לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

Dance me to the end of love [סיפור גיי-אירוטי על הפעם הראשונה]


 

*

 

היא היתה החברה הראשונה שלי בתקופה בה בקושי התחלתי להבין מה זו משיכה מינית. כנראה שרציתי להיות כמו כולם וכשבאחת החזרות בלהקת ברבורי פתח תקוה, בזמן שהייתי צריך להניף אותה והיא קצת החליקה לי, ראיתי את חיוכה המקסים ומבטה המעודד שמבטיח לי ששום דבר נורא לא קרה, למרות הצחקוקים של שאר חברי הלהקה והחלטתי שהיא תהיה החברה הראשונה שלי.

 

אהבתי מאוד מוסיקה ומחול ולמרות שהיינו רק שלושה בנים בלהקה, התגברתי על המבוכה ועל קריאות ה"הומו" שפה ושם קיבלתי על זה שאני בלהקת מחול ולא בקבוצת כדורגל או משהו, והמשכתי. אהבתי מאוד מוסיקה ותנועה, ועד שהתחלף לי הקול, הייתי גם שר במקהלת בית הספר, אבל זה קרה עוד לפני שהגענו לארץ.

 

אני לא יודע מה קדם למה, קריאות ה"הומו" שקיבלתי או ההבנה שאולי זה מה שאני. ואולי זה בכלל לא קשור לזה, אלא לתחושות שעלו או לא עלו בי בזמן שאור היתה חברה שלי כביכול. למה בעצם אני אומר כביכול? כי לפי הסיפורים של בנים מהכיתה, בגיל ארבע עשרה וחצי הייתי אמור לעשות עם החברה שלי יותר מאשר נשיקה קלילה על השפתיים או נגיעות קטנות בזמן שישבנו יחד על המחשב או השתרענו על המיטה וחצי שלי, שומעים את קולו הצרוד של לאונרד כהן ומתמסרים למוסיקה העתיקה הזו, המרירה אבל גם רומנטית משהו, בדיסק שמצאתי אצל אבא שלי ואשר לימדתי אותה לאהוב.  

 

כמה חודשים אחר כך התחיל החופש הגדול ואור טסה עם הוריה לארצות הברית לטיול ארוך וכשחזרה, זמן קצר לפני תחילת כיתה ט', אמרה לי שהיה נחמד אבל זה כבר לא ימשיך ביננו. זמן קצר אחר תחילת הלימודים, כשראיתי אותה יושבת בהפסקות צמודה לאיתי מכיתה י"ב, מצחקקת איתו את הציחקוקים הקטנים שלנו ונוגעת בו בנגיעות הקטנות שחשבתי פעם ששמורות במיוחד עבורי, הבנתי גם למה.

 

איתי היה קפטן נבחרת הכדורסל. בחור גבוה, חתיך וחטוב, שבנות רבות העריצו ורצו. לא ממש ברור לי למה דווקא אור זכתה, אבל הם התחילו לצאת יחד. תהיתי אם גם איתו היא רק מתנשקת על השפתיים, אבל אחרי שראיתי אותם מתבודדים בסטלניה שמאחורי השירותים של השכבה, עסוקים בצרפתית לוהטת, כבר לא תהיתי יותר. אור לא ראתה אותי מציץ עליהם, אבל איתי ראה וגם ראה. הוא גם סימן לי בידו בתנועה של "חכה, חכה" ואני מייד ברחתי משם.

 

באותו שבוע כבר עברתי את מכסת שבעת האיחורים בבי"ס, וחטפתי ריתוק לשעה נוספת, שזה מה שהסגנית הנאצית שלנו החליטה שיהיה העונש למאחרים. דווקא ביום הכי ארוך שלי נתקעתי איתה בריתוק הזה עם עוד שתי פרחות שלא פסקו לקשקש על כל מיני רעיונות אדיוטיים שהיו להם לעבודה שהטילה עלינו הסגנית על "איך לקום בבוקר בזמן ולהמנע מאיחורים". אצלי ידעתי שהתשובה לזה פשוטה מאוד: להפסיק לחשוב על אור ולהפסיק להעביר שעות ארוכות בלילה בדאגות מה איתי רוצה לעשות לי עם איום ה"חכה, חכה" הזה שלו.

 

בסופו של דבר הריתוק נגמר והתחלתי לעשות דרכי מחדר הריתוק לכיוון היציאה מבית הספר, שכבר היה שומם כמעט לגמרי. לא יודע למה, אבל הרגליים לקחו אותי שוב להציץ מה קורה בסטלניה, אבל חוץ משני נערים, שאחד מהם היה עם הגב אלי והשני בדיוק כיבה את הסיגריה ועזב, לא היתה שם אור (למה בכלל שתהיה בשעה כזו?) ולא היה שום אקשן, אבל אז הסתובב הנער שהיה בגבו אלי והבחנתי שזה איתי, שהמכנסיים שלו קצת פתוחים ושמבט חולמני נסוך על פניו.

 

לא ממש הבנתי אז שום דבר על ג'וינטים, וכלל לא עלה לי בראש שמה שהוא והחבר שלו עישנו שם לא היה סתם סיגריה רגילה, אבל אז איתי קרא לי: "אריאל, בוא הנה, יא הומו, בוא מהר". לא היתה לי הרבה ברירה כי מול הספורטאי המצטיין של בית הספר לא יכולתי לברוח, אז התקרבתי בחשש. איתי נכנס עמוק יותר בין השיחים שהיו שם וכשהגעתי לשם נחרדתי לגלות שהוא עומד שם עם הזין ביד, מלטף ומטלטל אותו.

 

לרגע חשבתי באופטימיות מופרזת ומופרכת שאולי הוא רק צריך להשתין, אבל אז איתי אמר לי: "בוא תרד לי. אתה כזה טוב בהצצות ובוא נראה אותך עכשיו במציצות".

הייתי בהלם. איתי? מה הוא הומו? ומה פתאום הוא רוצה אותי. האדמתי כולי מבושה ופחד, אבל איתי הוסיף: "אני לא הומו. אם עלה לך רעיון כזה לראש אז תמחוק אותו מהר אחרת אתה בנאדם מת. זו האקסית שלך. היא לא מוצצת, לא מזדיינת, אני לא יודע מה אני עושה איתה בכלל, אבל היא כזו מחרמנת אותי שיום אחד אני פשוט אאנוס אותה וזהו. השאירה אותי אתמול עם כאבי ביצים עם כל הצרפתיות הרטובות וכל הנגיעות הקטנות שלה. אתה הולך לשחרר לי את הלחץ הזה בביצים עכשיו!" ובמילים האלה הוא הוריד אותי לברכיים וניסה לתחוב לי את הזין לפה.

 

זה כבר היה יותר מדי בשבילי. ניסיתי לסגור בכוח את הפה, אבל הריח המגעיל של העישון שנדף לו מהפה, הזין המסריח משאריות של שתן, היום הארוך והמתיש עם הבושם הזול והמתוק של שתי הפרחות ששעתיים נשמתי אותו בעל כורחי, הכל התערבב ובאותה שניה ממש הקאתי עליו את כל נשמתי ומיד חטפתי סטירה חזקה שהעיפה אותי ארצה. "תביא ת'חולצה שלך מהר ועוף מפה, יא ילד חרא מגעיל. עוף מפה ושאף אחד לא ישמע על זה" צעק עלי איתי. הורדתי את החולצה והוא ניגב בה את הקיא שמילאתי אותו, פלט עוד "סססאם אם אממק, יא הומו מגעיל" וזרק אלי את החולצה המגואלת בקיא.

 

לקחתי את החולצה לשירותים, שם שטפתי אותה בכיור ככל שיכולתי, לבשתי אותה רטובה ועפתי הביתה. "היה יום מים" אמרתי לאמא ששאלה אותי למה אני רטוב ועפתי לחדר, נותן לדמעות ולעלבון להתפרץ ממני ללא שליטה, כשקולי חנוק ומוסווה לתוך הכרית. אני ממש "נושך כריות" חשבתי אז תוך כדי בכי לכרית המסכנה שלי והבכי התחלף לו אז בצחוק היסטרי, עד שנרגעתי.

 

מאותו יום התחלתי לחשוב יותר ויותר על זין. בדמיוני זה היה זין יפה נקי ונעים ובדמיוני הוא היה מחובר לגבר שיתן לי את החוויה של החיים, אבל עוד לא ידעתי מי זה יהיה ומתי זה יקרה. גם לא הייתי בטוח מה אני בכלל. הומו? דו מיני? סטרייט סקרן? חשבתי שאולי אם אני אנסה, אני אדע, אבל כשחשבתי על הבנים בשכבה או בבית ספר כולו, הומואים אות סטרייטים, אף אחד מהם לא התחבר לזין היפה, הנעים והטעים שהיה בדמיוני.

 

 

**

 

עוד שנת לימודים הסתיימה, הזכרון של הזין של איתי התעמעם והלך והחופש הגדול הגיע. כשנתקלתי לראשונה בשירה אירוטית, ממש נדהמתי. אני, ששונא ספרות על כל גווניה וצורותיה ובקושי מצליח לגרד בה את ה- 70 במבחנים, עמדתי נפעם. בהתחלה זה קרה עם שירי חשק עתיקים של יהודה הלוי, על שפתו הארכאית ועם שיריו המרומזים יותר של  טשרניחובסקי המהלל ומשבחר את פלאי יוון, או מה שנדמה היה לי כפלאי הגוף הגברי המפוסל והמחוטב. לא יודע אם זה מה שהתכוונו המשוררים הדגולים האלה, אבל זה מה שגרם לי להכנס לגוגל, לכתוב "שירי חשק" או "שירים אירוטיים", לסנן את זה עם המילה "הומו" או "גבר" ולמצוא שירים הומו-אירוטיים נועזים הרבה יותר, שפרצו את גבולות דמיוני.

 

לא האמנתי ששירה יכולה לגרום לי לכזו התעוררות מינית, לכזה חשק, לכזו חרמנות מטורפת. זה במיוחד קרה עם שירים שהיה חתום עליהם מישהו בשם Roman T. Horny. למרות שמו, רוב שיריו היו בעברית והבנתי שהוא ישראלי. הוא לא סתם כתב על זיונים בוטים, אלא ידע לשלב בשיריו הקצרים הרבה אירוטיות חושנית עם נגיעות של רומנטיקה נוגה ומהורהרת. להפתעתי, השירים שלו במיוחד גרמו לי לזקפות אינסופיות, עד שמצאתי את עצמי קורא ומאונן שלוש, ארבע וגם חמש פעמים ביום על השירים האלה.

 

מקריאת השירים התחלתי לדמיין את המשורר בעצמו. לא היה לי מושג איך הוא נראה ודמייני רק דמות כללית של גבר גברי חם וחושני שיקח אותי למיטה ו... לא ממש ידעתי מה הוא יעשה שם. כשרק התחלתי לפנטז עליו, ההשפרצות באו מהר לפני שהפנטזיה התרקמה עד סופה. יום אחד שמתי לב ששמו של המשורר, שנכתב תמיד בראש כל שיר, כולל לינק. מסוקרן מאוד לחצתי על הלינק וגיליתי שהוא פותח מייל. נבהלתי וסגרתי. בשבועות הקרובים פתחתי את המייל הזה כמה וכמה פעמים, בחלק מהם אפילו התחלתי לכתוב לו, אבל לא ידעתי בדיוק מה לכתוב.

