לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מי אחרון ל 2014 ומי ראשון ל 2015



המאוהב התעקש להיות האחרון שמתנשק איתי לשנת 2014, וכך קרה שכשחזר מטיול משפחתי, קפץ אלי לעבודה, כשבדיוק סיימתי פגישה עם לקוחות. הם הלכו והוא נכנס וקיבל את הנשיקה שלו. אחר כך הוא רצה גם מציצה, אז נתתי לו. היה נעים. אחר כך הוא רצה גם שאשחק לו עם הזין בחור ואחדיר קצת, אבל אמרתי לו שעד כאן. לקח עוד נשיקה צרפתית עמוקה ורטובה והלך. לא התנשקתי עם אף גבר אחר בחצות ולא הייתי בשום מסיבה וכך יצא שהוא היה האחרון שהתנשק איתי וגם האחרון שנגע לי בזין לשנת 2014.

 

למחרת בבוקר הוא מסמס לי ושואל איפה אני ומה עושה. מסתבר שרצה גם להיות הראשון שמתנשק איתי בשנת 2015. הוא בא ושוב התנשק בלהט, אבל כשרצה למצץ או אפילו להכניס את היד לתחתונים ולמשש לי את הזין, אמרתי לו לא. קבעתי פגישה ליום הראשון של 2015 עם החייל השעיר החמוד, אם יתנו לו לצאת מהצבא, וליתר בטחון גם שמרתי אופציה עם הירושלמי הקצת קנאי מהפוסט הקודם, אם הוא יחלים מספיק מהצטננותו, ובא לי שאחד מהם יהיה הראשון שיגע לי בזין בשנה הזאת. זה לא היה רק ענין של פתיחת השנה. לא הרגיש לי נכון לתת למישהו אחר להתעסק לי עם הזין ביום שאני כל כך ממוקד מטרה במישהו אחר. המאוהב קצת התאכזב, ניסה שוב. ניסה אפילו קצת בכוח, אבל למרות שהוא חטוב ואני רזה, מסתבר שבידיים הרזות שלי יש יותר כוח מאשר בשרירים החטובים שלו, והצלחתי להסיר את ידיו המאיימות להכנס לי בכוח לתוך התחתונים. טוב, זה לא היה ממש מאבק בכל הכוח, יותר מין משחק כזה של "אני אגע לך בזין אם תרצה או לא תרצה". לא רציתי, לא נתתי והוא לא הצליח. 


מאוחר יותר הודיע לי הירושלמי שהוא עדיין מקורר ולא היה רוצה להדביק אותי ונאלצנו בצער רב לוותר על פגישתנו הראשונה לשנת 2015. נותר החייל החמוד והשעיר, שבסופו של דבר יצא מהבסיס ונפגשנו. לקחתי לנו חדר מפנק עם ג'קוזי לממש את כל הפנטזיות שרצו לנו בראש השבוע. המציאות היתה קצת שונה מהפנטזיות. היה טוב, אבל לא היה כל כך טוב כמו שחשבתי שיכול להיות. פתחתי לו את שנת 2015 והוא פתח לי. גם את התחת פתחתי לו והוא - בפעם הראשונה בחייו - פתח גם לי. לדבריו, הוא מעולם לא היה אקטיבי לפני כן ומעולם לא חדר לגבר ורצה מאוד לנסות. אחרי שנה או שנתיים שלא קיבלתי זין, בא לי להשתעש קצת עם הזין הקטן יחסית ודק יחסית שלו, שעמד כמו טיל וכל כך רצה.

 

זה התחיל במציצה טובה ועמוקה. הוא ישב על הספה ואני באתי מעליו והגשתי את הזין שלי לפי החם וקיבל אותו פנימה ופנימה עד לגרון העמוק שלו. תוך קדי מציצה וקצת גמישות אקרובטית התחלתי להתיישב לו על הזין, עד שהוא חדר אותי. למרות גודלו הבינוני - קטן, לא היה לי קל, אבל בסוף זה הצליח. הוא זיין אותי וגמר די מהר ואז אני הפכתי אותו על הבטן וטחנתי לו את הצורה חזק ועמוק בנשך זמן ממושך עד שגמרתי גם. אחר כך השתעשנו גם בג'קוזי וגם המיטה. היה סשן זיונים ארוך של יותר משלוש שעות. הגשמתי לו פנטזיה, ולא סבלתי במיוחד, אם כי נהניתי הרבה יותר כשחזרתי להיות אקטיבי וזיינתי אותו כמו שאני אוהב.

