לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

Black magic


עם ג'ים, האפריקאי השחור בן ה- 23 אני מדבר כבר תקופה, וחיכיתי להזדמנות המתאימה להפגש איתו. אתמול היה יום מבאס. קבעתי עם איזה כוסון צעיר שחיף בן 22 בחוף געש, שיום קודם וידאתי איתו שזה סגור. הגעתי בשעה היעודה ואפילו לפני כן, אבל המנייאק לא הגיע, לא הודיע כולם, לא היה אונליין באטרף ופשוט התפוגג. חששתי שזה יקרה כשהוא סרב לתת לי טלפון בטענת דיסקרטיות, למרות שרציתי עוד אמצעי תקשורת חוץ מאטרף.

ירדתי לחוף והלכתי לכיוון השומם יותר, כי אני לא אוהב להיות במקום בו יש הרבה אנשים ומעדיף לחכות לאלה שמסתובבים על החוף ומחפשים. עברו לידי כמה בודדים אבל רק אחד מהם היה שווה. משום מה אפילו לא רמזתי לו כלום. הרגשתי מבואס ורופס. למרות שהייתי חרמן אחרי שלא זיינתי מתחילת השבוע, הזין שלי היה בקומה.

חשבתי שלא נורא כי היה לי על הכוונת עוד איזה חתיך בן 18 שאני מדבר איתו כבר זמן מה וכל הזמן דוחה ליום אחר. הפעם אמר שהוא בחופש ושבערב מתאים לו, אבל כמובן ברגע האמת החליט לדחות שוב. עכשיו אנחנו מדברים על מוצ"ש. נראה אם הפעם זה יקרה.

חזרתי מבואס למשרד, היו לי איזה הצעה או שניים מבחורים שאני מכיר, אבל בא לי משהו חדש. משהו מרענן, ואם זה לא היה אחד משני הצעירים המבריזנים ההם, עלה בדעתי לפתע ג'ים האפריקאי. הוא חתיך אמיתי. גבוה. חטוב, חלק, שחום, פנים יפות. לשמחתי גם היה פנוי ונסעתי להפגש איתו. הוא היה חמוד, עם חיוך יפה. מהר מאוד הבנתי שהוא לא אוהב נשיקות. מבאס, אבל לא נתתי לזה למנוע ממני להתנשק איתו. נכון שהיתה רק צרפתית קצרה ושאר הנשיקות היו נשיקות שפתיים קטנות כאלה, שנעשו על ידו בחיוך ביישני. ונכון שהוא שאל אותי למה אני מתנשק איתו כשהוא אמר שלא אוהב נשיקות, אבל עניתי לו שאני לא יכול לשלוט בדחף לנשק אותו. אבל השתדלתי לא להגזים ולא לתקוע לו את הלשון למעמקי הגרון, אלא רק בקטנה, ליצור תחושת אינטימיות חושנית שאני כל כך אוהב בסקס. דיברנו גם, אבל הבעיה עם ג'ים היא שהמבטא האפריקאי שלו כל כך כבד שחצי ממה שהוא אמר לא הבנתי. לא נורא, נהניתי לזיין אותו, והיה סבבה של חיבור לפעם ראשונה. הוא רכב לי על הזין כמו שצריך וקיבל גם על הגב, בדוגי ועל הבטן. בסופו של דבר גמרנו במקלחת בעמידה תחת המים הזורמים כשאני מתחכך בישבנו העסיסי והסקסי והוא מביא לעצמו ביד עד שהשפריץ חזק וטוב. ג'ים התגלה כקסם שחור אמיתי.