 

תהיתי למה שגבר כמוהו, שבטח יכול להשיג בחורים הרבה יותר מנוסים, חטובים ומושכים ממני, ירצה נער בתול כמוני בכלל? לא ידעתי איך להציג את עצמי. לספר לו שאין לי נסיון בכלל, לא עם בנים וכמעט שלא עם בנות? לספר לו שהדבר הכי מרחיק לכת שעשיתי היה נשיקה על השפתיים בגיל ארבע עשרה וחצי עם חברה, שאני לא בטוח שבכלל היתה חברה שלי? לספר לו שהזין היחידי שראיתי מקרוב חוץ מהזין שלי היה זין של החבר של האקסית שלי, ועוד בנסיבות כל כך מביכות? ואולי להעלים את חוסר נסיוני ולשחק אותה דווקא כמישהו שמבין ענין?

 

אחרי כמה חודשים של התלבטויות כתבתי לו מייל קצר, הגדלתי קצת את גילי שלא יבהל שאני צעיר מדי והזמנתי אותו בנונשלנטיות מדומה לזיון ביום מסוים בשבוע הבא, בו הייתי אמור להגיע לתל אביב. הצעתי שיאסוף אותי בדיזנגוף סנטר ומשם נמשיך אליו. צירפתי תמונה קצת מביכה מפורים האחרון, כדי לטשטש קצת איך אני נראה, אבל בכל זאת לתת לו מושג מסוים, והלב שלי הלם בחוזקה ברגע שלחצתי על "שלח". זהו. עשיתי את זה ואין דרך להתחרט כבר. עכשיו נותר לי רק לחכות. חיכיתי יום, חיכיתי יומיים וביום השלישי, כשחשבתי כבר שאין מצב שהוא יתעניין בי בכלל, נחתה בתיבת המייל שלי תשובה. תקרא לי רומי, הוא אמר ובזהירות רבה ציין שהוא גבר הרבה יותר מבוגר ממני ותהה אם בכלל חשבתי על פער הגילים הזה ואם הוא לא יפריע לי. רומי צרף להודעה שלו גם איזו תמונה חסרת פנים, וכשראיתי את גופו השחום הרזה והגברי, ההתלהבות שלי רק גברה.

 

לא ענין אותי בן כמה הוא ולא ענין אותי כלום. רציתי רק לפגוש אותו, לגעת בו, להרגיש אותו ולטעום אותו. כתבתי לו שהוא חתיך ושאין סיבה שהוא יסתתר מאחורי שירים אירוטיים וזהות בדויה. חששתי קצת שאני לא לטעמו בגלל שאני שעיר ואילו הוא בשיריו מהלל ומשבח את נפלאות הגוף החלק, וכתבתי לו על כך והוספתי שהחלק היחיד שאני אוהב בי הוא העיניים הכחולות שלי. רומי הגיב במחמאות לא רק לעיניים שלי אלא גם לשאר גופי ואמר לי שאני נראה ממש טוב ואין לי מה לדאוג. לא ידעתי אם הוא אומר את זה רק כדי להרגיע אותי או שבאמת מתכוון לכך, אבל לא היה אכפת לי.

 

באותו לילה היה לי ממש קשה לי לישון. כל הזמן רק חשבתי אם הוא יסכים לפגוש אותי, מתי זה יקרה ואיך זה יהיה. שוב התחילו לעלות בי ים של חששות. מה אם הוא לא ירצה אותי? מה אם אני אחוש רתיעה מול הזין שלו כשיהיה קרוב אלי כל כך. רציתי אותו מאוד ונמשכתי אליו מאוד, אבל גם חששתי מאוד. כבשתי את כל החששות כדי שהוא לא ירתע וכשהמשכנו לדבר, העליתי שוב את עניין הפגישה. להפתעתי, רומי אמר שאין צורך לחכות עד שבוע הבא, ושאין לו שום בעיה להגיע לפתח תקוה ולאסוף אותי שם. אמרתי לו שההורים שלי בבית ולא נוכל ללכת אלי, אך רומי הרגיע אותי שהוא כבר ימצא מקום ללכת אליו. הבאתי עוד פעם ביד, חושב עליו ועל הפגישה הצפויה שלנו, וגמרתי בעוצמה רבה.

 

 

***

 

למחרת, כשרומי הגיע לפינת הרחוב בה קבענו ודיברנו בטלפון, אהבתי את נימת קולו המרגיעה. עד מהרה מצאתי את רכבו, פתחתי את הדלת ובצעד מהוסס נכנסתי פנימה. הלב שלי דפק בטירוף ונראה לי שגם קצת הסמקתי במבוכה, אבל כשרומי שאל אם הכל בסדר ואפשר לנסוע, הבנתי שגם הוא קצת חושש. לא ידעתי ממה בדיוק הוא חשש, ורק אחר כך הסביר לי שחשש שאחשוב שהוא מבוגר לי יותר מדי, אבל אני לא ראיתי כלום בעיניים. רק רציתי להגיע לרגע שנהיה לבד ואוכל להפשיט אותו, והנהנתי שיסע.

 

בדרך הושיט לי רומי את כף ידו הגדולה והגברית כדי לשבור את הקרח, והנחתי בתוכה את כף ידי הקטנה יותר, מרגיש לראשונה את המגע הגברי שלו ואת החום שלו. ליטפתי את כף היד הזו ולא הפסקתי ללטף אותה זמן רב. אחר כך רומי העביר את כף ידו וליטף לי את הרגל, מה שגרם לי ממש להתחיל להתרגש. באותו זמן כבר עמד לי בטירוף, אבל הג'ינס הסתיר את זה  ונראה לי שרומי לא הבחין בכך. חיקיתי אותו ושלחתי את ידי השמאלית ללטף את רגלו ולאט לאט תפסתי אומץ והעליתי את כף ידי אל המפשעה שלו עד שהרגשתי את הבליטה הברורה שצמחה לו במכנסיים.

 

זמן קצר אחר כך כבר הגענו לאיזה פינה שוממה בפארק אפק, ורומי עצר את הרכב. "וואוו" הוא אמר, ואני קצת הופתעתי. שגבר גבר כמוהו יגיד וואוו לליטופים כל כך פשוטים?  "ממש הדלקת אותי עם הליטופים האלה, ליטופים זה הדבר שהכי מדליק אותי" הוא הוסיף ואז שאל אם הוא יכול לנשק אותי. "אני אף פעם לא ממש התנשקתי" אמרתי לו, "רק קצת על השפתיים עם האקסית שלי, אבל אפילו לא צרפתית" אבל רומי לא נרתע מכך.

 

כששפתיו נגעו בשפתי בפעם הראשונה חשבתי שאני כבר הולך להתפוצץ. לא ידעתי ממש מה עושים, אבל פתחתי את הפה הכי גדול שאני יכול ושלחתי את לשוני קדימה, מתנפל על פיו הפעור ללא שום מעצורים. רומי שיתף פעולה אבל אחרי זמן מה הוא עצר ואמר לי "יותר לאט, יותר בעדינות, אנחנו לא ממהרים לשום מקום". השתדלתי להאיט את הקצב, אבל לא ממש ידעתי למה הוא מתכוון והמשכתי לדוש עם לשוני בתוך פיו כשלאט לאט גם לשונו השתרבבה לתוך פי ושתיהן יצאו במחול קטן ומחרמן זו עם זו.

 

כשפיותינו התנתקו זה מזה, רומי לא עזב אותי אלא ירד עם נשיקות וליקוקים קטנים על צווארי עד לחיבור שבין הצוואר לכתף. כשהוא נישק אותי שם בשקע הכתף הזה הרגשתי שאני ממש מצטמרר. חיקיתי אותי והתחלתי לנשק וללקק אותו באותו אופן ואז החדרתי את ידי מתחת לחולצתו וליטפתי את חזהו השעיר והגברי, והוא מצידו שלח את ידו וליטף לי את הגב החלק, כשידו יורדת אט אט מטה עד לישבן השעיר שלי ולוטפת גם אותו.

 

החלטתי לעשות מעשה והתחלתי להתפשט. הורדתי את החולצה והמכנסיים והורדתי לו גם את המכנסיים והחולצה. נותרנו שנינו בתחתונים. רומי הוריד את משענת הכסא אחורה עד הסוף ונשכב ואני נשכבתי עליו בשישים ותשע, כשישבני לכיוון פניו ואילו ראשי אל המקום הנחשק ביותר שלו, אל הזין שלו ששלפתי מהתחתונים, וראיתי בפעם הראשונה במלוא הדרו. אני יודע שאני משתמש במילים גבוהות מדי, אבל הוא באמת היה יפה. זין גדול, עבה כהה וחם. ידעתי שרומי לא רוצה חדירות בגלל גילי הצעיר, לא בפה ולא בתחת, אז רק התחלתי ללקק לו את הזין לכל אורכו וגם את הביצים. רומי ליטף לי באותו זמן את הגב, חשף את ישבני והעתיר עליו נשיקות רבות וליקוקים קלים לאזור החור.

 

הענינים החלו להתלהט יותר ויותר ולא יכולתי להתגבר על עצמי. הייתי חייב להרגיש את הזין היפה הזה בתוך הפה. לא יכולתי להסתפק בליקוקים בלבד. רומי לא ראה מה בדיוק אני עושה אבל בלי ספק הוא הרגיש. נתתי לו נשיקות קטנות לכיפה ואז פתחתי את הפה והחלקתי את הזין פנימה, עוטף אותו בשפתיי הרכות והרטובות. אולי שמעתי איזה "לא" חלש מכיוונו של רומי ואולי לא שמעתי כלום, אבל את הנעשה אין להשיב. הסוסים ברחו מהאורווה ויצאו בדהרה. מכאן הענינים החלו להתגלגל במהירות, ורומי התמסר לפה הלוהט שלי עד הסוף. הזין שלו היה טעים ברמות ומצצתי לו עוד ועוד, מתענג על הגודל, הטעם והמרקם החלק שלו וטורף אותי בשפתי ולשוני. הזין שלו היה גדול ולא הצלחתי להכניס את כולו לפה, אבל מה שהכנסתי היה גם ככה מעולה.

 

נראה לי שאחרי שהזין שלו כבר נכנס לפה שלי, החליט רומי שלא לעצור את עצמו יותר, לשכוח לזמן מה מהגיל הצעיר שלי ומכל השיקולים של בעד ונגד, ופשוט להתמסר לעונג ולהנאה. התעלמנו מכל הסביבה. אפילו שזה היה אמצע היום ואם מישהו היה עובר, הוא היה מבחין ללא ספק במה שקורה ברכב. אחרי זמן מה, כשאני מופתע מעצמי ורומי כנראה מופתע עוד יותר, הוא שאל אם בא לי להפסיק או להמשיך הלאה במקום נוח יותר. החרמנות שלי היה בשיא ולא רציתי להתנתק מהזין שלו ומהגוף שלו, אז לא עצרתי אפילו לחשוב. "להמשיך" עניתי, ורומי אמר לי שכדאי שנתלבש כי צריך לנסוע נסיעה קצרה לאיזה מקום שהוא מכיר לא רחוק משם ואפשר לקחת בו חדר נורמאלי עם מיטה ומקלחת לכמה שעות. "מתאים לך?" הוא שאל, ואני, שלא היה לי מושג על מה הוא מדבר, עניתי בחיוב.

