לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שלום, אני נתנאל [סיפור גיי-אירוטי על הפעם הראשונה]


 


 


הם חלפו על פני
כשישבתי לנוח בשדירה אחרי סקס סוער. הבוגר יותר נראה לי כבן שלושים ואילו הצעיר
נראה לי נער בגיל לא מוגדר. שש עשרה? שבע עשרה? שמונה עשרה? לפתע הצעיר ניגש אלי
ואמר: "שלום, אני נתנאל".




"שלום נתנאל"
עניתי, אבל הוא רק חייך חיוך של אחד שמרוצה מעצמו והמשיך לדרכו נחפז להשגי את
הבחור הבוגר שהמשיך להתקדם ולא נראה מתעניין בכלל במה שקרה.






התחלתי לתהות מי הם.
מה הקשר ביניהם ומה פשר הפניה המוזרה הזו של הצעיר. הוא נראה נער רגיל לחלוטין ולא
מישהו רפה שכל או מאותגר נפשית. סתם נער רגיל שהחליט לפנות לגבר זר ברחוב ולהציג
את עצמו.




חשבתי שאשאר עם התהיה,
אבל דקות ספורות אחר כך הם חזרו. הפעם הבחור הבוגר כבר לא נראה כל כך אדיש. הוא
ניגש והציג את עצמו: "שלום, אני מבין שאת נתנאל כבר הכרת. אני נחשון".




"הכרתי זו מילה
גדולה מדי, אבל הוא אכן הציג את עצמו." עניתי.




"אני מבין שזה
בטח נראה לך מוזר, אבל אשמח להסביר" אמר נחשון והזמנתי אותם לשבת לצידי על
הספסל.


 


כשהם התיישבו משני צידי, נחשון המשיך לחייך ואז להפתעתי הניח את ידו על
ירכי הימנית. היה נדמה לי שהבחנתי באיזה הינד ראש קל שלו ואולי זה סתם הדמיון שלי,
אבל רגע אחר כך הרגשתי גם את ידו הקלה של נתנאל מונחת על ירכי השמאלית. למותר
לציין שהסיטואציה כבר התחילה לחרמן אותי, אבל היינו על ספסל בשדירה, עוברים ושבים
המשיכו לעבור ולשוב ונאלצתי לעשות על מאמץ לדכא את זקפתי המתעוררת.




"קודם כל רציתי
לומר לך שאני בן שלושים ואני החונך של נתנאל בטוויגי, ארגון ששם לעצמו מטרה להדריך
את הטווינקים הצעירים בצעדיהם הראשונים מחוץ לארון, על מנת שלא יעשו שטויות ולא
יהפכו לטרף קל לכל זאבי אטרף וכל מה שמסביב". אמר נחשון.






"והיום לכבוד
יום הולדתך שש עשרה שלי, לקח אותי נחשון לרחוב לנסות להתגבר על הביישנות שלי אפילו
לדבר עם אנשים שאני לא מכיר" אמר נתנאל.




"כן, זה היה סוג
של מבחן אומץ בשבילו. לפנות לאדם זר ברחוב, שמוצא חן בעיניו, ורק לומר לו שלום, שיראה
שהשד לא נורא כל כך" הוסיף נחשון והבחנתי כי נתנאל מסמיק בביישנות.






"אז מה, נתנאל,
אני מוצא חן בעיניך?" שאלתי את הנער הרזה והמעודן הזה, מעביר את מבטי בינו
לבין נחשון ותוהה מי מהם מוצא חן בעיני יותר. גם נחשון היה בחור לתפארת. לא ממש
חתיך, אבל בעל פנים נאות ומושכות וגוף מחוטב מעודן, בהיר יחסית ועם מעט שיער חזה
שבצבץ מבעד פתח חולצת המשבצות הכאילו סטרייטית שלבש. נתנאל לא ענה לשאלה הרטורית
שלי, אבל נחשון תפס יוזמה ואמר: "גם בעיני..." וחיוך את חיוך מאיר
העיניים שלו.






"ואתה לא בעניין
של טווינקים צעירים כמו נתנאל?" שאלתי את נחשון.




"לא ממש, אני
יותר בעניין של גברים בגילך, אבל מדליק אותי במיוחד לראות אותם עם טווינקים צעירים
שמקבלים בפעם הראשונה."




"אמממ.. אני
מבין שאתה סוחב איזה עבר טווינקי בעצמך?" שאלתי את נחשון שאישר שאכן כשהיה
בגילו של נתנאל היה שחיף מעודן שרק הביט עד כלות בגברים בוגרים שלא העז לפנות
אליהם אף פעם. רק אחרי הצבא והטיול הגדול לדרום אמריקה, כשהעלה על עצמו אי אילו
קילוגרמים של שרירים והפך לגבר חטוב ונאה, הוא העז לעשות משהו בפעם הראשונה, וזה
היה רק כשהיה בגיל עשרים ושלוש.






"אז הטווינקים
האלה שאתה מדריך בצעדיהם הראשונים עוזרים לך לממש את החוויה שמעולם לא היתה לך
כשהייתי טווינק צעיר ומבולבל?" שאלתי אותו, ונתנאל נזכר לפתע שגם הוא קיים
ואמר: "אני בכלל לא מבולבל. אני יודע בדיוק מה אני רוצה, אבל אני
מתבייש".




"אכן," אמר
נחשון. "נתנאל כבר שבוע מנדנד לי שהוא רוצה גבר גבר בוגר כזה לפעם הראשונה
שלו. זה היה השבוע הכי קשה בשבילו, לחכות את הימים האחרונים האלה עד שיגיע לגיל שש
עשרה..."




"נו, ולכמה
גברים הוא פנה?" שאלתי.




"אתה
הראשון" אמר נתנאל, "הראשון שהעזתי לפנות אליו בכלל..."






"בוא נלך,
דיברנו כבר יותר מדי. תצטרף אלינו?" אמר נחשון בהחלטיות וסומק קל מתחיל
להתפשט על פניו החמודות.




"לאן?" שאלתי.




"לא רחוק מפה יש
לי דירה בשכירות, עם שני שותפים, שעכשיו לשמחתי בעבודה ויש לנו את הדירה
לעצמנו..."




