לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אולי תסלח לי ותזיין אותי - 2


 

ארז, 27, שביקש סליחה על ביטול מהעבר, התגלה כבחור אמין. זה כבר הפך להיות מוצר נדיר באטרף שעד כמה שזה ישמע מוזר, הוא קבע איתי כמה ימים מראש ועמד במילה שלו. הוא אפילו התנצל שהתעורר מאוחר והודה לי על הסבלנות שחיכיתי לו בזמן שהוא מתנקה ומתארגן, כשהוא מציף אותי בהודעות ובמחמאות תוך כדי.  

 

זו היתה הפגישה הראשונה שלנו והתכוונו לנסוע יחד לגעש. רגע ההיכרות פנים אל פנים עבר בסדר, ארז נכנס בחיוך לרכב שלי ויצאנו לדרך. בשיחות המקדימות קצת דאגתי עד כמה הוא מוכן לזרום שם על החוף כי הוא כבר הבהיר לי שהוא לא מסתובב ערום בגעש ואפילו לא יושב ערום בגעש. תחתון לבן זה קו הגבול שלו והתלבטתי איך נזדיין עם התחתון יהיה עליו או אם בכלל נזדיין על החוף כמו שאני אוהב. חששתי שמא הוא מהביישנים האלה שלא עושים את זה, אלא מחפשים פינה נסתרת למעלה באיזה נקיק או מאחורי שיחים על הצוק. למוד נסיון לא חפרתי לו ולא שאלתי שאלות מיותרות. החלטתי להשאיר לחרמנות, לים, לשמש, לידיים ולזין שלי לעשות את שלהם.

 

הגענו בבוקר שהים היה ריק כמעט לגמרי, וזה היה סבבה מבחינתי. ארז עוד הספיק לספר לי שמעולם הוא לא הזדיין על החוף, אלא מקסימום רק התמזמז, אבל כשהידיים שלי התחילו לעבוד, שרידי ביישנותו נשרו ממנו אט אט. הרגשנו שם כמו שני פרפרים חופשיים שיכולים לעשות מה שבא להם. אפילו שבאמצע המזמוזים התיישב מישהו איזה 30 מ' מאיתנו, לא נתנו לזה להפריע לכייף שלנו. אהבתי את גופו השחום והרזה, אך לא רזה מדי, של ארז ולא הפריע לי בכלל שהוא לא בחור חלק, אם כי הישבן שלו היה די חלק וכמובן קטן יחסית, עגלגל וסקסי בטירוף.

 

התמזמנו על החוף ואחרי פרק הליטופים, המציצות ואפילו הנשיקות, שאצל ארז הן במינון נמוך, הגיע הזמן לטחון את הישבן הקטן שלו. אמרתי לו שבא לי שהוא ירכב לי על הזין, נשכבתי על הגב כשהזין הזקור מונף מעלה ומחכה לישבן המטריף של ארז שהחל להתיישב עליו בציתנות. לא היה לו קל עם הגודל והעומק אבל כשכל הזין היה בפנים, התיישבתי גם אני, נצמדתי אליו וחיבקתי אותו, נישקתי אותו קלות והתחלתי להדהיר אותו על הזין שלי. אחרי זמן מה, ארז הדף אותי קלות לתנוחת שכיבה והמשיך בדהירות על הזין הלוהט שלי כשהוא משחיל עצמו למעלה ולמטה עד שהתחיל להשפריץ עלי בעוצמה. שמחתי שהוא גמר וידעתי שעכשיו יהיה לי אותו יותר רגוע לסקס בלי לחץ.

 

רצנו לים להתרחץ והמשכנו לשחק ולהשתובב בין הגלים. אחר כך רבצנו בלגונה קטנה והתמזמזנו ואז חזרנו לחוף לזיון נוסף. הפעם אני גמרתי בכייף גדול. השעות עברו בכייף. אוכל, שתיה, ים, סקס, מזמוזים וכירבולים. ארז הדליק ג'וינט ולקחתי ממנו כמה שאכטות, בזמן שידו העונוגה מזקיפה לי את הזין. כשהייתי ממש חם, ארז נשכב על הבטן והזמין אותי לדפוק אותו. עליתי עליו והשחלתי עד הסוף. הפעם זה היה זיון רק בשבילו. אני גמרתי רבע שעה קודם ולא הייתי בשל לגמירה נוספת, אבל ארז כבר היה בשל בהחלט. זיינתי אותו על הבטן וזיינתי אותו על הצד בכפיות עד שהוא השפריץ שוב.

