לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הערכתי אליך היא אין סופית


אז פגשתי את דותן, השחור המתוק, באחד הימים הקשים שלו. הוא פוטר מעבודתו על רקע לא מוצדק שהרגיז אותי יותר ממה שהרגיז אותו, אבל הוא נזקק לחיבוק ובאתי. יקרוב לשעתיים נסעתי אליו בגלל פקקים, רק בשביל לאכול ביחד סושי, לדבר, לשכב איתו לבוש במיטה, להתחבק, קצת להתנשק, ובעיקר ולתת לו את התמיכה המורלית שלי. הוא לא היה בראש לסקס ואפילו לא במיוחד להתחרמנות. הוא רק רצה מישהו להרגיש בטוח איתו.

כששכבנו חבוקים, הוא הביט לי עמוק בעיניים ושאלתי אותו על מה הוא חושב. דותן ענה שהוא חושב שאני אדם חזק שהוא שמח להרגיש שאני איתו. אמרתי לו שאם הוא מקבל בשלווה סטואית כזו את הפיטורים הבלתי מוצדקים שלו ולא יוצא למלחמות, אז הוא החזק. דותן אמר שהרבה אומרים לו שהוא משדר חוזק, אבל הוא לא מרגיש חזק בכלל. הוא הסביר לי שבמקום שלא רוצים אותו הוא לא מתעקש, כי הוא רוצה להרגיש רצוי, אחרת אין טעם לשום דבר.

התחבקנו עוד ועוד והוא גם אמר לי שהוא אוהב אותי. לי עצמי יש לי ספק באיזו אהבה מדובר. אני עדיין לא מרגיש שהוא אוהב אותי במובן הרומנטי, אולי זה יגיע ואולי לא, אני משתדל לא לחשוב על זה יותר מדי. נראה לי יותר שהוא אוהב אותי כאדם או כחבר, אבל ימים יגידו לאן הענינים יתגלגלו. 

כשהייתי בדרך חזרה הוא שלח לי הודעה : "הערכתי אליך היא אין סופית!". אז כתבתי לו: תודה נשמה, הכל באהבה". ביני לביני תהיתי שאם הוא כל כך מעריך אותי אז למה הוא קשה אלי? עוד חשבתי שהייתי מעדיף שיעריך אותי קצת פחות אבל יחשוק בי קצת יותר. לא יודע אם זה רק בגלל מצב רוחו העכור עקב הפיטורים או שמא החשק ירד לו. העובדות הן פשוטות, כבר חודש לא עשינו סקס ואני לא רואה רמז אפילו לרצון מצידו לעשות את זה. ווטאבר. כשיבוא אז זה יבוא, בינתיים יש מספיק בחורים טובים וחמודים מסביב שרוצים יכולים ונהנים, ואני כמובן נהנה גם איתם.

אה, והיה עוד משהו מעניין, דותן אמר שעכשיו אחרי שפוטר אז בעצם יש לו זמן פנוי לבוא לעשות את הסדנה שאני מדבר עליה כל הזמן. בדיוק השבוע ב- 9.12 מתחילה סדנה חדשה. הוא ביקש ממני את הטלפון ואמר שהוא הולך להרשם. דותן היה הסיבה העיקרית שהלכתי בעצמי לעשות את הסדנה ותהיה סגירת מעגל אם הוא יעשה אותה בעצמו. חוץ מזה, מהיכרותי איתו אני מאמין שהסדנה הזו היא הדבר שהכי יכול לעזור לדותן להשתנות ולהפתח במקומות שהוא סגור וחסום כל כך. הלוואי שזה יקרה. אמרתי לו שזה יהיה רגע מאושר לראות אותו שם ולהיות שם בשבילו.

ולדותן, ולכל מי שמחפש התחלה חדשה או דרך חדשה וילך אי פעם לעשות את הסדנה הזו, סדנת מהות, אני מקדיש את השיר היפהפה והנוגע ללב - מירי מסיקה - שיר תקווה, משנת 2005:

"היום הזה הוא התחלה
בדף חדש אתה נוגע
ביום הזה תישא תפילה
תדע שיש מי ששומע
אל תוותר מיד
ויש לך מרחק ללכת
אל תוותר מיד
אם לא עכשיו אולי עוד שנה

היום הזה הוא התחלה
תחשוב אתה יכול אחרת
והתשובה לשאלה
בתוכך היא מסתתרת
אל תפחד עכשיו
כי לא אבדה לך הדרך
אל תפחד עכשיו
אם לא היום אולי עוד שנה

