לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2015

עשרה ימים בלי


עשרה ימים בלי גמירות,  עשרה ימים בלי זיונים,  עשרה ימים בלי גברים.  רק שקט ורוגע של ים וחוף באיזה שהוא אי יווני.  אפילו החרמנות יצאה לחופשה.  אבל עוד  מעט חוזר לארץ והלחץ למטה מתחיל להתעורר.  מי יהיה הראשון שיקבל את הר הגעש הכבוי שלי שעומד להתפרץ? שני בחורים כבר ביקשו להיות הראשונים כשאחזור,  החתיך מהשדירה והמאוהב,  אבל לא הבטחתי כלום לאף אחד.  זה לא שלא היו לי הצעות גם כאן בחו"ל,  אבל כשרציתי לא הסתדר וכשהסתדר לא רציתי.  האמת שגם בזמנים המועטים שהייתי פנוי ולבד לא כל כך רציתי ומצאתי תירוצים כל הזמן למה לא. בסופו של דבר,  אני מעדיף את המוכר והידוע בארץ על פני סטוצים סתמיים בחו"ל.  שנים כבר לא התנזרתי כל כך הרבה.  אני מקווה שהזין שלי לא שכח מה עושים ואיך... חחח...  ואני מקווה שהראשון שאזדיין איתו בארץ יהיה גם שווה את זה...  וואוו מה שיהיה אם זה יהיה מישהו שיש לי תשוקה כלפיו וכימיה טובה  איתו... : -) לא בא לי לבזבז את כל החרמנות הכבושה שלי על סתמישהו,  אבל מצד שני כשאני חרמן אני עלול לחשוב מהזין ולא מהראש, במיוחד אם מי שבאמת ארצה לא יהיה פנוי או זמין ביום הראשון שאהיה בארץ,  כי מה לעשות אני ממש לא יכול להתאפק עוד...   
נכתב על ידי , 29/6/2015 20:35   בקטגוריות אמת, אנרגיה מינית, גייז, הרהורים, התנזרות, חרמנות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-4/7/2015 23:46
 



צירוף מקרים




הירושלמי החמוד שלי, 26, נפגש איתי בסופ"ש שעבר באיזו פינה חשוכה לשם נסענו עם הרכב. כבר המון זמן לא עשיתי סקס ברכב כי אני לא אוהב ולא נהנה מהצפיפות והעדר התנאים הנוחים בזיון כזה, אבל אחרי כמה חודשים שלא הסתדר לנו להפגש הייתי שמח  לזיין אותו בכל מקום שהיה רוצה, העיקר להרגיש את ישבנו הקטן והרך מתהדק לי על הזין כמו שאני כל כך אוהב. אז הירושלמי רכב לי על הזין ודפקתי אותו כמו שהוא אוהב על הגב כשאני בין רגליו ורק קצת כמו שאני אוהב כשהוא על הבטן. הוא גמר ונהנה מאוד ולפני יום יומיים אמר שמת להפגש שוב. גם אני האמת מת לפגוש אותו שוב, אבל הפעם לזיין אותו כמו בן אדם על המיטה. יש לנו בעית מיקום מובנית ומאחר והוא לא מוכן להפגש בצימרים או חדרים להשכרה לכמה שעות, כי מרגיש יותר מדי זנותי, פילגש סטייל לדבריו, אז הוא מחפש פתרונות אחרים.


 


הפתרון החביב ביותר עליו וזה בוודאי שעדיף על זיון לחוץ הרכב בעיני, זה להפגש אצל אדם שלישי ממוקם. בקיצר, לעשות שלישיה. פעם אחת עשינו את זה אצל מישהו ורסטילי שאני מכיר והיה לי ממש כייף. באותה פעם הירושלמי גם קיבל כפולה מאיתנו [לדבריו, בפעם הראשונה בחייו] ואני זיינתי את שניהם, אבל הירושלמי לא כל כך נמשך לבחור ההוא ולכן האופציה הזו ירדה מהפרק. הירושלמי לא מוותר ומנסה למצוא לנו שלשי מתאים וממוקם אבל כמה גברים שהציע בעבר נפסלו על ידי כי היו רחוקים מאוד מלהיות לטעמי.


 


בגדול, אני בכלל לא אוהב שלישיה שיש בה אקטיבי נוסף. לא אוהב שותפים שמתחלקים איתי בישבן של הפסיבי שלי, במיוחד לא אקטבים כאלה שאין איתם שוב אינטראקציה. בחור שלישי מועדף מבחינתי זה ורסטילי שיכול להיות גם אקטיבי עם הירושלמי וגם פסיבי איתי. ליהנות משני העולמות. זה מדליק אותי במידה מסוימת. בכלל, אדם שלישי שגם יוצר איתי איזה קשר גופני ולא קיים שם רק בתור דילדו אנושי שתוקע את הפסיבי שלי, הוא אופציה מועדפת.