 

ארז מאוד נהנה מהזין שלי ואמר שהוא ממש מתאים לישבן שלו, וגם אני הרגשתי כך. אחר כך כבר היינו קצת עייפים. שכבנו על הצד זה מול זה כשאני מקופלים קלות ומחובקים. ליטפתי את ארז שנמנם קצת וכבר הרים את תחתוניו המופשלים ואילו אני כהרגלי נותרתי ערום. לפתע שמעתי טרטור של טרקטורון הולך ומתקרב. כשהוא עבר לידינו ראיתי שזה טרקטורון משטרתי. אין לי מושג מה המשטרה חיפשה שם על החוף, אבל נלחצתי קצת שאני ערום שם ומיד לבשתי בגד ים, אבל לא נראה לי שהזיז להם במיוחד. הערתי את ארז שנלחץ מהג'וינט החצי לא מעושן שלו והצעתי שישים אותו בצד ליד שקיות הזבל של החוף, יעני זה לא שלנו, וכך הוא עשה. אחרי זמן מה הטרקטורון המשטרתי חזר ועבר לידינו, אך שוב לא אמרו כלום. אני תוהה מה היה קורה אם הם היו מגיעים כשאני וארז באמצע זיון לוהט...

 

זה היה כבר אחרי ארבע שעות בגעש, אחרי שהתמזמזנו והזדיינו כמה פעמים. אכלנו, שתינו ועישנו. יום של כייף, אבל הטרקטורון היה הסימן שהגיע הזמן להתקפל חזרה ועזבנו את החוף בצער רב.

 

זו היתה הפעם השלישית שלי בגעש בשבוע הזה כשכל פעם היתה יותר כייפית מהקודמת. כמה שעות אחרי שחזרתי מגעש קיבלתי הודעה ממישהו באטרף ששאל אם הייתי בגעש ואם הבחור שהייתי איתו היה עם בוקסר לבן צמוד. השבתי בחיוב והוא אמר שעבר שם וראה אותנו על החוף וממש קינא בנו. הוא גם ציין שהיה מת להצטרף אלינו אך לא העיז לשאול. אמרתי לו שתמיד אפשר לשאול, מינימום יקבל תשובה שלילית, אבל מקסימום יצליח.

 

כמו שארז ביקש ממני בשבוע שעבר, אכן סלחתי לו ואכן זיינתי אותו. אמנם לא היה לו קשה לומר סליחה, אבל הסליחה שלו גרמה למשהו קשה במכנסיים שלי, ואת הקשה הזה ארז קיבל עמוק חזק ארוך וטוב. אז לכבוד ארז, הסליחה שלו והקשה שלי, השיר של להקת שיקגו Hard to say I'm sorry, משנת 1982:

 

 

 

נכתב על ידי , 26/7/2012 16:21   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אמת, אנאלי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, אף פעם זה לא מאוחר מדי, בגדי ים, בין תדמיות למציאות, ג'וינט, גייז, גמירות, הבטחות, הברזה, הגשמה, הומואים, הזדמנות שניה, העזה, התמסרות, התפרפרויות, זין, חופש, חושניות, חיבוקים, חרטה, חרמנות, ישבנים, ליטופים, מוסיקה, משיכה, נשיקות, סליחה, סקס על החוף, פגישה, פיתוי, שחומים, תמונות, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים, געש  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-7/8/2012 09:07
 



בחמש קם צייד - ג' [סיפור גיי-אירוטי קינקי]


 

כשהגענו לביתי רוני התקשר להוריו להודיע שהוא ישן היום אצל חבר והם לא שאלו שום שאלות מיותרות, לשמחתי. רוני היה ממש גמור, מהשלשול, מהעיפות, מכאבים ומבושה. הוא חיכה לי באוטו בזמן שהוצאתי את ג'ימי וקשרתי אותו בצריף שבחצר ואז חזרתי לקחת את רוני שלא היה מסוגל אפילו לצעוד צעד אחד לבדו. עזרתי לו  לצאת מהאוטו ולהכנס לביתי ותמכתי בו לאורך כל הדרך עד למקלחת. רציתי ללכת להביא לו מגבת ובגדים להחלפה אבל הוא נבהל. "לא, אל תעזוב אותי. אני לא חושב שאני מסוגל לעמוד על הרגליים" הוא אמר ואז הוסיף "הנה זה בא שוב" ושלשל שוב עם שרידי דם וזרע, כך כמו שהוא בתוך המקלחון. שנינו התלכלכנו ורוני שוב הסמיק מבושה "אני מצטער שלכלכתי אותך. לא יכולתי לעצור את זה" הוא אמר. הריח היה ממש נורא ואמרתי לו בעדינות "נראה לי שאין לי ברירה אלא להתרחץ יחד איתך, אם אתה לא מתנגד".

