לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הוא רוצה להפסיק עם גברים ומזמין אותי לגעש...


כבר תקופה ארוכה אני מרגיש שהתימני הרזה השחיף עם העיניים הירוקות כבר לא חרמן עלי כמו פעם, או שמשחק אותה לא חרמן ולא הבנתי למה. הפגישות איתו הפכו לנדירות וכל הנסיונות שלי לנגן על כינור החרמנות שלו נכשלו כשלון חרוץ. רק כשהחורף החל לעזוב והאביב הקייצי הגיע, חשתי באיזו התעוררות אצלו, אבל לא התעוררות חרמנית, אלא התעוררות של הרצון לנסוע איתי למקום היחידי שמסוגל להזיז אותו לכיוון של פגישה איתי, לגעש, אבל לכל נסיעה כזו הוא מקדים ואומר שלא לסקס או שלא בטוח סקס ושסתם בא לו ים, שמש, בטן גב כזה.

 

בפעם הראשונה העונה שנסענו לגעש, זה היה אחרי כמה חודשים שלא נפגשנו והייתי חרמן אש. כשזרמנו להתחרמנויות סחפתי אותו לזיון, למרות שהוא לא כל כך רצה. כבשתי אותו וגמרתי למרות שאמר לי בקול רפה "לא, לא" אבל לא יכולתי לעצור את עצמי. אחר כך נסענו עוד פעמיים והיו התחרמנויות אבל לא סקס מלא. בפעם האחרונה הוא אפילו הפתיע כשהוא יזם את הנסיעה שלנו לגעש, יוזמה שכבר המון זמן לא גיליתי אצלו. שוב הוא אמר "לא בטוח סקס" ושוב לא ידעתי האם יקרה מה שאני באמת רוצה שיקרה או לא.

 

הפעם, כשרק השתרענו על החוף הוא שאל אותי שאלה ישירה: "תגיד, למה אתה בא איתי לגעש כשאני אומר לך שלא לסקס? בגלל שבא לך להיות איתי או בגלל שאתה חושב שאני אסכים בכל זאת?". ברור שבא לי להיות איתו, אבל זה לא רק זה, אז עניתי לו בכנות: "ברור שאני תמיד מקווה שתרצה סקס בכל זאת, היה לך ספק?" הוא חייך ואפילו צחק קצת. נראה לי שאהב את זה שלא ייפיתי את הדברים. אני פשוט מת על הסקס איתו ותמיד מקווה שיום אחד הוא יחזור בגדול בעוצמה עם מלא התשוקה גם מצידו, אבל הסיכויים לכך הולכים ופוחתים.

 

אחר כך הוא המשיך לצחקק כשהתמזמז איתי בכייף, צחק גם כשהתכרבלנו על המחצלת בחוף והתנשקנו בלהט וחייך בזמן שמצץ לי בכייף. עישנו ג'וינט והוא נתן לי ממנו עוד ועוד. רצה למסטל אותי. אמר שאוהב לראות אותי עף, ואני אמרתי שאני עף עליו. הוא מצץ לי כשאני מעשן והרגשתי בעננים. הצעתי שהוא ירכב לי על הזין, כמו שהיה עושה בימים הטובים ההם, אבל הוא לא רצה. הפכתי אותו לבטן והשתרעתי על גופו הרזה השחיפי והנחתי את הזין בין פלחי ישבנו הקטן ועסיסי. התנועעתי עליו קצת והיה טוב. גם הוא נאנק מתשוקה. אם היה משתחרר, היינו מזדיינים בכייף כמו פעם, אבל הוא לא. כשרציתי לחדור לתוכו, עצר אותי שוב ב"לא, לא" והפעם עצרתי את עצמי אחרי ביקור קצרצר בתוכו. אחר כך התשכנו בסקס ללא חדירה עד שגמרנו. או שרק הוא גמר. לא זוכר. אחר הגמירה שאלתי אותו הפעם אני שאלה ישירה: "מה קרה שאתה כבר לא חרמן עלי ולא רוצה להזדיין כמו פעם?". הוא ענה שזה לא קשור אלי. זה משהו כללי איתו. שהוא מנסה להפסיק עם גברים לגמרי. אני הגבר היחידי שהוא נפגש איתו בשנה האחרונה כי מרגיש שאני לא רק זיון אלא סוג של חבר.

 

אז זה לא קשור אלי, אלא לרצונו של הבחור הדו-מיני האמיתי הזה, שנהנה מאוד מסקס עם בחורות, לעשות סקס רק עם בחורות. ההתנזרות שלו מסקס עם גברים היא הדרגתית. קודם כל הוא הפסיק להפגש עם אחרים. אחר כך הוריד באופן דראסטי את תדירות הפגישות איתי, אחר כך הפסיק פגישות שהן במובהק לסטוץ, עכשיו הוא נפגש איתי רק לנסיעה לגעש והסקס איתו נעצר בשלב החדירה, כאילו אם אני לא חודר אליו הוא לא מרגיש שעשה סקס עם גבר. אחר כך גם זה לא יהיה כנראה.