אתמול הירושלמי שלי הציע בחור מסוים בן שלושים וקצת. הבטתי בתמונות וראיתי בחור חטוב, בנוי יפה, שחמחם וגבוה שמצא חן בעיני. ראיתי גם שהוא כותב בפרופיל שלו באטרף שוא אקטיבי וורסטילי, אז ידעתי שיש סיכוי ואמרתי לירושלמי שמבחינתי יש אור ירוק. במקרה אתמול הייתי צריך להגיע לעיר מסוימת ושם לפתע קיבלתי הודעה בגרינדר ממישהו. נכנסתי לכרטיס שלו ואני רואה תמונה מוכרת. השווויתי לתמונות של האדם השלישי ההוא באטרף וראיתי שזה אותו אדם. יותר מאוחר באותו יום הוא דיבר איתי שוב ואמר שאוהב מציצות ולפעמים גם לקבל וכמעט קראתי "אאוריקה" אבל לא ידעתי אם הירושלמי דיבר איתו כבר על שלישיה ואם להכנס לנושא הזה בכלל, אז לא נכנסתי.


 


יותר מאוחר, כשהירושלמי היה פנוי, סיפרתי לו על הפניה המפתיעה מהבחור ואמרתי לו שאם זה כך אז יש סיכוי שתהיה איתו שלישיה חמה אש, אבל מסתבר שהירושלמי עדיין לא דיבר איתו. מעניין מתי זה יקרה... כי הרי השלישיה הזו אמורה לקרות היום בערב...


 


מעניין מה הסיכוי שמכל ההומואים בארץ יפנה אלי במקרה דווקא בחור שהירושלמי רצה לצרף לסקס של שלישיה....


 


אני לא זוכר שאי פעם התלהבתי לקראת שלישיה כמו שאני מתלהב מהפוטנציאל שהשלישיה הזו תקרה הערב, אבל מאחר ושום דבר לא בטוח, ואני חרמן אש מכך שלא גמרתי כבר ארבעה ימים והזמן עד הערב עוד ארוך, אז הכל פתוח...


 


 

נכתב על ידי , 4/6/2015 10:51   בקטגוריות אינטימיות, אירוטי, אנרגיה מינית, אסוציאציות, גייז, חרמנות, משיכה, סקס ברכב, שלישיה, פיתוי, פנטזיות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-21/6/2015 18:37
 



בערבות הקרח




 

לא יודע איך קרה שכבר חודש לא פרסמתי שום פוסט. לא יודע איך שני הפוסטים האחרונים היו סיפורים כיד הדמיון הטובה עלי ואילו על החיים שלי לא כתבתי כבר חודש וחצי, אבל היום אכתוב קצת.

 

הסיבה לכותרת הפוסט הזה היא דני, התימני הבהיר הרזה בן ה- 27 שאני מת לו על התחת. בתקופה האחרונה אני חש ריחוק גדל והולך מצידו. הוא טוען שזה לא אישי אלי אלא שהוא הולך ומתרחק מכל עולם הגברים ונוטה הרבה יותר חזק לבחורות בלבד. הדו מיניות שלו [או שמא חוסר ההשלמה שלו עם משיכתו לגברים] היא כמו מטוטלת אצלו, אבל מטוטלת כזו שרוב הזמן בכיוון של שדיים וכוסים ורק חלק קטן בכיוון של גברים.

 

דני גם סיפר לי שכשכבר היה נפגש עם גברים לפני כמה חודשים עד שגזר על עצמו התנזרות, היה מציג את עצמו כאקטיבי ומזיין אותם [יש לו זין תימני עבה ויפה אם כי לא גדול כל כך] ולא נותן להם להתקרב לתחת שלו. גם לי הוא כמעט ולא נתן להתקרב לתחת שלו בחודשים האחרונים וזה לא קל. כבר זמן רב שאנחנו לא נפגשים במטרה לסקס, אבל פה ושם גולשים להתחרמנויות ולפני כמה חודשים אף לסקס מלא, כי זו ההשפעה של געש עם החוף הים הג'וינט וגם אולי הקרבה הגופנית העירומה של שנינו.