ואם כבר נגענו בשחורים אז יש לי עוד אחד שאני מזיין לפעמים. שחום חטוב רזה עם אפס אחוזי שומן. הוא כבר קרוב לגיל ארבעים, אבל יש לו את אחד הגופים היפים ביותר שחוויתי. פנים קצת פחות, אבל מה זה משנה. יש לו גם חור הדוק וצר שמאוד מתקשה לקבל, אז האתגר להכניע אותו ולזיין אותו יותר גדול ויותר מענג שזה קורה לפעמים בחלק מהמפגשים שלנו. הוא גר די קרוב, אבל לאחרונה הוא כבר לא ממוקם כמעט, אז יותר קשה להפגש איתו, אבל הוא שולח לי הודעות ואני מניח שפה ושם זה עוד יקרה.

הקסם השחור הזה מזכיר לי עוד מישהו. מישהו שהיה יקר לליבי והיו תקופות שהוא הטריף לי את החיים. אחרי שנה וחצי שלא דיברנו (ואפילו לא עניתי להודעה האחרונה שכתב לי אז) התחלנו לאחרונה לדבר מחדש, ושוב זה קרה ביוזמתו. הכוונה היא לדותן האתיופי שכישף אותי ולקח לי הרבה זמן להשתחרר ממנו. הפעם, הוא כבר קצת מעל גיל 30 ולשנינו אין יותר אשליות ואנחנו הרבה יותר מפוכחים לגבי מה שיכול לקרות ומה שלא. אני מאמין שיבוא היום ועוד אחזור להתחרע על הישבן הסקסי שלו כי זה בעצם כל מה שהוא רוצה ויכול, כפי שאמר לי. הוא כבר גר קצת יותר קרוב, והרגע המתאים בטח יגיע. שיקח את הזמן שלו.


 
אז ברוח הפוסט הזה החלטתי להקדיש לכל השחורים הקסומים האלה שמלהיטים לי את הזין, את אחד השירים היפים של סנטנה, משנת 1968. השיר אמנם מדבר על אישה קסומה שחורה, אבל מבחינתי הוא על הבחורים השחורים הקסומים האלה. אז קבלו את Santana - Black magic woman


נכתב על ידי , 18/8/2017 13:04   בקטגוריות אינטימיות, אירוטי, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, גייז, גמירות, געגועים, אכזבה, הפתעות בחיים, התחלות חדשות, התמסרות, התפרפרויות, זקפה, חושניות, חלקים, חרמנות, ישבנים, מוסיקה, משיכה, נשיקות, סטוצים, סקס, פגישה, פיתוי, פנטזיות, צעירים, שחורים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוני ב-24/8/2017 09:55
 



כוסון על


את הכוסון הנערי הרזה החלק והיפה הזה פגשתי לסטוץ אחד לפני כחמש שנים כשהיה בן 20.  אני זוכר שהיה זיון מעולה כבר אז, אבל משום מה לא נפגשנו שוב ועם הזמן נלמו לי עקבותיו באטרף כשהחלפתי כרטיס. יצא המקרה שנתקלתי שוב בכרטיס שלו לאחרונה ויום אחד אחרי שדיברנו הוא הזמין אותי אליו לדירה של חבר שלפי מה שהבנתי מהפרופילים שלהם הם חיפשו יחד אמנם שלישיות הן לא מה שאני מחפש במיוחד ומעדיף להפגש באחד על אחד, אבל החבר היה גם פסיבי וסקסי ומושך בפני עצמו, אז החלטתי שיכול להיות נחמד לקבל פינוק משני פסיבים יחד.



כשהגעתי לדירה הסתבר שיש שם עוד שותף שלא היה ממש לטעמי, ואחרי זמן מה הצטרף עוד מישהו, ערס סקסי אקטיבי חמוד אבל שרוט קצת. לא הבנתי בדיוק לאן נפלתי אבל בהתחלה פשוט ישבנו בסלון ודיברנו. לא על סקס. בכלל לא היתה אוירה של סקס, ככל שהדבר ישמע מוזר, אלא סתם סוג של מפגש חברתי של קבוצת סטלנים שמעשנים, שותים ומדברים.