 

כמה מבאס. אפילו סקס פרידה כמו שצריך לא יהיה. אבל אני לא מתייאש. אני אמשיך לנסוע איתו לגעש, אם זה המקום היחידי בו הוא מוכן להפגש איתי, ואני אמשיך להתמזמז איתו ולנסות לפתות אותו לזיון מלא עד הסוף כמו ששנינו אוהבים ונהנים. אני אמשיך לדחות הצעות לסקס עם בחורים אחרים אם ההצעות האלה עלולות לשבש את ההזדמנות למפגש איתו או שיורידו מחרמנותי לקראת מפגש אפשרי כזה, ואני אמשיך לקוות שהוא יחזור למה שהיה פעם.

 

והפעם בחרתי בשיר המקסים Lifehouse - Come Back Down משנת 2005:

 


 


נכתב על ידי , 21/5/2014 14:12   בקטגוריות אוראלי, אירוטי, אכזבה, אמת, אנאלי, אסוציאציות, ביסקסואליות, ג'וינט, גייז, געש, דו מיני, הרהורים, התלבטויות, חושניות, חיבוקים, חרמנות, יזיזות, מוסיקה, משיכה, סקס על החוף, עיניים ירוקות..., פגישה, פיתוי, פנטזיות, ציפיות, צעירים, רוק, רזים, שחומים, שנות האלפיים, תהיות, תימנים, תמונות, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שחקן הפורנו שלי



כשהתכוננתי לפגוש את הוד, 24, אחרי שיחה קצרה באטרף, קצת חששתי. הסיבה לחשש הזה היתה שהבחור השחום-רזה/חטוב-סקסי הזה, הסתפק בתמונות גוף שלי ולא ביקש תמונת פנים. מנסיוני, רוב רובם של הבחורים שלא מבקשים תמונת פנים, פשוט נראים על הפנים ולא דומים בכלל לתמונות שלהם באטרף, אבל כשפגשתי את הוד, התברר שהוא שונה. לא רק שהוא נראה יותר טוב מהתמונות, הוא גם התגלה כבחור חם, חושני, זורם ונחמד. הוד אהב לגעת ואהב שאני נוגע בו, הליטופים זרמו בחשק והנשיקות בחשק גדול עוד יותר. גם המציצות שלו היו טובות למדי, אם כי הוא לא יודע את הטכניקה של בליעת זין עמוק לגרון, אבל זה דבר שרק מעטים יודעים. לא ביג דיל. למרות שהזין שלי קצת הפתיע אותו בגודלו, הוא התענג עליו ללא הרף והצליח להסתגל אליו די מהר ורכב לי עליו במיומנות רבה.

 

הסקס היה נפלא, אולי הטוב ביותר שהיה לי בחודשים האחרונים. עשינו כמה וכמה סיבובים וכל פעם אחרי גמירה, הוא המשיך להתכרבל ולהתחבק איתי באינטימיות חושנית, כמו שאני אוהב, עד שעורר אותי מחדש לסיבוב נוסף. בין זיון לזיון גם דיברנו ותוך כדי שיחה התברר לי שלפני כמה שנים הוא אף השתתף באיזה סרט פורנו. לפחות זו היתה הפקה בינלאומית מפורסמת ולא איזה חאפרים, וכמובן סקס מוגן והכל.

 

אחרי שלוש שעות של אירוטיקה נפלאה וזיונים מטורפים, אחרי שלוש גמירות שלו וכמעט שתיים שלי [את השניה הוא עצר ממש על הסף כי התחת הקטן והסקסי שלו כבר היה גמור מרוב שטחנתי אותו] ואחרי מקלחת אירוטית משותפת, החזרתי את שחקן הפורנו שלי הביתה. בדרך התברר שהבחור החמוד הזה גם אוהב כמוני רוק כבד של פעם וכאילו נולד בעשור הלא נכון.

 

בחרתי להקדיש להוד בלדת רוק שאני מאוד אוהב. זה היה גם השיר הראשון שבחר הוד לשמוע מפלייליסט שירי הרוק שלי: Aerosmith - Dream on משנת 1973:

 




נכתב על ידי , 25/9/2012 14:20   בקטגוריות Aerosmith, אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, גייז, גמירות, הומואים, התפרפרויות, זין, חום אנושי, חושניות, חרמנות, מוסיקה, משיכה, נשיקות, ליטופים, סקס, פיתוי, פנטזיות, צעירים, רוק, שחומים, תמונות, תשוקה, אהבה ויחסים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-16/10/2012 11:47
 



אפריל הקסום


 

חודש אפריל עומד להסתיים, והחלטתי לשתף אתכם באחד משירי אפריל המיוחדים והנשכחים ביותר שאני מכיר. זה שירה של להקת Deep Puple או כפי שנקראה פעם בארץ: סגול כהה.

 

הלהקה היא אולי להקת הרוק הכבד שאני הכי אוהב, והשיר, או יותר נכון לומר מיני יצירה, הוא כמובן April משנת 1969, המשלב קטע פופ קטע קלאסי וקטע רוק. שיר קסום:

 

 

 

נכתב על ידי , 29/4/2012 21:32   בקטגוריות Deep Purple, אסוציאציות, געגועים, מוסיקה, פגז מן העבר - נוסטלגיה, פנטזיות, רוק, תמונות, אקטואליה, ביקורת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-4/5/2012 09:50
 




דפים:  
568,878
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)