"אין בעיה. אני גם צריך שתחזיק אותי שאני לא אקרוס במקלחת".

 

הנחתי את זרועו של רוני על כתפי שיחזיק בי ופשטתי במהירות את בגדי. לא הייתי חתיך גדול. לא בגוף לא בפרצוף. גם לא הייתי דוחה או משהו. הייתי בסדר כזה. כמו 90% מבני האדם או יותר, למרות שכולנו מסתכלים כל הזמן על היפים או היפות שהם בעצם רק מיעוט שבמיעוט. אבל ליד רוני המהמם התביישתי קצת במה שלא היה לי להציע. הסרחון נשטף מהר ופינה את מקומו לסבון ולשמפו ריחניים. רוני התקשה אפילו לסבן את עצמו וביקש ממני עזרה. אז הוא המשיך להחזיק בי ואני סיבנתי אותו, מתרגש מכל רגע על הזכות שנפלה לחיקי לנגוע בגוף יפה כל כך. גם הזין שלי התרגש. ניסיתי להסתיר את זה ממנו, אך הוא שם לב ואז חייך בפעם הראשונה. סיימתי לסבן אותו ואת עצמי, ושטפתי את כל שרידי הגועל נפש במים החמים מאוד, כמעט רותחים של המקלחת. עטפתי ונגבתי אותו במגבת שלי ולקחתי אותו למיטה בחדר האורחים.

 

אחרי שהשכבתי אותו הבאתי לו תחתונים ומכנסי ספורט ישנים שלי ואמרתי לו שאם יצטרך משהו שיקרא לי, הלכתי לחדרי מהורהר מנסה לחשוב מה אני עושה איתו. הייתי מבולבל. אם בהתחלה חשבתי רק איך לתקוע את הזין שלי לתוכו עם או בלי שיתוף הפעולה שלו, בדיוק כמו שג'ימי עשה לו, המצפון התחיל לייסר אותי. עד כמה שזה ישמע מוזר, הייתי כמעט בטוח שאם ג'ימי לא היה עולה עליו שם בין העצים, אני הייתי עושה לו את זה. בכוח. על בטוח. הייתי אונס אותו שם במקום שאף אחד לא רואה ואף אחד לא שומע והייתי משחיל את התחת הלבנבן שלו כמו שצריך. אבל מה, ג'ימי המיוחם לקח את זה ממני. לאנוס אותו פעם שניה אחרי שהוא כל כך סבל, אפילו המצפון שלי שבדרך כלל ישן טוב בלילה, לא נתן לי לעשות. לא יכולתי שלא לחשוב על ג'ימי שמפמפם אותו וכמה שהייתי רוצה להיות במקומו שם. לא יכולתי גם שלא לחשוב שהזין של רוני עמד, גם בזמן שג'ימי ליקק לו וגם בזמן שתקע אותו. ואז הבנתי. רוני אוהב לקבל בתחת !!! אני כמו מטומטם שמתי אותו לישון במיטה לבד ועזבתי אותו. כושלאמא של מי שלא יזיין אותו היום או מחר. אני אנסה קודם בטוב. אני אגרום לו להתחנן לקבל זין ורק אם זה לא ילך אני אקח את הישבן שלו בכוח. זהו. קיבלתי החלטה אבל מרוב עייפות, ולמרות שהזין שלי כבר עמד מרוב חרמנות, נרדמתי.

 

באמצע הלילה, משהו כמו שעה שתיים או שלוש, התעוררתי עם זקפה אדירה מתוך חלום רטוב שבו רוני הגולש המהמם עולה מהים ישר אלי ואנחנו מוצאים איזו פינת סתר על החוף, זורקים את הגלשן הצידה, נשכבים על החול החם ואני מזיין אותו עוד ועוד.

