לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

9 שנים לבלוג - וידוי חושפני חלק ג'



הקדמה


השבוע מלאו תשע שנים לבלוג. כל כך הרבה מים זרמו בנהר מאותם ימים מהוססים של התחלה, תחילה פרסמתי סיפורים שכתבתי ופרסמתי לפני באתר הסיפורים של Gogay החל מאפריל 2006, לא יאומן שכל כך הרבה זמן חלף מאז. בבלוג יכולתי להציג את הסיפורים משוחרר ממגבלות האתר ולתבל אותם בשירים ובתמונות שנראו לי כל כך מתאימים.


לאט לאט התחלתי להכנס יותר ויותר לחיים האישיים שלי והבלוג הפך יותר ויותר  מבלוג של סיפורים לבלוג של המסע האישי שעברכתי בעצמי מהעולם הסטרייטי הרגיל בו חייתי שנים רבות עמוק בארון הפנטזיות להיכרות ראשונה עם עולם הגייז ששנים רק פינטזתי עליו בלי שהעזתי לעשות כלום.


תשעה חודשים אחרי פתיחת הבלוג וכשנה וחצי אחרי שכתבתי את הסיפור הראשון שלי בכלל, העזתי להתחיל להפגש ולשכב עם בחורים. כשאני מסתכל על אותם ימים ראשונים של חששות והיסוסים למצב שבו אני נמצא היום אני לא מאמין שעברתי מה שעברתי ושעשיתי מה שעשיתי. בימים הראשונים ההם, בגילי המופלג, לא האמנתי בכלל שיהיה ביקוש למה שיש לי להציע, אבל הופתעתי לגלות אחרת.


במסע החיפוש הזה הייתי עם בחורים לא מעטים, אבל הטובים שבהם נשארו איתי והמשיכו להפגש איתי במשך שנים. קבועים כאלה, הותיקים שבהם חמש שש ושבע שנים. לפעמים הקשר מתנתק ולפעמים הוא מתחדש שוב כי הזכרון של הדברים הטובים נשאר, גם אצלי וגם לעיתים אצלם.  


לפני כמה שנים התחלתי לכתוב וידוי בו פתחתי פתח לאני הפנימי ביותר שלי. פרסמתי שני פוסטים וידוי חלק א' שפורסם כאן ווידוי חלק ב' שפורסם כאן. שניהם פורסמו בספטמבר 2010 ואלה הלינקים שאני מציע לקרוא אותם קודם כפי שנכתבו אז, לא נגעתי:




אבל היה לוידויי הזה גם חלק שלישי. חלק שחדר עמוק יותר לפנימיות שלי ואשר לא העזתי לפרסמו בימים ההם. לרגל תשע שנים לבלוג החלטתי שאפשר כבר לשחרר אותו והנה הוא בפניכם, בתיקונים קלים המתחייבים מחלוף הזמן:

וידוי חושפני: פילבוקס in wonderland - חלק ג

 

ולמה כל זה קורה? אולי צריך לחפור קצת בעבר הרחוק שלי "כי האדם תבנית נוף מולדתו" אמר שאול טשרניחובסקי באחד משיריו. אני כנראה תבנית נוף ילדותי ונעורי. אני כנראה תבנית המחסור ברגש ובמימוש התשוקות שידעתי בתקופות הרחוקות ההן שעיצבו את נפשי. התחושה של הנער הלא מושך, הנער הלא רצוי, הנער הבודד, הנער חסר הבטחון שלא כל כך הולך לו, הנער הזה הוא אני ואני לא יכול להשתח רר מהחוסר הענקי שנפער בנפשו בימים הרחוקים ההם. החוסר שהניב את הצמאון הבלתי נדלה הזה לאהבה ולתשוקה, שלא תדע שובע, כמו בור ללא תחתית. אני אדם חסר ואולי לעולם אשאר כזה. אבל מנגד קיים בקרבי גם הרצון הגדול להשתדל, להשקיע, להעניק את כל עודפי הרגש והחרמנות האצורים בתוכי ואשר רוצים לצאת החוצה, אך לא יודעים לאן.