עולם מוזר
כולו שלך
כשהתקווה בלב בוערת
יש בדידות
יש כאב
והתקווה איתך נשארת
אל תאבד אותה
תשמור עליה
ומה יהיה מחר
אין איש יודע

היום הזה אתה ראשון
בעצמך אתה בחרת
ביום הזה הניצחון
בעצם זה שלא נשברת
אל תתייאש עכשיו
האמונה אותך שומרת
אל תתייאש עכשיו
גם אם חלפה עברה עוד שנה"



נכתב על ידי , 8/12/2014 10:46   בקטגוריות אכפתיות, אמת, אסוציאציות, גייז, הקשבה, הרהורים, חיבוקים, ידידות, מוסיקה, מצב רוח, משיכה, סדנה, עידוד, עזרה, עצב, פגישה, ציפיות, קשה להשגה, רגשות, שחורים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-8/12/2014 18:36
 



לכרות את הענף שהזין שלי יושב עליו - 2



 

חם חם מהתנור: דני, 27, התימני הרזה עם העיניים הירוקות, אמר לי כי אחרי כל מיני מריבות ווהתפייסויות שלו עם החברה שלו, עד שהגיעה הודעת הפרידה ממנה בתחילת השבוע, הוא הבין שהגישות שנקט עד עכשיו לא הועילו וכדאי לנסות גישה חדשה. דני רואה בי חבר אמיתי ובמשך כל השבוע הוא נעזר בי איך לומר לה, מה לכתוב לה, איך להתייחס ולהגיב למה שהיא ענתה לו וכו'.

 

הוא אוהב אותה והיא כנראה גם אוהבת אותו אבל הם לא מצליחים להסתדר בגלל בעיות תקשורת ואי הבנות. השתמשתי בכל הכלים שרכשתי בסדנאות הומניקיישן, שדיברתי עליהם מדי פעם, ובעיקר סדנת מהות [הסדנה הבסיסית] וסדנת מקור [סדנת המתקדמים], אשר דני כל הזמן בעבר זלזל בהן, וייעצתי לו כמיטב יכולתי. דני הבטיח לא לכעוס אם זה לא יעזור, כי ממילא הפרידה ביניהם היא עובדה קיימת ואין לו מה להפסיד, מקסימום הגישה החדשה שהוא נקט בשיחות איתה - תצליח.

 

לפני כמה דקות הוא הודיע לי שאחרי הפגישה האחרונה ביניהם, ואחרי שהוא לא נתן לה לטאטא את הבעיות מתחת לשטיח, ואחרי שנקט בגישה של שיתוף פעולה ללא הטחת האשמות, הם חזרו זה לזו.

 

אני שמח שהצלחתי לעזור לו למצוא את האושר שלו, אפילו שאני יודע שככה בעצם הפסדתי אותו, או לפחות את הסקס הנפלא שהיה לי איתו פה ושם בשלוש השנים האחרונות. יש דברים בעיני שחשובים יותר מסקס טוב, וזה לעשות משהו טוב למישהו אחר. זו תחושה של התרוממות רוח כזו, חדוות הנתינה חסרת האינטרסים ונטולת האגו.

 

מצד שני, דני עדיין מדבר על נסיעה איתי לגעש שתיכננו לפני כמה ימים. בטח הוא שוב יגיד לי לקראת הנסיעה: "בלי סקס", אבל הפעם אם יאמר זאת, הוא גם כנראה יתכוון, כי הלב שלו ומן הסתם גם הגוף שלו, חזרו להיות ממוקדים בחברה שלו שהוא מאוד אוהב. יחד עם זאת, השטן הקטן שיושב לי על הכתף אומר, שאולי מתוך איזו הכרת תודה, יהיה לנו איזה break-up sex אחרון כזה, שם על החוף בגעש. גם אם לא יהיה סקס, אני מאמין שיהיה בכל זאת כייף איתו, גם אם זה יהיה כייף של חיבוקים נשיקות והתמזמזויות בלבד. אופטימיות זה שם המשחק.

