לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הוא רוצה להיות הבן שאין לי


אני מכיר אותו כבר שנתיים בערך, נער הורס שחום חלק, חצי תימני כמוני, עם פנים יפות ושיער ארוך ומיוחד. הוא עמוק בארון, סטרייט לכאורה כמוני שיוצא ומזדיין עם בנות אבל פה ושם מחפש את דמות האב הזו לסקס שונה ואחר, ואני נפלתי לשמחתי לקטגוריה הזו. הוא בן 24 אבל נראה צעיר בכמה שנים, אפילו אם היה אומר שהוא בן 18 לא הייתי מתפלא. גפו הקומפקטי וישבנו החם כשהוא מתיישב עלי, מטריפים לי את החושים. הוא חם, אינטימי, חושני כמו שאני אוהב, ולא נורא שקצת קשה לו לקבל את הזין שלי כי הדקות האלה שהוא מקבל אותו עד הסוף בלי מעצורים אחרי שעות של חירמונים, שוות הכל.
בפעם האחרונה שנפגשנו היה לו כל כך טוב איתי כשהוא ישב עלי, לפני החדירה, מעורסל בין זרועותי ומתנשק ללא הרף, הוא שיחק בשיער החזה שלי, שהוא כל כך אוהב ואמר לי שהוא פוחד. פוחד להתאהב בי, ואחרי כמה זמן אמר לי: "אני אוהב אותך", אבל אולי זה היה בהשפעת עשן הג'וינט והחרמנות. "אני רוצה להיות הבן שאין לך" הוא הסויף ואמר ברוך, ואני רק חייכתי ואמרתי לו שיהיה.
כזה קרה, סיפרתי לו שפעם כתבתי סיפור כזה על יחסי אבא חורג ובן. הוא התלהב ולא נרגע עד שלא הקראתי לו את הפרק הראשון של הסיפור "בן חורג" שכתבתי לפני כמה שנים. סיפרתי לו כשהוא יושב עלי בערום ללא חדירה. סיפרתי לו כשהוא מדי פעם לוקח הפסקה קצרה לנשיקות חמות ומלאות תשוקה וסיפרתי לו כשהוא לוקח הפסקה קצרה למצוץ לי את הזין או לחכך את ישבנו ההורס על הזין שלי שכבר חיכה ברטט לחדור לתוכו. הוא התלהב מהסיפור ממש כמו ילד קטן שמקבל צעצוע, ולא רצה להפסיק עד שלא הגעתי לסוף הפרק. מזל שלא ידע שיש עוד פרקים, אחרת מי יודע מתי היינו מזדיינים בסוף.
אבל הפרק הראשון נגמר ואז שכבנו והזדיינו בכייף ובעונג כשהוא מקבל את הזין שלי ושואל: "אני יכול לקרוא לך אבא?" תשובתי החיובית הגבירה את חרמנותו. אחרי שגמרנו בעוצמה בזה אחר זה הוא אמר לי שהיחס שהוא מקבל ממני הוא לא מקבל מאף אחד וביקש שאשאיר לו סימן על הגוף, סימן לאהבה, סימן לשייכות, סימן של איקי על הפטמה, ולשמחתו מצצתי אותה בעוצמה עד שנותר סימן. מקווה שהסימן הזה יזכיר לו אותי ושלא יקח שוב חודש חודשיים עד הפגישה הבאה שלנו. בתור "אבא" יש לי זכויות ביקור, לא?
ולכבודו, שני שירים אב ובן שהתלבטתי ביניהם והחלטתי להכניס את שניהם. האזנה נעימה:
Cat stevens - Father and son, 1970:
Chicory Tip - Son of my father, 1972:


נכתב על ידי , 3/9/2017 09:00   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, ג'וינט, גייז, גמירות, הומואים, ביסקסואליות, התאהבות, התמסרות, זין, חושניות, חלקים, חרמנות, יזיזות, לא חשוב הגיל, מוסיקה, מין במשפחה, משיכה, סקס, פגישה, פיתוי, פנטזיות, שחומים, שנות ה- 70, תימנים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-16/10/2017 01:09
 



אלף וחמש מאות סיבות טובות - פרק 3 (סיפור גיי-אירוטי)


