לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2016

הספורטאי


את הספורטאי הדו-מיני הזה הכרתי לפני כחמש - שש שנים, כשהיה בן 24 -25 בערך. הוא היה חתיך. פנים יפות, גוף חטוב של כדורגלן וישבן מושלם. ממש נער הזהב כזה. היו לנו כמה מפגשים מענגים וסוערים אבל לפני ארבע וחצי שנים הוא נעלם מהאופק לצערי.

לפתע, השבוע באישון לילה אני מקבל ממנו הודעה: "היי, אני בסביבה ומת למצוץ לך, מצידי בחוץ באיזו חורשה. תזכיר לי כמה הזין שלך באיזו תמונה. אני זוכר שהוא ענק". אז שלחתי לו איזו תמונה לתזכורת והוא הגיב ב: "וואוו, יש לי פופרס, מת לשאוב לך אותו.".
פה כבר התחלתי להתחרמן ולשקול איזו התחמקות לילית כדי לפגוש אותו, אבל זה לא הספיק לי ועניתי: "מחרמן... אבל מה שאני אוהב עוד יותר זה לזיין."
"אפשרי", הוא ענה, "נראה לי שאני נקי. בוא בחוץ".
אז קבענו, אמרתי לו לאן להגיע, ונפגשנו.

הוא עדיין נותר סקסי וחתיך כמו שהיה למרות השנים שעברו. הוא סיפר לי שבשנה האחרונה עמד להתחתן עם בחורה, אבל ביטל ברגע האחרון כי הרגיש שלמרות שהוא כבר בן 30, הוא עדיין ילד ולא בשל לחתונה. הוא אמר שבבוא העת הוא באמת יתחתן עם בחורה, למרות שמעת לעת הוא צריך להרגיש איזה זין.

נשארנו בחוץ. היה קריר נעים כזה ונצמדנו זה לזה. ידו כבר נכנסה מתחת לטרנינג שלי וחפנה לי את הזין וידי ליטפה את ישבנו היפה. נותרתי לעמוד והוא התכופף למצוץ והביא לעצמו ביד. הוא גמר די מהר, אבל לא הרגשתי את זה באותו זמן, מרוב שהייתי מרוכז בחרמנות שלי על התחת היפה שלו.

לקחתי קונדום וכופפתי אותו על מכסה המנוע והתחלתי לשחק בישבנו, אבל לא היה לי נוח ככה בעמידה. נכנסנו לרכב שלי, השכבתי אותו על הספסל האחורי וחדרתי לתוכו מאחור באטיות אבל בנחישות. כאב לו קצת והוא הוציא אבל רצה אותי שוב בתוכו, מתמכר לתחושת העונג המעורבת בכאב עד שהייתי בתוכו עד הסוף והתחלתי לפמפם אותו. תחילה זיינתי אותו לאט ואז הגברתי קצת. נטרפתי מחרמנות על הישבן היפה הזה שחזר לענג לי את הזין אחרי כל השנים האלה.

דבר טוב לא שוכחים כנראה והוא התגעגע לזין שלי, רק שהריחוק הגאוגרפי שלנו והשעות הבעייתיות בהן הוא פנוי, גרמו להפוגה ממושכת מדי בסקס שלנו. לא נורא. היה כייף לזיין אותו חזק קצר וטוב עד שגמרתי לו על הגב. נפרדנו בחיבוק ונשיקה בלחי, כי לצערי הוא לא אוהב צרפתיות. מה שנקרא No one's perfect. היה כייף. חזרתי הביתה מסופק מבלי שאף אחד הבחין בהתחמקותי לשעה קלה. מעניין כמה זמן יקח עד שנפגש שוב...



והשיר שבחרתי הפעם, אולי בגלל שמוזכר בו כדור למרות שזה רחוק מלהיות כדורגל, הוא שיר ישן ונשכח משנת 1966 של להקה עלומה בשם The Cyrkle. תמיד הייתי בטוח שהשיר הוא שיר של להקה אחרת מאותה תקופה בשם The Seekers, אבל מסתבר שטעיתי למרות שהיה בטעות שלי גרעין של אמת. מסתבר ש The Cyrkle היתה להקת החימום של סיימון וגרפונקל וקיבלה את הלהיט הזה (שהגיע למקום 2 בבילבורד האמריקאי) מפול סיימון שחיבר אותו יחד עם ברוס וודליי מלהקת The Seekers. אז אחרי כל ההקדמה הזו מדובר בשיר קצר וחביב בשם Red Rubber Ball:


נכתב על ידי , 20/4/2016 20:43   בקטגוריות אוראלי, אירוטי, אמת, אנאלי, אסוציאציות, ביסקסואליות, גמירות, דמות מהעבר, הומואים, התפרפרויות, חושניות, חרמנות, ישבנים, מוסיקה, משיכה, סקס, סקס ברכב, פגישה, פיתוי, שנות ה- 60, תשוקה, אהבה ויחסים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-27/4/2016 19:34
 