"סבבה,
בכייף" עניתי, אך ביני לביני תהיתי אם הזין שלי יעמוד במשימה כי הייתי אחרי
זיון וגמירה שקרו רק שעה קלה קודם לכן.






אחרי צעידה קלה של
חמש - עשר דקות הגענו לבנין בו גר נחשון. הוא פתח שער ברזל ירוק בצידו השמאלי של
הבנין וירדנו במדרגות לדירה שממוקמת במין חצר אנגלית כזו, מלאה עצים ושיחים
שנותנים צל ופרטיות. נחשון פתח את דלת האלומיניום והזכוכית של הכניסה לדירה, התנצל
שזו רק יחידית דיור קטנה של סלונצ'יק וחדר שינה, אבל לא הפריע לי כלום. הוא מזג
לנו לשתות. וודקה תפוזים בשבילו, וקולה בשבילי ובשביל נתנאל, כי אלכוהול רק מרדים
אותי ואילו נתנאל פשוט צעיר מדי לזה.






התרגענו לנו על הספה
והמזגן והיה נעים אחרי כל החום ההביל שבחוץ. נחשון החל להתפשט ונותר בתחתונים, וראיתי
שאפילו היתה לו חבילה ראויה להתכבד בה, ואילו אני ונתנאל נותרנו לבושים. נתנאל
נראה לי נבוך ושתה ללא הרף מהקולה שלו. נחשון החל לשחק קצת עם עצמו וגם שלח לי יד
מתחת לחולצה, מישש את החזה השעיר שלי ונאנח שהוא אוהב את זה. אחר כך משך את ידו
חזרה ואמר שלרגע שכח שהוא שם בשביל נתנאל בעצם, אז הוא יעצור את עצמו, למרות שהוא
מאוד רוצה.






הליטופים של נחשון
חירמנו גם אותי והבליטה במכנסיים התחילה להעיק לי. הוצאתי מהתיק השחור הקטן שלי
איזה ג'וינט שהכינותי מראש, הדלקתי אותו והתרווחתי לי בנחת לאחור. נתנאל לקח עוד
לגימה מהקולה ותחת ענני הגראס שלי, ראיתי אותי מניח בהחלטיות את הכוס על השולחן
ומגיעה לאיזו שהיא החלטה בינו לבינו.




"תרגיש חופשי
לעשות מה שבא לך" אמרתי לו והורדתי את החולצה, חושף את פלג גופי העליון, אבל נתנאל
כמדומני התעניין יותר במה שקורה למטה משם. הוא שלח את ידיו העדינות אל מכנסי והחל
לפתוח לי את הכפתורים. אני לא מבין למה לא יכלו לעשות את הג'ינס הזה עם רוכסן, כי
מלאכת פתיחת הכפתורים לקחה זמן רב מדי, והתנשפויותיו הקצרות של נתנאל העידו שהוא
נרגש, מה שגרם לו להאבק קצת עם הכפתורים עד שהצליח לפתוח אותם ושלף את הזין שלי
מכלאו.






"וואוו, הוא
גדול", אמר נתנאל, כשהוא בוחן את הזין השחום כהה והיפה שלי.  רגע אחר כך הוא נגע בו והחל ללטף אותו.
"כל כך יפה", הוא אמר, "אני יכול לטעום?"




"בוודאי",
השבתי ונתנאל, שכרע על ברכיו מול הספה החל לרכון לעבר הזין המזדקר והולך שלי, ונטל
אותו בפיו. הוא קצת רעד תוך כדי ונחשון התקרב אליו והחל ללטף אותו ולהרגיע.
"אל תדאג, הכל בסדר" אמר לו נחשון, ואז הוסיף שיעזור לנתנאל להרגיש יותר
טוב. לא ידעתי למה נחשון מתכוון, עד שהוא הוריד לנתנאל את המכנסיים, והחולצה ואז
ראיתי שכתם של פריקאם כבר התפשט בתחתוניו של נתנאל ושהזין שלו עומד להתפרץ מתוך
התחתונים.






נתנאל החל למצוץ לי בכייף
ורעידות ההתרגשות וההתנשפויות שלו נרגעו אט אט, במיוחד אחרי שנחשון גם הוריד לו את
המכנסיים ונטל לפיו את הזין הקטן והחמוד שלו. "אוהההה... " נאנח נתנאל...
"אני לא יכול לעצור..." ואז השפריץ באופן ספונטני בתוך פיו של נחשון.




"טעים הזרע
הצעיר שלך" אמר נחשון, "למרות שלא התכוונתי שתגמור לי בפה, רק רציתי
שתרגע קצת..." אבל נתנאל לא ממש נרגע. הוא המשיך להסתער לי על הזין, מלקק,
יונק, שואב ומוצץ, והזין הקטן שלו המשיך לעמוד בעוצמה כאילו הוא לא גמר רק לפני
רגע.






זה היה הרגע לעבור
מהספה למיטה. לקחתי עוד שאיפה עמוקה מהג'וינט ועברנו למיטה הגדולה בחדר השינה.
שכבתי על הגב וסובבתי את נתנאל שיהיה מעלי בתנוחת 69 כשהזין שלי בפה שלו והלשון
שלי מלקקת את החור נטול השיער שלו, חודרת מעט פנימה ומחרמנת אותו בטירוף. נתנאל
רטט ונחשון שרק עמד שם, עם מלוא זקפתו העומדת בעוז, חייך ואמר שככה בדיוק היה רוצה
לחוות את הפעם הראשונה שלו, אם היה לו אומץ לעשות את זה כשהיה בגילו של נתנאל.






נתנאל הפסיק למצוץ
והסתובב חזרה עם פניו אלי, כשכל גופו הרזה והחלק שרוע עלי, התחבקנו והתנשקנו בפעם
הראשונה. זו היתה נשיקה מלאת תשוקה. עמוקה, רטובה וחמה שנמשכה עוד ועוד. ידי ליטפו
באותו זמן את ישבנו הקטן והחלק של נתנאל  כשהזין
שלי מרגיש את הזין החם והפועם שלו המונח בצמוד לזין שלי. לפתע הרגשתי את גם ידו של
נחשון מטיילת לנתנאל על התחת ומורחת ג'ל סיכוך על החור ההדוק והחם שלו.  ידו לא נחה ואחרי כמה רגעים הוא שלח אותה משומנת
בג'ל נוסף אל הזין שלי, מורח אותו בכמות נכבדה ומאונן לי קצת תוך כדי. "הו,
כמה שבא לי על הזין הזה..." אמר נחשון והוסיף: "אבל עכשיו הוא של
נתנאל.."






