצליח סוף סוף להטיל את מימיו ואז הוא גם נכנס להתרחץ.

 

עד לרגע שנכנס למקלחון היה אופק בטוח שרוג'ר פשוט התעורר מוקדם יותר, התרחץ וירד לאכול, אבל המקלחת היתה עדיין יבשה כשאופק פתח את זרם המים ומשהו נראה לו לא ממש בסדר. המחשבה הטורדנית המשיכה לזמזם במוחו של אופק גם אחרי שסיים להתרחץ ולהתלבש וחזר לחדר ואז זה היכה בו. הכרית היתה במרכז המיטה ! רגע אחרי זה הוא נזכר שהזין והבטן שלו הונחו על הכרית הזו מתי שהוא במשך הלילה כשרוג'ר דהר עליו מאחור. רגע אחר כך הבין אופק שזו בעצם היתה הכרית שלו ושחגורת הכסף שהיתה מתחת לכרית אינה שם. גם המגפיים שלו נעלמו ואף המעיל הארוך של רוג'ר לא נראה בשום מקום. divinus deus מלמל אופק לעצמו וידע שכל חלומותיו על איטליה ונזירים נגמרו באותו הרגע. אין כסף אין איטליה ואין יותר פנטסיות, ארבעה חודשים הוא מסתובב באיטליה ולא חרמן אף נזיר. באיחור גורלי הבין אופק שהנזיר האמיתי היה הוא בעצמו. עשרים ושמונה שנים בלי אף זיון עם גבר ואיזה מחיר הוא שילם על זה, איזה מחיר...

 

הדפרסיה במוחו השתוללה כשתינה את צרותיו באוזני בעלת הבית, אשר ריחמה עליו ואמרה לו שתאפשר לו להשאר עוד יום אחד ללא תשלום. היא גם הציעה לו לנסות לחפש עבודה באחד המנזרים בסביבה. "הם תמיד זקוקים לעוד זוג ידיים עובדות. אתה יודע, מספר הנזירים הולך ופוחת אבל העבודה בכרמים לא מתמעטת. אני מניחה שתוכל למצוא שם מקום לינה ומזון ואולי גם קצת דמי כיס צנועים, אם אתה רוצה להשאר בינתיים באיטליה." אופק הודה לה על הנדיבות ועל העצות הטובות ויצא לדרכו לתור אחרי מנזרים שמחפשים עובדים. מי יודע, הוא הרהר בינו לבינו אולי הם זקוקים שם לא רק לזוג ידיים... והפנטסיה במוחו כבר החלה לדהור קדימה.

 

 

נכתב על ידי , 3/7/2007 15:23   בקטגוריות אוננות וחרמנות, איטליה, אירוטי, גייז, הומואים, חו"ל, חלומות, צעירים, תמונות, אהבה ויחסים, סיפרותי, פנטזיות, נזירים, קריפ  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-3/7/2007 17:42
 



Squadra azzurra: אוסף הכחולים שלי, הו איטליה


 

הקדמה

 

מי שקורא בבלוג שלי לא מהיום גילה בוודאי שיש לי חיבה רבה לאיטליה. החיבה הזאת מתבטאת בסיפורים, בשירים וגם בכדורגל ולכן בחרתי להקדיש פוסט מיוחד לכמה מהמאפיינים לחיבה הזאת. מאחר ואני חובב ארכיאולוגיה מובהק, החלטתי להתמקד דווקא בעבר, במיוחד בתקופה של שנות ה - 60' ותחילת שנות ה- 70'.

 

 

למה איטליה היא "הקבוצה הכחולה?"

 

 

דגלה של איטליה הוא בעל שלושה צבעים: ירוק-לבן-אדום אך למרות זאת כמעט בכל סוגי הספורט, הצבע המייצג את איטליה הינו צבע כחול השמיים, אשר על שמו נקראת הקבוצה האיטלקית בענף ספורט זה או אחר Squadra azzurra שפירושה "הקבוצה הכחולה".