אין לי שום בעיה עם דיבורים וזה דווקא נחמד לשבת ולדבר, ולעשן ג'וינטים בכייף, אבל כשיושבים יחד על איזו ספה או משהו שמאפשר גם מגע וקרבה, שהם שני דברים שחשובים לי מאוד, אך זה לא היה, כי ישבנו על כסאות נפרדים סתם ככה. השיחה זרמה והיתה אף נחמדה, אבל גם אחרי שעה לא נראה שמישהו מתכוון לעשות משהו מיני בכלל. היתה תחושה מוזרה. באיזה שהוא מקום התגנב חשש לליבי שסתם קראו לי כי היה לי ירוק לעשן וזה כל מה שהם חיפשו. באחת ההזדמנויות אחרי שקמתי להשתין וחזרתי לסלון עמד שם הבחור הפסיבי השני והמושך, אבל כשעברתי לידו וחשבתי לחבק אותו קצת או משהו זה הסתיים בשניה שהתחיל רק באיזה טפיחה ידידותית וא-מינית לגמרי. הבנתי שהוא כנראה לא ממש בעניין שלי, למרות שבזמן השיחה היה נחמד וידידותי ואף החמיא לי על המשקפיים שלי... חחח



והכוסון על חלל? למרות שניסיתי פעם או פעמיים להעביר לו איזה ליטוף על הרגל בזמן שישבנו עם כולם, הוא רק הגיב באיזה ליטוף חטוף משל עצמו, אבל לא הראה שמעונין לקדם את הענינים לאיזה שהוא מקום. אבל אני, יש לי סבלנות. חיכיתי לעוד הזדמנות והתקרבתי אליו ושאלתי אותו ישירות אם מתקדמים לאיזה מקום והוא ענה לי שבינתיים סבה לו ככה. הבנתי שנפלתי בגדול, אבל לצערי לא היו שום הודעות אחרות מבחורים שפניתי אליהם בווטסאפ והחלטתי להמשיך ולהתאזר בסבלנות. קיוויתי רק שמתי שהוא לפני שאצטרך ללכת, משהו יזוז שם, אבל עוד לא היה לי מושג מה ואיך. כמות האנשים קצת הרתיעה אותי ולא הצלחתי לדמיין לעצמי איך פתאום כולם מתחילים באיזו אורגיה המונית שם.



אחרי משהו כמו שעה וחצי, הערס היה צריך ללכת (והאמת שעד עכשיו לא ממש ברור לי למה הוא בא) והפסיבי השני החמוד ירד איתו לקנות סיגריות ואילו השותף הלך להתיישב לו על הספה. נשארנו על הכסאות רק אני והכוסון. לא יכולתי להתאפק כבר. הייתי חייב לגעת בו ולהרגיש אותו, וקיוויתי שלמרות מה שאמר לי מקודם, הוא יתחיל לזרום. זה היה הרגע הנכון מבחינתי להתקרב אליו וליזום איזו נשיקה. הכוסון שיתף פועולה, הנשיקה היתה ארוכה, עמוקה סקסית וחושנית ונראה לי שהצלחתי להדליק אותו. הוא הציע שנעבור לחדר, והצטרפתי אליו בשמחה.