"בוא נתנאל, שב
לי על הזין לאט לאט בקצב שלך" אמרתי לו ונתנאל התיישב וניסה לכוון את
החור
שלו לזין הלוהט והגדול שלי. כשהחור שלו היה ממש מעל הזין וניסה להשתחל עלי
ו,
הרגשתי שממש קשה לו. הכיפה אפילו לא נכנסה ודמעות של כאב כבר החלו לרדת מעיניו של נתנאל.
"קשה לך? אולי נעצור? " שאלתי, אבל נתנאל אמר שהוא מאוד רוצה להמשיך.
נחשון נחלץ לעזרה. הוא שפך עוד מנה של ג'ל, מורח על הזין שלי ומסביב לחור של נתנאל
ולאט לאט מרחיב קצת את החור עם אצבעו המשומנת ומפסק את לחיי ישבנו. ליטפתי את
מותניו של נתנאל בעדינות, אך בנחישות התחלתי להוריד אותו מטה, כשהזין שלי מתחיל
לפלח את ישבנו באיטיות אבל בעקביות.




הדמעות החלו לזלוג
שוב מעיניו של נתנאל. "כואב?" שאלתי.




"פחות, אבל
כואב" אמר נתנאל ולמראה ההיסוס שעלי פני הוסיף: "אבל תמשיך".






לנחשון נמאס כנראה
המחול האיטי הזה בו הזין שלי מנסה לחדור לתוך ישבנו של נתנאל אבל בקושי הכיפה
נכנסת והוא נאנח ואמר: "אני כבר כל כך רוצה לראות אותך מזיין אותו, מפמפם
אותו וטוחן אותו, כל מה שרציתי ולא היה לי כשהייתי בגילו."




"סבלנות"
אמרתי לנחשון, ודחפתי את הזין עוד קצת פנימה ועוד קצת, ועוד קצת. כשהזין היה בחצי
הדרך פנימה, נתנאל ביקש שנעצור רגע כי הוא חייב להתאושש קצת לפני שנמשיך, ושלף את
ישבנו החוצה.  "אתה בטוח שרוצה
להמשיך?" שאלתי אותו בספקנות כי הבנתי שאולי הזין שלי הוא יותר מדי בשביל
הפעם הראשונה שלו, אבל נתנאל אמר: א"ל תדאג, היום אתה תזיין אותי, ותזיין
אותי עד הסוף, כואב או לא כואב. רק אנוח קצת."






נתנאל נשכב על המיטה
לצידי, רגל אחת מונחת בין רגלי והתנשקנו שוב. הזין שלי, לעומת זאת לא רצה לנוח
ועמד בעוצמה רבה, חם ופועם ומחכה לישבן שיצליח לקבל אותו. נחשון הממזר קלט את זה,
נתן לנו להמשיך להתלטף ולהתנשק, אבל בלי שנרגיש הכין את עצמו כי לפתע, עלה על
המיטה בעצמו, כרע מעלי החזיק לי את הזין והתיישב עליו בבת אחת תוך אנחה אחת גדולה
של עונג.




"מה? מה אתה
עושה?" אמרתי חצי מבולבל וחצי משתגע מעונג, להרגיש סוף סוף ישבן שיודע לקבל
את הזין שלי עד הסוף.




"בתור החונך של נתנאל,
ראיתי שקשה לו אז אני מראה לו עכשיו איך עושים את זה כמו שצריך", חייך נתנאל
והחל לרכב לי על הזין במרץ רב. זה היה פאקינג טוב. גופו החטוב והנאה של נחשון
שמקבל את הזין שלי בקלות, ממש יונק אותו לתוכו ורוכב בעיניים חצי עצומות מתשוקה
עוד ועוד ועוד. אחרי כמה דקות של התמכרות מוחלטת לזין שלי וכשכבר הרגשתי שעוד כמה
דקות כאלה ואני עלול לגמור, התערב נתנאל.




"טוב, די, הבנתי
את הרעיון. שחרר לי אותו" אמר נתנאל, ונחשון שיחרר בחוסר חשק בולט. "אוקיי, רק שתדע
שאני עם הזין הזה עוד לא גמרתי..." הוא אמר, ואני צחקתי ואמרתי לו שתהיינה
עוד הזדמנויות ובכייף ניפגש, אבל היום אני פה בעיקר בשביל נתנאל.






הפעם החלטתי לקחת את
הענינים, כלומר את נתנאל לידיים, כיוונתי אותו לתנוחת דוגי ובאתי מאחוריו.
"יכאב לו ככה עוד יותר" אמר נחשון, אבל השתקתי אותו שלא יכניס לנתנאל
שטויות לראש והראיתי לו כמה הישבן שלו כבר מתחיל להפתח ומת לקבל עמוק. לקחתי את
הג'ל ומרחתי בנדיבות על ישבנו הקטן של נתנאל ועל החור החם שלו, מכניס קצת עם האצבע
ומרגיש את החור מתהדק עליה. "עוד מעט זה יהיה הזין", לחשתי לנתנאל והוא
אמר שכבר קשה לו לחכות.






הצמדתי את הזין לחור
שלו ונתתי לו להרגיש את הפעימות של הכיפה, או שזה היה החור שלו שפעם. לא יודע. הכנסתי
קצת את הכיפה לחור ואמרתי לנתנאל: "תספור עד שלוש ואז אני נכנס בבת אחת עד
הסוף. זה יכאב קצת בהתחלה, אבל יותר טוב מהר מאשר למשוך את הכאב של החדירה עוד
ועוד."




"טוב, ננסה ככה,
כי מקודם כשזה היה לאט ממש כאב לי" ענה נתנאל.






"סבבה"
אמרתי "אחת, שתיים..." ואז מייד עם ספירת שתיים, משכתי את מותניו חזק
לעברי ונכנסתי בעוצמה עמוק לתוכו, כשהוא לא מצפה לזה בכלל.