הדובדבן שבקצפת


ה- wishful thinking שלי מאתמול הגשים את עצמו. במוצ"ש, אחרי שבוע עמוס תהפוכות ורב מעללים, נפגשתי עם הצעירון הכוסון, וזה היה הרבה יותר טוב ממה שציפיתי. התשוקה, החרמנות, המשיכה המטורפת, הכל היה שם. עוד כשישבתי לידו ודיברנו הוא לא יכול היה להתאפק ובא והתיישב עלי בחיבוק חם ונשיקות עמוקות ומתוקות.  עומד לי עכשיו כשאני אפילו חושב על זה. ועמד לי גם אז אחרי שהתפשטנו, אחרי שהוא בלע לי את הזין למלוא אורכו עד לגרון, אחרי שהתיישב עלי, הפעם במיטה אחרי שכבר היינו ערומים ורוטטים מתשוקה. וגם אחר כך בכל שלל התנוחות עד שגמרנו. אני מת על הלוק שלו ועל ההתמסרות הכל כך טובה שלו. איןו מה להגיד. נהנינו מכל רגע, למרות שידענו שהפעם לא יהיה לנו הרבה זמן. האינטימיות החמה והסקסית איתו ריפאה את כל הספקות שהיו לי עד כמה הוא עדיין בעניין. הוא היה בעניין ועוד איך.זה היה הסקס הכי טוב השבוע, הדובדבן שבקצפת.

אז הפעם זה יהיה קצר והפעם שיר ישן משנת 1982 שעדיין לא נס ליחו 

Marvin Gaye - Sexual Healing:

 


נכתב על ידי , 17/4/2016 13:49   בקטגוריות אוראלי, אירוטי, אמת, אנאלי, אסוציאציות, אנרגיה מינית, גייז, גמירות, התמסרות, חושניות, חרמנות, משיכה, פגישה, ציפיות, צעירים, תשוקה, תקווה, אהבה ויחסים, מוסיקה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השבוע שהיה התחיל דווקא בטוב, אבל...


השבוע שהיה התחיל דווקא בטוב, במפגש סקס ומענג מאוד עם החתיך מהשדירה, אחד המפגשים הטובים שהיו לנו. כמה ימים אחרי המפגש כתב לי החתיך כי הגוף שלו ממש השתגע ממה שעשיתי לו על הספה. אחלה. אני דווקא הרגשתי שאני משתגע יותר ממה שעשיתי לו אחר כך על המיטה מול המראה הגדולה עד שהשפרצתי, אבל העיקר שהיה כייף לשנינו.

 

למחרת הענינים התחילו להדרדר. עבדתי מצאת החמה עד צאת הנשמה, אכלתי שטויות והגוף שלי הגיב בכאבי בטן וריצות לשירותים און אנד אוף במשך כמה ימים. כל פעם שחשבתי שזה עבר וחזרתי לאכול משהו נורמאלי מעבר לצנימים אורז לבן ותפוח אדמה במיקרו, שו הבטן שלי הגיבה בכעס ושלחה אותי לעוד כמה סיבובים בשירותים. דבר טוב אחד שיצא מזה, בטן יותר שטוחה והגעה למשקל שכבר זמן רב שאפתי לו. 74 קילו אם זה מעניין מישהו. ועל הגובה שלי זה יושב דווקא טוב, וקיבלתי מחמאות מכמה גברים השבוע על הגוף שלי שממש שמור טוב לגבר בגילי. הם גם חושבים שאני כמה וכמה שנים פחות מגילי האמיתי, אז המחמאה עוד יותר גדולה, אבל את זה הם לא ידעו. 

 

הצעירון הכוסון תפס קצת מרחק ממני השבוע, ואחרי שעשינו שיחה התברר לי גם לה, אבל הסיבה תשאר שמורה במערכת. בכל מקרה עד סוף השבוע התברר לי שלמרות פסק הזמן הזה הוא עדיין דלוק עלי ווכשאמרתי לו שאולי אוכל להפגש איתו היום הוא הגיב: "יא מקסים שלי, כבר עומד לי. בחיים לא קרה לי ככה"  ואחרי ששלחתי לו גם תמונה לפי בקשתו הוא הוסיף: "אימאלה, אני לא יכול להתאפק". אז כל עוד הוא חרמן עלי זה טוב, ואמשיך ליהנות מהמפגשים המענגים איתו, כי הוא ממש ממש מה שבא לי, והמפגשים איתו הינם הפנטזיה שלי בהתגלמותה.

 

השבוע גם נשמט הלסת הסקסי בן ה- 35 שעוד לא פגשתי, התרחק. מלבד פעם אחת, הוא אף לא טרח להשיב להודעות. פעמיים השבוע הייתי פנוי בשעות הערב ובכוונה פניתי אליו לנצל את ההזדמנות שנוכל להפגש, אבל כנראה שהוא שוב נכנס להתלבטויות וספקות אם בא לו להפגש או שההתלהבות שלי ממנו, החזירה את לסתו השמוטה למקומה, אין לי מושג. עוד לא הרמתי ידיים, אנסה שוב לפתות אותו, אבל יתכן שהחרמנות ההדדית שלנו תישאר וירטואלית, כמו שקרה לי לא פעם בעבר עם בחורים כאלה ואחרים.

