לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2015

מסע הקסם המסתורי - 1



מי שקורא בבלוג שם לב בוודאי לאהבה הגדולה שלי למוסיקה מכל הסוגים (כמעט) ומכל הזמנים. זה לא חוכמה כשמדובר בשירים מוכרים ופופולריים אולי, אבל הטעם המגוון שלי נזכר לפעמים בשירים שנשכחו או זמרים זמרות ולהקות שהבליחו לרגע קט ונעלמו כלעומת שבאו. לפעמים אני אפילו לא יודע מאיפה אני נזכר בשירים האיזוטריים האלה, ולפעמים אני לא ממש נזכר בהם אלא מחפש משהו אחר במרחבי האינטרנט ונתקל באיזה שיר נשכח או להקה אבודה ויוצא לאיזה מסע קסם מסתורי קטן.

 

החלטתי פה ושם לשתף אותכם במסע הקטן הזה שלי, אני לא מחפש לקלוע לטעם הקהל או משהו ואני מניח שהסיכוי שמישהו יכיר את השירים האלה הוא די אפסי, אבל מי יודע, אולי פה ושם יצוצו שירים מוכרים קצת יותר שנתקלתי בהם במסע הזה.

 

הפעם זה קרה כי חיפשתי שיר לפוסט הקודם. כן, אותו פוסט שבו כל העולם ולהקתו החליטו שהם צריכים להזדיין איתי דווקא באותו יום. חיפשתי כל מיני דברים עם המילה whole, much, many, men, guys ועוד ופתאום נתקלתי בשיר נשכח שהיה ב- 1978 one-hit-wonder והגיע למקום הראשון במצעד בבריטניה. שמעתי את השיר החביב של הצמד הנשכח הזה והרי הוא לפניכם:

 

Brian and Michael - Matchstalk Men and Matchstalk Cats And Dogs:


 


 

 

שמעתי את השיר הזה ומשהו אחר התנגן לי בראש. הידיעה שאני מכיר שיר אחר שממש דומה לשיר הזה. לקח לי זמן להזכר מי השיר ועוד קצת זמן לאתר אותו ובסוף מצאתי. השיר השני הוא ישן יותר משנת 1971, כך שאם מדובר בגניבה מוסיקלית, די ברור מי גנב [או בלשון נקיה: קיבל השראה מוסיקלית] ממי. אפשר לשמוע את השיר ולדלג בין השירים שלאוזן המוסיקלית שלי נשמעים דומים יותר מדי מכדי שזה יהיה מקרי. אז הנה השיר הותיק יותר, גם הוא מפי להקה בריטית, אם כי הוא הגיע רק למקום השלישי במצעד הבריטי. 

Blue Mink - The Banner Man:

 

 


 

 

ואם כבר נגעתי בלהקת Blue Mink אז בניגוד לצמד ברייאן ומייקל, ללהקה הזו היו 20 להיטים במצעד הבריטי בחמש שנות פעילותה [1969 - 1974] אשר מהם בחרתי אחד, שגם חביב עלי בגלל הלחן וגם שם השיר שיש לו משמעות מסוימת לגבי. Blue Mink - By The Devil I Was Tempted:


 



 

כששמעתי את השיר הזה ביוטיוב, הצצתי בצד ברשימת השירים הקשורים/דומים/מומלצים שמוצעת תמיד שם ופתאום מצאתי עוד אוצר ישן ונשכח, אבל נראה לי שהרבה יותר מוכר לחובבי שנות השבעים מהשירים הקודמים שהזכרתי. אנחנו נשארים בתחומי האי הבריטי, והפעם ללהקה סקוטית עם סולנית בעלת קול יחודי מאוד [שעד שבדקתי את זה, הייתי בטוח תמיד שהם אמריקאים בכלל...] ולשיר משנת 1971, שכבש את המקום הראשון במצעד הבריטי. Middle of the Road - Chirpy Chirpy Cheep Cheep:


 


 

 

ושוב בצד השיר הזה גיליתי, או יותר נכון נזכרתי בלהקה בריטית אחרת שהחלה לפעול בשנת 1973 ופעילה עד היום בתחום הגלאם-רוק, אבל הלהיט האמיתי היחידי שלה היה שיר משנת 1974. שתי נקודות מענינות בקשר לשיר הן, שזה היה השיר שהדיח את ווטרלו של אבבא מהמקום הראשון במצעד הבריטי אחרי שבועיים בלבד, ושהה בו ארבעה שבועות רצופים. הנקודה השניה היא שהסולן המוביל את השיר, פול דה-וינצ'י כלל לא השתייך ללהקה, ומלבד תרומת קולו בעל שלוש וחצי האוקטבות לשיר הזה, לא היתה לו אחר כך קריירה אמיתית משל עצמו. גם הלהקה, אף שהצליחה להכניס בהמשך דרכה עוד כמה שירים למצעד הבריטי, לא הצליחה לחזור על ההישג הגדול של הלהיט האמיתי היחידי שלה, שאגב הוא שיר שאני מאוד אוהב. The Rubettes - Sugar Baby Love:

 



 

 


 

 

ובמעבר חד לעלילותי בישבני הבחורים. אז מה היה לנו בסוף אתמול? פגשתי את הישנוני הבהיר בן ה- 24 עם העיניים הכחולות וטחנתי אותו כהלכה אחרי שהוא מצץ לי הרבה וגם לקח לגרון. הוא אמר לי שזה לא רק שהוא אוהב את הזין הגדול שלי, אלא שאני מזיין אותו הכי טוב שזיינו אותו אי פעם. נו טוב, העיקר שהוא נהנה. גם אני נהניתי וגמרתי במטחי שפיך חם על הגב שלו.

 

 




נכתב על ידי , 29/1/2015 09:01   בקטגוריות אסוציאציות, גייז, הומואים, הרהורים, זין, חרמנות, בהירים, יזיזות, מוסיקה, סקס, שנות ה- 70, תשוקה, אהבה ויחסים, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל העולם ולהקתו


יש ימים שאני מחפש סקס ומחפש וכל יזיזי תפוסים עסוקים או לא חרמנים. ויש ימים, כמו אתמול שכל העולם ולהקתו רוצים לפתע להזדיין איתי, למרות שאני לא נוקף אצבע. מה קרה? האם ה- 27 לינואר הוכרז ביום החרמנות הבינלאומי? קרינה קוסמית כלשהי הציפה את כדור הארץ וגרמה ליזיזי להתעורר מישנוניותם ? כולה יום שלישי? לא תגיד חמישי או סופ"ש שאלה ימי החרמנים המצויים ביותר. אפילו לא היתה שמש חמימה ונעימה המהווה אפרודיזיאק ידוע, אפילו לא יום קר חורפי וסוער שמעורר בקרב בחורים מסוימים את יצר ההתץכרבלות החתולית שעובד גם הוא לעיתים בכיוון הנכון. סתם יום של חול. אבל דווקא ביום הזה הייתי מוצף הצעות, ולא מאטרף. הודעות בווטסאפ או סמסים מזיזים ויזיזי עבר שנזכרו בי לפתע. על זה נאמר: צרות של עשירים. שלא תבינו לא נכון, אני לא מתלונן. להיפך. אבל באיזה שהוא מקום זה מפתיע אותי.



ומי היה לנו ברשימת הבחורים שפנו ורצו להזדיין איתי ביום הזה בלי שעשיתי כלום כדי שזה יקרה? ספרתי ומסתבר שמדובר בתריסר [לכל הצעירים בקהל, יש מילה כזאת...חחח... במילים אחרות שנים עשר]: אז מעבר למאוהב שבאמצע שנות השלושים, שרוצה בי כל יום, היה גם אתיופי ותיק בסוף שנות העשרים שלו [לא דותן, מישהו אחר שניתן יותר לסמוך על חרמנותו המתמדת], היה הכוסון בן ה17 ומשהו, שבטח כבר מלאו לו  בינתיים 18 כי לא נפגשנו ולא היה ביננו קשר כמעט כבר איזה 9 חודשים, היה בן 25 אחד גברבר שחום נאה וסקסי שפגשתי פעם אחת למפגש לא ממש מוצלח [לא זרם כמו שאני אוהב והזין שלי היה רק בחצי ווליום] אבל מאז הוא משום מה חושק בי ובו, הרוסי החטוב-בהיר-יפיוף-הורס בן השלושים ומשהו שמראהו הנערי מוריד 10 שנים מגילו ולאחרונה הפך אותי לסידור קבוע כמעט כל שבוע, החייל החרמן הרזה שעיר הישבן בן ה- 20, שרוצה אבל לא יוצא לנו, אפילו שהוא בחופש, החתיך הישנוני הבהיר עם העיניים הכחולות בן ה- 24 [שפעם היה רזה והיום סתם סובל מעשר קילו מיותרים, אבל פיו השוקק, עיניו המדהימות וישבנו החם והמתמסר, עושים לי את זה למרות הכל] שיום אחר יום רוצה להפגש בבוקר, אבל מתעורר מאוחר מדי כשכבר נותר זמן רק לקוויקי לחוץ שלא ממש הסגנון שלי, הדוגמן הגבוה בהיר עיניים כחולות בן 24 שהיה לנו סטוץ חד פעמי לפני כמה חודשים ביום היחידי בשנה שהוא פסיבי [לדבריו] ולפתע יש לנו התאמה כפולה באטרף והוא מפזר עקבות ורמזים עד שאמר שמת למצוץ אבל לא בטוח שיוכל להחדר כי xyz [ופה התחילה מסכת תירוצים, עד ששלחתי אותו לחזור חרמן יותר גם לחדירות ולא רק להתחרמנויות],עוד חתיך יפיוף חטוב רזה חלק בן 27 שהיו לי איתו 2 סטוצים לפני 4 חודשים ופתאום נזכר בי בימים האחרונים ומנסה לשכנע אותי להגיע אליו עם מחסנים מלאים, רק שהזמנים שלנו לא מצליחים להסתנכרנן, נערון רזון חמודון מצחיקון אחר בן 26 שאחרי כמה שנים שלא נפגשנו חזר לאיזה סטוץ נחמד השבוע ורצה שוב אבל למרות שגופו הוא בדיוק הטעם שלי העדפתי פסק זמן עד פגישתנו הבאה, התימני השחום חטוב חלק משי [שהעלה כמה קילו מיותרים לצערי] בסוף שנות השלושים שלו שאי הבנה מסוימת ביננו הביאה לנתק לפני כמה חודשים ולפתע נזכר בי בשבוע שעבר, דבר שהביא די מהר למפגש ביום נחמד בגעש, אבל מפגש שהיה מאכזב מבחינתי ודי הוריד לי ממנו, אבל שוב חיפש אותי ורצה אך התחמקתי, ואחרון אחרון חביב עוד בחור שחום חייכני בשלהי שנות השלושים, יזיז שהיה ועזב כשנכנס לזוגיות אבל איך שהיא הסתיימה חזר לזין שלי שדי התמכר אליו, הציע מפגש הציע שלישיה עם בחור נוסף, ערבי שחום חביב כבן שלושים ובסוף נפגשנו. התכוונתי להיות רק צופה מהצד לראות אותו פעם בתפקיד אקטיבי מזיין את הערבי החביב הזה שלא היה לא ממש לטעמי, אבל בסוף מצאתי את עצמי מזיין את שניהם, פעם את זה, פעם את השני, ופעם אותו בזמן שהוא מזיין את הערבי. הוא גמר פעמיים, הערבי גמר פעם אחת, אבל אני נותרתי בלי גמירה וחצי תאוותי בידי.