"אההה..."
הוא צרח..."לא היה שלוש".




"נכון", אמרתי,
"שלוש" וצחקתי בקול כי הזין כבר היה עמוק בתוכו עד הסוף.




"וואו, זה היה
חזק" אמר נחשון, ואני כבר אחזתי במותניו של נתנאל ומושך אותו אלי בקונטרה
לתנועות הזיון שלי לתוכו שוב ושוב. הרגשתי שהוא כמו צעצוע המין הפרטי שלי שאני
מזיין, מפמפם וטוחן והרגשתי את החום עולה עוד ועוד בחלציים שלי.






"עוד כמה
פמפומים כאלה ואני אגמור, אמרתי לנתנאל. איפה אתה רוצה שאגמור?"




"אני רוצה
שתגמור בתוכו" צעק נחשון בהתלהבות ונתנאל עדיין לא ענה. "לא יודע"
הוא אמר בסוף. והמשכתי לפמפם.




"בתוכו, בתוכו"
המשיך נחשון להתלהב, מממש דרכו את הפנטזיות הכמוסות שלו מתקופת נערותו, אבל אני
עוד התלבטתי. בסוף כשהרגשתי את הגמירה כבר קרובה ואמרתי "אני קרוב... אני
קרוב" וחשבתי לצאת ולהשפריץ לו על הגב, אך אז זה קרה. בבת אחת, נחשון נשכב
עלי. דוחף אותי עם כל כובד גופו לתוך נתנאל ולא נותן לי לצאת. הדוגי הפך לשכיבה על
הבטן כשאני בתוך ישבנו החם של נתנאל, ונחשון תופס בידיו את נתנאל ומהדק אותו אלי
עם ידיו, ואותי מהדק אל נתנאל עם האגן החזק שלו, והבלתי נמנע קרה. התחלתי לגמור
ללא אבחנה, מרוקן את כל מטען הזרע שלי עמוק בתוך ישבנו של נתנאל כשאניע צועק
"אני גומר אני גומר" ואז הרגשתי שפיך חם על הגב והישבן שלי: "גם
אני" הכריז נחשון.






שכבנו כך שלושתנו
אחוזים זה בזה עוד עשר דקות עד שנשימתנו חזרה לתיקנה ואז רק נזכרתי לשאול:
"ומה עם נתנאל?"




"אני גמרתי כבר
מזמן, כשרק התחלת לטחון אותי. לא הרגשת את ההתכווצויות על הזין שלך?"  ואז ראיתי את שלולית השפיך
הענקית על הסדין מתחת לבטנו של נתנאל. "זה היה מדהים, יותר טוב ממה שחלמתי
אפילו" הוא אמר.






"ויותר טוב
מהפנטזיות שלי" אמר נחשון, אבל אני אמרתי לו שהרגע שלו הגיע עכשיו. סובבתי
אותו עם הגב אלי וחדרתי אליו בעדינות, מזיין אותו בקצב כששנינו בתוך ריתמוס של
עונג עד שגמרנו שוב, ביחד.




"ועכשיו הפנטזיה
שלך מושלמת" אמרתי לו.




"הרבה יותר
ממושלמת" אמר נחשון והחל לנשק אותי בצחקוקי אושר. עד מהרה נתנאל הצטרף גם
ושלושתנו המשכנו להתחבק, להתנשק ולהינות עד אין קץ.




 




 




 


 


ובשולי הסיפור, האסוציאציה שלי לקחה אותי אל השיר של יהודה פוליקר - פחות אבל כואב משנת 1990:


 




 

נכתב על ידי , 6/8/2015 17:07   בקטגוריות אוראלי, אירוטי, אנאלי, אסוציאציות, אנרגיה מינית, ביישנות, ג'וינט, גייז, גמירות, הפעם הראשונה, התמסרות, זין, חושניות, חרמנות, לא חשוב הגיל, ליטופים, מוסיקה, משיכה, נשיקות, סבלנות, סקס, פיתוי, פנטזיות, צעירים, רזים, תמונות, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים, סיפרותי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-16/8/2015 19:37
 



הכבשה הלבנה במשפחה [סיפור גיי אירוטי במשפחה]



כן, זו לא טעות. יש משפחות שיש בהן מישהו שהוא הכבשה השחורה, אבל במשפחתי הטריפוליטאית-טוניסאית הייתי הכבשה הלבנה בין כל האחים הדודים ובני הדודים השחומים והשחרחרים שלי. לא יודע מאיפה הגיעו הגנים הבהירים שלי, מספרים על איזו סבתא רבתא שהיתה בהירה בלונדינית עם עינים כחולות, אבל לא ברור אם זו אגדה משפחתית או משהו אמיתי. בכל אופן, אני יצאתי משהו כזה. בהיר, עם שיער שטיני מתולתל ובעל עינים כחולות. לא פעם טועים לחשוב שאני רוסי או משהו כזה וקופאיות בסופר תמיד מדברות איתי רוסית ולא מבינות למה ברוב חוצפתי אני עונה להם בעברית. מה שלא ידעתי זה שלא סתם הייתי כבשה לבנה במשפחה שלי, אלא שהייתי בין זאבים שחורים שעד גיל שבע עשרה לא ידעתי על קיומם.

 

לא רק מבחינת הגוון הרגשתי נטע זר במשפחתי, אלא גם מבחינת האופי הייתי שונה מאוד מהמשפחה החמה העוטפת עד חונקת שלי, מרובת החפלות והמפגשים רבי המשתתפים. אני כשלעצמי העדפתי כמה שאפשר להיות לבד, ולהיות בבית. הייתי נער די בודד, כמעט או בכלל לא היו לי חברים בני גילי, לא יצאתי למסיבות והבילוי המועדף עלי היה לצפות באיזה סרט או סדרה במחשב או בטלוויזיה בבית. היום, במבט של שבע שנים לאחור אני לא יודע מה קדם למה. האם הייתי הומו מלידה שלא ידע על כך והאם תמיד נמשכתי לגברים מבוגרים או שהארוע המכונן בגיל שבע עשרה עשה אותי כזה. אני נוטה להאמין שזרע הפורענות כבר היה בתוכי אבל הארוע גרם לו לנבוט וגרם לי להיות מה שאני כיום. הומו שנמשך לגברים מבוגרים שחומים שעירים וגבריים.

