לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2015

על שני חתיכים ובחור רגיל אחד



זה היה מוזר אבל זה קרה בדיוק כמו שאספר לכם. בבוקרו של אותו יום, אחרי שלושה ימים בלי גמירה, נפגשתי עם החתיך מהשדירה. זה לא היה מקרי שהייתי כמה ימים בלי גמירה, אלא שזה קרה כי הוא ביקש שאשמור לו ואגיע טעון. בחרוק שיניים התאפקתי. לא היה פשוט, אבל קיוויתי שיהיה סקס מלהיב וסוער כמו ששנינו רצינו כבר הרבה זמן. אחרי שהיה לנו בקושי זיון אחד בשלושה חודשים, באמת שרציתי שהפעם יהיה משהו טוב. הוא באמת השתדל, נישק המון, ליקק, מצץ ובסוף גם רכב לי על הזין. אחר כך עברנו לסלון והמשכנו להזדיין כשהוא על הגב ורגליו עוטפות אותי ומצמידות אותי אליו חזק ועמוק ואחר כך גם בדוגי ועל הבטן. למרות כל נסיונותיו לענג אותי, משהו היה תקוע. אולי הלחץ לעמוד בציפיותיו למלא אותו בשפיך. אולי הרצון שלא לאכזב. משהו לא עבר כמו שצריך עד הסוף ולא גמרתי. ויתרתי ונתתי לו לגמור כשאני תוקע אותו חזק חצי על הצד וחצי אלי עד שגמר יפה. בסוף נמצא את הדרך שבה שנינו נהנה מהסקס. זה קרה פעם וזה יקרה שוב. נראה לי. העיקר שלא יתייאש ממני כי הוא מת שאני אמלא אותו זרע חם וטוב וזה לא כל כך קורה בזמן האחרון.

 

 

יצאתי מביתו של החתיך מהשדירה והתכוונתי לנסוע לגעש. היה יום יפה. לא הצלחתי למצוא פרטנר לנסיעה ואני בדרך כלל לא אוהב לנסוע לבד, אבל לא בא לי לחזור לעבודה באותו יום. דקה אחרי שנכנסתי לרכב, קיבלתי הודעה באטרף מחתיך אחר. פעם, הייתי אומר שבחור כמוהו הוא בדיוק התגשמות חלומותי הרטובים, אבל היום אני יותר פתוח גם לחלומות רטובים על בחורים אחרים. אני מכיר אותו כבר חמש - שש שנים. היה לנו סטוץ אחד פעם ואז הפסקה ארוכה עד שחזרנו להפגש בשנה האחרונה. הוא באמצע שנות השלושים שלו, אבל נראה עשר שנים צעיר יותר. בלונדיני חטוב חלק עם עיניים כחולוץ וגוף של שחיין. רוסי או אוקראיני, לא זוכר. הורס אמיתי. הוא אפילו נשוי כמוני, חמוד ונחמד מאוד וזה בכלל חביב. הוא גם אוהב להזדיין איתי. פעם בכמה זמן הוא שוכר חדר לשעה שעתיים וקורא לי. זה הבחור היחידי מכל הבחורים שאני מזדיין איתם ששוכר חדר בשביל להפגש איתי (ומן הסתם גם כדי להפגש עם אחרים לפעמים) אבל זה נותן לי תחושה טובה. היה סקס נהדר. כמעט. הוא היה הכי חם ואינטימי שאפשר. הוא גם היה חזק. הוא קיבל טוב ומצץ טוב ואין לי שום דבר רע להגיד. הכל היה טוב, אבל רק כמעט, כי שוב, משום מה לא גמרתי. בסוף נתתי לו להביא ביד כשהזין שלי מפמפם לו את הפה עד שהוא גמר. אני לא.

 

לזין שלי יש דעות משלו ולמרות רצוני העז לגמור עם החתיכים האלה או לפחות אחד מהם ולמרות שלושה ימי התנזרות וביצים מפוצצות מזרע, לא גמרתי. דקה אחרי שיצאתי מהחתיך הרוסי, ראיתי שכמה מאות מטרים משם נמצא איזה בחור חמוד כבן 30 שאני מדבר איתו בחודש האחרון ועוד לא נפגשנו. בשיחות היה לי ממש כייף לדבר איתו והיתה כימיה טובה ותהיתי איך יהיה בפגישה של ממש. הוא לא חתיך, ולא הורס. בחור רגיל, אבל חמוד ומושך בדרכו.