 

השבוע גם הייתי בגעש. פעמיים. הפעם הראשונה היתה עם דני התימני הרזה, שכמעט אנסתי אותו על החוף מרוב חרמנות. זה לא היה סקס טוב כמו שאני אוהב, זה היה יותר קרוב ל"בחיית רבאק, תו לי להמשיך עוד קצת" כשאני על התחת שלו, עד שגמרתי. אחר כך גם הוא הביא ביד וגמר, אבל נשארתי עם איזה טעם חמוץ של סקס-לא סקס, שלא בדרך שאני אוהב את הסקס שלי.

 

השבוע, באותו יום שחזרתי מגעש אחרי הזיון הלא מוצלח עם דני התימני, פגשתי גם את המאוהב. כן אותו חטוב בהיר חלק מחבר העמים, שלא מרפה למרות שכבר החלטנו להפסיק את הקשר המיני שלנו כמה וכמה פעמים. הוא ממש התחנן לקבל זין. למרות שאמרתי לו שאני כבר אחרי גמירה, הוא התעקש, אז יאללה. זרמתי איתו. הייתי צריך איזו חוויה מתקנת לדני התימני הסרבן שבקושי נתן לי ליהנות. אז נפגשתי עם המאוהב וזיינתי אותו על השולחן ועל מזרון ששמנו על הרצפה. הוא המתמסר האולטימטיבי ונותן לי לזיין אותו כמה שאני רוצה ואיך שאני רוצה, עד שאני גומר. היה ממש טוב, למרות שהראש שלי היה במקום אחר. גמרנו, נינינו. בשבילו זו התגשמות הסקס עם האדם שהוא מאוהב בו מעל האוזניים ובשבילי זה סקס טוב עם בחור נחמד שיודע לספק אותו מינית. אני גם קצת מחבב אותו למרות השטויות שלו, אבל לא מרגיש כלפי שוב רגשות רומנטיים, למרות שהוא מת שאני אשחרר איזו הצהרה רגשית כזו או אחרת, ואני מאכזב אותו שוב ושוב. מה לעשות? הזין שלי אמנם נהנה איתו אבל הראש והלב מחפשים הנאות עם בחורים אחרים.

 

למחרת היה לי מקצה שיפורים לגבי חוויות געש. שוב בגעש והפעם עם האתיופי מגעש. אותו בחור בעל הגוף החטוב השחור המושלם והעור החלק טבעי, שפגשתי שם לפני כשבועיים. הישבן שלו כשלעצמו הוא אחד הישבנים היפים ביותר שראיתי ועשיתי. כן, הגוף והישבן שלו יותר יפים משל דותן, האתיופי המיתולוגי שלי לשעבר, אם כי פניו של דותן יפים יותר. הפעם תיאמנו להפגש והוא אף הזהיר אותי שאחכה לו ולא אחפש שם מישהו אחר. הגעתי איזה חצי שעה לפניו, הדלקתי ג'וינט וחיכיתי לו. החוף היה ריק כמעט לגמרי למרות מזג האוויר היפה, וכשהבחור הגיע הוא עשה כל מה שצריך. אחרי כמה הפסקות מאולצות בגלל גברים נודניקים בדיוק היו חייבים ללכת על החוף או לעשות ג'וגינג, מצאנו את הזמן שלנו להמשיך עד הסוף. הוא רכב לי על הזין כמו שצריך ואחר כך עשיתי אותו חזק על ארבע ועל הבטן. נהנינו מאוד, והוא אמר לי שפרקתי לו את התחת, אבל למרות זאת לא עצר אותי ונתן לי ליהנות עד הסוף הרטוב.

 

 


 

 

ולסיכום השבוע בא לי לשמוע את השיר הבא, למרות שאני לא מאוהב ולמרות שלא נפגשתי השבוע עדיין עם הצעירון הכוסון, ולמרות שכבר שבת ולא יום שישי, אבל אם אפגש איתו היום (wishful thinking) אז אדמיין לי שהיום יום שישי ושאני לא רק חושק בו בטירוף, אלא גם מאוהב. והכוונה כמובן לשיר שאני מאוד אוהב: 

The Cure - Friday I'm In Love משנת 1992:

 


 



נכתב על ידי , 16/4/2016 18:14   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אנאלי, אמת, אנרגיה מינית, ג'וינט, גייז, גמירות, געגועים, הומואים, התמסרות, זין, געש, חושניות, חרמנות, כוסון, משיכה, סקס, סקס על החוף, פיתוי, פנטזיות, רגשות, שחורים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים, מוסיקה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-18/4/2016 06:17
 



לדף הבא
דפים:  

569,433
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)