 

הכל התחיל כמו עוד אחת החפלות המשפחתיות שלנו בשבת בצהריים על האש. בגלל שהורי היו ילדי הזקונים במשפחותיהם הענפות ואולי גם בגלל שהם התחתנו בגיל מאוחר יחסית, יצא שבני דודי היו גדולים ממני בעשרים שנה ואף יותר, אבל אלה בני הדודים שהיו לי ואליהם הייתי נדבק מאז שאני זוכר את עצמי. כשהייתי ממש ילד, הם ראו בי איזה נודניק שאין ברירה אלא לאפשר לו להיות בקרבתם, למרות שכל הזמן ניסו לתקוע אותי מול הטלוויזיה עם איזה קלטת וידאו לילדים כדי שהם יוכלו לעשות מה שבא להם לעשות בלי שילד קטן יסתובב להם בין הרגליים. כשקצת בגרתי, אני חושב שזה היה שנה או שנתיים אחרי הבר מצווה, הם כבר הפסיקו לראות בי מטרד ואפשרו לי להיות איתם במה שהם לא עשו, אם זה פוקר, שתיה ועישון, כל עוד הייתי יושב בשקט שם וכמובן לא שותה ולא מעשן. למרות זאת, נראה לי ששאפתי לתוכי לא מעט עישון פסיבי מתקתק של חשיש או מה שלא היה שם בג'וינטים המגולגלים שהם עישנו בזולה שבחצר האחורית, הרחק מהעינים הבוחנות של ההורים.

 

כשהייתי כבר מעל גיל שש עשרה, נראה לי שהם אפילו קיבלו את חברתי בשמחה. היו מזמינים אותי לשבת איתם ו"מזהירים" אותי שיש וודקה במיץ התפוזים בקנקן הגדול על השולחן ושלא אשתה אותה בטעות, מה גם לי כמובן לשתות דווקא את המשקה הזה ולהתמסטל לקול צחוקם של בני דודי. אחרי כמה פעמים של שתית וודקה תפוזים בחצי צחוק, הם כבר הפסיקו לצחוק. בחופש הגדול לפני י"ב, כשהייתי כבר בן שבע עשרה הם אפילו הזמינו אותי ומזגו לי וודקה תפוזים וכשגנבתי להם איזה ג'וינט והעזתי לעשן אותו ממש, הם רק הגיבו בהנהון וצחקו בינם לבינם שגדל הילד. במיוחד היו אלה אלי ובני שממפגש למפגש הרגשתי שממש מדרבנים אותי לשתות ולעשן. חשבתי שהם עושים זאת כדי שארגיש אחד מהחבר'ה, למרות פערי הגילים בינינו, ולא ידעתי שלזאבים האלה היו תוכניות שונות לגמרי.

 

הייתי נער יפה, אבל חלק מהיופי שלי היה חבוי על פני עודף משקל ממנו סבלתי ושבעטיו הרגשתי תמיד סוג של ברווזון מכוער. היום אני יודע שהייתי חתיך חלק וסקסי אם כי קצת שמנמן, אבל בזמנו, עודף המשקל הזה הוריד לי מאוד את הבטחון העצמי לגובה השטיח שהיה שם בזולה, דבר שרק כמה דרינקים וג'וינטים הצליחו קצת לטשטש.

 

בשבת הארורה ההיא היתה לנו חפלה מיוחדת, רק לבני דודים, בביתו של אלי שהוריו היו בחו"ל. אכלנו, שתינו והתמסטלנו. אני זוכר באיזה שהוא שלב, כשהערב כבר ירד, שאר בני הדודים עזבנו בזה אחר זה ורק אלי ובני נשארו, אלי כי גר שם ובני כי אמר שיקח אותי הביתה אחרי שאתעורר כי הייתי שפוך מת על הספה. בני הדודים האחרים צחקו שהילד "לא כמונו" ולא ממש יודע לשתות ולעשן וצחקו על אלי ובני שהם תקועים איתי עכשיו כמו בייביסיטר עד שאצא מהסטלה. "רק שלא יקיא לך על השטיח" הם צחקו והזהירו את אלי שאכן הזדרז והביא מאיזה שהוא מקום דלי, על כל צרה שלא תהיה.

 

אחרי שהסתלקו כולם ונשארתי רק עם אלי ובני, הם קצת התעלמו ממני כי הייתי ממש שפוך, אבל החליטו להמשיך לתפוס ראש טוב בעצמם. כדי לשדרג את זה, הם שמו איזה סרט פורנו שבו נראו שני גברים שחומים תוקעים וטוחנים איזה בחורה לבנה קצת שמנמנה. פה ושם קלטתי קצת מהסרט וקצת מהדיבורים שלהם. "וואיי וואיי, איך הייתי מביא לה בתחת עכשיו" אמר אלי, אבל אחרי שהצטרף עוד גבר לבן לחבורה, אמר בני שדווקא התחת של הגבר הרבה יותר סקסי בעיניו. "טוב, אז נתקע גם אותו" צחק אלי ואז שמתי לב שהמכנסיים שלהם כבר מופשלים והידיים שלהם כבר מלטפות את האיברים הזקורים והרוטטים. סובבתי את ראשי לצד השני שלא ישימו לב שראיתי אותם, אבל מסתבר שעשיתי קצת רעש כשהסתובבתי וזה  רק משך את תשומת ליבם למשהו אחר.

 

"תראה איזה ישבן סקסי יש לו, יותר יפה מהבחורה ומהגבר בסרט ביחד" אמר בני. "

וואלה, ממש ישבן של כוסית, אמר אלי, לוטש עיניים לישבני העסיסי שקצת בצבץ החוצה ממכנסי הקצרים.

"היי, נוני, ישנת מספיק, בוא שב קצת איתנו" אמר לי בני ואני מרוב מבוכה וגם בגלל שהייתי עדיין חצי מסטול, לא עניתי.