 

החלום נקטע ובצריף ג'ימי כבר נהם. הוא לא היה רגיל לבלות שם בלילה. אולי גם היה לו קר, אז יצאתי אליו. הוא חייך בשמחה לקראתי. "לא, אתה לא הולך לאמבטיה היום. אחרי מה שעשית אתה תבלה הלילה בצריף" אמרתי לג'ימי והשארתי אותו שם, אבל החלטתי שהוא כבר מספיק רגוע ושיחררתי אותי מהקשירה. ג'ימי הודה לי בחיבוק וחזר לשכב על השטיח בצייתנות, כשאני סוגר אחרי את הדלת.

 

הזקפה שלי עדין היתה די גדולה והלכתי לראות מה קורה עם רוני. רוני ישן. חצי גופו העליון והחלק היה ערום והשמיכה מוטלת ממנו והלאה. הייתי מחורמן כמו שלא הרגשתי הרבה זמן. כוסאמו על כל המצפון, חשבתי והלכתי להביא קונדום וג'ל. כשחזרתי רוני היה על הבטן. הוא ישן בתחתונים בלבד וראו לו מאחור את חלקו העליון של חריץ הישבן. חלק ויפה כמו שחשבתי. הושטתי את ידי ואחזתי בגומי התחתונים ומשכתי אותו מעט למטה חושף עוד פלח מישבנו המקסים. גם הפלח הזה היה חלק ובהיר. הזין שלי חזר כבר לזקפה מלאה והדם הלם בראשו רוצה להכנס כבר לחור החם של רוני הישן. משכתי עוד מעט בגומי התחתונים, עד שכמעט כל ישבנו היה בחוץ. מוכן ומזומן לקראתי, אבל לפני שהספקתי לעשות את הצעד הסופי, רוני התעורר בבהלה.

 

"מה אתה עושה?" הוא כמעט צרח כשקלט שידי מפשפשות בתחתוניו. "תעזוב אותי יא חתיכת הומו מניאק! סוטה! זה מה שאתה. אתה והג'ימי המזוין שלך. לך תזדיין איתו, אם אתה רוצה ותעזוב אותי בשקט." צעק רוני ומשך את תחתוניו למעלה מסתיר בקושי את הזקפה של עצמו.

"אני סוטה?" אמרתי לו "שכחת כבר למי עמד הזין כשהגוש הבשר הנוהם ההוא עלה לו על התחת?"

רוני קפץ מהמיטה, עטף את השמיכה סביבו ואמר: "אני הולך. זה סדום ועמורה פה." ופנה לעבר הדלת הנעולה.

 

הסטירה המצלצלת שלי עצרה אותו על סף הדלת. "אתה לא הולך לשום מקום" אמרתי לו "לא לפני שאני אפרק לך את התחת. מה חשבת שסתם הבאתי אותך לפה? מה, אני נראה לך פראייר שיפספס הזדמנות כזאת?"

רוני דחף אותי ממנו וברח לכיוון חדר הרחצה. בדרך הוא אסף את בגדיו ועוד לפני שהספקתי להגיד משהו הוא נכנס לשם ונעל את הדלת אחריו. בפנים שמעתי אותו מקלל בזמן שכנראה התלבש. מקלל אותי, את ג'ימי שלי, את כל ההומואים בעולם שמתים על התחת שלו ואת כל הסוטים המזויינים ואז נשמעה הנהימה ואחריה הצרחה המבוהלת של רוני וקשקוש המפתח במנעול דלת חדר הרחצה כשרוני פרץ ממנה באימה, סוגר ונועל במהירות את הדלת מאחוריו ומשאיר בפנים את ג'ימי שנמנם לו שם כמו שהוא אוהב.

 

"תקשיב לי רוני ותקשיב לי טוב" אמרתי לו. "יש לך שתי אפשרויות: לתת לי לזיין אותך או שאני משחרר את ג'ימי ואתה כבר יודע מה הוא אוהב לעשות." רוני שקשק מפחד. ושקשק עוד יותר כשפתחתי את דלת חדר הרחצה והוצאתי את ג'ימי החוצה. עדיין לא שחררתי אותו אלא אחזתי לו היטב בקולר וחיברתי אליו את הרצועה הרזרבית שאני מחזיק בבית. ג'ימי נהם בהתלהבות כשהריח את רוני כל כך קרוב אליו. גם הוא כבר היה דלוק על הישבן הבהיר של הבלונדיני הזה. רוני כמעט נשנק כשהבחין שהזין של ג'ימי מתחיל להתארך עוד ועוד. ואז תפסתי פיקוד. "תלך מייד לחדר, תתפשט ותשכב על הבטן. אם זה לא קורה תוך שתי דקות אני משחרר את ג'ימי והוא כבר יקרע לך את הבגדים עם השיניים ומה שיעשה אחר כך, אתה כבר יודע."