 

כמו בשיר המקסים Robbie Williams - Feel משנת 2002:

 


 

במציאות הכפולה הזו שלי, מדי יום עין לאטרף וגרינדר צופיה ועוד לא אבדה תקוותנו. התקווה שמה? התקווה להצליח, התקווה להוכיח לעצמי שוב ושוב שעוד לא פג תוקפי, שעוד לא עבר זמני, שאני לא פתטי בחיפוש שלי אחרי גברים שידליקו אותי ושידלקו עלי גם בגילי, שאני סקסי, שאני מושך, שאני מסוגל. האפשרות שזה יקרה שוב, שאני אצליח להדליק עוד בחור מושך, מדרבנת אותי. גם הריגוש שבסקס עם מישהו חדש עושה לי את זה. אבל יותר מהמשיכה הפיזית, אם בחור שאני מכיר נדלק לא רק על הסקס איתי אלא גם מעבר לכך, נמשך אלי כאדם ואולי אף מפתח רגשות, זה עושה לי את זה הרבה יותר. מילים, יחס חם ורגש, עושים לי את זה הרבה יותר מבחור יפה שמחכה לי ערום במיטה ואומר לי "תזיין אותי חזק וטוב".  

 

המלחמה הפנימית ניטשת בי במלוא עוזה, כי למרות החרמנות הרבה אני רגשי ורגשן, אבל מה כבר אני יכול להציע מעבר לסקס לבחורים מקסימים שאני מכיר כשאני נשוי? אני משתדל לא לחשוב יותר מדי על הבעיות וההשלכות של המצב ההזוי הזה שבו אני נמצא. אם הייתי מחפש רק סקס מהצד, הכל היה הרבה יותר פשוט, אבל אני מחפש יותר.

 

זו מלחמת העצמאות שלי המתנהלת באיחור של שנים רבות. אני כמו החייל היפאני ההוא שממשיך להסתתר ביערות כי אף אחד לא הודיע לו שמלחמת העולם השניה הסתיימה כבר מזמן. אני חי בסרט והסרט הזה נמשך כבר מעל שמונה שנים וסופו מי ישורנו.

 

בשמונה ומשהו השנים האחרונות שכבתי עם בחורים רבים. ביניהם היו כמה כאלה שהצלחתי לסובב להם את הראש גם מעבר לסקס עצמו, אך למרות כל ההתלהבות עצרו את עצמם בגלל שאני נשוי. היו כמה בחורים שדווקא הדליק אותם שאני נשוי, שחייתי עשרות שנים כסטרייט מושלם, שעוד לא "התקלקלתי" ושאני לא ממש נמצא בתוך סצינת הגייז המקומית, אבל לא תמיד הם עשו לי את זה מעבר לסטוץ או שניים. היו שהתאהבו בי והיו שבנסיבות אחרות הייתי עשוי להתאהב בהם. היו בודדים שהתאהבתי בהם ורציתי שהקשר ביננו ימשיך למקום אחר, שרציתי לאבד את עצמי איתם ולא רק בתוכם, אבל זה לא קרה.

 

אני ממשיך לחפש אבל אינני יודע בדיוק את מה. אולי כשאמצא אדע ואולי לעולם לא. עולם הגייז הוא ה- wonderland שלי. אני מסתובב בו כמו נווד, עורג, כמֵהַּ, חרמן ובעיקר תוהה איך הגעתי לכאן ומה אני עושה הלאה...


זה המקום המתאים לשיר Mumford & Sons - Hopeless Wanderer משנת 2012:

 


 

 

 

 

 

 

 

תם ונשלם, עכשיו אני ניצב בפניכם חשוף מאין פעם. זאת האמת הערומה שלי, אשר חלק מכם בוודאי לא יאהבו אותה ואולי תהיה להם גם ביקורת כזו או אחרת, אך אין מה לעשות. זו המציאות שלי ובין הטיפות האלה אני מנסה להתהלך, אני והזין הגדול השחום והחם שלי...