***

קותי

***

אף פעם לא הייתי גבר של בחורים צעירים. תמיד, ובמיוחד כיום כשאני כבר קרוב לגיל ארבעים, נמשכתי לבוגרים הבשלים, הגברים הכאילו סטרייטים האלה, נשואים או גרושים, כאלה שיודעים מה זו אישה ונתנו לי להרגיש לידם אישה, אפילו שאני גבר גברי למדי, חטוב שרירי. למזלי אני ורסטילי אז כשאני נפגש עם הגברים הסטרייטים סטייל האלה, אני יכול להתמסר להם בקלות ולהיות האישה הכנועה שלהם, אבל כשאני פוגש גברים בגילי או אפילו צעירים ממני בכמה שנים, אני נהנה להיות אקטיבי ולקרוע להם את הצורה.


מה שאף פעם לא חשבתי, זה שאני אמשך לבחורים צעירים נעריים ורזים כמו נתי, הכדורגלן ההוא. זה קרה לי כרעם ביום בהיר כשעברתי במגרש הכדורגל השכונתי מחפש נואשות לפתות שחקן כדורגל שרירי ומסוקס, שזה פטיש שיש לי מגיל הנעורים, ומצאתי את עצמי נדלק עד כלות דווקא על צעירון רזון שחום וצנום שליהטט בכדור כמו איזה אנרג'ייזר. הוא שידר איזו תחושה של חיות שכבר מזמן לא ראיתי בפסיבים שאני מזיין לפעמים. הומואים מקצועיים שחיים את סצינת המסיבות והמועדונים לא ממש עושים לי את זה, ונתי היה שונה.


בפעם הראשונה הוא טען שהוא סטרייט, שאוהב ציצים ואוהב לזיין בחורות ועושה את זה הרבה, אבל לא ויתרתי והמשכתי לנסות לפתות אותו. בסוף הוא הסכים להודות שהוא אכן נפגש לפעמים עם גברים, אבל טען שהוא ביסקסואל עם נטיה חזקה יותר לנשים. אולי זה מה שהוא אומר לעצמו ואולי הוא אפילו מאמין בשקרים של עצמו, אבל המבטים הממושכים שהוא העביר על גופי החטוב ועל השרירים שלי, אמרו לי אחרת.


הוא גם אמר שהוא מעולם לא נחדר ולא נראה לו שיצליח לקבל, וזה דווקא הגביר את הרצון שלי לזיין אותו. לא זוכר מתי היה לי בחור בתול ורציתי רק לקרוע את הישבן הקטן והשעיר והחור ההדוק והבתולי שלו. הוא עדיין היסס והתלבט וידעתי שאני חייב לתת לו סיבה טובה לעשות את זה. אז שלפתי את הכסף שהוצאתי אותו בוקר מהכספומט ונתתי לו אלך וחמש מאות סיבות טובות. זה לא שאני צריך לשלם על סקס, אני נראה סבבה לגמרי, אבל איתו לא היתה דרך אחרת.


כשהגענו אלי הביתה גילגלתי לנו ג'וינט מהגראס הרפואי שאני מאורגן עליו, וזה היה חומר חזק וטוב, למרות שהוא טען שהוא מעדיף לעשן חום, הרגשתי שהחומר החזק הזה, שאני מערבב רק עם מעט טבק, העיף אותו לגמרי. הוא צחק הרבה. אוהב לצחוק הבחור. אני כבר הייתי מסטול לגמרי אבל כשהורדתי את הראש שלו לזין שלי הוא מצץ ובלע בכייף תוך שעיניו המחייכות מביטות בי בהנאה רבה.


הישבן שלו היה שעיר מאוד, אבל מצאתי בזה משהו מסעיר אחרי כל הבחורים המרוטים והמרוטים שיצא לי להזדיין
איתם. שמתי קונדום ומיהרתי לחדור לחור שלו השחור משיער, שקצת התקשה לקבל את הזין העבה שלי בהתחלה, אבל בעזרת כמויות נכבדות של חומר סיכוך החליק בסופו של דבר עמוק עד הסוף פנימה.