 

רוני הלך במהירות אל החדר, התפשט ועלה על המיטה כפי שציוויתי. קיצרתי את הרצועה של ג'ימי וקשרתי אותה לידית דלת חדר השינה. התפשטתי ונכנסתי פנימה. רוני שכב על הבטן וחיכה. הישבן שלו היה בדיוק כמו שחשבתי. חלק, בהיר עם מעט פלומה בלונדינית באזור החור הוורדרד שלו. תחבתי כרית מתחת לבטנו להגביה את הישבן המתוק שלו אל על. הזין שלי כבר מזמן היה מוכן ומזומן, אז שמתי עליו את הקונדום ומרחתי ג'ל. סחטתי עוד מנת גדושה של ג'ל מהשפופרת ומרחתי בין פלחי ישבנו של רוני, נוגע בעורו הרך באזור החור הקטן שלו. ואז בעזרת כל הג'ל הזה תקעתי שתי אצבעות פנימה. רוני נאנק כשהתחלתי לחפור בתוככי ישבנו אך התעלמתי מכך. ג'ימי נהם באקסטזה וקפץ בלי הרף אך לא הצליח להשתחרר מהרצועה שאסרה אותו לידית הדלת.

 

קירבתי את הזין לחור המפתה והתחלתי ללחוץ פנימה. רוני הידק את שרירי פי הטבעת שלו באופן אינסטינקטיבי והתקשיתי בחדירה. "תשחרר את השריר ותן לי להכנס או שאני משחרר את ג'ימי" איימתי ורוני שיחרר. ואז בדחיפה אחת אחרונה כל הזין החליק פנימה לקול זעקתו של רוני שהובלעו בקול נהימותיו ההיסטריות של ג'ימי. מזל שאני גר בבית פרטי בקצה המושב ואף אחד לא שומע את כל הבלגן ואם שומעים משהו, זה רק את הנהימות של ג'ימי שמבליעות הכל, אבל לכך כל המושב כבר התרגל מזמן.

 

נכתב על ידי , 14/5/2012 16:35   בקטגוריות אירוטי, אמון, אנאלי, אנרגיה מינית, בגדי ים, בהירים, בלונדינים, גייז, הומואים, חושניות, חלקים, חרמנות, ישבנים, מין בכפיה, משיכה, משחקים מלוכלכים, סקס חזק, פיתוי, פנטזיות, צעירים, שליטה גברית, תמונות, תשוקה, אהבה ויחסים, סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נלך, נלך לים, נשכב ביחד על החול החם: הייתי נודיסט לשעתיים


 

 

 

צרות התגלעו בגן העדן של הזוגיות שחיפש ארי, 25, עם אהוב ליבו. אני הרחתי את זה מגיע וגם כמה דברים שסיפר לי האקס של אותו אהוב לא בישרו טוב. ארי היה קצת בדאון ובשיחתנו הוא חלק איתי את תסכולו. הבעיה העיקרית היא תקשורת, או יותר נכון העדר תקשורת שהיתה מעורבת בהיעלמויות בלתי מוסברות של אותו אהוב. כמה ימים פה וכמה ימים שם. הפעם האחרונה היתה לשבוע תמים. הוא לא עונה לטלפונים ולא מתייחס לסמסים ששולח לו ארי, הוא פשוט יורד למחתרת. ארי לא מבין. גם אני לא הייתי מבין איך גבר שרגע לפני כן אומר לו על הקשר שלהם "אני שלך ואתה שלי" פתאום מתפוגג ואין לו אפילו את ההגינות הבסיסית להסביר למה. עיניו של ארי המאוהב טחו מראות את האמת. אני לא ממש הייתי בעמדה אובייקטיבית כדי לומר לו בלי כחל וסרק מה אני חושב על התנהגות בזויה כל כך, אבל עזרתי מעט לכוון את הפנס למקום הנכון, שיאיר לארי את הדרך. שאלתי את ארי אם יכול להיות שזו אינה אותה אהבה, ארי מייד הבין לאיזה שיר אני מתכוון ואמר: אולי האהבה שלי אינה האהבה שלו, כמו בשיר של יצחק קלפטר, ונכנס למצב רוח קצת מהורהר.