 

 

עצרתם לשאול את עצמכם פעם למה צבע כחול ולא ירוק-לבן-אדום כצבעי הדגל? אז זהו: למרות שאיטליה ויתרה על המלוכה לפני למעלה מ- 60 שנה, יש לה כנראה חיבה גדולה לבית המלוכה סבויה שמלך באיטליה בשנים 1896 - 1946 ואשר צבע כחול השמיים היה צבעו, כך קרה שצבע זה אומץ ע"י מרבית נבחרות הספורט של איטליה. אז אגש אל אוסף הכחולים שלי: קודם קצת כדורגל ואחר כך שירים איטלקיים של פעם. בקיצור Squadra azzurra.

 

 

כדורגל

 

איטליה עשתה את הופעתה הראשונה במונדיאל 1934 בו גם זכתה. במונדיאל הבא גם סיימה במקום הראשון. אחרי מלחמת העולם השנייה איטליה התרסקה והנבחרת לא הגיעה להישגים. ב-1968 השתתפה לראשונה באליפות אירופה וזכתה בטורניר. זכייה זו סימנה את חזרתה של איטליה לצמרת הכדורגל. במונדיאל 1970 הגיעה עד לגמר שם הפסידה לנבחרת ברזיל.

 

למונדיאל 1970 החביב עלי במיוחד, כמה נקודות יחודיות משל עצמו: ראשית, הונהגו בו כמה חידושים כאשר לראשונה הותר לערוך חילופים במהלך המשחק, ולראשונה נעשה שימוש בכרטיסים אדומים (לציון הרחקה) וצהובים (לציון אזהרה). שנית, נבחרת ברזיל ששיחקה במונדיאל (בהנהגתו של פלה האגדי) ונחשבת עד היום כנבחרת הטובה ביותר של כל הזמנים, זכתה במונדיאל בפעם השלישית ולקחה את הגביע לצמיתות אליה לברזיל. שלישית, זה היה המונדיאל היחידי שבו השתתפה נבחרת ישראל מאז ומעולם ובו הובקע השער היחידי של ישראל במונדיאלים (ע"י מוטלה שפיגלר, במשחק נגד שבדיה שהסתים 1:1). אגב גם נבחרת ישראל שיחקה מול נבחרת איטליה במונדיאל זה, בשלב המוקדמות, במשחק שהסתיים בתוצאה המכובדת 0:0.

 

 

נבחרת איטליה בכדורגל למשחקי מקסיקו 1970 (וגם גרמניה 1974) זכתה להנצחה במדינות נוספות בעולם כמו הבול מאל סלבדור שתמונתו נמצאת משמאל. אחד המשחקים הבלתי נשכחים במונדיאל זה, היה משחק חצי הגמר בין איטליה לגרמניה, שנחשב לאחד מגדולי המשחקים בגביע העולמי בכל הזמנים. איטליה הובילה בתוצאה 1:0 לאורך רוב דקות המשחק, עד שגרמניה השוותה התוצאה בתוספת הזמן. הקבוצות נכנסו להארכה, שבה הפכו הגרמנים את התוצאה ל-2:1 לזכותם, אך האיטלקים שוב הפכו את התוצאה ל-3:2 לזכותם. גרמניה הישוותה שוב ל- 3:3, אך לבסוף הבקיע האיטלקי ג'אני ריברה את שער הניצחון של המשחק בדקה ה-111 של המשחק כשקבע 4:3 לזכות נבחרתו. את אחד השערים היפים במשחק הזה ניתן לראות כאן:

 

 

 

נבחרת איטליה האמביציוזית בניצוחם של ריבה וריברה אמנם זכתה להעפיל לגמר, אך מול נבחרת ברזיל שהיתה אז בשיא כוחה, לא עמד לה כוחה והיא הפסידה בגמר 4:1.