 

התלבשנו פחות או יותר ויצאנו לדרך. חשקתי בו בטירוף. לא רציתי להתנתק ממנו אפילו לרגע והמשכתי למזמז אותו כל הדרך בלי לעשות חשבון לכל הרכב האחרים החולפים בכביש ואולי תמהים מה אני עושה איתו ומה אני עושה לו שם. נישקתי אותו ללא הרף על הצוואר וליקקתי לו את האוזן. שלחתי ידיים לתוך המכנסיים שלו וליטפתי לו את הזין שעמד בעוצמה. חירפנתי אותו, וידעתי את זה. הרגשתי עוצמה שלא הרגשתי קודם, שמצוייה בידיים, בשפתיים ובלשון שלי. הרגשתי מעולה. לא האמנתי למה שאני מעז לעשות ולא ממש ידעתי מה עוד אעשה, אבל מהר מאוד הייתי עתיד לגלות זאת.

 

 

****

 

כשהגענו  אל החדר, יכולנו סוף סוף להתפשט לגמרי. רומי אמר לי שאני בכלל לא שעיר כמו שתיארתי. כנראה שהיו לנו מושגים שונים לגבי שעיר ולא שעיר. מהמותניים ומעלה אני חלק לגמרי ואילו לגבי השעירות שלי בישבן וברגליים, הוא אמר שזה במידה וזה גברי נעים כזה ואין שום סיבה שאני ארגיש לא בסדר ביחס לזה. הוא גם המשיך לומר לי שאני יפה, לא רק בעיניים אלא בכלל, ושהישבן שלי ממש מדהים. אמרתי לו תודה, במבוכה מסויימת, והתחלתי לבחון את ישבני במראה להבין מה יפה בו כל כך. "זה המבנה שלו", אמר לי רומי. הוא קטן אבל עגלגל ובולט בצורה שובבה כזו שמאוד מאוד מחרמנת. אם הישבן שלי חירמן אותו, הייתי מרוצה כי הוא והזין שלו, חירמנו אותי לגמרי.

 

התפשטנו. זו היתה הפעם הראשונה שבה ראיתי גבר ערום לגמרי. זו היתה הפעם הראשונה שגבר אחר ראה אותי ערום לגמרי. זו היתה הפעם הראשונה ששכבתי עם גבר ערום במיטה. אלה היו הרבה פעמים ראשונות באותו יום שהחל בנשיקה ראשונה והמשיך למשהו נחשק שפינטזתי עליו המון, אבל עדיין לא ידעתי איך זה באמת.

 

רומי נשכב על הגב והשכיב אותי מעליו. היה נפלא להרגיש אותו עם כל הגוף. הוא היה גבוה הרבה יותר ממני, אבל כששכבנו במיטה, הפערים האלה היו הרבה פחות מורגשים. גם פער הגילים ביננו נמחק עד מהרה וכל מה שנשאר זו תשוקה פשוטה וטהורה של גוף לגוף, נער לגבר וגבר לנער. התחככתי עליו ונישקתי אותו בלהט ואז ירדתי אט אט למטה בנשיקות וליקוקים בלתי פוסקים עד שמצאתי את הזין שלו ועטפתי אותו שוב בפי הרטוב ובלשוני המלקקת וניסיתי להכניס אותו לפה הכי עמוק שאני יכול. רומי נאנק מהנאה, וזה עודד אותי עוד יותר. ידיו ליטפו ללא הרף את הישבן שלי והוא העלה אותי לישיבה והתחיל להתחכך עם הזין הענק שלו בישבן שלי, נוגע ולא נוגע בחור החם שלי, שרצה, אבל לא ידע בדיוק מה הוא רוצה.

 

רומי שינה תנוחה, השכיב אותי על הגב ונשכב מעלי, כשגופו בין רגלי. זו היתה הרגשה חמה ונפלאה. הוא המשיך לנשק אותי ללא הרף וללקק ואז גם ירד לי קצת אל הזין הזקור בטירוף שלי, שהיה הרבה יותר קטן משלו, אבל הוא אמר שהוא חמוד ויפה ובא לו לטעום אותו. "כן, כן" אמרתי שבקושי יוצא קול מגרוני מרוב התלהבות. ואז קיבלתי את המציצה הראשונה בחיים שלי. רומי ליקק ומצץ ושאב ואז הכניס את הזין שלי עמוק עמוק לפיו ואז הכניס אותו עוד קצת, עד שהרגשתי שהוא כבר לפות בתוך הגרון שלו. הוא נתן לי לחוש קצת את גרונו בכמה עליות וירידות על הזין שלי, ואז הוציא אותו מפיו ונתן לו נשיקה אחרונה. הרגשתי "וואוו" ואולי אפילו אמרתי "וואוו" בקול רם. הייתי מסוחרר ולא ממש הבנתי מה קורה, כשרומי סובב אותי הפעם על הבטן ולחש שהוא רוצה להרגיש את הישבן המדהים שלי.

 

רומי החל שוב בנשיקות קטנות שירדו לאט לאט, מהצוואר, לכתף, לגב, ולישבן. זה היה מחרמן בטירוף, במיוחד כשהנשיקות שלו הגיעו ממש לחור שלי, אבל זה גם הביך אותי קצת. למרות זאת לא אמרתי כלום, וכשהרגשתי את לשונו מרפרפת לי על החור ומרטיבה אותו, ממש נרעדתי. בתוך תוך כבר ידעתי מה הולך לקרות והייתי מלא חששות אבל גם סקרן ונלהב. ידעתי שרומי עומד לזיין אותי. ידעתי שבפעם הראשונה בחיי ארגיש מה זה זין חודר לתוכי, ולא ידעתי בכלל אם אני אקטיבי או פסיבי. בפנטזיות דווקא ראיתי את עצמי מזיין בדרך כלל, אבל הרגשתי כמה רומי רוצה לזין אותי וכמה הישבן שלי מטריף לו את החושים, אז נתתי לו לעשות מה שהוא רוצה, למרות החשש המסוים.

 

רגע אחר כך הרגשתי את ידו של רומי משמנת לי את הישבן והחור באיזה ג'ל סיכוך. הוא שימן והאצבע שלו החלה לשחק לי קצת מסביב לחור ואז, נוגעת לא נוגעת, היא החלה להכנס קצת לתור החור עצמו. החור שלי התכווץ בחשש על אצבעו החודרת, אבל נראה שהדבר רק הלהיב את רומי עוד יותר. "איזה חור חם והדוק יש לך", הוא אמר ואז הוסיף: "כמה אני מת כבר להיות בתור החור הזה לא רק עם האצבע שלי..." והכניס אותה עמוק יותר ואז באיטיות ועדינות ניסה להכניס אצבע נוספת. זה כבר היה יותר מדי בשבילי ונאנקתי בכאב.

 

רומי הוציא את האצבעות מהחור והחל רק ללטף לי את הישבן ולשמן אותי. האצבעות שלו רק שיחקו מסביב לחור, מקיפות את הפתח החם במעגלים קטנים והולכים, אבל לא נכנסות פנימה. אחרי כמה זמן נרגעתי ורומי הבין שהוא יכול לנסות להמשיך. שוב חדרה אלי אצבע משומנת והפעם הייתי פחות לחוץ וכאב לי רק קצת. רומי המשיך לשחק לי עוד קצת עם האצבעות בחור, מכין אותו לחדירה, ואז הוא שלף קונדום וגלגל אותו על הזין. הסתכלתי אחורה וראית את הזין הענק שלו עמוק זקור בטירוף. לא האמנתי שהדבר הזה רוצה להכנס לתוכי ואמרתי לו שאני לא בטוח שאצליח לקבל אותו. "אל תדאג, אהיה עדין וסבלני" אמר לי רומי והוסיף: "אנחנו לא ממהרים לשום מקום", אבל אני ידעתי שעד שהוא לא יקבל את מה שהוא רצה, לפתוח אותי בפעם הראשונה, הוא לא ירגע. לא הייתי בטוח עד כמה אני רוצה את זה, אבל החלטתי לזרום. החלטתי להתמסר עד הסוף לגבר הזה ולפנטזיה הזו שידעתי איך היא החלה אבל לא ידעתי עדיין כיצד תסתיים.

 

ידו של רומי המשיכה ללטף ולשמן לי את החור אבל הרגשתי עוד משהו מצטרף למגע הזה. עוד משהו חם קשה וגדול שהחל ללטף לי את החריץ וללחוץ לי קלות על החור שהאצבעות של רומי מפלסות לו את הדרך פנימה. זה היה הרגע בו הזין המדהים שלו החל לחדור לתוכי. אני חושב שרק הכיפה נכנסה קצת ולא יכולתי יותר. כאב לי יותר מדי, ועצרתי אותו לרגע. רציתי שיצא מתוכי, אבל רומי בקולו הרגוע אמר לי שלא כדאי. ביקש שאסמוך עליו שככה יהיה לי יותר קל והבטיח לעצור כשראש הזין שלו בתוכי, ולא לעשות שום תנועה נוספת עד שארגע.

 

"תנשום עמוק" הוא אמר לי, ועשיתי כך. בהדרגה הכאב הפך לעמום יותר ויותר והרגתי שאני מוכן להמשיך. רומי הרגיש את זה לבד, ובלי שאמרתי לו כלום החל בתנועות קלילות ועדינות פנימה והחוצה. התנועות שלו היו עדינות מאוד, כל פעם תנועה קטנה וכל פעם החדירה מעמיקה קצת יותר, עד שכולו היה בתוכי. שוב הרגשתי שאני צריך הפסקה ורומי הרגיש את זה לבד עוד לפני שאמרתי משהו, והוא נותר לשכב עלי עם כל גופו הארוך, כשהזין הקשה והלוהט שלו עמוק עמוק בתוכי.

 

רומי חיכה. היה נעים לחוש את כל גופו עלי. חם, עוטף ולוטף. הרגשתי חיבור מדהים של גוף לגוף וזין לישבן. כשהוא לא זז, היה לי אפילו נעים. נעים מאוד. אולי אפילו הספיק לי מה שהיה עד אז, אבל ידעתי שזה לא הסוף. ידעתי שלמרות הכאב, אני לא אעצור עד שאענג את הגבר שלי עד הסוף, עד שאתן לו את ההנאה הכי גדולה שאני יכול לתת לו.

 

אחרי הפסקה קצרה רומי החל לפמפם אותי שוב. תחילה בעדינות וסבלנות איטית ואחר כך בנחישות ומהירות גוברת ומתחזקת. כבשתי את תחושות הכאב והתמסרתי לו ללא גבולות. רומי שיפד את ישבני בלהט. זו היתה הנאה מעורבת בכאב, אבל הרגשתי את ההתרגשות שלו הולכת וגוברת. ידעתי שהוא נהנה בטירוף וזה גרם גם לי להנאה. הנאה מעורבת בכאב. התאמצתי להחזיק מעמד עד הסוף. דמעה אחת החלה להתגלגל לי בזווית העין מהכאב, ואולי כמה אנקות כאב החלו לצאת מפי ללא שליטה, אבל נדמה היה לי שהדבר רק מלהיב את רומי עוד יותר, כי עוצמת הנגיחות של הזין שלו בתוכי הלכה והתגברה. ממש ברגע שהרגשתי שאני לא יכול יותר, רומי רטט ורטט והרגשתי שהוא גומר בתוכי, ממלא בזרעו החם את הקונדום בכמויות גדולות ובלתי נגמרות. אחרי כמה רטיטות נוספות, רומי יצא מתוכי בעדינות, נישק את עיני הדומעות מעצמם, ואמר לי שהייתי מדהים.