 

חוסר הוודאות מה קורה לקשר שלהם פשוט הטריף את ארי. כנראה שבאותו רגע עבר ההרהור במוחו שאולי אני, שנשארתי חבר נאמן גם כשהקשר האינטימי שלנו הסתיים, אצליח לעודד אותו קצת. היתה לארי איזו מחשבה מעורפלת על סוג העידוד שהוא היה זקוק לו, כנראה שבמחשבה הזו היתה גם איזו פנטזיה על סקס טוב כפי שבדרך כלל היה ביננו, אבל בעיקר היו בה מחשבות על ים. אין כמו ים כדי להרגיע סערות נפש, במיוחד של ירושלמי שלא זוכה להגיע אליו הרבה.

 

ההצעה של ארי עוררה אותי, במיוחד כשהציע שהחוף שנלך אליו יהיה חוף געש. כבר חודשים שאני שומע על נפלאותיו של חוף געש, חוף נודיסטים המאוכלס בגדודים של גייז [או לפחות כך היה לפי הסיפורים בשיא העונה], אבל המחשבה להתפשט בפומבי בנוכחות אנשים זרים פשוט הרתיעה אותי. בתוך תוכי אני אדם ביישן למדי אשר בסך הכל מתאמץ למתוח את גבולות ביישנותו עד לאן שניתן. הראשון שהביא אותי למחשבה קונקרטית על בילוי משותף בחוף געש היה דווקא יניב, 36, הרזה-נערי-שחום שביליתי איתו לפני שבועיים. עדיין לא היינו יחד בחוף ההוא אבל אנחנו מדברים על כך, אם וכאשר לוחות הזמנים והחופשות שלנו יסתדרו זה עם זה. 

 

חשבתי שבעצם אין לי מה להפסיד, הצלילים של השיר "בטי בם" של אריאל זילבר כבר התנגנו לי בראש, הוא שר על בטי בם אבל אני חושב על ארי וקצת בום בום ועל השורה "נלך, נלך לים, נשכב ביחד על החול החם" ותוהה אם באמת נעשה את זה שם.

 

לפני שיצאנו לדרך שאלתי את ארי אם הוא בטוח, אם החבר שלו לא יכעס על בילוי שכזה שהוא מבלה איתי, אבל לארי הכעוס כבר לא הזיז כלום. הוא אפילו לא ידע אם ואיזה קשר נשאר בינו לבין החבר שלו ומה נשאר ביניהם אחרי העלמות ממושכת וניתוק קשר מוזר שכזה. ארי גם היה חרמן ורצה סקס ומי כמוני מבין לליבו ולגופו. אבל ארי איננו סטוץ, הוא גם לא יזיז גרידא. ארי הוא לפני הכל חבר. ויותר חשוב לי החיבוק איתו ותחושת המשיכה ההדדית מאשר הזיון.

 

כשהגענו לחוף קיוויתי מאוד שרק אני והוא נהיה שם במין איזה גן עדן פרטי משלנו. לא ידעתי עדיין מה אעשה אם יהיו שם אנשים אחרים ואם אני לא אתבייש להתפשט מולם. קיוויתי שנהיה לבד וכמעט צדקתי. החוף אכן היה שומם ושום נפש חיה לא היתה שם מלבדי ומלבד ארי. ללא היסוס פשטנו את בגדי הים, התמרחנו בקרם הגנה ורצנו שמחים, ערומים ומאושרים אל המים החמימים. קרבתו האינטימית של ארי והמגע בגופו החמים עשו את שלהם וזקפתי החלה להתעורר. כמה שייחלתי באותו רגע לחיבוק או לנשיקה אבל ארי נראה לי מסוייג קצת. איפה הימים שדי ברמז קטן וכבר היינו נצמדים זה לזה ללא אומר? לא הבנתי ולא עיכלתי. הרי לפני שיצאנו לדרך הוא אמר לי בלשון שלא משתמעת לשני פנים שהוא רוצה סקס איתי. לא ידעתי אם זה יהיה סקס על החוף או במקום אחר, אבל הייתי בטוח שאכן יהיה. אבל סקס בלי אינטימיות? סקס בלי חיבוק? בלי נשיקה? ועוד עם ארי מכל האנשים שבעולם? זה כבר לא הסתדר לי בראש, כי זה היה החיבור העיקרי שביננו. דווקא זה.