 

אמנם הבטחתי להתמקד Squadra azzurra של פעם אבל אי אפשר שלא להזכיר את הנבחרת הנפלאה של איטליה שזכתה במונדיאל האחרון (תמונה מימין). מה יכול להיות יותר טוב מאשר שידוך בין שחקני הנבחרת הנהדרת הזאת לבין שירו שלAdriano Celentano   משנת 1968, ואני מתכוון כמובן לשיר "Azzurro". השחקנים האלה, לא זו בלבד שחלק גדול מהם נראים כדוגמנים שיצאו מאחד ממסלולי האופנה במילנו (ראה תמונתו של מאלדיני משמאל), הם גם מתגלים כזמרים לא רעים בכלל:

 

 

 

 

 

 

מוסיקה

 

הסקוודרה אזורה שלי במוסיקה גם היא מתאפיינת בשירים האיטלקיים של סוף שנות ה- 60' ותחילת שנות ה- 70. הכל מתחיל בעצם מעיר קטנה בצפון מערב איטליה, סמוך לגבול הצרפתי בשם סן רמו. מדי שנה, מיטב זמרי איטליה והעולם כולו עולים אז לרגל ומתחרים ביניהם וזאת כבר במשך קרוב לשישים שנה. בסוף שנות ה - 60 היה הפסטיבל הזה בשיאו עם - "תיבת נוח" של סרג'יו אנדריגו, טוני הקטן , נאדה ששרה על "מלך הדינארים" , ניקולא די בארי ששר על "ימים של קשת בענן" וג'ליולה צ'קוונטי ששרה על ה-"גשם" (לה פיוג'ה), וכן אחד הגדולים מכולם, בובי סולו , בלהיט הגדול משנת 1969 "זינגרה".

 

באותן שנים היה פסטיבל סן רמו, מפסטיבלי הזמר החשובים בעולם. רבים משיריו תורגמו לשפות אחרות ואשתדל להביא את השירים המפורסמים בגרסאות הלא פחות מפורסמות באנגלית. המפתיע היה שזמרים מכל העולם אמצו משירי הפסטיבל, לאו דווקא מאלו שזכו במקומות הראשונים. העושר המוסיקלי והיצירתיות במוסיקה האיטלקית באותן שנים היה בשיאו ושירים מחוץ לשלושת הראשונים נשמעים למי שקצת מכיר שירים של פעם לא פחות מוכרים מאשר השירים הזוכים. במיוחד נכון הדבר בשנים 1967 - 1972 שהינן שנות השיא, והגדול מכולם הפסטיבל מ- 1970 שהיה כנראה אחד מהפסטיבלים האיכותיים ביותר.

 

לפני שאתחיל במקבץ השירים שבחרתי אציין רק כי לצערי רובם בינם בשחור-לבן ואיכות השמע גם כן אינה מן המשופרות. למרות הכל, כדאי להקשיב ולצפות ביופי המוסיקלי הזה ובימי התום שלא ישובו. הקליפים הבודדים שבצבע הינם ברובם משנת 1989 כשנערך איזה ערב נוסטלגיה בטלוויזיה האיטלקית וכך ניתן לראות מקצת מזמרי וזמרות סוף שנות השישים, כשהם עשרים שנה מבוגרים יותר מימי הזוהר שלהם, אך עדיין שרים, עושים את זה טוב והעיקר - בצבע.

 

אפתח עם השיר שסיים את חלק הכדורגל בפוסט הזה והפעם בביצוע המקורי של אדריאנו צ'לנטנו (Adrinao Celentano) והשיר Azzurro (כחול) משנת 1968 שהוא גם הבסיס לכל הפוסט הזה. באותה שנה בא יצא השיר אזורו הופיע אדריאנו צ'לנטנו בפסטיבל סאן רמו, אך עשה זאת עם שיר אחר -le altre canzoni in gara  Canzone – וזכה עימו במקום השלישי. למרות הכל, דווקא השיר אזורו הוא שזכה להצלחה המסחררת באותה שנה ונשאר בתודעה עד עצם היום הזה.