מהר מאוד התפשטנו והתחלנו להתכרבל זה בזה ולהתנשק ללא הרף. גופו החלק, הרזה והנערי נעם לי מאוד. הוא הרבה להחמיא לי ואמר שהוא מסוגל לגמור אפילו רק מהנשיקות שלי. היתה כימיה מצויינת שהתקדמה לסקס אולי הכי טוב שהיה לי כבר זמן רב. סקס מושלם. חם, חושני, אינטימי וחזק. הוא מצץ מעולה ואפילו הכניס את הזין לגרון, דבר שרק מעטים מסוגלים לעשות והכל היה כל כך אינטימי, נעים וממש מושלם. כשציתי לחדור הוא ביקש שאעשה זאת לאט והצעתי שיתיישב לי על הזין בקצב שלו וכך היה. אני כבר לא זוכר מתי בפעם האחרונה הרגשתי כל כל טוב כשמישהו התיישב לי על הזין ככה. זו היתה התיישבות מושלמת שממש הרטיטה אותי. הזין שלי עמד כמו צוק איתן והכוסון נהנה לקלוט אותו לתוכו אט אז עד שכולו היה בתוכו. הוא גם התלהב מהזין שלי לשמחתי ואנקות התשוקה והמאמאות שזרמו מפיו של היפיוף הזה המשיכו לעשות לי טוב. כב רמזמן לא הרגשתי כל כך סקסי ומושך עם מישהו חדש בסקס. אמנם כבר נפגשנו בעבר, אבל זה היה לפני כל כך הרבה זמן שכאילו הרגשתי שפגשתי בחור חדש.



לא יכולנו להרפות זה מזה. גם כשעשינו לרגע הפסקה כדי לשמן עוד קצת או סתם לנוח, מהר מאוד הפה שלו נצמד לפה שלי, גופו לגופי, והזין שלי כבר גישש את דרכו פנימה. אנחנו היינו לבד בחדר, ואהבתי שזה כך. לשמחתי, אף אחד מהבחורים האחרים בדירה לא הראה שום סימן שהוא עומד להצטרף לאיזו אורגיה והם נתנו לנו את הזמן איכות שלנו לבדנו, וזה היה וואחד זמן איכות. הכוסון, שלא כהרגלם של כוסונים אחרים שאני מכיר, לא היה אגואיסט בסקס ולמרות שהיה כמה פעמים על סף גמירה, עצר את עצמו לבקשתי והמשיך להזדיין איתי ולהתמסר עד הסוף עוד ועוד, לשמחתי הרבה. אין דברים כאלה. כמעט כל זמן הזיון לא הפסקנו להתנשק כשהייתי עמוק וחזק בתוכו, והרגשתי קרבה נפלאה. הוא נתן לי כל מה שרציתי ועשה את זה בהנאה רבה. עד שהרגשתי שאני קרוב לגמור ומילאתי את הגב המקסים שלו בכל השפיך שלי שהיה בכמות גדולה למדי להפתעתי, למרות שבחור אחד דאג לרוקן אותי היטב רק יומיים קודם...



אחרי שגמרתי המשכתי לחרמן אותו בליטופים ונשיקות ולמזמז לו את הפטמות עד שגם הוא גמר במטחים חזקים של זרע. המשכנו לשכב חבוקים ולהתנשק עוד זמן מה, עד שקמנו רגועים ומסופקים. דיברנו גם אחרי הסקס על כך ששנינו נשמח להפגש עוד. הבנתי ממנו גם מתי הוא פנוי וגם שלמעשה יש לו גם דירה לבד, אז נראה לי שעוד יהיה לכך המשך. הנקודה היחידה שמטרידה אותי היא, לאיזה שיאים עוד ניתן להגיע איתו אחרי סקס מדהים כל כך? אני מקווה שנצליח להתעלות לגבהים האלה גם במפגש הבא איתו. מה שבטוח זה, שיהיה מעניין ומחרמן עד מאוד עם הכוסון על הזה.



שבוע טוב לכולם.




נכתב על ידי , 19/3/2017 11:58   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אנאלי, אנרגיה מינית, ג'וינט, גייז, גמירות, התחלות חדשות, התמסרות, זין, זקפה, חום אנושי, חושניות, חיבוקים, חלקים, חרמנות, ישבנים, כימיה, ליטופים, מציצות, משיכה, נשיקות, סקס, כוסון, פגישה, פיתוי, צעירים, רזים, שחומים, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Black is black