 

בשורה תחתונה התחושה היתה בינונית. נראה לי שגם בעיניו. יש דברים שכנראה מוטב להשאיר לפנטזיות. אם היה לי טיפת ספק מה לעשות עם בקשתו ורצונו שאסתפק רק בו, כל ספק הוסר. הבנתי סופית שאין מצב שאני איחחד את עצמי אליו, אבל יותר מזה, כשאני חושב על יזיזי האחרים והקבועים עושה בראש השוואות, הבנתי שאין לו מקום ביניהם. שאני לא מעונין. שאני לא מעונין שהוא יהיה היחידי שלי ועוד יותר מכל שאני לא מעונין שהוא יהיה אפילו יזיז קבוע. תחושת הבטן שלי כרגע היא שמיציתי. האם זה אומר שלעולם לא אזדיין איתו יותר? לא בטוח, אבל כרגע ירד לי ממנו. אין בכך שום קשר לעובדה שנתתתי לו לזייין אותי, כי שנינו מראש הסכמנו שזו תהיה התנסות חד פעמית. יש לכך קשר שאני לא מרגיש איתו את הויברציות, הריגוש והרטט, שאני מרגיש כשאני חושב על זיון עם אחד מיזיזי הקבועים והטובים.

 

מי הבחור הבא שיביא לי ויברציות טובות, ריגוש ורטט בשנת 2015? האם זה יהיה אחד מיזיזי הטובים והקבועים? האם זה יהיה מישהו חדש? האם זה יהיה המאוהב שמצד אחד משלים עם מה שהוא חושב שהיה סוף הקשר המיני ביננו, אבל מצד שני מצציף אותי בסמסים אוהבים וחרמניים? האם זה יהיה דותן, שבליל השנה החדשה סימס לי שהוא ברמן במסיבה וחושב עלי?

לכל אלה, אני מקדיש את השיר משנת 1966 - The beach boys - good vibrations:


 

 

נכתב על ידי , 2/1/2015 06:24   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אכזבה, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, אקטיבי, בין תדמיות למציאות, גייז, גמירות, הומואים, העזה, הרהורים, התחלות חדשות, התמסרות, התפרפרויות, ורסטילי, זין, חוויה, חושניות, חרמנות, יזיזות, ישבנים, מוסיקה, מציצות, משיכה, סקס, פגישה, פיתוי, פנטזיות, ציפיות, צעירים, שעירים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים, הפעם הראשונה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צעיר ב-9/1/2015 10:58
 



על קנאה, התמכרות ובלעדיות




החייל השעיר הרזה והחמוד שלי, בן ה- 20, רוצה אותי רק לעצמו. הוא אמר שחשב שאין סיבה בעצם שהוא יפגש איתי רק לסקס ויחפש קשר עם אחרים, והגיע למסקנה שכייף לו איתי והוא לא צריך לפגוש אחרים. אין לי בעיה עם זה שלא יפגוש רק אחרים ויפגש רק איתי, אממה הוא רוצה שזה יהיה הדדי. הוא הציע לי להפגש קבוע פעם בשבוע ואולי אפילו פעמיים. הוא רוצה שזה יהיה רק איתו ולא מבין למה הוא לא מספיק לי. הוא מתאכזב כשאני עונה לו שזה לא יסתדר ושאני לא בנוי לזה והוא מנסה לחרמן אותי כל הזמן כדי שאני אשאר חם עליו ולא ארצה אחרים.





אחרי שהוא הבין שחרמנות לא תעזור למנוע ממני להפגש גם עם אחרים היה לו רעיון חדש. הוא רוצה פעם אחת גם לזיין אותי. בהתחלה התייחסתי לזה כסתם משאלה כמו עוד אחת מהמשאלות שלו שהוא לא יגשים איתי, אבל אחר כך התחלתי להשתעשע ברעיון. זה לא שיש לי משהו עקרוני נגד האפשרות גם לקבל זין. העניין הוא שזה סתם קשה לי וכואב ואני לא נהנה מזה. הפנטזיה שפסיבי ששוכב איתי פתאום מתהפך וחודר לי היא אולי מחרמנת, אבל במציאות, חוץ מפעם אחת שדני התימני השחיף עשה לי את זה ונהניתי, לא אהבתי אף נסיון אחר. לא שניסיתי הרבה אבל היו עוד כמה נסיונות בודדים במשך השנים.