 

כמעט היה סקס בתוך הים בין הגלים. ארי היה מת שאחדור אליו שם ואפילו עשינו איזה נסיון מהוסס שלא צלח. נראה לי שזו אופרציה לא פשוטה ללא חומרי סיכוך להזדיין כך בתוך המים. ביבקתי אותו מאחרו, כייונתי את הזין את החור שלו וארי רצה, נורא רצה שאחדור, אבל הגלים הדפו אותנו שוב ושוב וגם מליחות המים לא סייעה למלאכת החדירה. אבל הסיבה העיקרית היתה שלא הרגשתי ממש נוח עם זה, סתם ככה לזיין אותו בלא שום משחק מקדים, בלא אינטימיות אמיתית שכל כך היתה חסרה לי איתו, במיוחד איתו.

 

חשבתי שאולי החרמנות תתעורר מחדש כשנשכב להתייבש על החוף, אבל בדרך מהמים לחוף הרגשתי את ארי מרוחק שנית. חיבקתי אותו בחיבה רבה אבל הרגשתי שאני מחבק בול עץ כי ארי לא הגיב. זה הוריד לי את הליבידו כמעט לגמרי. נשכבנו על החוף, ערומים חמימים ואני מהוסס כפי שלא הייתי מעולם בנוכחותו של ארי. לא ידעתי מה לעשות. זיון כבר הבנתי שלא יהיה, אבל קצת התמזמזות אינטימית, גם לא? לשכב ככה ערום ליד בחור שיש לי אליו משהו וגם לו – למרות הכל – יש משהו אלי, ולא לעשות כלום?

 

"דבר איתי" אמר לי ארי כשהבחין במבוכתי, "אני יודע שאתה כועס עלי, אני מצטער אבל לא יכולתי לשלוט בזה. לא ידעי שזה יהיה ככה. באמת."

"אני לא כועס שאנחנו לא עושים סקס, בכלל לא" אמרתי לארי בכנות, "אם נזדרז ונגיע לת"א מוקדם אני עוד יכול לעשות אחלה סקס עם מישהו מיזיזי, אבל לא החרמנות היא הנושא".

"אז מה כן?" שאל ארי.

"קשה לי שאין ביננו אינטימיות... שאתה אפילו לא רוצה לחבק אותי, להרגיש את הגוף שלי... שבעצם אתה איתי פה אבל אתה לא ממש איתי."

"אני יודע שאני סתם משלה את עצמי, אבל אני לא יכול עם החוסר וודאות הזה" אמר ארי.

"חסרה לך הסגירה שלך. עד שזה יקרה אתה לא פנוי רגשית לאינטימיות איתי, אתה לא מסוגל להיות משוחרר כמו שתמיד היינו" אמרתי לו "וזה חסר לי".

רק אז הבנתי שאולי פיזית היינו רק שנינו בחוף השומם ההוא אבל מעל גופינו הערומים המתחממים בשמש, ריחפה דמותו של החבר-אהוב של ארי כאילו הוא ממש שם איתנו. בנוכחותו הוירטואלית, ארי כבר לא היה ארי, לפחות הוא לא היה ארי שהכרתי וארי שציפיתי לפגוש שוב באותו יום.

 

שהינו בחוף המבודד ההוא בערך שעתיים. שני בחורים שיכלו לחגוג ולהתפרע באחלה סקס על החוף הרחק מעין רואה ופספסו את זה. אבל למרות הכל היה כיף. אני נוטה לראות את החצי המלא של הכוס הזו. אלה היו שעתיים שבהן הייתי נודיסט והרגשתי משוחרר כפי שלא הרגשתי זמן רב. הייתי משוחרר מעבודה, משוחרר מבגדים, משוחרר מדאגות [מלבד דאגות הקשורות בארי], נהנה מאמבטית שמש המזינה את עורי וממלאת אותי אנרגיות, כשהרוח הנעימה לוטפת ומענגת גם כן ומרגיש טוב עם זה. סנטימטרים ממני השתרע גופו החטוב והשחום של ארי שאותו לא ידעתי הפעם, אבל אני אופטימי. הזמן שלנו עוד יגיע. לפחות ארי יודע שיהיה מה שיהיה, עלי הוא יכול לסמוך. עם הזמן זה יעשה את שלו, אני מאמין. יש לי סבלנות של פיל.  