המוזר הוא שעל הבחור השחור הזה סיפר לי אחד מיזיזי הותיקים, "המאוהב", שניסה להתחיל איתו אך לא הצליח עד כה. חשבתי שהוא אקטיבי אבל כשיום אחד פתאום קלטתי את תמונתו בגריינדר, אמרתי לעצמי שאנסה בכל זאת. אין מה להפסיד, מקסימום זה יצליח. הגוף השחור החטוב-רזה והחלק שלו הדליק אותי. למרות שהוא מתקרב לגיל ארבעים, הוא נראה הרבה פחות והגיל לא שיחק תפקיד. הלוק היה בדיוטק מה שבא לי. היה לו גוף שחור מושלם. הוא לא אתיופי אלא מה שהאמריקאים קוראים Africaמ-American בפוליטיקלי קורקט. הוא חי בארץ והוא גר מרחק נסיעה קצר ממני אז לילה אחד נפגשנו. היה אש, למרות שהוא שיחק אותה קשה להשגה, כלומר הישבן שלו היה בלתי חדיר. עישנו חוץ מזה הכל. התחרמנו, התנשקנו, התלטפנו, מצצנו זה לזה וכשהשכבתי אותו על הבטן והתחלתי להחליק את הזין הלוהט שלי בחריץ שלו בתנועות של זיון, זמן קצר אחר כך הוא גמר באופן ספונטני בלי לגוע לעצמו בזין בכלל. אחרי מנוחה קרה להתאוששות, השכבתי אותו שוב על הבטן והפעם התחרעתי לו על הישבן יותר חזק, אם כי בלי חדירה, עד שהשפרצתי בעוצמה.

הפגישה השניה שלנו היתה ביוזמתו. אהבתי את זה והחלטתי שהפעם אני מנסה לחדור ולכבוש אותו עד הסוף. הוא כנראה לא כל כך פסיבי, למרות שנדלק לי על הזין. כשניסיתי לחדור בכל מיני תנחות הוא היה בונקר. הזין שלי בין פלחי ישבנו, על סף החור, התחושה היא חצי בפנים אבל אין מה לעשות. החור נותר סגור ומסוגר וקצת מאכזב. רציתי כל כך ונראה לי שגם הוא היה צריך רק עוד דחיפה אחת קטנה כדי להשתחרר. עשינו עוד ג'וינט והפעם הצעתי שהוא יתיישב לי על הזין כשאני שוכב על הגב. שימנתי את שנינו היטב והוא התחיל להתיישב. הזין שלי עמד כמו טיל ומת להכנס ולאט לאט ישבנו הרזה והמוצק יורד עליו. אני מגיע לפתח החור הבלתי חדיר, תופס אותו במותניו ומושך אותו אלי כשמרים את הזין למעלה ואז פאף... הזין נכנס. וואוו. התחושה היתה מדהימה. החור ההדוק שלו חירמן אותי בטירוף כשהתיישב לי על הזין עד הסוף. אבך מסתבר שאותו זה חירמן עוד יותר כי שניה אחרי זה הוא גמר שלף את עצמו מתוכי. היה חבל שלא המשיך, אבל העיקר שהמחסום נפרץ. נקווה שבפעם הבאה יוכל לקבל יותר. הפכתי אותו על הבטן, התחככתי בין פלחי ישבנו המדהים עד שגמרתי ממלא לו את הגב.

יזיז חדש? אולי. הוא גם ממש חמוד ונעים.

ואת ההשראה לכותרת הפוסט הזה נתן לי שיר ישן משנות השישים, שאני אוהב דווקא את גרסת הדיסקו שלו מ- 1977 -

Belle Epoque - Black Is Black:





נכתב על ידי , 12/11/2016 16:53   בקטגוריות אירוטי, אמת, אנאלי, אוראלי, אסוציאציות, גייז, גמירות, ג'וינט, זין, חושניות, חרמנות, ישבנים, התחלות חדשות, חלקים, מוסיקה, סקס, שחורים, שנות ה- 70, תשוקה, אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המצלמה ב-11/12/2016 15:24
 




דפים:  
567,887
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)