 

 

נכתב על ידי , 21/1/2016 10:54   בקטגוריות אומץ, אמת, אסוציאציות, אף פעם זה לא מאוחר מדי, בין תדמיות למציאות, ביסקסואליות, גייז, הומואים, הרהורים, זין, חרמנות, חשיפה, וידוי, לא חשוב הגיל, מוסיקה, נשואים פלוס, סודות ושקרים, סקס, פנטזיות, ציפיות, תמונות, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים, רגשות  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-9/3/2016 06:32
 



אל תפסיק לעוף על עצמך, אמר לי הבחור שנישק אותי


 

זה היה מפגש של חבר'ה מאחת מסדנאות התקשורת וההתפתחות האישית שבהן הייתי לאחרונה. המקום היה דירה מעוצבת ונאה של אחת הבחורות מהסדנה והיינו שם מעל עשרים גברים ונשים. כולם היו צעירים ממני, רובם בשנות העשרים - שלושים לחייהם, אם כי היו אולי שניים מעל גיל ארבעים. חברה סטרייטית לגמרי, של רווקים, רווקות, כאלה שבזוגיות (שבאו ללא בני/בנות הזוג) ושני זוגות מהסדנה. השתיה זרמה כמים, גם מצב הרוח. אכלנו סופגניות, הדלקנו נרות ואפילו שרנו שירי חנוכה. צחקנו וניהלנו שיחת חולין, הצטלמנו ונהנינו מהמוזיקה ומהכיבוד.

 

חלק מהאנשים עזבו בשלב כזה או אחר אבל כשנותרנו בערך עשרה אנשים או קצת יותר, אחת הבחורות הציעה לשחק never. אולי רובכם מכירים את המשחק הזה, אבל אני לא הכרתי. למי שלא מכיר אומר שזה משחק בו כולם יושבים במעגל ומרימים יד אחת ופורשים חמש אצבעות. אחד המשתתפים אומר משהו שהוא מעולם לא עשה. אם מישהו מהמשתתפים דווקא עשה את זה אז הוא מקפל אצבע. מי שסיים לקפל את כל אצבעות כף היד מקבל משימה לביצוע מהקבוצה.

 

קודם כל, עוד בשלב ההסברים על המשחק, מישהו סיפר שהוא עשה בעבר סקס עם גברים  עם גברים וסיפר על זה לחברה שלו בדייט הראשון. עוד אחד הודה בחצי פה שפעם כשהיה נער גם הוא ניסה את זה. התחלתי להבין שאנשים שם פתוחים עם עצמם עד הסוף. זה חלק מההשפעות של הסדנאות האלה כנראה. התחלתי לחשוש שמא יעלו במשחק הכרזות שכרוכות בסקס עם גברים, אבל החלטתי לעצמי בראש שבמשחק הזה אני הולך עם האמת שלי עד הסוף, ללא חשש.

 

בדיעבד לא עלו במשחק הכרזות המתיחסות לסקס עם גברים אבל, אבל שאלות על סקס כזה או אחר כן עלו. מה שקרה עד מהרה במשחק זה שכל ה- "מעולם לא עשיתי זה וזה" הסתובב סביב הסקס והיו תוצאות מפתיעות למדי. היה שם איזה בחור חמוד שכבר בסדנה שמתי עין על העמימות המסתורית שלו בנושא המיני. אולי הוא הומו בארון? חשבתי שבמשחק הוא קצת ישתחרר אבל כנראה שזה היה יותר מדי בשבילו. כשהההכרזות החלו להיות נוזעות ותביכות יותר ויותר, הוא פשוט קם ועזב את המשחק. חבל.

 

המשחק המשיך והאצבעות שלי החלו לרדת בזו אחר זו. כשמישהו אמר שמעולם לא עשה אורגיות, הורדתי אצבע, כשמישהי אמרה שמעולם לא עשתה את זה עם כושי, הורדתי עוד אצבע, כשמישהי אמרה שמעולם לא עשתה אנאלי, הורדתי עוד אצבע וכו' וכו'. כשלאחת מהבחורות נגמרו האצבעות היא קיבלה משימה לנשק בחורה שמוצאת חן בעיניה במעגל והיא נישקה ועוד איך. המשכנו במשחק ונותרה ליע אצבע אחת. התחלתי לחשוש שאקבל איזו משימה מביכה לבצע, אבל מסתבר שהיה בחור פרוע יותר בסקס ממני והוא הקדים אותי כשירדה לו האצבע האחרונה.