 

הוא קילף את הקונדום מהזין, ואני התכופפתי לעברו ללקק קצת את שאריות הזרע, מה שחירמן אותי מחדש. רומי נשכב על הגב ואמר לי שעכשיו הוא לרשותי, להנאה שלי ולגמירה שלי, אז התיישבתי על החזה שלו והגעתי עם הזין שלי עד לפה שלו. רומי החל למצוץ לי את הזין וללקק לי את הביצים ואז הזיז אותי קצת לאחור, מקרב את ישבני לזין שלו שהחל להזדקף מחדש ולגשש את דרכו לאזור החור שלי. הוא כיוון את הזין לחריץ ישבני מאחור, מתחכך בו ללא חדירה ומחרמן אותי, כשידו המשומנת החלה לאונן לי תוך כדי. התחלתי בתנועות רכיבה קלות, מחכך את ישבני בזין המדהים שלו, ומזיין את כף ידו המהודקת לי על הזין, עד שהתחלתי להשפריץ בכמויות ובעוצמות שלא הרגשתי כבר הרבה זמן. רומי חייך בהנאה, אמר לי שהוא שמח שנהניתי, והתרומם לנשק אותי שוב נשיקה צרפתית לוהטת.

 

הלכנו להתקלח, וזו היתה המקלחת הראשונה שלי עם גבר. במקלחת סיבנו זה את זה ירדתי לו לעוד מציצה לזין היפה שלו שהתקשיתי להפרד ממנו. גם רומי התקשה להפרד מגופי וישבני ולא הפסיק לחבק ולהתחכך בי. חשבתי שאולי הוא רוצה סיבוב שני, אבל אחרי זמן קצר אמר לי רומי שנראה לו שכדאי שנסיים להתקלח ונזוז.

 

 

*****

 

בדרך חזרה ניסיתי להבין מה זה היה. הרגשתי חצי מאוהב, אבל לא ידעתי בדיוק במה. ברומי? סביר להניח שלא. בחוויה? בתשוקה? כשדיברנו, אולי אפילו אמרתי לו "אני אוהב אותך", אבל התכוונתי רק שהיה לי כייף. לא יודע איך נפלט לי. רומי ענה בחיוך: "אתה מתוק". שאלתי אותו אם זו היתה חוויה רגשית בשבילו או מה, אבל רומי החל להשיב לי תשובה ארוכה ומפותלת על המחסומים הרגשיים שלו ואיבדתי ענין. כנראה שזה היה בשבילו רק זיון. אולי גם בשבילי. הרגשתי מבולבל. כשהגענו חזרה נפרדנו בחיבוק ואמרתי לו "נדבר" והוא ענה לי "בטוח".

 

למחרת הבנתי שאני צריך פסק זמן לעכל את כל הענין וכתבתי לו זאת. רומי קיבל את זה כביכול בהבנה, אבל כנראה שלא הבין למה לפתע הפסקתי בכלל לכתוב לו, אחרי שלפני כן הפצצנו זה את זה בהודעות. אחר כך התחלתי להתחמק מההודעות שלו בטענות שונות ומשונות. אמרתי לו שאני בתקופה של לחץ בלימודים ומבחנים. אחר כך שאני עסוק בחזרות בלהקה. תירוצים ותירוצים, אבל הוא לא הבין את הרמז ולא הפסיק לשלוח לי הודעות מבינות והצעות להפגש אחרי שירד הלחץ.

 

רומי התחיל לחזור ולדבר על ענינים שכבר מזמן איבדו את הרלוונטיות שלהם. הוא כתב לי שלמרות שלא ציפה לזאת ולמרות שזה לא הגיוני לאור פער הגילים הגדול ביננו, זו היתה בשבילו בכל זאת חוויה רגשית. נראה לי שהוא קצת התאהב בי, הגבר הזה. הוא רמז לכך בכל מיני מילים שכתב לי ובכל מיני מחמאות שחלק לי, והוא ניסה להפיח משהו בגחלים האלה שכבו כבר מזמן. אני כבר הייתי במקום אחר. נכון שהיה לי טוב איתו, טוב מאוד אפילו. נכון שהוא נתן לי כמעט את כל מה שייחלתי לקבל בפעם הראשונה שלי, אבל הרגשתי שמיציתי את זה. בסך הכל רציתי לרכוש קצת ניסיון ממישהו שיודע לעשות את זה טוב ואכן קיבלתי את זה מרומי ואפילו נהניתי מזה מאוד, אבל זה הכל. אני לא יודע איך למרות כל נסיונו הוא לא הבין ולא קלט, אבל היה לי קשה לומר לו את זה במפורש. רציתי שיבין לבד.  

 

ביני לביני חשבתי שהבחור הבא שלי כבר יהיה מישהו שיותר קרוב אלי בגילי. אמנם לא ענינו אותי נערים בגילי, אבל התחלתי לחשוב בכיוון של בחור בן עשרים, חייל או משהו כזה. ידעתי כשאפגוש אותו ואכיר אותו, כבר אדע יותר טוב מה לעשות. בזכותו של רומי אדע. בזכותו אני יודע יותר טוב מה אני אוהב ומה לא אוהב. לא נראה לי שאהבתי במיוחד להיות פסיבי, ואני מאמין שאת הבחור הבא שאני אפגוש אני כבר אזיין בעצמי. כן. אני רוצה להיות אקטיבי ואני מאמין שאהנה מזה הרבה יותר. אני יודע גם שהבחור הבא יוכל כבר להיות החבר שלי או הבן זוג שלי, ולא רק הזיון המוצלח שלי. אני יודע גם שהבחור הבא יוכל להיות מישהו שאחרי שאצא מהארון, אוכל להראות לחברים שלי ולחברות שלי. את הבחור הזה אני גם אוכל לאהוב והוא יוכל לאהוב אותי בחזרה. כן, לאהוב. הבחור הבא שלי יהיה כל מה שרומי לעולם לא יוכל להיות.  

 

שבועיים לקח לי לומר לרומי שאינני רוצה להמשיך איתו עוד בשום סוג של קשר. הוא התבאס מאוד כשהבין שפסק הזמן איננו רק פסק זמן אלא למעשה סוף. הוא עוד ניסה את התרגילים שעבדו לו בעבר, לספר לי מה עשה ואת מי זיין, כדי לעורר את חרמנותי, אבל זה כבר לא עניין אותי במיוחד. שיקח את החרמנות שלו ואת ההתאהבות המטופשת שלו למקום אחר ולבחורים קצת יותר מבוגרים ממני. איך הוא לא מבין שזה לא מתאים? עד כמה הוא יכול להיות פנטזיונר? זה היה אחלה זיון, הוא זכה לפתוח אותי בפעם הראשונה ושיגיד תודה. גם אני נהניתי, אז תודה גם לו, אבל זה הכל. שלא יחלום אפילו להפוך אותי לאיזו זיון קבוע שלו ושלא יחפש שום קשר ושום רומן רומנטי איתי. כל אחד מאיתנו קיבל את מה שרצה לקבל במפגש הזה שלנו וזהו. חשבתי את כל המחשבות האלו  לעצמי כשקראתי את כל ההודעות שלו ובסוף גם כתבתי לו שיפסיק לעשות טלנובלות מכל הענין. נראה לי שהוא נעלב קצת כי חוץ מהודעה "נעמת לי מאוד..." שעליה הוא חתם: "באהבה, רומי", יותר לא שמעתי ממנו כלום, אבל זה המצב וזהו.

 

עברו להם כבר כמה שבועות מהפעם האחרונה שראיתי את רומי. אני עדיין עובד על פרוייקט החייל שלי/הבחור הבא שלי, ואני מרגיש שזה מתקרב והולך. אבל לפעמים, כשאני שומע את שירו של ליאונרד כהן *Dance me to the end of love, אני תוהה לגבי רומי. אני תוהה איך זה, שלמרות כל נסיונו העשיר וגילו, הוא נותר תמים כמו נער צעיר שעדיין מאמין באהבה, גם כשהיא הכי לא הגיונית. לא הבנתי איך זה שהוא עדיין מאמין כי ימצא מישהו שירקוד איתו את הריקוד היפה ההוא עד קצה האהבה. מה שנראה לי זה שרומי רק ימשיך למצוא מישהו שירקיד את הישבן החמוד שלו על הזין עד קצה הגמירה. בזמן שחשבתי על זה, ליטפתי לעצמי את הזין כשאני ערום וחרמן ואז גמרתי שוב בפעם המי יודע כמה...

 


 

 

 

 

 Dance me to your beauty with a burning violin*
Dance me through the panic 'til I'm gathered safely in
Lift me like an olive branch and be my homeward dove
Dance me to the end of love
Dance me to the end of love

Oh let me see your beauty when the witnesses are gone
Let me feel you moving like they do in Babylon
Show me slowly what I only know the limits of
Dance me to the end of love
Dance me to the end of love

 

 

 

נכתב על ידי , 21/3/2013 13:28   בקטגוריות אוננות וחרמנות, אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, בין תדמיות למציאות, בתולים אנאליים, גייז, גמירות, הומואים, העזה, הפעם הראשונה, התמסרות, התפרפרויות, זין, חושניות, ישבנים, לא חשוב הגיל, מוסיקה, משיכה, נשיקות, סקס, עיניים כחולות, פיתוי, פנטזיות, צעירים, רגשות, רזים, שישים ותשע, תובנות, תמונות, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים, סיפרותי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-25/4/2013 00:18
 



מין במשפחה 2 - ההתחייבות של אביב [סיפור אירוטי]


 

פרק א

 

זה היה לפני שנים רבות. אני הייתי אז בן 16 ואביב בן 12. אביב היה חברו הטוב של אחי ושכן מהדירה בקומה רביעית בבנין שלנו, אשר נהגתי לעשות לו בייביסיטר כשהוריו יצאו לבלות. עד גיל 12 הוריו ההיסטריים פחדו להשאירו לבד בלי בייביסיטר בלילות. אביב היה ילד יפיפה בעל עור בהיר עם שיער בלונד זהוב וחלק. יום אחד אני חוזר הביתה מוקדם מהרגיל ומוצא כי אחי וחברו הבריזו מבית הספר והם משחקים על מיטת הנוער בחדר של אחי. התקרבתי בשקט ושמעתי את אביב אומר לאחי: בוא נשחק במשפחה. אחי שהיה צעיר ממנו בשנה שאל: ומה נעשה? אביב ענה קודם כל נתחבק כמו בעל ואשה ואז נתנשק.

 

ברגע עמדו להתנשק נכנסתי, תפסתי אותם על חם כשהם עומדים להצמיד שפתיים וצילמתי חיש קל במצלמה שלי. אביב ואחי נבהלו. הם היו צעירים מדי מכדי להבין מה עשו (או בעצם כמעט עשו) אבל הרגישו שעשו משהו אסור וחשו אשמה כפולה הן בגלל ה"נשיקה", שבלהט הענינים הם כבר שכחו שלמעשה לא התבצעה כלל והן בגלל שהבריזו מבית הספר. אני כמובן העצמתי להם את תחושת אשמה כשהטחתי בהם: "יא הומואים, אני אספר לכולם שאתם הומואים מתנשקים ויצחקו עליכם."