"נו, נוני, יאללה, מה נהיית לנו פה ילדה? בוא שב איתנו כמו גבר" הוסיף אלי כשהוא נותן לי איזו כאפה קצרה בישבן ואחר כך מנענע אותי בכתף. "יאללה, קום כבר. או שתחזור הביתה או שתשב איתנו" הוא אמר .

זה היה הרגע בו עשיתי את הטעות. לא בא לי אותו רגע לחזור לשאלות ולחפירות של ההורים אז קמתי והתיישבתי על הספה איתם. "יבש לי בפה" אמרתי להם ואלי הגיש לי בחיוך כוס גדולה של מיץ תפוזים שרק אחרי שסיימתי לשתות אותה בלגימה אחת ארוכה, קלטתי שהיתה בה הרבה וודקה. אחר כך הבנתי שהיה בה גם כנראה ג'י או משהו כזה כי מאותו רגע הייתי ממש בובת משחק בידם. אני זוכר במעורפל ג'וינטים ואז אני זוכר רק כאב חד באחורי כשהזין הגדול של בני נכנס לתוכי וקדח בי ללא רחמים. אחר כך אני זוכר תחושה של רצון להקיא וסטירות כל פעם שעשיתי צלילים של כמעט הקאה. הבנתי במעורפל שהרצון להקיא לא בא ממשהו שאכלתי או שתיתי, אלא מהזין הגדול והחם של אלי שהיה בתוך הפה שלי וניסה להכנס בכוח לגרון.

"אל תדחף לו לגרון, הוא לא יודע איך, הוא יקיא לנו" אמר בני לאלי. "אז יאללה תביא קצת את התחת שלו, נהנית ממנו כבר מספיק" אמר לו אלי והם התחלפו.

 

אם עד אז חשבתי שהזין של בני גדול הבנתי ששל אלי הרבה יותר גרוע, כי בנוסף להיותו גדול הוא היה גם עבה באופן חריג.

"לא, לא, תפסיק, כואב לי" הצלחתי למלמל, אבל איש מהם לא שמע ולא שעה לתחינותי הלוחשות ורק הגבירו את הקצב של הפמפומים והטחינה של הישבן והפה המסכנים שלי. "רע לי, רע לי, אני הולך להקיא" אמרתי ואז מבלי שהוא יצא מתוכי אפילו לרגע, גרר אותי אלי למקלחת, פתח את זרם המים, אך המשיך לזיין ואמר שאם אני רוצה אני יכול להקיא. הקאתי את הנשמה שלי ובאותו זמן הרגשתי זרם חם של זרע עמוק בישבני. 

"איכס, מגעיל, בא לי לזיין לו את הפה, מה נעשה עכשיו?" שמעתי את בני.

"אין בעיה בכלל" אמר אלי ואחרי רגע הרגשתי זרם מים שכמעט חונק אותי מותז ישירות לתוך הפה שלי. השתעלתי, אך בני לא ויתר, הוא הרים את ראשי, יצק לתוך הפה שלי מי שטיפת פה והורה לי לגרגר ולירוק את זה. "אל תבלע" הוא הזהיר אותי, אבל בלעתי חלק בכל זאת ואז השתעלתי שוב. על שיעול הזה חטפתי עוד זרם של מים לתוף הפה, שירקתי אותו מהר, אבל הפה שלי לא נשאר ריק עוד זמן רב כי עד מהרה הזין החם והמטפף של בני נכנס לתוכו שוב.


"תמצוץ, יא שרמוטה" הוא אמר לי כשהוא מפליק לי שוב ושוב על הלחיים, "קח אותו לגרון" הוא אמר כשאחז בחוזקה בעורפי ודחף את הזין שלו פנימה. הראש של הזין נכנס, כשאני משתנק ואז הוא יצא שוב.

"תקשיב לי, יא שרמוטה" הוא אמר, "אני יודע שאתה יודע לצלול. ראיתי אותך עושה בריכה שלמה בצלילה בלי לנשום ובלי להחנק, אז זה מה שתעשה עכשיו. תצלול על הזין שלי בלי לנשום ובלי להחנק, ברור?"

אני רק יכולתי להנהן, כי חצי זין שלו כבר היה בפה שלי. בפעם הזאת בני כבר לא ריחם עלי. הוא אחז בעורפי בחוזקה, הכניס את הזין עמוק לגרון והתחיל לפמפם. על כל חצי השתנקות שלי הוא צעק: "כמו בבריכה, אתה צולל, אתה רק באמצע הבריכה" והמשיך לפמפם עוד ועוד עד שהרגשתי את הזרם החם של זרעו נשפך בתוכי וחונק אותי ממש הפעם.

"תבלע הכל כמו ילד טוב" הוא אמר כששלף את הזין שלו מגרוני, ואני חצי בלעתי וחצי השתעלתי וירקתי החוצה.

 

חשבתי שאחרי הגמירות שלהם הם ירגעו והפעם כבר רציתי ללכת הביתה, אבל רק חטפתי מהם כאפה נוספת והוראה לחכות להם ערום במיטה. בני קצת ריחם עלי אז נתן לי כוס ודקה תפוזים וג'וינט חשיש חזק. "תעשן טוב עמוק לריאות" הוא אמר "זה יעזור לך". ואני שתיתי ועישנתי ולא ידעתי מה עוד ימציא מוחם החרמני והמאוד לא רחמני. זו היתה הפעם הראשונה שלי, מה הם חושבים להם? כמה אני עוד יכול? ואז הוודקה והג'וינט טשטשו את הכאב וטשטשו לי את המוח.

 

המוח נשאר מטושטש, כנראה מעוד ג'י שהם שמו לי במשקה כי הם המשיכו להשתמש בי שם כל אותו הלילה. עשו בי מה שהם רצו. זיינו אותי ביחד ולחוד, אחד בפה ואחר בתחת, עשו לי חדירה כפולה, שיפדו אותי עד שהרגשתי שאני נקרע ואז נתנו לי להסניף משהו שארגע וגמרו בתוכי שוב ושוב. אחרי לילה שלם של זיונים, אונס והשפלה הם לקחו אותי למקלחת, נתנו לי ארבע כוסות של קפה שחור ובני התכונן לקחת אותי הביתה. שמעתי אותם מצחקקים כי זיון כזה טוב לא היה להם אף פעם.


