לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2015

דז'ה וו



כמה ימים אחר כך, דני התימני הבהיר הרזה, נסע לחו"ל. "איך תסתדר כשאני לא אהיה פה? הוא שאל, ואני עניתי על שאלתו בשאלה משלי, או יותר אמירה: "השאלה היא לא איך אני אסתדר, אלא מה אתה תעשה שם..." זה היה מלווה בקריצה רבת משמעות ודני הגיב באיזו אמירה לא ברורה שממנה אפשר להבין שהוא לא נוסע לשם באיזה ראש חרמני לטרוף את העולם. אולי זה מה שהוא חשב בהתחלה, אני אני יודע מה ארצות הברית עושה לו, וחששתי. אני יודע כמה רב הפיתוי בשבילו בארצות הברית. כמה קל לו להרגיש חופשי שם, כמה מגננות הדומיניות שלו מול ההומואים הישראלים שהוא לא כל כך אוהב, יפלו מול גברים אמריקאים מסוקסים שחומים ושחורים שמתים על גופו הנערי הרזה.

לפני זמן מה מצאתי שיש לו כרטיס בגרינדר, ואני מסתכל שם לפעמים, במיוחד לראות מה איתו. בשבוע הראשון שהוא היה שם הוא לא נכנס לגרינדר בכלל, אבל בשלושת - ארבעת הימים האחרונים שהוא היה שם הוא היה בגרינדר נון סטוף. שאלתי אותו "אז איך החופשה?" והוא ענה לי: "בינתיים סוף. כמה מתחילים איתי פה, אתה לא יודע. חתיכים. כל אחד פה גבר גבר".
"אמממ...ובדקת אותם?" שאלתי בחשש.
"אתמול כמעט... חחח... לא היה לי אומץ. אולי היום אני אקבל ביצים. נראה."
"אל תקבל. תחזור חרמן :)" אמרתי לו בתקווה, אבל ידעתי שהרכבת כבר עזבה את התחנה.

עברו עוד יומיים שלושה וכשידעתי שהוא כבר אמור לחזור לארץ שאלתי אותו: היו חוויות מעניינות?"
"היה הרבה גלוי ונסתר...חחח" הוא ענה וחשתיח דקירה חזקה. זהו. את הנעשה אין להשיב.
"אז העזת בסוף..." שאלתי/אמרתי ודני השיב: "כן חחח. סיפורים ארוכים. לא לצ'אט" והתרגשתי מבואס לגמרי, באופן שקשה להסביר אותו. הבנתי שהוא התפרע בסשנים ארוכים בימים האחרונים שלו בחו"ל. שהוא נהנה כפי שלא נהנה כבר זמן רב, ותחושת הבטן הכי עמוקה שלי היא שהוא חזק בראש אחר. בראש שכבר לא כל כך חושק בי ושיקח לו זמן להתאפס על עצמו ולהתכוונן חזרה אלי. מהנסיעה הקודמת שלו לארה"ב שממנה הוא חזר חצי מאוהב באיזה בחור שחור, למדתי לקח. חודשים אחר כך לקח לו עד שהוא נפגש איתי שוב. משהו התקלקל אז ביננו. אני מודאג הפעם וחושש שהסיפור יחזור על עצמו. תחושת דז'ה וו.

דיברנו שוב כמה ימים אחרי שחזר והוא שיחרר עוד פיסת מידע. סיפר לי שפגש בחו"ל אולי את הגבר הכי סקסי בחיים שלו. חצי ברזילאי וחצי קובני. לא שחור, אלא בעל עור קפוצ'ינו משגע. הוא אמר שיש לו גם תמונות. מעניין אם ישלח לי. הסקרנות והקנאה אוכלות אותי. הוא הוסיף גם שהיה שם כזה חרמן כי יש שם חתיכים וחתיכות אש. "אתה לא מבין איזה כמויות גמרתי שם. חחח". אחר כך הוא הוסיף שלא היה רק עם החתיך ההוא אלא היו כמה ושבהזדמנות הוא יספר לי. בדיוק מה שחששתי קרה. 