שאלתי את החייל אם זה לא יפגע בתדמית שלי בעיניו ויוריד לו ממני, אבל הוא אמר שלא. הוא הוסיף שאחרי שאתן לו הוא לא יוותר על זה שאחדור אליו. הוא הדגיש שהוא רק רוצה לנסות לזיין פעם אחת, אבל הוא תמיד יהיה פסיבי ביננו וירצה לקבל ממני זין. לא הבטחתי לו כלום אבל אמרתי שאחשוב על הרעיון. דווקא נשמע לי מחרמן לזיין ולקבל ולזיין שוב ולהתפרע קצת איתו, במיוחד שהזין שלו יחסית קטן ולא מאיים במיוחד.

אחר כך הוא שוב חזר לעניין הבלעדיות. כשסיפרתי לו שבגלל כל השיחה החרמנית שלנו היה לי כבר פריקאם, הוא אמר שזה בגלל שרק את התחת שלו אני רוצה, ואז הוסיף: "אז למה אתה לא רוצה לפגוש רק אותי?". זו היתה שאלה שלא היתה לי תשובה טובה עליה יותר ממה שכבר אמרתי לו, אבל זה המצב. כש"התלוננתי" שהוא סתם מחרמן אותי כל הזמן בשיחות האלה כשהוא בצבא וממילא אי אפשר להפגש ושאלתי למה, ענה החייל התחמן הזה: "כי ככה לא תבגוד בי. אני לא אוהב שמישהו אחר נוגע לך בזין".

שוב הבהרתי לו שאני לא מבטיח לו כלום ושאני נפגש גם עם אחרים, אבל שיש לי כמה יזיזים טובים וחמודים, שרק באותו יום אמרתי שאני לא יכול לשלושה או ארבעה כאלה ושכבר לא נעים לי לפעמים לומר להם לא, הגיב החייל בקנאה לא מוסתר: "לאאאאא, אל תפגש איתם!". אחר כך ניסה כנראה לעורר את קנאתי כשסיפר שיש איזה שלושים בחורים שרק מחכים שהוא יצא מהבסיס ושכל יום מתחילים איתו מלא בחורים באטרף.

צחקתי קצת ואמרתי לו שאין פלא, במיוחד אחרי שהוא שם איזו תמונה סקסית חדשה בכרטיס שלו והוא צעיר וחמוד אז למה שלא יתחילו איתו? שאלתי אותו מה הוא הולך לעשות עם כל אלה שמחכים שהוא ייצא מהבסיס והחייל הגיב שהוא לא יודע, ושנראה לו שאם אני אפגש עם אחרים אז גם הוא יפגש, כי אני חצוף שאני לא מסתפק בו, אבל אם אני לא אפגש אז גם הוא לא יפגש. עניתי לו שאין "אם" ושהוא כנראה לא רוצה אותי מספיק. אחר כך שאלתי למה בעצם הוא רוצה אותי והחייל ענה: "כי התמכרתי אליך ולא בא לי לעבור לאחרים" ואז שוב חזר על הצעתו שאני יכול להיות רק איתו וליהנות. הוא גם הבטיח לפנק אותי כשיצא מהבסיס בקרוב ושעדיף שלכבוד השנה החדשה אבוא כשאני מזיין רק אותו.

נו מה אני אעשה עם כל אלה שרוצים לפתוח איתי את השנה החדשה? אני בכלל לא מייחס חשיבות לשנה חדשה או לא שנה חדשה, יום חמישי הקרוב הוא יום רגיל בשבילי מכל הבחינות ואני לא הולך לסגור שום דיל עם אף אחד לכבוד השנה החדשה. מה שצריך לקרות יקרה עם מי שיקרה. רק דבר אחד יכול לגרום לי להפסיק להפגש עם אחרים, והוא רגשות עמוקים, אהבה, התאהבות או משהו בסביבה. כן יש דבר חמקמק כזה שאני אוטם וחוסם את עצמי ביחס אליו, לאור מצבי הבעייתי ולאור פגיעותי הרבה. בכל מקרה אני לא רואה את עצמי מייחד את עצמי לבחור אחד בלבד, אלא אם זה בחור שיש איתו קשר רגשי עמוק והדדי, בחור שארגיש בטוח איתו ושאוכל לסמוך עליו.