 

את השיר Azzurro בביצועו המקורי של Adriano Celentano אפשר לראות כאן:

 

 

שיר זה שהפך להמנון נבחרות הספורט האיטלקיות ואוהדיהם (במיוחד בתחום הכדורגל) זכה גם לגרסה ישראלית מפי אריק איינשטיין בשם "אמרו לו". שירו של איינשטיין עוסק גם הוא בספורט, באהדתו הגדולה לקבוצת הפועל תל אביב ולאכזבות הרבות שהנחילה לו במשך השנים, במיוחד קבוצת הכדורסל שלה. ליבי ליבי לאוהדי הפועל תל אביב באשר הם, אשר אני שולח להם את השיר "אמרו לו" בביצועו של אריק איינשטיין שאפשר לשמוע כאן:

 

 

 

 

 

אם נגענו כבר בשנת 1968 אי אפשר שלא להזכיר עוד שני שירים מופלאים הראשון שיר מרטיט שזכה במקום השני בפסטיבל סאן רמו באותה שנה ושמו Casa Bianca (הבית בלבן) מפיה של Marisa Sannia (מריסה סניה) אשר בחרתי להראותו כאן דווקא בהופעה משנת 1989 (יש איזו דקה של דיבור ואז מתחיל השיר, כדאי לחכות):

 

 

 

והשני שיר שלא השתתף בפסטיבל אבל הביא לפריצה עולמית של הזמרת Patty Pravo (פטי פראבו) בשם La bambola (הבובה). לא יודע מה היה להם משירים על בובות בסוף שנות ה- 60. חוץ מהבמבולה של פטי פרבו יצאו באותה תקופה גם "בובה על חוט" של סנדי שו ו"בובת קש" של פרנס גל. בכל אופן את הבובה של פטי פראבו תוכלו לראות כאן:

 

 

 

אנה איידנטיצ'י (Anna Identici) ששירה משנת 1968 לא זכה בדירוג גבוה, תזכר בכל זאת לאור הפרסום העולמי שזכה השיר אחר כך בזכות גרסתו באנגלית לשיר הזה. הזמר אנגלברט הומפרדינק שהיה אז בין הזמרים המצליחים ביותר באנגליה בסגנון הפופ-המתקתק-הלא-בועט שלו, עשה גרסה משלו לשיר שזכתה להצלחה גדולה מהרבה משירה המקורי של אנה איידנטיצ'י. תופעה זו של הסבת שירים איטלקיים מפסטיבל סאן רמו לאנגלית מאפיינת את תקופת סוף שנות ה- 60' ותחילת שנות ה- 70', כשהפסטיבל היה בשיא כוחו ושימש אבן שואבת לאומנים מכל העולם.

 

קבלו את השיר המקורי באיטלקית של  Anna Identici שנקרא Quando Me Innamoro:

 

 

 

ואילו את הגרסה של Engelbert Humperdinck והשיר A Man Without Love ניתן לראות כאן:

 

 

שיר נוסף בולט משנת 1968 שהשתתף בפסטיבל סאן רמו אך לא התברג במקום גבוה היה שירה של Wilma Goich שנקרא Gli Occhi Miei. השיר החמוד הזה קיבל דחיפה ענקית קדימה כאשר טום ג'ונס הזמר הוולשי נוטף הגבריות הסב אותו לאנגלית לשיר הידוע Help Yourself (תתכבד בעצמך) שזכה להצלחה סוחפת באנגליה ובכל רחבי אירופה.

 

אז קבלו את המקור, Wilma Goich - Gli Occhi Miei :

 

 

 

ואת ה"חיקוי" שעולה על המקור, Tom Jones - Help Yourself:

 

 

 

 

ובחזרה לאחור לשנת 1964 אשר הביאה לנו יבול יפה של שירים ולא רק מפסטיבל סאן רמו. אחד השירים שהצליחו מאוד בשנה זו, ולא רק באיטליה, היה שירו של Jimmy Fontana ששמו היה "העולם" או כפי שנקרא באיטלקית Il Mondo . ניתן לצפות בשיר הזה כאן מהופעה של הזמר שנים רבות אחרי, בשנת 1989:

 

 

 

בובי סולו (Bobby solo) היה אחד הזמרים הגדולים של הרומנטיקה האיטלקית של פעם. בשנת 1964 הוא הופע בסאן רמו, לא זכה, אולם שירו השקט Una Lacrima Sul Viso הרטיט לבבות רבים בשנות השישים. אומרים שילדים וכלבים תמיד גונבים את ההצגה, ואכן את ההצגה בפסטיבל ההוא "גנבה" זמרת צעירה בשם ג'יליולה צ'ינקווטי (Gigliola Cinquetti) שהיתה אז בקושי בת 16 ובקולה הצלול כבשה את לב הקהל בשיר השקט Non Ho L'eta.