 

אז לכבוד האלטרואיזם הדבילי שלי, ותחושת ההצלחה שהסדנה באמת עובדת, לפחות ביחס לאחרים, אין שיר יותר מתאים לפוסט הזה מאשר  השר של דני בסן - ככלות הקול והתמונה משנת 1985, עם המשפט היפה: "מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו":

 


 


 


נכתב על ידי , 27/8/2014 18:05   בקטגוריות אכפתיות, אמת, אסוציאציות, ביסקסואליות, דו מיני, ידידות, מוסיקה, משיכה, נתינה, עידוד, עזרה, פיתוי, פרידה, ציפיות, שנות ה- 80, תימנים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-27/8/2014 21:34
 



לכרות את הענף שהזין שלי יושב עליו




להתחיל את השבוע בבאסה זה לא דבר נעים והשבוע זה קרה לשנינו, לי ולדני, 26, התימני הרזה הבהיר עם העיניים הירוקות שלי. אצלי זה היה טרול אובססיבי שהציק ואיים לחשוף אותי עד שנמאס לי, הקפאתי את הכרטיס באטרף, חסמתי אותו בווטסאפ ומחקתי מאנשי קשר. שירגע ויחפש עץ אחר לטפס עליו כי כל המשך הדברות איתו רק שופך דלק למדורה. ברגעים כאלה אני רוצה לברוח. רצוי לגעש, ורצוי עם דני שחוש ההומור שלו, החושניות והכימיה הטובה ביננו עושים לי טוב. פניתי אליו והוא אמר שאין לו מצב רוח לסקס אבל סבבה לנסוע לגעש. הייתי חרמן, אבל הייתי עוד יותר מזה זקוק לרוגע של הים, אז החלטתי לנסוע איתו. חוץ מזה, ידעתי שעם דני, גם כשהוא אומר לא לסקס, הלא הזה מכורח הנסיבות לפעמים משתנה לכן. אנחנו נהיה ערומים, השמש, הים והג'וינט ידליקו את החרמנות והרבה דברים עשויים לקרות שם איתו.

 

בדרך דני סיפר לי מה העכיר לו את מצב הרוח. זה קשור - איך לא - לענינים שבלב. אני יודע שיש לו כבר איזה חודשיים חברה שהוא מאוד דלוק עליה. כן, הוא דו מיני אמיתי. דני אמר שהוא לא רק דלוק אלא מאוהב, אבל יום לפני כן היא הודיעה לו שהם כנראה לא מתאימים. אמנם היו להם מריבות קטנות בעבר, אבל תמיד הוא מצא את הדרך להתגבר עליהם ולשים את האגו בצד, אבל הפעם היתה לו הרגשה שהיא פשוט מוותרת, והאדישות הזו לאובדן האהבה הגדולה שלהם, דכדכה אותו. בעניין הזה הוא גילה הרבה בשלות כשתמיד חיפש את הפתרונות במקום לחפש את האשמים, אבל היא כנראה פחות בשלה ממנו.

 

דני ממש התייעץ איתי, ראה בי חבר אמיתי שיעזור לו לדעת מה לעשות ואיך להתייחס . היא בלבלה אותו קצת כשמצד אחד ביקשה שיחזיר לה את המפתחות שלה [סימן שמעיד על סופיות הפרידה] ומצד שני שלחה לו מסרים שמוטב לאבד רגע באהבה מאשר אהבה ברגע או שהחיים הם החלטות אם להכנס בדלת זו או אחר וכדומה. מסרים קלישאתיים משהו, אבל לשם מה שלחה אותם אם הפרידה סופית?

 

פתאום מצאתי את עצמי, לא רק מנסה לעודד את מצב רוחו, אלא ממש מנסה לעזור לו בעצות וגישות איך להשיב אליו את האהבה שלו שהולכת ובורחת לו מהידיים, או לפחות איך לוודא שזה באמת אבוד. אמרתי לו שיכול להיות שבאמת הפרידה סופית, אבל מצד שני, למה לוותר על הסיכוי שזה אחרת אם יש ביניהם אהבה גדולה כזאת? ברור שהם בני אדם שונים עם אופי שונה, אז האם פירושו של דבר שזהו, נפרדים? או שמנסים לגשר על הפערים ולתקן מה שהשתבש כדי לשמור על מערכת היחסים הזו? מה יש לך להפסיד אם תנסה לבדוק את זה? שאלתי אותו, ודני אמר שאם היא תגיד לא, אז הוא ייצא פארש. אז מה? שאלתי אותו. אם זה סופי, אז זין עליה ועל זה שתצא פארש בעיניה. דני הוסיף והקשה: ואם היא תסכים שנחזור אבל זה יקבע איזו התנהלות של כניעה מצידי במערכת היחסים? אז תבהיר שאתה לא בא ממקום של משחקי כוח ואגו מי צודק, אלא ממקום של נסיון לפתור, עניתי לו. אם היא תבין, אז סבבה, אבל אם לא ואם היא תשתמש בזה כאמצעי שליטה, אז תמיד הוא יכול לשלוח אותה לעזאזל. הרי את ה"לא" כבר יש לו. מקסימום זה יהיה "כן". בהליכתנו על החוף בגעש, כשדיברנו על מה הוא אמר לה ואיך היא הגיבה או איך היא היתה אמורה להבין ולהגיב, דני אמר לי שאיתי זה כל כך פשוט שאני מבין בדיוק למה הוא מתכוון. "חבל שאתה לא חברה שלי" הוא צחק ואמר ואני חשבתי שבאמת חבל.