ואולי אני משלה את עצמי וגם אם יהיה בחור כזה, אני אמצא לעצמי תירוצים למה אני חייב, אבל ממש חייב, להמשיך להזדיין ולהינות עם אחרים...

ולכבוד החייל החמוד והקנאי, השיר שמייד קפץ לי לראש הוא השיר המקסים משנת 1971 - John Lennon - Jealous guy:





נכתב על ידי , 29/12/2014 10:28   בקטגוריות אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, אקטיבי, בין תדמיות למציאות, גייז, הומואים, התמכרות, התפרפרויות, התמסרות, בלעדיות, הרהורים, ורסטילי, חושניות, חיילים, חרמנות, יזיזות, מוסיקה, מחויבות, משיכה, סטוצים, סקס, פגישה, פיתוי, פנטזיות, פסיבי, ציפיות, צעירים, רגשות, שחומים, שעירים, תמונות, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-30/12/2014 15:31
 



טובים השניים מן האחד


 

השבוע הייתי בשלישיה מחרמנת שמתחילה להיות בכיוון של שלישיות שרציתי בפנטזיות שלי.

 

קודם כל צריך להבהיר מה אני לא אוהב בשלישיות. אני לא כל כך אוהב להתחלק עם אקטיבי נוסף. בתור אקטיבי זה לא ממש מחרמן אותי שיהיה איתי עוד אקטיבי שיזיין את הפסיבי שלי. אולי קצת, אבל ממש קצת. הרבה יותר מפריע לי שהוא מתחלק איתי בתענוגות האלה. אז גם כשהייתי בעבר בכמה שלישיות, לא היה בזה ערך מוסף ופשוט השתדלתי להתעלם מקיומו של האקטיבי המפריע ולחשוב לעצמי שזה רק אני והפסיבי ושימות העולם.

 

הבעיה היא שרוב הפסיבים שאני מכיר ואשר יזמו שלישיות כאלה, מפנטזים על כמה אקטיבים שיטפלו להם בכל חור ויטחנו אותם טוב טוב מכל הצדדים. ככה הם במרכז ומוקד ההנאה הוא שלהם, אבל מה זה מוסיף לי בעצם? כמעט כלום.

 

אותי חירמנה דווקא המחשבה שיהיו איתי בשלישיה הזו בחורים ורסטילים. תחשבו על מגוון האפשרויות כאשר יש בשלישיה הזו בחור או בחורים נוספים שגם מזיינים וגם מקבלים. מתחילים להבין?

 

אבל השלישיה הזו לא היתה מתוכננת בכלל. הכל התחיל מזה שניהלתי שתי שיחות במקביל עם שני בחורים שגילו ענין לסקס באותו זמן. במקום להתלבט במי מהם לבחור, החלטתי שטובים השניים מן האחד והצעתי להם שלישיה. האחד מהם היה איתַי, 27, יזיז אתיופי ותיק שאוהב לקבל ממני תמדי והשני היה בחור מפתיע, חתיך חטוב ושחום, שאקרא לו אור, 24.

 

בעצם הכל מתחיל יומיים קודם, בסופ"ש האחרון, כשהיה לי קצת זמן פנוי והחלטתי לתת קפיצה קטנה לגעש לשעה קלה. הספקתי רק לטבול בים בערום ולצאת לסיבוב אחד על החוף. לא רחוק ממני שכב על בטנו בחור ערום שכל לבושו הסתכם באיזו חולצה כרוכה כטורבן על ראשו. היה לו ישבן ששווה מבט שני, אבל החלטתי להמשיך הלאה בסיור החוף שלי ולבדוק את הישבן הזה שוב כשאחזור.