 

זכייתה של ג'יליולה בסאן רמו שלחה אותה להיות נציגת איטליה באירוויזיון עם אותו שיר וגם שם זכתה במקום הראשון והביאה לאיטליה את הזכיה הראשונה בתולדותיה בתחרות זאת.

 

 

אז קבלו את שני הגדולים שלי מסאן רמו '64,Bobby solo - Una Lacrima Sul Viso

בהופעה שצולמה שנים מאוחר יותר, אך לפחות בצבע:

 

 

 

ו- Gigliola Cinquetti - Non Ho L'eta :

 

 

בובי סולו וג'יליולה צ'ינקווטי המשיכו לככב ולהתחרות ביניהם גם בפסטיבלים רבים אחרי שנת 1964 כשלפעמים בובי זוכה (1965) ולפעמים ג'יליולה (1966) אבל בפסטיבל של שנת 1969, שהיה עשיר בשירים מוצלחים העמידו שני הזמרים האלה שירים מעולים. הפעם היה זה זמנו של בובי סולו לזכות במקום הראשון עם שירו "זינגרה" שבעיני רבים הוא הטוב שבשירי סאן רמו של כל הזמנים. לג'יליולה צ'ינקווטי היה בפסטיבל הזה שיר לא פחות מוצלח בשם "לה פיוג'ה" (הגשם) אשר לא דורג בין הראשונים, אבל אני באופן אישי אוהב מאוד.

 

השיר Zingara בביצועו של Bobby solo:

 

 

 

  

השיר La Pioggia של Gigliola Cinquetti:

 

 

 

אם כבר נגעתי בפסטיבל של שנת 1969 אי אפשר שלא להזכיר עוד שני שירים בולטים, האחד, שיר קצבי ומקפיץ (במונחי הימים ההם) של  ריטה פבונה בשם "סוכר" והשני של נערת הפסטיבלים החדשה שפרצה לתודעת הקהל לראשונה בשנה זו הלא היא נאדה המקסימה בת ה- 16 עם שירה "כל כך קר" אותו היא שרה בקול קצת מתרגש. למרות ששיר זה לא זכה במקומות הראשונים הוא הפך אחר כך לאחר מלהיטי סאן רמו הגדולים.  

 

לצפיה בשיר  Rita Pavone - Zucchero

 

 

 

 

לצפיה בשיר Nada - Ma Che Freddo Fa

 

 

 

נאדה עצמה המשיכה להתבלט בפסטיבלים הבאים אולם אין ספק ששירה מהפסטיבל של שנת 1972 היה שירה הגדול ביותר, למרות שהגיע אז רק למקום השלישי. זה גם השיר האיטלקי של פעם שאני הכי אוהב בגלל קצב הואלס המסחרר שלו ושמחת החיים השופעת ממנו. שמו של השיר הוא "מלך הדינרים" (או מלך הכסף, למי שהמילה דינרים לא אומרת לו הרבה). אז קבלו את il Re Di Denari בביצועה של Nada:

 

 

 

 

השיר הזה זכה גם לגרסה עברית שחוברה ע"י עוזי חיטמן שעושה לי שמח כל פעם שאני שומע אותה:

 

"בואו ונשירה, בואו נשתה עוד בירה שיר שקולח בא ועושה שמח מה לא עשינו מה לא ניסינו שיר שיוצא מן הלב אל הלב הוא נכנס ועושה לנו טוב"

 

ניתן להקשיב לגרסה העברית של השיר "בואו ונשירה" בביצועו של שימי תבורי כאן:

 

 

 