 

אביב התחנן שלא אגלה לאף אחד ואני ששמתי עליו עין כבר מזמן (אני אוהב בלונדינים) הבטחתי לו, אך בתנאי שיתחייב שביום הולדתו ה- 16 יבוא אלי לחדר ויעשה כל מה שאומר לו. שמרתי את התמונות כהוכחה עד לגבית ההתחייבות של אביב.

אחרי זמן מה אביב ואחי הפסיקו להיות חברים, משפחתו של אביב עזבה לחו"ל ודירתם הושכרה לאחרים וסיפור משובת הנעורים ההוא צלל לתהומות הנשיה.

 

יום אחד, כשאני כבר בן 20 חזרתי הביתה מהצבא וראיתי משאית הובלות פורקת תכולה של דירה אצלנו בבנין. שוב מתחלפים הדיירים בשכירות בדירה של אביב, חשבתי לעצמי. מענין למה הם לא מוכרים את הדירה וזהו.

 

אחרי מספר ימים אני יורד עם אחי במדרגות ואנחנו נתקלים בנער צעיר עם שער זהוב. "שלום" הוא אומר לנו. "שלום" אני עונה ותוהה בלבי מי הוא ומה הוא עושה שם. הנער נראה לי כבן 16- 17 אך אחי אומר שהוא נראה בקושי בן 14. אולי הוא בנם של הדיירים החדשים בדירה בשכירות?

"אפשר לשאול בן כמה אתה?" אני שואל כשאני פוגש אותו שוב כעבור מספר ימים. "אני ואחי התווכחנו על הגיל שלך ורציתי לדעת מי צודק."

"אני בן 16 בשבוע הבא" הוא עונה ומסמיק. למה הוא מסמיק, אני תוהה ביני לביני ואומר לו: "אני אייל, איך קוראים לך?".

"אני יודע" הוא אומר להפתעתי, ומוסיף "אני אביב" ומסמיק שוב.

"וואו , איך השתנית. ממש לא הכרתי אותך. חזרתם לארץ?"

"כן. לפני שבועיים" הוא ענה.

"תבוא לבקר ביום שישי הבא" אמרתי לו כשחיוך זדוני מרוח לי על השפתיים. "יש לי תמונות מענינות להראות לך, או להורים שלך, אם אתה לא מעונין."

 

יום שישי הגיע. ארבתי לאביב במדרגות וכשהוא חזר מבית הספר תפסתי אותו  ואמרתי לו: "מזל טוב ליום הולדת שלך, אני מבין שאתמול חגגתם. שמענו את המוזיקה עד מאוחר בלילה."

"תודה" ענה אביב בביישנות.

"היום אצלי ב- 10 בלילה" אמרתי לו ביודעי שההורים שלי נסעו לסוף שבוע, אחי יוצא למסיבה והבית יהיה ריק. "לא צריך להתלבש משהו מיוחד. תשים עליך טרנינג וזהו." אמרתי והלכתי מותיר את אביב תוהה ומבולבל.

 

10 בלילה הגיע. דפיקה בדלת. אביב לבוש טרנינג דק וחלק כמו שאני אוהב. 1.80 מ' רזה ומהמם בשיער בלונדיני זהוב ארוך ופזור. אני גבוה מעט יותר ולבי הולם בחוזקה כשאני חושב על מה שהולך לקרות.

"כנס, כנס" אני אומר ומניח את ידי בעדינות מאחורי גבו של אביב מוליך אותו הישר לחדרי שבקצה בדירה. שם מוזיקה שקטה ומביא קצת שתיה וכיבוד קל.

"מה רצית?" שואל אביב בחשש.

"לגבות התחייבות" אני עונה "אתה כבר בן 16" והיום תעשה כל מה שאני אומר לך.

אביב לא עונה ואני מושיט את ידי ומלטף את שיערו החלק. "בוא תראה את הדגים באקווריום שלי" אני אומר לו ומתיישב בקצה המיטה קרוב לאקווריום. אביב מביט מרחוק. "לא טוב" אני אומר. "לא רואים משם כלום. בוא לפה שב איתי." ואני נוטל את ידו ומושך אותו אלי. אביב קם ומתקרב אלי. "מה אתה עומד?" אני אומר לו. "בוא שב פה" אני טופח לעצמי על הירכיים ומסמן לו היכן לשבת ומושך אותו קלות אלי עד שאיבד את שיווי משקלו והתיישב סוף סוף, עלי. בחיקי.  אני לבוש מכנסיים קצרים ומרגיש דרכם את הישבן הקטן וההדוק שלו בתוך הטרנינג החלק שלו. התחושה מרוממת לי את הזין ואין ספק שאביב מרגיש את ההתקשות שלי בישבן שלו. אביב מנסה לזוז, אך אני לא נותן ומזכיר לו: "תעשה מה שאני ארצה, אתה זוכר?". אביב מהנהן ואומר "חשבתי ששכחת כבר מזה אחרי 4 שנים".

"איזה שכחתי ואיזה נעליים" אני עונה. "כבר ארבע שנים אני מחכה לרגע הזה וכבר חשבתי שלא יתרחש כלל כשעזבתם לחו"ל, אבל יש אלוהים וחזרת בדיוק בזמן".

 

בשלב הזה הזין לי כבר עומד במלוא עוצמתו ומונח בדיוק בחריץ שבין לחיי הישבן של אביב, דרך מכנסי הטרנינג שלו, כמובן. אני מתחיל להתחכך באביב וידי מוצאת משהו קשה גם אצלו במכנסיים. מסתבר שהנער התחרמן מכל המצב והזין שלו מתחיל לעמוד.

"יפה, יפה, מה יש לנו פה?" אני אומר ומלטף לאביב את קדמת המכנסיים מעל הזין העומד שלו.

"די אייל, תעזוב אותי" אביב מנסה להתחמק מידי המלטפת את המכנסיים מעל הזין ההולך ומתקשה שלו.

"מי עזוב, מה עזוב" אני אומר. "שב בשקט ותעשה מה שאני אומר לך" ובתנועה אחת מכניס את היד לתוך הטרנינג של אביב ותופס לו את הזין. וואלה גדל הילד. יש לו זין בכלל לא קטן. במישוש נראה לי משהו כמו 16 ס"מ, חלק ועומד זקוף מוכן למשימה.

 

סובבתי את אביב אלי. אחזתי את ראשו וקרבתי אותו אלי. "עכשיו אני אראה לך איך באמת מתנשקים" אמרתי לו והצמדתי את השפתיים שלי לשפתיים האדומות מתקתקות שלו. פיו היה קצת פעור. אולי מתדהמה ואולי בציפייה לנשיקה. החדרתי את הלשון שלי פנימה ודפקתי לו צרפתית הגונה. תוך זמן קצר אביב הבין מה עושים, החזיר לי בצרפתית משלו מחדיר את לשונו הרטובה לתוך פי. לאחר שמצצתי וליקקתי לו את הלשון השפתיים טוב טוב, אמרתי לו: "טוב, קום תתפשט". נראה לי שעד הרגע הזה אביב עדיין היה בהלם ונסחף עם מה שקרה אך ההוראה שלי ניערה אותו באחת. הוא קם ואמר "מה פתאום אני לא מתפשט ליד אף אחד" הוא ענה.

 

"אביב, מספיק לעשות ענינים, אחרת זה לא יגמר טוב" איימתי ובבת אחת, לפני שיספיק להתנגד, משכתי לו את הטרנינג למטה, ביחד עם התחתונים. ומייד בטרם יתעשת משכתי לו למעלה גם את הסווצ'ר ותוך פחות מדקה אביב עמד מולי ערום לגמרי. מייד  פשטתי גם אני את בגדי וסקרתי במבט מהיר את אביב. "יאמי איזה גוף" חשבתי לעצמי. לא רק ראשו של אביב היה בעל שיער זהוב גם הזין שלו הוקף במעט שערות זהובות ומעט שיער דליל באותו גוון על הביצים העגולות והקטנות שלו. גופו היה חלק ובהיר. ממש מהמם. הסתנוורתי. לא האמנתי שאני עומד לבלות עוד רגע עם גוף מהמם כזה. נעמדתי מול אביב ההמום הצמדתי אותו באחת אלי גוף ערום אל גוף ערום, כשכל אברינו נוגעים וצמודים זה לזה והדבקתי לו נשיקה רטובה ועמוקה כשכולי צמרמורת לאור המעמד.

 

תבינו, עד לאותו רגע מעולם לא הייתי ערום בחברת בן או בת, מעולם לא נגעתי באינטימיות כזאת בבן או בבת וכמובן שמעולם לא הייתי קרוב אפילו להזדיין עם מישהו או מישהי. התחושה היתה נפלאה. התיישבתי שוב, מושיב את אביב על הברכיים שלי כשפני מופנות אלי ואני מדביק לו נשיקה אחר נשיקה. תחילה על הפה אח"כ על הצוואר ואז על כל אחד מפטמותיו. לא חדל לנשקו לרגע. הכלים שלנו עומדים זקופים זה מול זה, תפסתי עליהם פיקוד והתחלתי לאונן לנו ביחד מצמיד זין לזין ומקיף את שניהם בידי העולה ויורדת בתנועות אוננות עדינות בקצב הולך ומתגבר. אביב התחיל להתנשם עמוקות והגירוי של שנינו עלה ועלה.

"אל תגמור, לא כל כך מהר, חכה רגע" אמרתי לאביב והוא חדל והביט בי בתמהון כאילו הערתי אותו מאיזה חלום. הורדתי אותו מברכיי והושבתי אותו על השטיח למרגלותי, כשאני יושב על המיטה.

 

"אני רוצה שתמצוץ לי" אמרתי לו.

"אני לא יודע איך ואני פוחד שזה יגעיל אותי" אמר אביב.

"אתה אוהב קולה?" שאלתי.

"כן" ענה.

 

לקחתי קצת קולה שהיתה לי בחדר ושפכתי על הזין שלי. "עכשיו תלקק ותמצוץ את הזין ותחשוב כאילו אתה מוצץ ארטיק קולה" אמרתי לו "רק שהארטיק שלי חם..." צחקתי.

בהססנות מה אביב נטל את הזין שלי לפיו והתחיל ללקק ואחר כך למצוץ. אני מסתכל מלמעלה ורואה את הזין שלי בתוך הפה שבראש הזהוב של אביב כששערו הזהוב הארוך מסביב והראש עולה ויורד והרגשתי שאני מתחרמן יותר ויותר ורציתי כבר לזיין אותו בפה. התחלתי להניע את האגן שלי בתנועות דחיפה לתוך הפה של אביב כשבכל דחיפה הביצים שלי מתנגשות לו בסנטר. ממש זיינתי את אביב בפה תוך כדי שהוא מוצץ, יונק ושואב לי את הזין.

 

"שלא תעיז לנגוע לי עם השיניים" הזהרתי אותו. אני רוצה להרגיש רק את הפה, הלשון והשפתיים החלקות שלך". אביב לא נזהר לרגע והרגשתי שריטה בזין מהשיניים שלו. בן רגע העפתי לו סטירה חזקה עד שהראש שלו עף הצידה והוא נפל. אביב התחיל לבכות. "סתום ת'פה" אמרתי לו. "הזהרתי אותך, בלי שיניים".