 

עשיתי את הסיבוב די במהירות, היו בחורים שווים פה ושם, אבל הצפיפות באזור הדרומי של החוף היתה גדולה והביישנות והמבוכה שלי היו גדולות לא פחות, במיוחד במקומות הומים, אז לא פניתי לאף אחד מהם. בין הדמויות שראיתי על החוף נחרת בזכרוני משום מה בחור אחד חטוב-רזה ושחום בעל פנים אקזוטיות, שישב וחיכה, אבל גם אליו לא פניתי. חזרתי לי לחלק הצפוני והשקט של החוף שם בקושי היו אנשים, אבל לצערי בעל הטורבן והישבן החמוד כבר לא היה שם. עוד טבילה בים ועפתי משם קצת מאוכזב שלא קרה שם כלום, אבל בדיעבד הסתבר שהקפיצה הזו לגעש דווקא הניבה תוצאות בלתי צפויות.

 

יומיים אחר כך אני משוטט לי באטרף ולפתע נתקבל בכרטיסו של החתיך האקזוטי מגעש. מיד שלחתי לו הודעה ושאלתי אם היה בגעש במועד זה וזה וכשהוא ענה בחיוב, השיחה המשיכה להתחמם והתברר שהוא ורסטילי שמעונין במישהו שידע לפתוח אותו כמו שצריך. למי שעוד לא הבין זה היה אור בן ה- 24 שהזכרתי מקודם. במקביל לשיחתי עם אור, פנה אלי איתַי האתיופי בהצעות מגונות ומחרמנות. עד מהרה עשיתי אחד ועוד אחד, הוחלפו ביניהם תמונות, התקבלו אישורי מכבי אש, משטרת ישראל והג"א ויצאתי לאסוף את אור בדרך לאיתַי.   

 

בדמיוני ראיתי את איתַי מזיין את אור, אותי מזיין את אור ואז אותי מזיין את איתַי בזמן שהוא מזיין את אור, וכו' וכו'. אבל לפנטזיה הזו התעוררו שתי בעיות. קודם כל אור, כשראה את הזין הזקור שלי, קיבל הלם קרב ורק אמר שאם אני חושב שהדבר הזה הולך להכנס לו בתחת אז אין מצב.  שנית המחשבה שאיתַי יפתח אותו ראשון ויפלס לי את הדרך לשם גם כן התבררה כבעייתית, כי למרות שאיתַי בתיאוריה הוא ורסטילי ויש לו זין אתיופי שחור עבה ונאה, לפתע בקושי עמד לו והוא הפך להיות חתלתול פסיבי וכנוע בכלל לא היה בכיוון של לזיין מישהו.

 

אור אמנם התלהב מהזין השחור של איתַי והתחיל למצוץ לו ואני נעמדתי מאחורי איתַי והתחלתי לחדור לתוכו באותו זמן, אבל עדיין לא ויתרתי על הפנטזיה לזיין את אור. עזבתי את ישבנו של איתַי והתיישבתי מאחורי אור המוצץ לאיתַי. נתתי לזין שלי להתדפק קצת על ישבנו של אור, שימנתי לו היטב את החור, החלפתי קונדום וניסיתי בכל זאת לחדור. רק הכיפה נכנסה, כשאור החל לילל כילדה שכואב לו ושלף עצמו החוצה.

 

מכאן הענינים מתחילים קצת להתערבב לי. אני זוכר מציצות. אני זוכר את אור עוטה קונדום ומזיין במרץ את איתַי, אני זוכר את איתַי מתיישב לי על הזין עם הפנים לאור ואת אור חודר לו בכפולה יחד עימי, עד שאיתַי משפריץ [הוא גמר ראשון המניאק], אני זוכר את אור חוזר לזיין אותו עוד קצת עד שגם הוא גומר ואני זוכר אותי נשאר חרמן עם הזין ביד.

 

הורדתי קונדום ומצצו לי קצת, לא זוכר כבר מי מביניהם ואחר כך נחנו קצת, התלטפנו והתחבקנו איזה חיבוק ערום של כפיות זה מאחורי זה. התחרמנתי שוב ואור התחרמן גם. עוד קונדום הוחלף ואור רצה לנסות שוב לקבל ממני. הוא התחיל להתיישב לי על הזין עם הפנים אלי. הפעם הוא קיבל עד הסוף כמעט, אבל כשהתחלתי לפמפם אותו קצת, שוב הוא התחיל לילל. פאק. שמישהו כבר יקבל פה כמו שצריך דמאיט, חשבתי לעצמי.