Little Toni (טוני הקטן) היה ידוע כגרסה איטלקית לאלביס והוציא תחת ידיו כמה שירים טובים בסוף שנות ה- 60 ותחילת שנות ה- 70. אף אחד לא זוכר את השירים שזכו בשלושת המקומות הראשונים בפסטיבל סאן רמו 1967, אבל את השיר של טוני הקטן Cuore Matto (הלב המטורף) לא שכחו הרבה זמן. טוני הקטן היה שם להזכיר להם מדי פעם ופה ניתן לראותו בהופעה משנת 1989 יותר מעשרים שנה אחרי שהשיר יצא לאור:

 

 

 

הגענו לשנת 1970, השנה של המונדיאל אולי הטוב מכולם וגם השנה של פסטיבל סאן רמו המוצלח מכולם. אדריאנו צ'לנטנו הזכור לנו משירו "אזורו" שפתח את החלק המוסיקלי ברשימה זו, לא חדל מהופעות מפסטיבלי סאן רמו רמו השונים ומבין שיריו בחרתי להביא את המוצלח ביותר לדעתי, שגם זכה במקום הראשון בפסטיבל של שנת 1970. אז קבלו את Adrinao Celentano בשירו Chi Non Lavora Non Fa L'Amore:

 

 

השיר שהגיע למקום השני באותה שנה La prima cosa bella בביצועו של ניקולא די-בארי לא השאיר עלי רושם מיוחד ולכן אדלג בקלילות לשיר שזכה במקום השלישי והוא אחד השירים היפים בתולדות סאן רמו "תיבת נוח" של סרג'יו אנדריגו שזכה להצלחה גדולה גם בישראל, אז קבלו את sergio endrigo "larca di noe:

 

 

 

השיר La spada nel cuore כמו שירים נוספים כמנהג הימים זכה בפסטיבל לשני ביצועים, האחד של  Little Toni(טוני הקטן) והשני של פטי פראבו. למרות יופיה של פטי פראבו שכמעט גרם לי לבחור בביצוע שלה הרגשתי שחסרה בו משהו מהעוצמה שהשיר הזה צריך ולכן בחרתי בביצוע החזק יותר של טוני הקטן שניתן לראותו כאן:

 

 

 

שירים מוצלחים נוספים מפסטיבל 1970 היו השיר Tipitipiti של Orietta Berti שניתן לראותו כאן:

 

 

 

והשיר Pa' diglielo a ma' של Nada שניתן לראותו כאן:

 

 

 

 

בתחילת שנות ה - 70' היה הזמר העיוור חוזה פליסיאנו בשיא הצלחתו באמריקה. הצלחה זו ורצונו לפרוץ גם לשוק האירופאי הביאה אותו להשתתף בשנת 1971 בפסטיבל סאן רמו המהולל אך כוחו לא עמד לו מול ניקולא די-בארי הגדול שקטף כפרי בשל את אהדת הקהל האיטלקי הביתי ואת המקום הראשון, כשהוא מאלץ את חוזה פליסיאנו להסתפק במקום השני. אין כל רע בשירו של ניקולא די-בארי שאפילו די מצא חן בעיני, אבל דחילק, לתת לשיר "קא סרה" הענק של חוזה פליסיאנו רק את המקום השני? ככה זה כשיש שחקן ביתי מול שחקן חוץ. אבל לימים זכה שירו הנפלא של חוזה פליסיאנו להצלחה פנומנאלית בעוד שירו של ניקולא די-בארי נותר מוגבל לגבולות איטליה היפה שלא ידעה לפרגן בזמן למי שצריך.

 

אז הינה המקום השני מ- 1971: Jose Feliciano - Che Sera:

 

 

 

והינה Nicola Di Bari - Il cuore è uno zingaro בביצוע מ- 1989 את השיר שזכה במקום הראשון ב- 1971:

 

 

 

 

את שנת 1972 הזכרתי כבר מקודם עם שירה של נאדה מלך הדינרים שזכה במקום השלישי ורציתי לחזור אליה לקראת סיום עם שני שירים שלא זכו להגיע למקומות ראשונים אבל מצאו חן בעיני.