 

אחר כך התיישבנו על החוף, התפשטנו ונכנסנו להתרענן ולהשתובב במים. נצמדנו זה לזה והתנשקנו, גומעים עמוקות זה את זה ושואבים כוחות זה מזה. הזין עמד לי בטירוף ודני נדלק. התחרמנו קצת במים וחזרנו לחוף לעשן ג'וינט, להכנס לראש טוב ולהמשיך להתחרמן. חיכיתי בציפיה עצורה לאן הענינים יתגלגלו ודני לא איכזב. שנינו היינו זקוקים לזה מאוד אחרי הבאסה שהגענו איתה לחוף. שכבתי על הגב קצת בהיי ודני המשיך לשען ולהכנס לראש טוב. הרגשתי את ידיו מתחילות לרפרף עלי ואז סובבתי את ראשו אלי לנשיקה חמה נוספת. לקחנו עוד שאכטה ואז הטיתי את ראשו למטה אל הזין שלי, ודני החל במציצה מטריפה. הוצאתי ג'ל ושימנתי לו את הישבן השעיר הקטן והמחרמן שלו, בזמן שהוא מוצץ לי וכמעט בולע לי את הזין. ואז הפכתי אותו והזדיינו. זה היה טוב. כמה שזה היה טוב, אבל מישהו החל להתקרב אלינו על החוף והפסקנו. רצנו בערומים ובראש טוב אל המים להרגע קצת, אבל אחרי כמה זמן נצמדנו שוב זה לזה ודני התיישב עלי והחל לאונן עד שהשפריץ חזק. היינו צריכים את זה. מאוד.

 

ולגבי דני והחברה או האקס חברה שלו, אני לא יודע אם זה יצליח. קראתי מה הוא כתב לה ואמרתי לו שאם אני הייתי מקבל הודעה כזו ממנו, הייתי מתאהב בו על המקום וחוזר אליו בריצה. דני צחק ואמר שרוב המשפטים שהשתמש בהם הם משפטים שלי. הבוקר הוא שוב התייעץ איתי מה לומר לה. הסביר לי מה הוא רוצה לומר ועזרתי לו לומר את זה בגישה מקרבת וללא אולטימטומים מרחיקים. עכשיו הכדור אצלה. אולי היא תגלה ענין לשבת ולדבר איתו ולנסות להציל את הקשר שלהם או שתאמר שאין טעם.  כך או כך, הערפל עומד להתבהר בקרוב. בכל שיחה כזו אני מרגיש איזה דחף לאסוף אותו אל בין זרועותי, לחבק לנשק ולעודד.

 



 


אין לי מושג אם באמת מערכת היחסים ביניהם תשתקם או שהיא ויתרה על דני סופית, אבל אני יודע שאם זה יצליח ואם הם יחזרו, אז כנראה כרתתי את הענף שהזין שלי יושב עליו. כי אם הם יחזרו לאהבה הגדולה הזו שלהם, זה רק יגרום לדני להתקרב אליה, ומטבע הדברים להתרחק ממני. אז למה עשיתי את זה? האם מתוך איזה אינטרס מסווה שאם זה לא יצליח, אז אזכה בעוד כמה נקודות זכות אצלו? אולי. אבל אולי גם כי ממש אכפת לי ממנו. אכפת לי מהאהבה ואני רוצה שיהיה לו טוב, אפילו אם זה על חשבוני.

 

ואם כבר דיברתי על עצים, נזכרתי בשיר חביב וישן משנת 1969

Equals - Michael and the slipper tree

 


נכתב על ידי , 25/8/2014 12:00   בקטגוריות אאוטינג, אדישות, אהבה, אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אכפתיות, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, גייז, גמירות, געש, הומואים, דו מיני, התמסרות, חום אנושי, חושניות, חרמנות, ידידות, יזיזות, ים, מוסיקה, משיכה, נתינה, סקס על החוף, עידוד, עיניים ירוקות..., פגישה, פיתוי, צעירים, רזים, שחומים, שנות ה- 60, שעירים, תימנים, תשוקה, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-25/8/2014 17:51
 




דפים:  
569,211
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)