"וואחד כוסית גדל לנו מתחת לאף" אמר אלי, ובני אמר: "לא כוסית אלא כוסון הומו נטחן, אני לא זוכר שאי פעם השפרצתי כמויות כאלה".

"וואלה, נכון", גם אני אמר אלי "שיגיד תודה שזה היה רק שנינו ושלא הבאנו עליו עוד כמה..חחח".

"זין אני יביא עליו אחרים. הוא השרמוטה הפרטית שלנו. נשתמש בו עכשיו קבוע, כל חפלה אחרי שכולם הולכים."

"ואם הוא לא ירצה?"

"אם הוא לא ירצה אני אשלח את התמונות ערום שלו שצילמתי עם השפיך נוזל מהתחת ואספר לכל המשפחה שמצאתי את התמונות האלה במחשב שלו ושהוא הומו מזדיין בתחת".

"חחח.." צחק אלי ואז שניהם שמעו את הדלת של הבית נטרקת כשעזבתי משם בריצה, צולע ומדדה מרוב שהם פירקו לי את התחת לילה שלם.

"תפוס אותו" שמעתי את אלי אומר אבל בני הגיב "שילך ברגל המזדיין הזה, מה פתאום שאני ארוץ אחריו. רציתי להסיע אותו כמו נסיכה, אבל אם בא לו ללכת ברגל חצי שעה שילך. מה אכפת לי".

"וואלה צודק, דפוק וזרוק, כמו כל השרמוטות...חחח" סיים אלי.

 

זו היתה אמא שקלטה מה קרה אחרי שמעדתי במדרגות כשניסיתי לעלות לחדרי ופשוט לישון כדי למחוק ולשכוח את כל הבושה והכאב. היא הוציאה ממני את עיקרי הדברים לפני שהתמוטטתי לגמרי והבינה שהיה פה אונס, ניצול מיני והדחת קטין לסמים אסורים. במקום לדפוק לעצמה כאפות על הלחיים ולצעוק "וואי לי , וואי לי" כנהוג אצל נשות המשפחה, יצאה בשקט מהבית, נסעה למשטרה והגישה תלונה. אחרי הליך חקירה ארוך, מעמת ולא נעים, אלי ובני הודו בעבירה. אמנם הם טענו כי אני פיתיתי אותם, אבל כשהבינו שלא יעזור להם כלום הגיעו להסדר טיעון וישבו שנתיים בכלא אחרי הורדת שליש על התנהגות טובה.

 

אני עוד פוגש אותם פה ושם באירועים משפחתיים אבל תופס מרחק כמה שיותר גדול מהם. אני גם מעדיף להשאר בבית ולהמנע עד כמה שאפשר מאירועים משפחתיים בשביל לא לראות את הפרצוף של המנייאקים האלה, אבל פעם אחת, אולי חמש שנים אחרי המעשה, באחד המפגשים המשפחתיים שכן הלכתי אליהם, שאלתי אותם: "איך יכולתם לעשות לי את זה? לבן משפחה שלכם? איך לא ריחמתם עלי?"

"אתה כל כך שונה מכולם, שאף פעם לא הרגשנו שאתה מישהו מהמשפחה. הרגשנו שאנחנו מזיינים בחור זר." אמר אלי.

"כן, איזה רוסקי הומוב מזדיינוב בתחת כזה או משהו" הוסיף בני, אבל באותו רגע חטף מבט מאיים מאלי שאמר לו: "תרגיע ומהר" ואז אלי הוסיף: "תדע לך שיש עוד כמה הומואים במשפחה שלנו, אז כנראה שזה באמת גנטי."

"אז כנראה שהוא בכל זאת חלק מהמשפחה שלנו, ההומו הקטן המשתפד הזה" זרק בני שכנראה לא למד כלום.


"השיפוד היחידי שיהיה כאן זה השיפוד הזה שיתקע לך בבטן אם עוד פעם אפילו תתקרב אלי" אמרתי ונופפתי בשיפוד ברזל של הקבב שאכלתי קודם לכן, ואז הסתובבתי והלכתי למנגל לקחת עוד שיפוד, כי הייתי רעב. שבע שנים אחרי היום השחור ההוא, ואחרי שהורדתי יותר מעשר קילו וחיטבתי גופה הורסת בחדר כושר, אני יכול פה ושם גם להרשות לעצמי. רצוי עם הרבה טחינה. כן, טחינה, חשבתי ונזכרתי שכבר כמה חודשים לא היתה לי טחינה טובה. אפילו לא זיון. בקושי איזה מציצה פה ושם, אבל שום דבר שווה באמת. הלכתי לי הצידה, פתחתי גרינדר וראיתי שבמרחק של קילומטרים ספורים ממני יש גבר בוגר שצילום הבטן השטוחה השחומה והגברית שלו הדליק אותי, אז שלחתי לו: "מה המצב?" והגבר ענה: "שלום חתיך".


נכתב על ידי , 28/4/2015 21:24   בקטגוריות אוראלי, אירוטי, אנאלי, בהירים, ג'וינט, גייז, גמירות, הומואים, זין, הפעם הראשונה, חרמנות, יחסים אסורים, ישבנים, מין במשפחה, מין בכפיה, ניצול מיני, סקס חזק, פיתוי, פער גילים, צעירים, שחומים, תמונות, תשוקה, אהבה ויחסים, סיפרותי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-14/5/2015 00:36
 



מי אחרון ל 2014 ומי ראשון ל 2015



המאוהב התעקש להיות האחרון שמתנשק איתי לשנת 2014, וכך קרה שכשחזר מטיול משפחתי, קפץ אלי לעבודה, כשבדיוק סיימתי פגישה עם לקוחות. הם הלכו והוא נכנס וקיבל את הנשיקה שלו. אחר כך הוא רצה גם מציצה, אז נתתי לו. היה נעים. אחר כך הוא רצה גם שאשחק לו עם הזין בחור ואחדיר קצת, אבל אמרתי לו שעד כאן. לקח עוד נשיקה צרפתית עמוקה ורטובה והלך. לא התנשקתי עם אף גבר אחר בחצות ולא הייתי בשום מסיבה וכך יצא שהוא היה האחרון שהתנשק איתי וגם האחרון שנגע לי בזין לשנת 2014.