 

אחרי כל פעם שהוא אומר לי שלא בראש לסקס וניסע לים סתם כמו חברים ואז קורה משהו בכל זאת, הוא מתחרט ונאחז שוב בהחלטה של בלי סקס. כל פעם שמדברים על געש הוא נשמע יותר ויותר נחרץ בהחלטה שלו להתרחק ממני. דווקא בפעם האחרונה שהיינו בגעש לפני שבועיים שלושה ועצרתי את עצמי מלהתקרב אליו כי הוא היה כל כך אנטי, אז כשנכנסנו לים והיה קריר התקרבנו זה לזה והתחבקנו כשאנחנו ערומים, חיבוק כל כך טבעי שאחריו באה הנשיקה המדהימה שלו, כל כך טבעי אף היא, שלאחריה הוא זה ששלח את ידו ראשון לחפון לי את הזין וללטף טוו ואותת לי שהחרמנות התעוררה סוף סוף. מיד אחרי זה התיישבנו במים הרדודים והוא התיישב בחיקי כמו שאני אוהב, הזין שלי בפתח ישבנו אבל כמובן שלא ניתן היה לחדור בלי אמצעים מתאימים. דני צחק ואמר שכמה חסר עכשיו ג'ל, אבל כשיצאנו מהמים והלכנו לחוף רגע החרמנות שלו כבר חלף. לא לקחנו ג'ל ולא קונדומים ולא הזדיינו, למרות שהייתי מת לעשות את זה. "לא אחי" היתה התשובה שלו ו"יאללה בוא נזוז".

 

דני יודע שלמרות כל מה שהוא אומר, תמיד יש לי תקווה שבסוף נתחרמן ונזדיין ולכן בפעם האחרונה שדיברנו על האפשרות ללכת יחד לגעש הוא אמר לי והדגיש: ""אבל באמת שלא בשביל חרמנות, שתדע".

"וממתי אנחנו נוסעים לגעש בשביל חרמנות?" אמרתי בשמץ סרקאזם.

"כן, אבל בדרך כלל קורה, ולא רוצה שיהיו סתם ציפיות" סגר דני את הגולל על הפנטזיות שלי לזיין אותו על החוף. בסופו של דבר לא נסענו אותו יום. ובכלל בשבוע האחרון אני שם לב שהוא לא נכנס בכלל לגרינדר, אז אולי באמת הוא כבר לא חרמן על גברים, אלא אם החליט לפתוח כרטיס אחר שאני לא יודע על קיומו...

 

היום אנחנו שוב מדברים על געש. הפעם דני נשמע אדיש עוד יותר ואף אמר לי שהוא נוסע בכל מקרה ושאם בא לי להצטרף אז בכייף. מבאס קצת. בעבר הוא לא היה נוסע לגעש לבד. לטענתו גם כשנסע לבד ושהתחילו איתו על החוף, הוא לא התייחס כי בא רק בשביל השקט השמש והים. אולי זה נכון, אבל אולי גם יום אחד, כשיבוא רק בשביל השמש החוף והים, הוא בכל זאת יתפתה. דברים קורים.

 

לגבי הנסיעה לגעש הפעם הוא עדין לא אמר לי שלא אפתח ציפיות או שזה לא מחרמנות ואני מקווה שאמירות כאלה גם לא יגיעו, אבל צופה שהם יגיעו גם יגיעו. מה יהיה הפעם? נחיה ונראה. בינתיים אני מרגיש רק את הרוח המקפיאה הנושבת מן הקוטב של דני המתעקש לכבות את אש החרמנות שלי כלפיו ולהשאיר לאחרים לטפל בה. למרות זאת אני יודע שאפילו אם תהיה לי הזדמנות להזדיין היום עם איזה חתיך שלא יהיה, אני אוותר על זיון עם החתיך ואסע לערבות הקרח עם דני, בתקווה שהשמש הים והג'וינט אולי יצליחו להמס במעט את הקרחון הזה, כי חיבוק נשיקה וליטוף שלו שווים לי יותר מכל זיון... ותמיד יש את התקווה שאולי עם האוכל יבוא התיאבון.

 



 

ולסיום ממש, שיר שנזכרתי בו בהקשר הזה של להקת רוק ותיקה וטובה משנת 1977 - 

Foreigner - Cold As Ice:

 


נכתב על ידי , 3/6/2015 09:37   בקטגוריות אינטימיות, אירוטי, אמת, אנרגיה מינית, אסוציאציות, ג'וינט, גייז, ביסקסואליות, דו מיני, דאגות, הומואים, הרהורים, התנזרות, התמכרות, חוויה, חושניות, חרמנות, געש, יזיזות, ים, כימיה, ליטופים, מוסיקה, משיכה, נשיקות, עיניים ירוקות..., פגישה, פיתוי, ציפיות, צעירים, תהיות, תמונות, תסכולים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-3/6/2015 20:55
 





568,894
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)