ישבנו על הספה כשהוא רוכב לי על הזין וידי החזקות אוחזות במותניו ומשחילות אותו פנימה. עיני נעצמו וגניחות ההנאה שלו העידו יותר מכל מה הוא באמת אוהב וגם אני נהניתי מזה מאוד. הוא היה פאקינג זיון טוב. בפעם הראשונה שהיינו לילה שלם יחד זיינתי אותו איזה ארבע או חמש פעמים. 

 

אחרי הפעם הראשונה שנגמרה בהשפרצות הדדיות זה על זה, עישנו עוד כמה ג'וינטים ואז הוא החל ללקק בהנאה את כל שרידי הזרע על גופי. תוך כדי כך הוא עטה לי קונדום על הזין, ליקק גם את הקונדום, סיכך אותו ורצה לשבת עליו שוב, אבל הזין שלי לא הזדקף מספיק אחרי הגמירה הטובה שהיתה לנו רק עשר דקות קודם לכן. העפתי את הקונדום וחדרתי לתוכו בבת אחת. הוא נבעת ממש בפעם הראשונה כשהעפתי את הקונדום וחדרתי לתוכו בלי לשאול שאלות, אבל הזין שלי הגיב בהתעוררות מידית.

 

זה היה מטריף ברמות והוא נגנב מזה לגמרי, אבל אלף וחמש מאות שקל ששילמתי לו הרגיעו את המצפון שלו ושיחררו אותו לממש את כל הפנטזיות האסורות. אחר כך הוא התמסר להנאה של הזין הערום והמשפריץ שלי בתוכו. הזדיינו כל הלילה ההוא וגמרתי בתוכו עוד שלוש פעמים. כן, יש לי כמויות זרע בלתי נגמרות ואני מסוגל לגמור כמה פעמים בלילה, והוא נגנב מזה לגמרי.


אחרי הפגישה הראשונה שלנו הוא ממש התמכר לשפיך שלי. פעם בשבוע - שבועיים היה בא אלי, לבוש בבגדי הכדורגל שלו, שחירמנו אותי במיוחד, והיה מעביר איתי לילה שלם של התמסרות ללא גבולות, ללא שום תשלום, רק עם הרבה תשוקה. הוא היה נטחן ללא היכר, ממלמל שהוא לא מאמין על עצמו מה שהוא עושה, שהוא בחיים לא עשה דבר כזה, אבל שהוא לא יכול להפסיק את זה. חשבתי שזה עניננו הפרטי, שאף אחד לא צריך לדעת מזה, ונתי אף השביע אותי לשמור הכל בדיסקרטיות כי הוא עושה את זה רק איתי ככה, אבל כשהגעתי יום אחד לבדי לחוף געש, הכל השתנה...

 

 

 

המשך יבוא...

נכתב על ידי , 5/12/2016 06:35   בקטגוריות אוראלי, אירוטי, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, ביסקסואליות, ג'וינט, גייז, גמירות, משיכה, סקס, פיתוי, תשוקה, אהבה ויחסים, חרמנות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-6/12/2016 11:04
 



אלף וחמש מאות סיבות טובות - פרק 2 (סיפור גיי-אירוטי)



**

נתי

**

טוב, מה שקראתם למעלה על קיטי, היה פחות או יותר הסיפור שמכרתי ליזיז הטוב והמבוגר שלי שיותר מעשרים שנים מפרידות ביננו. חמש שנים אנחנו נפגשים, מזדיינים ונהנים והוא אחלה סקס אבל מה, לפעמים אני מרגיש שהוא יותר מדי רכושני כלפי. יותר מדי מנסה לשלוט עלי, על הזמן הפנוי שלי ועל החרמנות שלי. מה הוא חושב לעצמו? שכל פעם שאני פנוי וחרמן אני חייב לבוא אליו בריצה? אפילו שאני מת על הזין שלו ויש לי כימיה נהדרת איתו גם מעבר לסקס ואני אוהב לדבר איתו, להתייעץ איתו ולצחוק איתו, אבל רבאק בנאדם, כל פעם שאני אונליין אתה חייב לשאול אותי מה אני עושה ואם אני פנוי ובא לי להפגש? די! תרפה קצת. תשחרר.