זה היה יום שעליו אפשר לומר שמרוב עצים לא רואים את היער. התבלבלתי קצת משפע ההצעות וכנראה שבחרתי באופציה הפחות מוצלחת. היום יום חדש. ההצעות כבר החלו לצוץ ואני מחכה קצת, נותן סיכוי לישנוני הבהיר עם העיניים הכחולות בן ה- 24 שאולי היום יתאמץ לקום בזמן להפגש ולהינות איתי כמו שכבר לא עשינו איזה שבועיים - שלושה. ואם לא, אתחיל לחפש בעצמי ונראה מה ייצא...



והפעם בחרתי בשיר משנת 1979 - Donna Summer - Hot stuff:






נכתב על ידי , 28/1/2015 10:29   בקטגוריות אירוטי, אמת, אנרגיה מינית, אסוציאציות, גייז, הומואים, חרמנות, מוסיקה, סקס, פגישה, פיתוי, שחומים, שלישיה, תמונות, תשוקה, אהבה ויחסים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בן בן. ב-28/1/2015 18:31
 



יו איזה כייף




 


"יו איזה כייף, כן כן, כייף, יו איזה כייף" המשיך לומר שוב ושוב החתיך הנערי החטוב החלק והבהיר החדש, כשהוא רוכב לי על הזין עם ישבנו המושלם ושרוי בעירפול חושים חלקי ממשהו חזק שעישן.


 


הוא בן עשרים ושבע אבל נראה צעיר יותר, שכבר כמה שנים אני רואה את תמונותיו באטרף ומהסס לפנות. הפעם העזתי והצלחתי. הוא אמר שאני הטעם שלו בגברים והוא נהנה כל רגע ורצה רק עוד ועוד.


 


זה היה זיון מטורף. יותר משלוש שעות כמעט ללא הפסק, 8 קונדומים או יותר, 2 גמירות שלי ולא יודע כמה שלו. אפילו פאקינג נרדמתי בתוכו לזמן מה כשאנחנו חבוקים בכפיות לפני שחזרנו להזדיין בסיבוב המי יודע כמה. ללא ספק הזיון הכי לוהט שהיה לי השנה ואחד הטובים שהיו בכלל.


 


והפעם בחרתי שיר משנת 1982 - The Pointer Sisters - I'm so exited:


 



נכתב על ידי , 27/1/2015 12:22   בקטגוריות אנרגיה מינית, אסוציאציות, בהירים, בלונדינים, גייז, גמירות, דלוק, הומואים, התמסרות, התפרפרויות, זין, חושניות, חרמנות, ישבנים, מוסיקה, משיכה, סקס, פגישה, פיתוי, תמונות, תשוקה, אהבה ויחסים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-4/2/2015 22:05
 



לדף הבא
דפים:  

568,831
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)