 

שלחתי לו הודעה, אמרתי לו שאני קרוב ושאלתי אם בא לו להפגש. הוא ענה שהוא לא חרמן אבל ישמח שאבוא לקפה ונוכל להכיר סוף סוף. הגעתי אליו אחרי נסיעה קצרה, בלי שום ציפיות. באמת שבא לי איזה קפה טוב ושיחה נחמדה אחרי שני זיונים מתסכלים ומעייפים. תהיתי אם יהיה קליק או לא וברגע שנכנסתי אליו וחיבקתי אותו ידעתי שלפחות מצידי היה קליק. הוא הכין אחלה קפה והתיישב לצידי על הספה. הוא היה לבוש באיזה טרנינג מהוה שידע ימים טובים יותר לפני הרבה שנים, ואיזה סווטשירט שהדיף חמיצות של ריח זיעה קל ולא היה מזיק לו איזה כביסה טובה. גם יכול היה להיות נחמד אם הבחור היה מצחצח טוב את השיניים לפני שנפגשנו או טורח להתרחץ, אבל הוא לא עשה זאת. הוא קיבל אותי לפגישה על הדרך, בלי שטרח להתכונן כלל או אפילו לעשות מאמץ קל להיות קצת יותר אסתטי.

 

חוסר נקיון או ריחות לא נעימים וכו' הם גורם שמוריד לי את החרמנות והמשיכה לאפס, אבל איתו קרה דבר מפתיע. הכימיה איתו היתה כל כל טובה שהבלגתי על כל הדברים האלה שהפריעו לי. פשוט ישבנו ודיברנו והשיחה קלחה כמו בין שני חברים טובים. אחרי איזו חצי שעה של שיחה לא יכולתי להתאפק מלתת לו איזה חיבוק או ליטוף מדי פעם, הוא היה כל כך קרוב והרגשתי את חרמנותי מתעוררת למרות הכל. אחרי כמה נגיעות קלות כאלה שמתי לב לזקפה הברורה בטרנינג שלו והבנתי שהמשיכה כנראה הדדית. כן חרמן או לא חרמן רציתי להיות עוד יותר קרוב אליו.

 

הבחור היה חם, נעים, והרגשתי אינטימיות נעימה איתו. ממצב של ישיבה הוא כמו באופן טבעי נשכב על הגב ואני כמו זה הדבר הכי רגיל בעולם, נשכבתי עליו והתנשקנו ארוכות. זה היה השלב שהוא הציע לעבור למיטה ואמר שהוא הולך למקלחת להתארגן קצת. עמד לי כבר בטירוף ואחרי עשר דקות כשהו חזר נקי ומוכן המשכנו להתחרמן זה על זה עד שחדרתי לתוכו. התחושה היתה מעולה. פתאום הבחור הלא חרמן הזה הפך לחית מין טורפת שרק ביקש שאזיין אותו חזק ועמוק, שאטחן ושאקרע אותו ואני סיפקתי את הסחורה. אחר כך גם הורדתי קונדום והתחככתי לו על התחת החמוד והקצת שעיר שלו מבחוץ עד שגמרתי, ממלא את הגב שלו. גם הוא גמר מתי שהוא אבל מעורפל לי מתי ואיך.

 

היה טוב. היה ממש טוב. אחרי הסקס הוא עשה לי עוד כוס קפה וגם הקראתי לו את אחד הסיפורים שלי, בלי לומר לו שהכינוי שלי פילבוקס אלא פשוט הקראתי לו את הסיפור. זה אחד הסיפורים שאני אוהב ביותר ונקרא "האקליפטוס", אבל גם את שמו של הסיפור לו גיליתי לו. הוא שמע את הסיפור, התרגש ואפילו נפעם ואחר כך קרא לי גם קטע של סיפור ארוך שהוא כותב כשההשראה שלו היא מערכת היחסים שהיתה לו עם האקס האחרון שלו. היה מפגש מעולה. לא יודע למה דווקא הבחור הרגיל והחמוד הזה הצליח לשחרר את הר הגעש שהיה אצור בתוכי ולשחרר ממני כמויות שפיך אדירות, מה שלא עשו שני החתיכים ההורסים שקדמו לו, אבל מה זה משנה? העיקר שהיה כייף.

 

ולכל הבלגן הזה שהגוף שלי או הזין שלי עושה לי עם בחורים אני מקדיש את שיר של זמר אוסטרלי צעיר בן 28 שהתחברתי אליו בזמן האחרון וזהו James Gabriel Keogh הידוע יותר בשם הבמה שלו Vance Joy ולשיר שלו Mess is Mine משנת 2014:

 


 


נכתב על ידי , 17/11/2015 08:29   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אנאלי, אמת, אנרגיה מינית, אסוציאציות, גייז, גמירות, הומואים, הפתעות בחיים, התאפקות, התפרפרויות, זין, חושניות, חיבוקים, חרמנות, יזיזות, ישבנים, ליטופים, מוסיקה, משיכה, נשיקות, סקס, פיתוי, ציפיות, תסכולים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-6/12/2015 23:24
 





568,879
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)