הראשון הוא Gianni Morandi - Vado A Lavorare שניתן לראותו כאן:

 

 

 

 

והשני הוא שיר מיוחד במינו ושונה מהחתך האופייני של שירי סאן רמו. נדמה לי שהוא התפרסם אחר כך גם בשפות אחרות כי משהו בו נשמע לי מוכר ולאו דווקא מהאיטלקית שהשיר הזה בוצע במקור. אם מישהו יודע פרטים נוספים על השיר הזה וגלגוליו, אשמח לשמוע. אז קבלו את להקת Delirium מבצעת את השיר שנקרא Jesahel:

 

 

 

אמנם הבטחתי להתמקד בשירים האיטלקיים של שנות ה- 60 ותחילת שנות ה- 70, אבל כרגיל אצלי, למי שלא יודע, לכל כלל יש יוצא מן הכלל. אצלי זהו שיר שהשתתף בפסטיבל סאן רמו בשנת 1983 ולא זכה. אני מדגיש שוב: לא זכה. עד כמה שישמע מוזר השיר L'Italiano (האיטלקי) בביצועו של Toto Cutugno (טוטו קוטוניו) אשר יהפוך ללהיט היסטרי באיטליה בהמשך אותה שנה, אפילו לא הגיע לשלושת המקומות הראשונים.

 

דורון מזר, שהיה אז זמר ישראלי בתחילת דרכו, שמע את השיר והתלהב. שמרית אור כתבה גרסה עברית ודורון מזר הפך את השיר הזה וקרא לו "אני חוזר הביתה". בישראל זה קרה ב- 1984, הצבא שקוע בעמק הבוץ הלבנוני ומלחמה שהיתה אמורה לקחת כמה ימים ולעומק 40 ק"מ כבר נכנסה לשנתה השניה ואין רואה את הסוף באופק. ואז החליטה הממשלה להשיב בנים לגבולם. חלקית לפחות. הנסיגה הראשונה מלבנון יצאה לדרך. צה"ל שהחזיק כמעט בחצי לבנון בואכה ביירות נסוג לרצועת בטחון מצומצמת בדרום לבנון. יחידות רבות שבו הביתה. על הרקע הזה הפך השיר "אני חוזר הביתה" ללהיט היסטרי בצבא ומהצבא לכל המדינה. אף אחד לא חלם אז שנשאר תקועים בלבנון עוד קרוב ל- 20 שנה גם אחרי שכביכול שבנו הביתה.

 

אז קודם כל המקור,  Toto Cutugno - L'Italiano:

 

 

 

 

ואחרון אחרון חביב, הגרסה הישראלית, דורון מזר - אני חוזר הביתה:

 

 

 

 

עם צמד השירים הזה התכוונתי לסיים את הרשימה הארוכה של פרגון לאיטליה, לכדורגל האיטלקי הישן והטוב (וגם של היום, מה לעשות, לקחו את מונדיאל 2006 כמו גדולים) ולשירים האיטלקיים של פעם. במיוחד רציתי  להקדיש את הרשימה הזאת כמעין מצבת זכרון לפסטיבל סאן רמו, בעבר: מוסד מוסיקלי מוביל וכיום: ארוע זניח.   

 

אך בכל זאת, על רקע השיר של דורון מזר "אני חוזר הביתה" שמתנגן אצלי במחשב בזמן שאני מסיים לכתוב את הרשומה הזאת, אוסיף עוד משהו אישי. רציתי רק לומר לכל מי שיוצא לחופשה במשך הפסח (כמוני) או שנוסע מחר לשבוע לחו"ל (כמוני), שתהיה לכולם נסיעה טובה וחופשה נעימה והעיקר שתחזרו הביתה בשלום. חג שמח לכולם, אני אהיה איתכם שוב אחרי הפסח.  

 

 

 

 

נכתב על ידי , 29/3/2007 23:12   בקטגוריות דעות ומחשבות, הרהורים, מוסיקה, סטרייט פרנדלי, אופטימי, מונדיאל, כדורגל, איטליה, מלדיני, Squadra Azzurra, סאן רמו, שירים של פעם, נוסטלגיה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של phillbox ב-30/3/2007 23:59
 




דפים:  
576,487
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)