ואולי הפעם זה אפילו יותר גרוע. מאז שחזר ארצה והוא ממשיך לשרוץ בגרינדר, אולי לחפש המשך למה שהיה לו בחו"ל, אבל עם גברים אחרים ולא איתי. הוא רמז למשהו כזה כשאמר לי "חייב להתנער מהומואים. התחלתי לחשוב על זה יותר מדי מאז הנסיעה" ואני תהיתי אם הוא רק חשב או גם עשה. בכל אופן להזמנתי להפגש הלילה הוא לא נענה. אמר שהוא כבר קבע להזדיין עם הקבועה שלו. כן, בחורה. זה מתקשר לרצון שלו להתנער מהומואים. אני רק מקווה שהוא לא יתנער מכל הגברים ובכל זאת יפגש איתי בהזדמנות, אבל הסקפטיות עולה לי. אחר כך שאלתי אותו ישירות. אמרתי לו: "בוא נפגש בהקדם... ואולי אני אהיה הגבר הראשון שלך בארץ, אלא אם כבר הספקת..." ודני ענה: "ממש הספקתי...חחח.. אתה תהיה הראשון". נו טוב, לפחות זה.

דווקא השבוע שבו אני הרבה יותר פנוי, ואפילו בלילות, יש לי הרגשה שאנחנו לא ניפגש. מרגיז. תחושה של בזבוז. נראה מה יהיה. השאלה אם הוא ירצה. וזה מביא אותי לשיר שבחרתי הפעם משנת 1979 - 

Abba - Voulez-Vous:

 



נכתב על ידי , 16/3/2015 14:59   בקטגוריות אירוטי, אמת, אנרגיה מינית, אסוציאציות, גייז, דו מיני, הרהורים, התפרפרויות, חושניות, חרמנות, יזיזות, מוסיקה, פיתוי, ציפיות, צעירים, קנאה, שחיף, רזים, תקווה, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני מת על הראש שלך, העליון והתחתון



האמת שפוסט זה או משהו דומה לו היה אמור להתפרסם כבר מזמן, אבל מעשה שטן אחרי שכתבתי הכל, הוא נמחק. אחר כך לא היה לי כוח לכתוב אותו מחדש ומקווה שאצליח לשחזר קצת ממה שרציתי לכתוב אז. פוסט זה מתקשר למה שכתבתי בפוסט הלפני אחרון ומתוך איזו מקריות מוזרה שני הבחורים העיקרית שהפוסט ההוא עסק בהם, עומדים על סדר היום שלי גם היום, אבל בל נקדים את המאוחר.

 

אז, בפעם האחרונה הזכרתי את דני, התימני הרזה הבהיר ועמדנו יום לפני השאלה אם נלך לגעש ביום שישי שלמחרת או לא. פיניתי לי את אותו בוקר, אפילו ויתרתי על איזה קורס שאני משתתף בו, רק כדי לנצל את היום החם למפגש חם עם דני על החוף בגעש. אבל תוכניות לחוד ומציאות [כהרגלו של דני] לחוד. התוכנית היתה לצאת מוקדם בבוקר לפני שיגיעו כל האנשים, וליהנות מפרטיות מסוימת, אבל דני כמובן לא התעורר. אחר כך הוא אמר לי שבאמת התכוון לקום מוקדם, אבל יצא שבסופו של דבר הוא בילה כל הלילה במיטתה של איזו יזיזה שלו [כן, כן, בחורה, דני הוא דו מיני אמיתי] והם על הלילה עישנו ג'וינטים והזדיינו. בבוקר הוא התכוון רק לישון שעתיים ולקום כדי לנסוע איתי לגעש, אבל לא הצליח להתעורר כמובן.