 

בדרך מהחוף השומם עצרנו בחוף פולג לשתות משהו ולשטוף את החול. כשעמדנו ליד הרכב, הפעם כבר בבגדי ים, עבר בכביש שליד החוף רכב עם כמה צעירים וצעירות. כשחלפו ליד ארי, אחת הצעירות שלפה את ראשה מבעד לחלון וצעקה לעבר ארי: "איזה ת-ח-ת!!!!" כשהיא מושכת את האותיות ככה. אני וארי התפוצצנו מצחוק. "באמת יש לך אחלה תחת, רק שהפעם לא נתת לי לטפל בו" סנטתי בו קצת.

"נו די, אל תתחיל עכשיו, גם ככה אני קצת מבואס. זה יותר מדי הזכיר לי את הביקור שלי איתו בחוף הזה רק לפני זמן קצר. זה יושב עלי, כמו אבן על הלב ועד שאני לא אדע מה קורה, אני לא מסוגל... אני מצטער, רציתי, אבל אני לא מסוגל".

"זה בסדר, זה בסדר, רק בוא נזדרז אולי אני עוד אספיק לתפוס איזה זיון הערב, להשתחרר קצת."

"סתום, יא סקס מניאק" ענה ארי "היום הזה הוא שלי, תפסיק לחשוב על זיונים כל הזמן".

"בסדר, בסדר, יש גם את מחר ואם לא מחר אז מחרתים. אני אתאפק. נוסעים אליך להתרחץ?"

"כן בטח" אמר ארי ואני כבר הרהרתי אם זו תהיה רק מקלחת או מקלחת פלוס.

 

שורה תחתונה, כל אחד מאיתנו התקלח בנפרד. זו היתה רק מקלחת... כמעט. לקראת סוף המקלחת כשהתכוננתי כבר לנגב את גופי מטיפות המים הנוטפות, פתח ארי את דלת המקלחון השקופה, התכופף על ברכיו וללא אומר לקח את הזין שלי לפיו למציצה קצרה. אחר כך הוא גם עשה לי רימינג קצר לישבן ואחר כך הגיע מה שהכי הרבה רציתי: חיבוק, נשיקה והמילים של ארי שכה ייחלתי להן: "אתה משהו משהו, אתה יודע?"

 

יותר מזה אנחנו לא צריכים, חשבתי באותו רגע וכמובן שנזכרתי בשיר של שלמה ארצי [מילים: אבי קורן, לחן: שמואל אימברמן]:

 

"כבר יבשו עינינו מדמעות,

ופינו כבר נותר אילם מקול.

מה עוד נבקש, אמור מה עוד?

כמעט ביקשנו לנו את הכל.

את הגשם תן רק בעיתו,

ובאביב פזר לנו פרחים,

ותן שיחזור שוב לביתו,

יותר מזה אנחנו לא צריכים."

 

 

 

ולמחרת, צחוק הגורל, ארי סוף סוף הצליח לדבר עם המאהב-חבר שלו ורק אז הוא אמר לו שבעצם לא מתאים לו להמשיך בקשר איתו. שהכל נגמר.  במשך שבוע מיותר הוא גרם לארי להתייסר סתם, שבוע של עינויי נפש. למה אנשים לא יודעים גם להפרד יפה? למה חוסר ההתחשבות הזה ברגשותיו של ארי? חוץ מזה, אם רק היה מקדים את ההודעה הזו ביום אחד, מי יודע, אולי ארי היה מרגיש מספיק משוחרר לעשות אחלה סקס על החוף איתי?

 

 

 

נכתב על ידי , 2/9/2008 22:33   בקטגוריות אירוטי, אמת, אסוציאציות, בגדי ים, גייז, געגועים, הפתעות בחיים, הרהורים, חרמנות, חשיפה, יזיזות, ידידות, מוסיקה, ים, אכזבה, ימים מאושרים, פגישה, פיתוי, פנטזיות, רוגע, תמונות, תובנות, תשוקה, תקווה, אהבה ויחסים, נודיסטים, פרידה  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-18/9/2008 19:19
 




דפים:  
568,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)