 

זה היה בחור כבן שלושים, נאה גבוה וחטוב, שחי בזוגיות מאושרת עם חברה חמודה וסקסית, והיא זו שיזמה בעצם את המשחק. המשימה שהוא קיבל היתה להתנשק עם אחד הגברים במעגל. להפתעתי הוא ניגש מייד אלי ומול כולם (כולל חברתו המחייכת), נישק אותי על הפה, אפילו פעמיים.

 

זו היתה אמנם נשיקה על השפתיים, אבל זו לא היתה ממש נשיקה. לא היתה בה כל חושניות, שפתיו היו קפוצות ופיו סגור לגמרי וכאילו היתה בה הצהרה מעין: "הינה הדבקתי את השפתיים שלי לשפתיים של גבר אחר, נכון שאני לא פוחד מכלום?" כזו. לא נהניתי מהנשיקה, אבל זרמתי עם זה כי החלטתי להיות משוחרר. אם הוא היה עושה את זה בפה פחות קפוץ וביתר רוך, הייתי גם דופק לו צרפתית מול כולם בלי שום היסוס ומראה לו מי עף ומי רק חושב שהוא עף... חחח

 

היו גברים נאים ממני במעגל. להערכתי הבחור שנישק אותי, לא בחר בי כי מצאתי חן בעיניו דווקא, אלא כי הוא רצה להוכיח לי משהו. משהו על היכולת שלו להיות משוחרר. אולי הוא חשב שגבר בגילי מעולם לא התנשק עם גבר ובנשיקה הזו הוא יעזור לי להפתח, להשתחרר מעכבות, ולעוף על עצמי. אני מניח שהוא היה די מופתע אם היה יודע שאני כבר יותר מארבע שנים לא מפסיק לעוף. אני עף כל כך הרבה שאני חושש שכאשר ארצה לנחות, לא יהיה לי כל כך קל למצוא את הקרקע... :-)

 

אחרי הנשיקה ההזויה הזו, הבחורה החתיכה שישבה לידי שאלה אותי אם זו היתה הנשיקה הראשונה שלי עם גבר ואמרתי לה בלי היסוס שלא. היא הופתעה למדי והופתעה עוד יותר כשאמרתי לה שכשהתנשקתי עם גבר, זו היתה נשיקה צרפתית עם הלשון והכל ולא כמו הנשיקה הזו שקיבלתי במשחק. אחרי שאמרתי זאת היא רק חייכה, החמיאה לי, ואמרה שכל הזמן היא רואה כמה שהסדנה הזו עזרה לנו להפתח ולהשתחרר. אכן הרגשתי משוחרר באותו ערב. למעשה זו היתה הפעם הראשונה שבה הצצתי לרגע מהארון שלי עם אנשים שלא שייכים לקהילה ההומואית או לידידיה המוצהרים, אלא סתם בקרב אנשים שאני מכיר מהחיים, אם כי עדיין לא ממעגל החברים הקרוב שלי.

 

כשהגיע הזמן ללכת, נפרדתי מכולם בחיבוקים, גם מהבחור שנישק אותי, ואז הוא אמר לי "אל תפסיק לעוף על עצמך". נכון שהוא חושב שזו היתה הנשיקה הראשונה שלי עם גבר? 

 

התלבטתי בין כמה שירי "לעוף" כאלה שמתאימים לפוסט הזה, בינם השיר של דנה ברגר והשיר של הראל סקעת, אבל בסוף מצאתי שהכי מדבר אלי זה השיר של פרוייקט קאיזן - לעוף [2009]:

 

"אני לא לא מבין פתאום

מה השתנה היום

אבל הכל מוזר לי

ומשהו רץ בפנים

חיים מסתובבים

ואיכשהו גורמים לי

לאבד את כיוון הסיבוב

ועוד פעם לצלול

ושוב

ולעוף הכי רחוק שרק אפשר

להתנתק מכל מה שמוכר

אך בסוף לחזור אליך"

 