כשהוא נפל הצידה, התחת שלו היה מופנה כלפי. אוח איזה תחת יפה כזה שמעולם לא ראיתי. קטן עגול חלק וזהוב והכי מפתיע ללא סימני שיזוף. "מה הוא השתזף בעירום בחו"ל" חשבתי לעצמי אך מבלי לעסוק בשאלה זו יותר החלטתי פשוט להנות מכך. "אל תזוז" צעקתי על אביב שניסה להתרומם מהשטיח. "תשאר איך שאתה". ניגשתי אל אביב שהיה שכוב על השטיח והבאתי אותו לתנוחת על ארבע (אז עוד לא ידעתי שקוראים לזה דוגי). התחת הזהוב בהיר של אביב והניצן החלק הבלתי אנוס שלו מופנים כלפי.

 

"It's the pay day" אמרתי לו. מרחתי קרם לחות שהיה לי בחדר על פי הטבעת שלו מחדיר את אצבעי ואז מחדיר שתיים. דמעות ירדו מעיניו של אביב. "לא זה לא זה" הוא חזר ואמר. "You ain't seen nothing yet" אמרתי לו. הוספתי ומרחתי בידי השניה עוד קרם לחות על הזין שלי המשתוקק לזיין. ואז זה הגיע הוצאתי את האצבעות מהחור ההדוק של אביב והשחלתי בבת אחת את הזין שלי פנימה כשאני מחניק בידי האחת את הצעקה שניסתה לצאת מפיו. "תסתום את הפה ושלא תעיז לצעוק אחרת אני יראה לך מה זה" אמרתי לאביב ולחצתי בכח על הביצים שלו בידי השניה. "אתה חוגג יום הולדת 16 ואני חוגג לך על התחת" אמרתי לו כשאני חודר שוב ושוב לתוכו. אחזתי לו  בזין תוך כדי שאני דוהר לו על תחת וחשבתי לעצמי "בואנה אני עושה עליו רודיאו". פמפמתי אותו שוב ושוב כשהגירוי מהפתח ההדוק שלו פשוט  משגע לי את כל החושים. כשהזין שלי עדיין תקוע בתוכו קמתי והרמתי אותו איתי עד שהתיישבתי על המיטה והוא יושב עלי עם הגב אלי כשהזין שלי נעוץ בתוכו. "התעייפתי קצת"  אמרתי לו "אני רוצה שאתה תשחיל את עצמך על הזין שלי עד שאני אגמור וחסר לך שתגמור לפני, קפיש?"

"מה זה קפיש?" הוא אמר. "לא משנה העיקר תתחיל לדהור" עניתי. אביב היה נער ממושמע והתחיל להשחיל את עצמו כשהוא עולה ויורד עם הישבן ההדוק והמהמם שלו על הזין הארוך שלי.

"כן, כן, תמשיך. יותר מהר, יותר חזק." אמרתי. "אאאה" הוא הגיב בגניחה ארוכה. החזקתי בשתי ידי את התחת העולה ויורד שלו, מסייע לו בתהליך ונותן קצת קונטרה. "כן, כן אביב שלי. תמשיך מתוק, עוד עוד. אני תיכף גומר" ואז התחת של אבי מקפץ לי על הזין, עוד עליה ועוד ירידה, אני מרגיש את הביצים שלי עולות ובירידה הבאה אחזתי אותו חזק והדוק אלי וגמרתי בזעקה ארוכה ובשורה של מטחי זרע שחיכו לרגע זה זמן רב. עם המטח הראשון, אביב נאנק קלות "אאאה" ולפתע פלט בעצמו מתזים של זרע על השטיח גומר בעצמו כמעט יחד איתי.

 

נשארתי נעוץ בתוכו כשהזין שלי מתרפה אט אט ואני ואביב לא נפרדים לרגע.  מתלטפים ומתנשקים ואז אביב אומר לי בחיוך ממזרי "עכשיו אני רוצה התחייבות ממך שביום הולדת שלך אתה תעשה מה שאני יגיד לך אחרת אני אספר להורים שלך שאנסת אותי ואני רק ילד מסכן בן 16."

 "אין בעיה" אמרתי "אני מתחייב לך לעשות מה שאתה תרצה ביום הולדת שלי. אגב זה בעוד שבועיים"

 

 

פרק ב

 

יומיים - שלושה אחרי הזיון המדהים עם אביב, בא אלי אופק אחי הצעיר, שלא ידע מכלום ואמר לי בהתלהבות: "אתה יודע, אביב חזר! אתה זוכר את הנער שראינו במדרגות? זה הוא!"

"נו, טוב" הפטרתי באדישות והלכתי.

 

מאוחר יותר באותו יום ראיתי את אביב כשירדתי לשפוך את הזבל. לתמהוני הוא אמר לי במבט כעוס: "התוכניות שלי ליום הולדת שלך מבוטלות. האמת שרק רציתי לנצל את ההזדמנות כדי לנקום בך בעזרת בן דודי הגדול שחר, אבל הוא השתפן. בריון, אבל שפן. תגיד תודה שניצלת, למה הוא היה כבר מראה לך מה זה על כל מה שעשית לי."

 

"אני לא מבין אותך, חשבתי שבסוף נהנית." עניתי.

"אתה הכרחת אותי וגרמת לי בכוח להנות. מה אתה חושב שאני עשוי מאבן. אבל אתה יודע שלא רציתי ורק ניצלת את הכח שלך עלי. אני שונא אותך." ומיד הוסיף: "אני לא מבין איך אתה מגעיל כזה ואחיך כל כך נחמד."

 

בזה נגוזו כל תוכניותי לגבי המשך הזיונים והתעלולים עם אביב היפיוף. אבל בדיעבד התברר שאביב לא זנח את תוכניות הנקמה שלו, רק שינה את הדרך.

 

עברו חודשים, מלבד הזכרונות לא היה לי כל קשר עם אביב. כמעט כל קשר, כי מדי פעם הייתי רואה אותו אצל אופק אחי, אך בכל פעם שהגעתי הוא מיד הלך, כי אני ואופק חולקים חדר ואביב לא רצה להיות לידי אפילו רגע אחד. כל נסיונותי לשים קץ לחברות בינו לבין אופק הושבו ריקם. "אופק" אמרתי לאחי "אביב ילד בעייתי והוא לא חברה בריאה בשבילך והוא בכלל גדול ממך בשנה מה יש לו לחפש אצלך?"

"סתם. אנחנו משחקים משחקי מחשב. כשאני בא אליו הוא נותן לי לשחק ב -  X-BOX  המגניב שלו ומראה לי דברים שהביא מחו"ל. אביב מגניב ואני לא יודע מה יש לך נגדו" חתם את כל השיחה.

 

ובאמת כפי שאופק אמר, נראה היה שאביב מתנהג למופת והם באמת סתם חברים טובים. בגיל 15 וחצי היתה לאופק חברה ראשונה ואביב יעץ לו לגבי הקשר איתה, לדברי אופק אביב הוא זה שאפילו הציע לו להתחיל איתה. אופק פרח והיה מאושר. בגלל ששירי התגוררה בקצה השני של העיר הם נהגו להפגש רק בסופי שבוע כך שבמשך השבוע נהג אופק לרבוץ אצל אביב או לבלות איתו אצלנו בבית, לפחות עד שאני חוזר מהצבא.

 

אופק בגר והיה לנער יפיוף אמיתי. גם בחלק הגברי לא היה חסר לו כלום והוא התברך בחבילה של זין וביצים במימדים לא רעים בכלל, עד כמה שיכולתי להבחין כשהלכנו לאחרונה לים. שיער דבש מתולתל ורך שהלך והתארך עד מעבר לכתפיו, ועיניים  ירוקות ועור משיי בגוון קפוצ'ינו, חלק ונעדר פצעי בגרות כלשהם. לפחות עוד שלוש בנות הסתובבו סביבו כ"ידידות" מחכות רק לרגע שהוא ושירי יפרדו.

 

למרות החברה ולמרות הידידות הרבות, אופק בכלל לא היה מודע למשיכה הרבה שהוא מהווה לסביבה. לאביב לעומתו לא היתה חברה קבועה. מפעם לפעם הייתי רואה אותו יוצא עם בנות, אבל הן נעלמו במהירות כלעומת שבאו. גם חברים רבים לא היו לו, אולי רק חבר אחד, אופק אחי הצעיר.

 

חודשים לפני שמלאו לו 16 כבר תכננו אביב ושירי את מסיבת ההפתעה שהם יערכו לאופק בביתו של אביב. למרבה הצער, שבוע לפני שמלאו לאופק 16, נפטרה בפתאומיות אמה של שירי. זה קרה עוד לפני שהודיעו לכל החברים שלהם על קיום המסיבה. שירי התעקשה שאביב לא יבטל את מסיבת ההפתעה.

 

"יום הולדת צריך לחגוג בזמן ואין מה לדבר על זה שאופק לא יחגוג יום הולדת 16. אפילו אם לא יהיו ריקודים, אפילו אם רק תראו סרטים בפלסמה הענקית שלך בסלון. תזמין את כל החברים שלנו ותבלו איתו את יום ההולדת שלו, ברור?" חזרה ואמרה שירי לאביב כשבא לבקרה בשבעה. "אני אומנם לא אהיה שם, אבל שירגיש שיש לו יום הולדת, בסדר אביב, תבטיח לי !" התעקשה שירי.

"בסדר" הבטיח אביב וליקק את שפתיו כחתול שמצא את השמנת שמח על ההזדמנות שנפלה לידיו.

 

אביב לא הודיע לאף אחד על מסיבת יום ההולדת ורק אמר לאופק שיבוא אליו בערב "כי זה בדיוק יום הולדת 16 שלך והשגתי בשבילנו סרטים מיוחדים לראות בפלסמה הענקית שלי בסלון. אל תדאג לגבי שירי. היא במיוחד ביקשה שאני לא אשאיר אותך לבד ביום הולדת".

אופק התלבט, אבל ב- 10 בלילה אמר לי: "אני עולה לאביב לראות סרט, אני רוצה לדבר איתך אח"כ אז נתראה עוד שעתיים - שלוש, אם לא תרדם".

"יום הולדת שמח, אמרתי לו".

 

ב- 12 כבר הרגשתי שהעייפות גוברת עלי והחלטתי לעצום לתת קצת מנוחה לעיניים. לא ממש לישון, כי רציתי לחכות לאופק, רק לנוח קצת.

המנוחה לעיניים לקחה יותר זמן מהצפוי ופשוט נרדמתי. ב- 3 בלילה התעוררתי וראיתי שהמיטה של אופק ריקה. התחלתי לדאוג, הסרט הרי כבר נגמר מזמן. הוריו של אביב נסעו לסוף  שבוע ואופק ואביב נשארו לבד. יש לנו מכת פריצות בשכונה והפלסמה ה- x-box ושאר הצעצועים האלקטרוניים והתכשיטים של אמו של אביב, הם פיתוי מספיק לפורצים. מי יודע מה קורה שם. הרי אופק רק בן 16 ואביב בן 17 ואם יבוא איזה פורץ לתשש, הם בכלל לא סחורה בשבילו. החלטתי לעלות לדירה של אביב לבדוק מה קורה שם. לא הייתי אצלם כבר כמה שנים, אבל נשאר לי מפתח מהתקופה שנהגתי לעשות בייביסיטר לאביב כשהיה ילד. ליתר בטחון לקחתי איתי איזה סכין ציד שיש לי בבית.