 

אור שלף את עצמו מהזין שלי כדי להרגע, אבל ראיתי שהוא עדיין חרמן. נתתי לו לנוח קצת ממני. הוא העיף מבטים להוטים לעבר ישבנו השחור בוק וחלק של איתַי וניסה לשדל את אותי לקבל ממנו שוב, אבל איתַי, אחרי שגמר היה סגור נעול ולא הסכים לקבל שוב. אור קצת התחרמן לו על התחת בלי חדירה ואז הפסיק ופינה לי את המקום. עליתי על איתַי בעצמי ודחקתי את הזין שלי בין רגליו בתנוחות זיון, כשאור מתחרמן והולך ומלטף לי את התחת תוך כדי.

 

המראה שלי שוכב על איתַי בתנועות כאילו זיון, חירמן את אור מאוד. הוא התקרב אלי ולחש לי לשים קונדום אחר ולזיין אותו. עזבתי קצת את איתַי, שמתי קונדום ועליתי על אור שנשכב על הבטן. הפעם הוא נתן לי לזיין אותו קצת יותר. זה היה מחרמן בטירוף. אהבתי להרגיש את ישבנו הרך והמתוק נמחץ תחתי, אבל כשהגברתי את העוצמה ועומק החדירה הוא שוב החל לילל. הוא לא שלף את עצמו מהזין שלי הפעם, אבל שינה תנוחה למשהו לא מוגדר, חצי על הצד וחצי על הגב ואחרי עוד שתיים - שלוש נעיצות קלילות של הזין שלי הוא החל לפלוט שוב, כמעט בלי לגעת בעצמו, ואז שלף את ישבנו מהזין שלי, הפעם באופן סופי.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו? גמירה אחת של איתַי, כשאני ואור מזיינים אותו בכפולה, גמירה אחת של אור כשהוא מזיין את איתַי, גמירה שניה של אור בזמן שאני מזיין אותו בעצמי, אך אפס גמירות בשבילי. אמרתי לאיתַי שאין מה לעשות ואני חייב לגמור. הפכתי אותו לבטן  והתחלתי להתחרע שוב על החריץ השחור והחלק שלו בתנועות של כמו זיון עד שהרגשתי שזה בא סוף סוף והשפרצתי לו על הגב.

 

בשורה תחתונה, היה ממש אחלה. התנגבנו והתנקינו ואני ואור זזנו יחד למקלחת אחרונה. היינו כבר גמורים מלעשות עוד האנקי - פאנקי במקלחת, אז רק סיבנו וניגבנו זה לזה את הגב ועפנו משם. מאוחר יותר כשדיברתי עם אור הוא נשמע מעוניין לעשות עוד שת"פים כאלה עם בחורים אחרים. סוף סוף מצאתי לי ורסטילי כלבבי לשעשועי שלישיות או יותר. אולי זה גם יקרה...

 

למחרת חיכתה לי שיחה מפתיעה אחרת באטרף, כשמישהו חדש שהכרתי לאחרונה אך עוד לא זיינתי, פנה אלי ושאל: "תגיד, בסופ"ש האחרון היית במקרה בגעש?" כשהשבתי בחיוב ושאלתי איפה היה ומה הוא לבש, ענה לי הבחור שהיה על החוף קרוב למקום בו אני ישבתי והיה ערום לגמרי חוץ מחולצה שמלופפת לו על הראש כמו טורבן...

 

והפעם האסוציאציות שלי נדדו לשיר Black Eyed Peas - My humps משנת 2005:

 

 



 

נכתב על ידי , 4/10/2011 12:35   בקטגוריות Black Eyed Peas, אירוטי, אנאלי, אוראלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, בין תדמיות למציאות, גייז, געש, הומואים, התפרפרויות, זין, חושניות, חרמנות, ישבנים, מוסיקה, משיכה, סטוצים, פגישה, פיתוי, פנטזיות, שחומים, שחורים, שלישיה, תשוקה, אהבה ויחסים, אקטיבי, ורסטילי, פסיבי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-4/10/2011 20:31
 




דפים:  
568,838
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)