נכתב על ידי , 24/12/2011 12:14   בקטגוריות אומץ, אמת, אנרגיה מינית, אסוציאציות, ביסקסואליות, בין תדמיות למציאות, הגשמה, הומואים, הרהורים, חופש, חושניות, חששות, ימים מאושרים, מבוכה, מוסיקה, נשיקות, עידוד, תהיות, תובנות, שחרור, העזה, סטרייטים, מסיבה, יציאה מהארון  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-31/1/2012 12:31
 



בגעש עם דני


 

המשכתי לנסות להתקשר אל דני מדי פעם, מקווה שהצלצולים של הטלפון יעירו אותו מהשינה וגם סימסתי לו. כמה שעות אחר כך הוא התעורר וכך קרה שהגענו לים כבר בסביבות שעה אחת בצהרים. קצת חששתי שדני ישתפן, והוא גילה גם חששות כשראה כמה מכוניות חונות ליד העליה לחוף. זו בדיוק הסיבה שהצעתי לו לבוא בבוקר שאז יש הרבה פחות אנשים, אבל קיוויתי שכשנרד לחוף הוא כבר ירגע ויזרום.

 

בירידה לחוף געש הלכתי ימינה כי שם יש פחות אנשים והתרחקנו עד שלא ראינו אף אחד. פרשנו את המחצלת, תקענו את השמשיה וביקשתי שדני יעזור לי עם קרם הגנה שימרח על הגב שלי. יש לו מגע מרפרף שאני מאוד אוהב. מגע ידי הפרפר אני קורא לזה ודני גם מרח וגם נתן לי את המגע הזה שהתחיל לעורר את חרמנותי.

 

היינו בים איזה ארבע שעות. אמנם לא עברו הרבה אנשים אבל גם הארבעה - חמישה שעברו בזמן הזה החרידו אותו. כל פעם שזה קרה הוא קבר את עצמו מתחתי שלא יראו אותו או שהפסיק את מה שעשינו באותו רגע, אבל סמכתי על החרמנות הטבעית שלו וגם שלי שתביא אותנו בדיוק לאן שרציתי להגיע.

 

אחרי היסוס מסוים דני הסכים להתפשט וסוף סוף נהג כנודיסט בחוף שאמור להיות חוף נודיסטים. היה ממש כיף איתו. מצצנו זה לזה וכשרציתי שירכב לי על הזין הוא שוב נבהל ועצר, אבל המשכתי לחרמן אותו עד שזה קרה. הכי כייף היה כשנכנסנו לים עצמו ושם הוכחתי לו שאפשר גם להזדיין בתוך המים.

 

 

זיינתי אותו קצת בעמידה אבל אחר כך עברנו למים הרדודים שליד החוף, דני שכב על הבטן ואני מעליו, בתחושת חוסר משקל בגלל המים. הגלים עזרו לי לפמפם אותו בתנועות קצובות ונעימות וזה היה ממש וואוו, אבל שוב עבר מישהו ברגע הלא נכון ועצרנו. לבסוף תפסנו קצת זמן שלא עבר אף אחד וזיינתי אותו על החוף חזק עמוק וטוב עד שגמרתי וכמה דקות אחר כך, גם הוא גמר משפריץ במטחים עזים.

 

אחרי הכל אמר לי דני שזו בהחלט היתה חוויה מיוחדת אבל אין מצב שהוא חוזר עליה בשעות שיש אנשים בחוף. נחיה ונראה.

 

ולדני ולחוויה המיוחדת איתו אני מקדיש את הנעימה המקסימה "הים המכושף" או כפי שזה נקרא במקורMartin Denny - The enchanted sea :

 

 

 

נכתב על ידי , 18/10/2011 23:42   בקטגוריות אומץ, אירוטי, אמת, אנאלי, אוראלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, ביישנות, גייז, גמירות, געש, הומואים, התפרפרויות, זין, חרמנות, חששות, יזיזות, ים, ימים מאושרים, מבוכה, מוסיקה, משיכה, נעימות, סקס על החוף, פגישה, פגז מן העבר, פיתוי, פנטזיות, ציפיות, צעירים, תמונות, תשוקה, אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פסיכולוג חובבן ב-20/10/2011 01:03
 




דפים:  
569,430
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)