 

עליתי למעלה ועמדתי להקשיב מחוץ לדלת של הדירה. היה נדמה לי שאני שומע קולות עמומים. זה נשמע כמו גניחות ונאקות כאב. אלוהים אדירים, אולי הפורצים קשרו אותם והם שוכבים קשורים כבר כמה שעות מחכים למישהו שיבוא, חשבתי כשפתחתי בשקט את הדלת, מקווה שהפורצים כבר הלכו. שום דבר לא הכין אותי להפתעה שגיליתי כשנכנסתי לסלון הענקי של אביב.

 

הדבר הראשון שהבחנתי בו היה שעל מסך הפלסמה הענקי מוקרן סרט זיונים הומוסקסואלי, של שני בחורים צעירים או נערים, ברגע הראשון לא הצלחתי להבחין. אחד הנערים קשור והשני דוהר עליו מאחור בכוח ובאלימות. למראה הסרט, הזין שלי התחיל להתעורר.  משהו נראה לי מוכר ולא ידעתי מה.

הדבר השני שהבחנתי בו לאחר רגע או שניים היה כי לצד מסך הפלסמה הענקי עמדה מצלמת וידאו על חצובה, אשר המנורה האדומה שלה הבהבה. המצלמה בפעולה, הבנתי.

הדבר השלישי שמוחי הצליח לעכל כשיצאתי קצת מההלם היה כי מצלמת הוידאו מצלמת את מה שקורה באותו רגע בסלון ומשדרת אותו בשידור חי לפלסמה. זה היה אביב מזיין בכח את אופק הקשור.

 

רגע אחרי שנכנסתי ובעוד אני מנסה לקלוט מה קורה שם, אביב שם לב שנכנסתי. במקום שיבהל הוא חייך חיוך רחב וזרק אלי DVD עם עטיפה שעליה כתוב: "יום הולדת 16 - הנקמה חלק א'". רק אז הבנתי מה קורה. כבר שנה אביב מתכנו לנקום בי, אך במקום להתמודד איתי הוא בחר לנקום דרך אחי הקטן, להתידד איתו במרמה ולחכות לשעת כושר.

"זו הקלטת הקודמת שצילמתי כשזיינתי את אופק. עכשיו אני מצלם את חלק ב'" הוא אמר בבוז קר כשהוא ממשיך לתחוב את הזין היפה שלו שוב ושוב לישבן הקטן וההדוק של אופק.

"תעזוב אותו מיד" אמרתי לאביב והתקרבתי, מבחין כי בפיו של אופק תחוב סמרטוט וכי פניו שטופות מדמעות.

"עוד רגע, אני גומר, כן, כן, דיו" צעק אביב דוהר על התחת של אופק, שולף לפתע את הזין ממנו ופורק את מטענו בזרמים עזים של שפיך על ישבנו של אופק.

 

בניגוד לרצונו הייתי התחרמנתי בחוזקה מכל הענין. הזין שלי עמד כמו סלע כשהתקרבתי לאופק השרוע קשור על השטיח, משחרר את הסמרטוט מפיו.

"אייל, תעזור לי" אמר אופק "כואב לי ומבלי ששאלתי הוא הוסיף "אביב זיין אותי שוב ושוב וכבר חשבתי שהסיוט הזה לעולם לא יגמר. אני לא מבין למה"

העפתי מבט מסביב וראיתי שכל הסלון מלא סרטי וידאו ו-   DVD  הומוסקסואלים. לטפתי את ראשו של אופק קלות והתחלתי לחתוך את החבלים שהוא היה קשור בהם. אופק התחיל לדבר בשטף: "הוא אמר לי בוא נראה סרט כחול. לא כל כך רציתי אבל אמר שזה יעזור לי לדעת איך לזיין ואני כבר בגיל שאני יכול להזדיין עם שירי. חבל שהסכמתי. ואז הוא שם סרט על שני בחורים שמתנשקים ומלטפים אחד את השני. נבהלתי שזה סרט של הומואים ורציתי שיפסיק, אבל הוא אמר שתיכף תגיע בחורה והם יתחילו לזיין אותה. ואז הוא פתאום נתן לי בוקס, התעלפתי וכשהתעוררתי כבר הייתי קשור והוא הכריח אותי להמשיך לראות את הסרט. לא באה שום בחורה, אבל הבחורים התחילו להזדיין ואביב התחיל להתחרמן ולשפשף לעצמו את הזין. אמרתי לו שישחרר אותי והוא לא רצה ואמר שאיך שיגמר הסרט הוא יעשה לי מה שהם עשו. אני לא יודע למה אבל התחיל לעמוד לי ואז אביב צחק עלי שאני הומו והתחיל לזיין אותי. כבר שעתיים הוא מזיין אותי. אני גמור."

 

"שה שה" עצרתי את הנאום הארוך של אופק ואז שמתי לב שגם הזין שלו רטוב משפיך. אופק ראה שאני מסתכל ואמר: "אני לא יכולתי לעצור את עצמי. גם אני גמרתי, אבל אני לא הומו. אייל בבקשה תאמין לי."

 

אביב כבר ישב בצד מצחקק לעצמו. "אני כבר העליתי את הסרט הראשון לאתר באינטרנט ואם תעיז לספר למישהו אז אמסור את הלינק לכל החברים שלך שיראו אותך נדפק בתחת" אמר באכזריות והלך להתרחץ. הבטתי בחבלים שכבלו את אופק אחי היפיוף והתחלתי להרהר. אין מה לעשות, אופק כבר אכל אותה. אחי הקטן והסטרייט איבד את הבתולים בתחת. אביב פתח אותו. אז מה זה משנה הרהרתי, כשהזיין לי מתקשה כאבן והישבן המתוק של אופק הקשור מוטל מולי.

"אופק, תקשיב, אביב כבר זיין אותך בכוח ואפילו גמרת. אני חרמן לאללה וזה לא פייר שרק אתם תהנו."

אופק התחיל לקלוט למה אני מתכוון ומבט של פחד עלה על פניו "לא אייל, בבקשה לא".

"אני אשתדל לא להכאיב לך, אופק. אתה אחי הקטן ואני אוהב אותך, אבל תעזור לי לגמור מהר ונוכל ללכת הביתה ולשכוח מהכל".

 

הרטבתי את הזין בקצת ג'ל שהיה על השולחן, כרעתי מאחורי אחי והתחלתי להחדיר לו. אופק לא צעק, רק הדמעות זלגו מעיניו. הושבתי אותו למצב כריעה על ארבע והתחלתי לדפוק אותו בהנאה. "תשתף פעולה, אופק, וזה יגמר מהר, אולי אפילו תהנה" אמרתי לו כשאני דוחף לו את הזין שוב ושוב. אופק התחיל לשתף פעולה ולהדוף את עצמו לאחור לקראתי, משחיל את עצמו על הזין הזקור שלי. "טוב, אופק, עוד עוד" עודדתי אותו. "זה לא כל כך נורא, נכון? ואני רואה שאתה אפילו מתחיל להנות" הוספתי כשראיתי את הזין שלו עומד. אופק מתחיל להנות מכך שאחיו בן ה- 21 מזיין אותו, חשבתי והמשכתי לזיין בקצב. ישבן הקפוצ'ינו המהמם של אופק מתרומם לקלוט את הזין שלי עם כל הדיפה, שיערו הארוך מתנפנף לצדדים, הזין העומד שלו מתנודד לצדדים וראשו מתוח אל על. "ילד אתה נהנה, זה טוב, אה?" אמרתי לאופק ממשיך לטחון לו את התחת ולהדוף את הביצים שלי על הביצים החלקות שלו "יא אללה איזה תחת יש לך. כוסאומו אביב כמה הוא נהנה היום". הוספתי כוח והגברתי את קצב החדירות לגופו של אופק שמצידו הגביר את התרוממויות והדיפות ישבנו המקסים אלי, כאילו הוא דוהר לי על הזין ולא אני דוהר לו על התחת. הזין הכהה שלי חודר שוב ושוב לישבנו הבהיר יותר עד שגמרתי בפרץ אדיר של שפיך ממלא את ישבנו שוב ושוב.

 

לאופק עמד הזין במלוא עוצמתו היה לו זין יפה באורך כ- 18 ס"מ, חלק ומתוק. "אני הולך לתת לך מתנה ליום הולדת" אמרתי לו כשחתכתי את החבלים ונשכבתי על הגב לפניו, מרים את רגלי באויר. אופק לא חיכה לרגע ולא שאל שום שאלות והתחיל להחדיר לתוכי את הזין היפה שלו, שעמד על סף פיצוץ. מאיפה נשאר לו כח אני לא מבין אך אופק זיין אותי חזק ויפה, חודר לתוכי שוב ושוב עד ששנינו גמרנו יחד פולטים זרע בכמויות כאילו זו הגמירה הראשונה היום.

 

אחרי שנרגענו, קמתי ואמרתי לאופק שאני הולך לבדוק מה עם אביב. כשהגעתי למקלחת שמעתי את המים עדיין זורמים. זה טוב, חשבתי ופניתי לחדרו של אביב. חיפוש קטן במחשב ומחקתי את הסרט, נכנסתי לאתר ומחקתי אותו גם שם. במחשבה שניה החלטתי לשבש לו את האתר והמחשב כולו בוירוס קטלני שהמצאתי בשעות הפנאי בצבא. "Mission Accomplished" חשבתי בסיפוק ופניתי חזרה לסלון.

 

כשחזרתי אמר לי אופק: "ומה יהיה עם הסרט באינטרנט?"

"אל תדאג, אופק" אמרתי לו בשביל מה למדתי מחשבים בממר"ם? אביב לא יוכל להטריד אותך יותר. אספתי גם את ה - DVD מהסלון וחזרנו הביתה.

 

"לילה טוב אייל. תודה" אמר לי אופק ונתן לי נשיקת לילה טוב ישר על השפתיים "אני אוהב אותך אחי"

"גם אני. יום הולדת שמח"

 

נכתב על ידי , 11/12/2011 13:17   בקטגוריות BDSM, אוראלי, אנאלי, אסוציאציות, בהירים, בלונדינים, בתולים אנאליים, גייז, גמירות, חרמנות, מוסיקה, מין בכפיה, מין במשפחה, משיכה, נקמה מתוקה, סקס, פיתוי, פנטזיות, צעירים, תמונות, תשוקה, אהבה ויחסים, סיפרותי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-13/12/2011 19:31
 



One step beyond [סיפור גיי שליטה/מין בכפיה]


 

Hey you, don't watch that

Watch this!

This is the heavy heavy monster sound

The nuttiest sound around

So if you've come in off the street

And you're beginning to feel the heat

Well listen buster

You better start to move your feet

To the rockinest, rock-steady beat

Of madness

One step beyond!

 

 

רן שמע צעדים, הוא היה כמעט בטוח ששמע אותם. הוא סובב ראשו  לאחור בחשש אך אף דמות לא נראתה ברחוב האפלולי. טוב, הוא חשב לעצמו, מי משוגע להסתובב ברחוב בשלוש וחצי בלילה בקור של סוף חודש דצמבר? רק אז קלט שהוא בעצם המשוגע. מה לעשות שבשתיים בלילה צילצלה אליו קאמי הסקסית. דווקא אז היא חזרה ממסיבת גיוס של החברה הטובה שלה קצת שיכורה אבל מאוד מאוד חרמנית. יותר מזה רן לא היה צריך. את רבע השעה שהפרידו בין ביתו לביתה הוא עשה בריצה קלילה, אבל עכשיו אחרי הסקס הפרוע והמענג הוא היה עייף מדי משביל לרוץ.