אז  מה שאני עושה זה שאני תמיד מחזיק אותו על אש קטנה. אף פעם לא נותן לו תשובה של כן או לא. אף פעם לא אומר לו אם אני פנוי או מה אני עושה אלא רק "עוד לא יודע, נראה, דבר איתי" וכאלה חירטוטים. ככה אני משאיר לעצמי את החופש להחליט ברגע האחרון אם להפגש ועם מי. הוא בולע את זה מחוסר ברירה כי אני יודע שהוא מת עלי ומוכן להזדיין איתי כל הזמן ואפילו להפגש איתי גם כשאני אומר לו מראש שאני לא בראש לסקס. הבעיה שגם כשאני אומר לו את זה הוא לא חדל לנסות לפתות אותי כשאנחנו נפגשים. לפעמים אני מתפתה ומתלהב מהזין הגדול והכהה שלו המשחק לי בחור ובועל אותי עמוק חזק ובאופן אלגנטי. אבל דבר אחד תמיד מביך אותי לספר לו, והוא שיש לי עוד יזיזים ועוד מזיינים קבועים או מזדמנים.


כדי להוריד ממני את הלחץ שלו, גם אמרתי לו בתקופה האחרונה שאני כבר הרבה פחות בעניין של גברים, לא מרגיש בזה צורך וממש טוב לי בסקס עם בחורות. אז  נכון שאני דו מיני ויש לי גם לא מעט קטעים עם בחורות, אבל תמיד כשאני חרמן ומזדיין עם גבר והוא שואל אותי אם היה לי סקס, אני עושה מאותו גבר שהזדיינתי איתו כאילו זו היתה בחורה.


כך גם עם קיטי, הגרושה פלוס ילד ההיא. לא גרושה ולא נעליים. תחת הסיפור של הגרושה מסתתר גבר בן שלושים ושמונה, קותי שמו, שכמעט כל מה שסיפרתי לו על הגרושה נכון בשינוי אחד קטן שזה גבר ושאין לו שום ילדה. גבר שבגיל שש עשרה אביו שם לב שהוא מסתכל יותר מדי על השחקנים ופחות מדי על המשחק והרחיק אותו משם כמה שיותר מה כדי שלא יצא לו ילד הומו, מה שגרם לו להשתוקק עוד יותר לשחקני כדורגל ומה שגרם לו לפתות אותי באלף חמש מאות שקל להזדיין איתו. במחיר הזה הוא קנה לא רק את התחת שלי אלא גם את הזכות לזיין אותו בלי גומי ולמלא אותי בשפיך החם שלו, ואחרי שזה קרה איתו פעם אחת, כבר הייתי שפוט שלו לעוד הרבה פעמים ללא תשלום.


בניגוד לגבר המבוגר ההוא שסיפרתי עליו מקודם, קותי  אמנם בעל זין קטן יותר, אבל זין חם ולוהט, גוף חטוב שרירי וסקסי, גבר גבר כזה שאני מרגיש ילדון לעומתו, ילדון שרק רוצה להתכרבל בגופו השרירי ולקבל את הזין שלו עוד ועוד. יש לו עוד יתרון שקנה אותי וזה שהוא גומר כל פעם ומסוגל לגמור גם כמה פעמים בלילה, מזריע אותי עוד ועוד בחמימות השפיך שלו ושולט בי ברמות שלא הרגשתי קודם, גם לא עם הגבר המבוגר המצוייד שלי.


אני רק פוחד שהגבר המבוגר שלי ידע עליו. במיוחד אם ידע שאני מזדיין איתו לילות שלמים ושהוא עושה אותי בלי גומי ומזריע אותי ושבפעם הראשונה שלי איתו הייתי לא יותר מנער ליווי בעצם. אם שמץ מכל האמת הזו תיוודע לגבר המבוגר שלי, אני אפסיד אותו, את הזין המדהים שלו ואת ידידותו שחשובה לי לא פחות מאלה. אז בלית ברירה בדיתי את סיפור היזיזה הגרושה המבוגרת שלי והוא קנה את הבולשיט הזה, עד שיום אחד...

 

 

המשך יבוא...

נכתב על ידי , 4/12/2016 05:28   בקטגוריות אירוטי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, ביסקסואליות, גייז, גמירות, התמסרות, חרמנות, שחומים, סקס, תמונות, תשוקה, אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-5/12/2016 05:15
 




דפים:  
567,720
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)