 

לא ויתרתי, למרות שכל הבוקר נשרף על כלום, כשדני התעורר בסוף בצהריים והואיל בטובו לענות לכל ההודעות ששלחתי לו, החלטנו לעשות גיחת צהריים זריזה לגעש, לנצל את השרב החורפי הזה. כשהגענו החלטנו לא ללכת לחוף הגייז/נודיסטים שהגישה אליו דרך פרצה בגדר ישירות דרך שמורת הטבע, אלא ללכת לחוף געש הרגיל, הסטרייטי, ואז לפנות ימינה [צפונה] לכיוון חוף הגייז/נודיסטים, בתקווה שנמצא מקום שהוא מספיק מרוחק מכל ההמולה ונזכה לקצת פרטיות. כי דני, מה לעשות, לא מוכן להזדיין כשיש מישהו בטווח ראיה.

 

לצערינו, כל תקוותינו נגוזו ברגע שהתמקמנו על החוף. כמעט כל כמה דקות עבר מישהו מהכיוון הזה או מהכיוון השני, מה שגרם לנו כמובן להפסיק מיד באמצע ההתחרמנות או המציצה או הזיון ולחכות שהוא יעבור. היו כמה מעצבנים במיוחד שכאילו האיטו במתכוון, כדי לחכות אולי נתחיל להם איזו הופעת פורנו חיה בחינם, והיה אחד שאפילו נעמד קרוב ושאל אם אפשר להצטרף. בטח נראינו סקסיים כשהיינו ככה מכורבלים זה בזה ערומים, שחומים ורזים על החוף. החוצפן הזה, גם אחרי שאמרנו לו לא, התרחק אולי עשרה מטרים ונשאר לעמוד ולהסתכל. אנחנו חיכינו שהוא ילך כדי שנוכל להמשיך בזיון והוא חיכה שנתחיל להזדיין כדי שהוא יוכל לאונן או משהו. בסופו של דבר נמאס לי לחכות וסימנתי לו עם היד תנועת נפנוף כזו שיבין שכוונתי היא: "לך, לך..." ואז סוף סוף הוא הלך.

 

לדני, צעיר וחרמן, לא היתה בעיה להדלק מחדש אחרי כל הפסקה, אבל לי ריבוי ההפסקות הוריד בסוף, עד שהחלטתי לווותר ובסיבוב הזיון האחרון פשוט נתתי לדני לרכב לי בכייף על הזין שעמד רק חלקית, אבל זה לא הפריע לו, הוא רכב ואונן עד שהשפריץ בכייף.

 

"כן, אני יודע, היינו צריכים לבוא מוקדם לפני שתתחיל כל הטיילת הזו על החוף" אמר לי דני ואני הנהנתי בהסכמה. למרות הכל בכל זאת נהניתי מהמפגש עם דני. לא נהניתי כל כך מהסקס עצמו אלא ממה שקדם לסקס, ובמיוחד הנשיקות. התנשקנו המון המון זמן. בקרבה, בתשוקה לוהטת, כשאני שוכב עליו והוא מתמסר לפה שלי ולגופי החם ללא ליאות. דני מתנשק נהדר. כשאני מתנשק איתו אני מרגיש שהוא ממש איתי. שאלה לא איזה נשיקות רק לצורך התחרמנות שלפני זיון אלא נשיקות לצורך הנשיקות עצמן. האינטימיות בנשיקות איתו מדהימה, ולא עולה לי בראש מישהו אחר שמתנשק טוב כמוהו באינטימיות כזו. נהניתי מזה מאוד. "אני מת עליך" אמרתי לו בין הנשיקות. "ואני מת עליך גם, במיוחד על הראש שלך" אמר לי דני, ואז הוסיף: "גם על העליון וגם על התחתון", וזה היה כאילו הסימן שלנו לכך שהגיע הזמן שהוא יתחיל לטפל גם בראש התחתון. אז לקחנו עוד כמה שאכטות מהג'וינט ודני החל לרדת לי עם פיו המתוק על הזין וזה היה נפלא...

 





נכתב על ידי , 12/3/2015 08:42   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אמת, אנאלי, גייז, גמירות, הומואים, התמסרות, זין, חושניות, חרמנות, יזיזות, ים, געש, נשיקות, סקס על החוף, פגישה, משיכה, צעירים, רזים, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





569,245
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)