 

רן התחיל לחשוב מה יש עליו ששווה שוד. המפתחות של הבית? מטבע של עשרה שקלים? קונדום אחד נוסף שנשאר לו מהארבעה שלקח איתו? הנוקיה המיושן שהוא סרב להחליף? לא, אין לו שום דבר ששווה לשדוד, חשב רן והחל להרגע, אבל אז שמע את הצעדים הדולקים אחריו שוב, הפעם קרוב יותר והבין שהשודד לא יודע בעצם שאין לו כלום.

 

רן הסתובב שוב והיה נדמה לו שראה צללית נעלמת מאחורי איזה שיח גדול שצמח ליד אחד הבית ברחוב. הוא שקל האם להתנגד לשודד, אם וכאשר הוא יגיע, אך החליט שאין טעם. הוא פשוט ירוקן את הכיסים ושהשודד יקח מה שבא לו, או שילך לחפש לו קורבן אחר. אין טעם להלחם. כל אימוני הג'ודו שלו לפני כמה שנים אולי יועילו אבל דקירת סכין אחת בעורק הלא נכון והוא יגמור מת ברחוב כשאף אחד בכלל לא רואה אותו. אין טעם. עדיף להכנע ולתת לשודד את מה שהוא רוצה.

 

כשרן הגיע לכניסה לביתו והקליד ביד רועדת את הקוד לדלת הכניסה של הבנין, הוא כמעט שנרגע לשמע הזמזום הגואל ונכנס במהירות פנימה. הדלת נסגרה באיטיות מרגיזה של מחזיר השמן האוטומטי המיועד למנוע טריקה ורן כבר חיפש את מתג הדלקת האור ונשם לרווחה כשידו המגששת מצאה אותו. לחיצה... ויהי חושך. הדלת נטרקה, כך חשב רן כששמע אותה עוצרת. הוא קילל בשקט את הנורה השרופה ואת משה הקמצן מועד הבית שכיוון את האוטומט שיכבה את האורות בלובי בחצות, והחל לגשש דרכו למעלית.

 

רן לא הצליח להגיע למעלית. יד חזקה עטויה בכפפת עור חסמה את פיו ואילו משהו קר וחד דקר קלות את גבו. "אל תדבר ואל תזוז, אם אתה לא רוצה שיהיה לך חור נוסף בגוף" אמר הקול המסתורי, נגוע בשמץ מבטא זר שרן לא יכול היה לזהותו. הזר חיכה כמה שניות עד שנשימתו של רן תחזור לתקנה ואז הוסיף: "אני הולך להוציא את היד עכשיו, אבל אל תדבר עד שאני לא שואל אותך, אחרת הסכין הזאת שאתה מרגיש תכנס בך. אם אתה מבין, רק תהנהן" סיים הזר ורן הנהן בבהלה.

 

"תרוקן את הכיסים" אמר הזר "ובלי שום תנועות פתאומיות" ורן רוקן את כיסיו הדלים. "זבל..." אמר הזר, "אין לך שום דבר שווה... בעצם יש משהו..." הוא הוסיף וגיחך קלות. הזר אסף את תכולת הכיסים של רן לתוך שקית שחורה והוליך את רן לכיוון מקלט הבנין. הבנין בו גר רן היה מהבנינים הישנים האלה בעלי מקלט בקומת הקרקע. מקלט עם דלתות פלדה אימתניות וגומי שחור האוטם אותן לחלוטין.  דלת המקלט היתה פתוחה והזר הדף את רן פנימה ונעל את זרוע הפלדה של הדלת אחריו. הוא שלף מאי שם סמרטוט כלשהו וקשר אותו על עיניו של רן ואז קשר גם את פיו וידיו של רן במסקנטייפ. רק אז שמע רן את הקליק של האור הקלוש במקלט נדלק, אבל לא יכול כמעט להבחין בו מבעד לסמרטוט שכיסה את עיניו.

 

"בחור יפה" אמר הזר, "אני ואתה נחגוג כאן הלילה" והוריד לרן את מכנסי הטרנינג שהיה לבוש בהם, חושף את עכוזו הבהיר והחלק. רן שמע את התנשפותו של הזר כשידו נטולת הכפפה נגעה באחוריו ופישפשה בחריץ של רן שהחל להזיע מרוב פחד, אך לא יכול לומר דבר אלא רק להאנק בשקט. הדמעות החלו לזלוג מעניו של רן מתחת לסמרטוט, כשאצבעו של הזר נתחבה לישבנו, אך הזר לא יכול היה לראות זאת. רן התנשף בבהלה גוברת והולכת. "וואלה יש לך ישבן שווה" אמר הזר ומשהו קר ושמנוני החל להמרח על ישבנו של רן שהאימה הלכה והציפה אותו.

 

מחשבות החלו להתרוצץ בראשו של רן. אונס זה משהו שתמיד קורה רק לנשים,לא? הוא אף פעם לא שמע על אונס של גבר, אבל רן הבין שהוא הולך להיות עוד אחת מהסטטיסטיקה הנעלמת הזו של אונס גברים. הייתי צריך לרוץ, הוא חשב לעצמו... עיף או לא עייף, הייתי צריך לרוץ, אבל כשהזר הדף אותו על המזרון, הבין רן ששום דבר לא היה מציל אותו. שהזר תכנן הכל מראש. את המזרון, את האור בלובי שלא עבד, את דלת המקלט שהיתה פתוחה, את הכל.

 

הזר פישפש באחוריו של רן ואז הרגיש רן את הזין הגדול שלו, נוגע לא נוגע בישבנו. מתקרב ומתרחק מהחור הנעול שלו. כשהזין של הזר החל להתחכך לו בחריץ, רן רצה לומר לו שיקח את הקונדום , אותו קונדום שהיה קודם בכיסו ועתה שכן לו בשקית השחורה, אבל שום קונדומים לא היו בראש של הזר. הזין היה גדול חם חזק ופועם ובאופן ברור לא היה עליו שום קונדום. רן נבעת עוד יותר. הוא נאנק והתפתל וניסה לומר "שים קונדום! שים קונדום בבקשה!" אבל רק מלמולים לא ברורים יצאו מפיו החסום.

 

ההתפתלויות של רן רק הדליקו עוד יותר את הזר שעכשיו הפסיק לשחק והתחיל ללחוץ את הזין הגדול שלו לפתח האסור. האדרנלין שעט בדמו של רן. החרדה העצומה הזקירה לו באופן לא נשלט את הזין. הזר הבחין בכך והתלהב. "השרמוטה רוצה זין... חחח... השרמוטה הבלונדינית הקטנה מתה לקבל זין שחור..." והזין השחור החל לפלח את אחוריו של רן.

 

רק באותו רגע הבין מהו המבטא הזר של האיש ההוא. סודני. הוא בטח סודני. הוא ראה אותם לפעמים מסתובבים בשכונה שלו מחפשים עבודה בנקיון בתים. רגע, חשב רן... אמא שלו לא אמרה משהו על איזה עוזר בית חדש שהיא קיבלה לעבודה? באותו רגע שההכרה היכתה ברן, הזין של הזר השחור נכנס עמוק לתוכו עד הסוף והכאב היה בלתי נסבל ממש. צרחותיו של רן נבלעו ברובן לתוך המחסום החוסם את פיו, אבל שמץ מזה הגיע לאוזניו של הסודני הענק.

 

 

"אני רואה שלא פתחו אותך הרבה זמן, שרמוטה... או שאולי אני הראשון שלך? שרמוטה בתולה שלא ידעה שהיא שרמוטה...חחח" הרעים בשקט קולו העמוק של הסודני. איך קוראים לו ניסה רן להזכר. ג'ימי? ג'וני? ג'רי? הוא רק זכר שראה אותו בחטף בבית, אבל מבחינתו הוא היה אוויר ורן לא ממש שם לב אל המנקה ההוא. עכשיו הזין הגדול של האוויר הזה, היה תקוע עמוק באחוריו ולא התכוון לוותר.

 

"אתם הישראלים..." פלט הזר "אנחנו בשבילכם אוויר. אני בטוח שבכלל לא שמת לב אלי, אבל עכשיו תשים לב, אתה תרגיש את הזין שלי טוב טוב עכשיו. תנשמי עמוק שרמוטה, אני הול לטחון אותך עכשיו כמו שצריך" אמר הסודני, חוזר שוב לשימוש בלשון נקבה. השיפוד הענק של הסודני החל ללהוט בקרבו של רן. פנימה והחוצה, פנימה והחוצה. אחרי שהכאב התעמעם קצת, הלחץ של הזין הגדול והעבה של הסודני החל לנגוע בנקודה שעד אז רן לא ידע שקיימת בגופו בכלל. הכאב התערבב לו עם העונג שהחל להרגיש כשבלוטת הערמונית שלו חשה בזין הגדול המעסה אותה עם כל חדירה וחדירה.

 

רן לא הבין איך זה קורה פתאום, אבל הזין שלו החל לפלוט זרע ללא שליטה. הסודני שם לב. "השרמוטה נהנית? מישהו הרשה לך לגמור, שרמוטה?" ואז הוא סטר לרן בחוזקה על אחוריו והמשיך לפמפם אותו. "תאכלי זין שחור, כוסית, תאכלי אותו טוב ועמוק ועוד תתגעגעי לזה הרבה זמן..." הוא המשיך ללחוש כשהוא מכה את רן ומפמפם אותו חליפות. לא חלף זמן רב והסודני זעק בקול חנוק וגמר, ממלא את ישבנו של רן בזרעו החם עוד ועוד. "את שלי עכשיו, שמעת? החתמתי אותך בזרע שלי... ואת תבואי לקבל עוד כל פעם שאני רק אומר לך, ברור?" הוא אמר את מילותיו המאיימות.

 

רן לא ידע אפילו מתי הסודני הלך. אבל כמה דקות אחרי שהתאושש מהאונס האכזרי, הוא הצליח איכשהו לשחרר את ידיו ואז להסיר גם את כיסוי העינים ומחסום הפה. הוא נותר לשבת עוד דקות ארוכות על המזרון המוכתם בזרע והוא בכה. הוא בכה על הכאב והוא בכה על ההבנה. הוא בכה מפחד והוא בכה מדאגות לעתיד. בעיקר הוא בכה בגלל שבאופן מעוות כלשהו הוא נהנה מהזיון או מהשליטה או משניהם גם יחד. הוא בכה כי הבין שהוא מוחתם. שלא משנה מה יעשה בעתיד תמיד תהיה לו הפנטזיה הזו על גבר שחור וחזק שחופר באחוריו בכוח ובלי לעשות חשבון לכלום. הוא בכה כי בסופו של דבר הבין שלא משנה כמה סטרייט הוא חשב שהוא היה, עכשיו הוא כבר one step beyond.... 

 

 

 

נכתב על ידי , 16/12/2010 13:50   בקטגוריות אירוטי, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, בלי דיבורים מיותרים, בתולים אנאליים, גייז, גמירות, הומואים, חרמנות, מוסיקה, מין בכפיה, סקס חזק, פגז מן העבר - נוסטלגיה, פנטזיות, צעירים, שחורים, שליטה גברית, שנות ה- 70, תובנות, תמונות, תשוקה, סיפרותי, בלונדינים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-16/12/2010 19:03
 




דפים:  
568,893
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)