 

למחרת בבוקר הוא מסמס לי ושואל איפה אני ומה עושה. מסתבר שרצה גם להיות הראשון שמתנשק איתי בשנת 2015. הוא בא ושוב התנשק בלהט, אבל כשרצה למצץ או אפילו להכניס את היד לתחתונים ולמשש לי את הזין, אמרתי לו לא. קבעתי פגישה ליום הראשון של 2015 עם החייל השעיר החמוד, אם יתנו לו לצאת מהצבא, וליתר בטחון גם שמרתי אופציה עם הירושלמי הקצת קנאי מהפוסט הקודם, אם הוא יחלים מספיק מהצטננותו, ובא לי שאחד מהם יהיה הראשון שיגע לי בזין בשנה הזאת. זה לא היה רק ענין של פתיחת השנה. לא הרגיש לי נכון לתת למישהו אחר להתעסק לי עם הזין ביום שאני כל כך ממוקד מטרה במישהו אחר. המאוהב קצת התאכזב, ניסה שוב. ניסה אפילו קצת בכוח, אבל למרות שהוא חטוב ואני רזה, מסתבר שבידיים הרזות שלי יש יותר כוח מאשר בשרירים החטובים שלו, והצלחתי להסיר את ידיו המאיימות להכנס לי בכוח לתוך התחתונים. טוב, זה לא היה ממש מאבק בכל הכוח, יותר מין משחק כזה של "אני אגע לך בזין אם תרצה או לא תרצה". לא רציתי, לא נתתי והוא לא הצליח. 


מאוחר יותר הודיע לי הירושלמי שהוא עדיין מקורר ולא היה רוצה להדביק אותי ונאלצנו בצער רב לוותר על פגישתנו הראשונה לשנת 2015. נותר החייל החמוד והשעיר, שבסופו של דבר יצא מהבסיס ונפגשנו. לקחתי לנו חדר מפנק עם ג'קוזי לממש את כל הפנטזיות שרצו לנו בראש השבוע. המציאות היתה קצת שונה מהפנטזיות. היה טוב, אבל לא היה כל כך טוב כמו שחשבתי שיכול להיות. פתחתי לו את שנת 2015 והוא פתח לי. גם את התחת פתחתי לו והוא - בפעם הראשונה בחייו - פתח גם לי. לדבריו, הוא מעולם לא היה אקטיבי לפני כן ומעולם לא חדר לגבר ורצה מאוד לנסות. אחרי שנה או שנתיים שלא קיבלתי זין, בא לי להשתעש קצת עם הזין הקטן יחסית ודק יחסית שלו, שעמד כמו טיל וכל כך רצה.

 

זה התחיל במציצה טובה ועמוקה. הוא ישב על הספה ואני באתי מעליו והגשתי את הזין שלי לפי החם וקיבל אותו פנימה ופנימה עד לגרון העמוק שלו. תוך קדי מציצה וקצת גמישות אקרובטית התחלתי להתיישב לו על הזין, עד שהוא חדר אותי. למרות גודלו הבינוני - קטן, לא היה לי קל, אבל בסוף זה הצליח. הוא זיין אותי וגמר די מהר ואז אני הפכתי אותו על הבטן וטחנתי לו את הצורה חזק ועמוק בנשך זמן ממושך עד שגמרתי גם. אחר כך השתעשנו גם בג'קוזי וגם המיטה. היה סשן זיונים ארוך של יותר משלוש שעות. הגשמתי לו פנטזיה, ולא סבלתי במיוחד, אם כי נהניתי הרבה יותר כשחזרתי להיות אקטיבי וזיינתי אותו כמו שאני אוהב.

 

בשורה תחתונה התחושה היתה בינונית. נראה לי שגם בעיניו. יש דברים שכנראה מוטב להשאיר לפנטזיות. אם היה לי טיפת ספק מה לעשות עם בקשתו ורצונו שאסתפק רק בו, כל ספק הוסר. הבנתי סופית שאין מצב שאני איחחד את עצמי אליו, אבל יותר מזה, כשאני חושב על יזיזי האחרים והקבועים עושה בראש השוואות, הבנתי שאין לו מקום ביניהם. שאני לא מעונין. שאני לא מעונין שהוא יהיה היחידי שלי ועוד יותר מכל שאני לא מעונין שהוא יהיה אפילו יזיז קבוע. תחושת הבטן שלי כרגע היא שמיציתי. האם זה אומר שלעולם לא אזדיין איתו יותר? לא בטוח, אבל כרגע ירד לי ממנו. אין בכך שום קשר לעובדה שנתתתי לו לזייין אותי, כי שנינו מראש הסכמנו שזו תהיה התנסות חד פעמית. יש לכך קשר שאני לא מרגיש איתו את הויברציות, הריגוש והרטט, שאני מרגיש כשאני חושב על זיון עם אחד מיזיזי הקבועים והטובים.

 

מי הבחור הבא שיביא לי ויברציות טובות, ריגוש ורטט בשנת 2015? האם זה יהיה אחד מיזיזי הטובים והקבועים? האם זה יהיה מישהו חדש? האם זה יהיה המאוהב שמצד אחד משלים עם מה שהוא חושב שהיה סוף הקשר המיני ביננו, אבל מצד שני מצציף אותי בסמסים אוהבים וחרמניים? האם זה יהיה דותן, שבליל השנה החדשה סימס לי שהוא ברמן במסיבה וחושב עלי?

לכל אלה, אני מקדיש את השיר משנת 1966 - The beach boys - good vibrations:


 

 

נכתב על ידי , 2/1/2015 06:24   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אכזבה, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, אקטיבי, בין תדמיות למציאות, גייז, גמירות, הומואים, העזה, הרהורים, התחלות חדשות, התמסרות, התפרפרויות, ורסטילי, זין, חוויה, חושניות, חרמנות, יזיזות, ישבנים, מוסיקה, מציצות, משיכה, סקס, פגישה, פיתוי, פנטזיות, ציפיות, צעירים, שעירים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים, הפעם הראשונה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צעיר ב-9/1/2015 10:58
 




דפים:  
568,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)