לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילבוקס


חוויות, דעות, סיפורי סקס, אירוטיקה ואהבה שכתבתי על גייז וביסקסואלים, שירים שאהבתי ותמונות שאספתי, הכל לפי מצב הרוח והחשק.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2016

I'm so excited


"מה הולך חתיך?" היתה ההודעה שהתקבלה ממנו בגרינדר. הבטתי בכרטיס וראיתי שבמרחק קצר ממני נמצא כוסון הורס בן 21 , בהיר, חלק רזה. מישהו שכאילו יצא מהחלומות הרטובים שלי. עניתי מה שעניתי והשאלה הבאה שלו לא בוששה לבוא: "היית למעלה בשירותים, לא?".
"חחח... איזה שירותים?" עניתי ותהיתי מה זימן לי הגורל הפעם. התברר שבאיזה צירוף מקרים מדהים, הבחור היה זמן קצר לפני כן בשירותים של הקניון שנמצא לא רחוק מהעבודה שלי. הוא הלך להשתין וגבר בוגר עמד לידו במשתנות, שלף את הזין הגדול שלו ושיחק איתו קצת בלי להשתין, כשהוא מביט בכוסון במבטים רבי משמעות. הכוסון נדלק ונסער אבל לא אמר דבר. כמה דקות אחר רק מצא אותי קרוב אליו בגרינדר והיה בטוח שאני אותו גבר מהקניון. 

למרות שלא הייתי הגבר ההוא מהקניון, ואמרתי לו את זה, המשכנו לדבר, החלפנו תמונות סקסיות והרגשנו משיכה הדדית מטורפת. הוא אמנם לא חתיך או יפיוף, אבל יש לו פנים חמודות, חיוך יפה וגוף נערי של כוסון הורס. מהר מאוד בשיחה הוא קלט שאני נשוי, אבל זה לא הפריע לו. בהמשך השיחה הוא ניסה שוב לוודא אם אני לא בכל זאת הגבר שהוא ראה בקניון, אבל תיארתי לו איך אני נראה והבהרתי שזה לא אני. כך או כך הוא כבר נדלק וגם אני כמובן וכבר בשיחה הזאת הוא הזמין אותי לבוא לביתו למחרת בבוקר. אמרתי לו שיש לו תחת ששווה זיון והוא ענה שיש לי זין ששוה את התחת שלו. המשכנו באותו יום לדבר בטלפון, והבחור התגלה גם כבחור נחמד, נבון וכייפי, והציפיות כבר עלו יותר ויותר.

הוא היה פשוט התגשמות של הפנטזיות שלי. במראה, במגע, בכימיה, בנחמדות ובסקס המטורף שהיה לנו. היו לו שפתיות רכות ונעימות מאוד, הוא דפק צרפתיות מהממות והוא התגלה גם כאחד המוצצים הכי טובים שהכרתי, כשלקח את הזין שלי חופשי עמוק לגרון וגם קיבל מעולה בתחת. יומיים אחר כך נפגשנו שוב והפעם, בגלל שהבית שלו לא היה פנוי, הזמנתי אותו לביתוי של כמה שעות בצימר עם ג'קוזי הנמצא בסביבה.

היה אש. ממש מושלם. הזדיינו כמו שפנים במשך כמה שעות. המון זמן כבר לא נהניתי ככה ובאופן מייד כל כך עם בחור חדש שהכרתי. עשינו את זה בכל מיני תנוחות ובכל מיני מקומות, על המיטה, בעמידה, במקלחת ובג'קוזי.  הרגשתי חיבור מושלם. עונג מופלא. אחרי שתי גמירות שלו וגמירה אחת שלי שכבנו במיטה ערומים ומחובקים בכפיות. נמנמנו ושמעתי את נשימתו הרוגעת ונחירותיו העדינות מאוד והקלות, והבנתי שהוא נרדם קצת. אחרי רבע שעה ואולי מעט יותר, הרגשתי את חרמנותי מתעוררת שוב. התמקמתי כמו שצריך בין פלחי ישבנו והתחלתי לחדור ולכבוש אותו מחדש. הוא שיתף פעולה בהנאה רבה והזיון היה עוד זיון פרוע ומדהים שבסופו גמרתי שוב בפעם השניה, דבר שכמעט אף פעם לא קורה לי, וגם הוא גמר שוב. בפעם השלישית.

אין דברים כאלה. פעם ראשונה מזה שנים שבמשך כמה ימים לא חשבתי על אף אחד אחר בכלל. שרק רציתי לחכות לרגע שניפגש שוב ונזדיין שוב. הוא הטריף לי את החושים, והבנתי עוד משהו. שכשיש משיכה, התאמה מושלמת לפנטזיות שלי, כימיה וזמינות, אני לא צריך שום דבר אחר. תוציאו פריט אחד מהרשימה ואני כבר אחזור לחפש אחרים ולהתפרפר. אז בכמה ימים האלה שבהם נפגשנו פעמיים, לא רציתי ולא חשבתי על כלום ועל אף אחד חוץ ממנו. אפילו לא על החתיך שהרגיש בחושים החדים שלו שאני קצת התקררתי ביחס אליו ולא ממש מתגעגע. מי יוכל להתגעגע לחתיכים כשיש לו כוסון כזה מתחת לאף? לא יודע מה יהיה בהמשך. בימים הקרובים הכוסון לא יהיה זמין ושוב התעורר בי היצר לאחרים. אפילו החתיך הדליק אותי היום בשיחה שלנו.

הכוסון ואני זו יותר מהידלקות, זו בעירה גדולה. אבל זו בעירה שאולי כמו שניצתה מהר כך עלולה לכבות מהר, כשהריגוש שבחידוש יפוג. אי אפשר לדעת. כבר שנים שלא הייתי ממוקד בבחור אחד בלבד ואני לא יודע אם אני יכול או רוצה אחרת. שנינו פעילים מינית ואני מאמין שגם הכוסון  ימשיך להיות פעיל מינית עם אחרים ולא יחכה רק לי. אולי גם אם אהיה זמין הוא ירצה להמשיך לגוון.ואני, בתחושה כרגע רק רוצה להיות כל הזמן איתו ובתוכו עד בלי די.

דבר אחד שמפריע לי ביחס אליו זה שהוא בראש קצת פרוע לפעמים לאורגיות סאונות וכו' שזה יותר מדי בשבילי. הייתי מעדיף אותו פחות משוחרר מינית, אבל זה מה יש. אני מרגיש שהוא מאוד נמשך אלי והוא גם אומר את זה בסקס ומחוץ לסקס. אני לא ממש בטוח למה כוסון הורס כזה נמשך אלי, אבל כמו שאומרים "במופלא ממך אל תחקור". אני לא יודע כמה זה יספק אותו לפני שיחזור ויחפש ריגושים אחרים, אבל אני מנסה ליהנות ולמצות עד תום את מה שיש כרגע איתו וכמה שיותר. אני מרגיש שיכולות להיות איתו עד הרבה חוויות מחרמנות ומענגות והוא מדבר על זה לפעמים, אבל קשה לדעת מה יהיה בהמשך. הוא ממש הטיפוס שלי וזה פאקינג מלהיב כמה שיכול להיות מענג איתו. ממש עפתי ואני מאמין שגם הוא. היה וואוו... מעניין איך יהיה בפעם הבאה.

והשיר שקפץ לי בראש כמעט מיד מסיבות מובנות הוא שיר משנת 1982 של הפוניטר סיסטרס I'm so excited שכל מילה שבו מרגישה ממש בול מתאימה להתלהבות שאני מרגיש כרגע:




נכתב על ידי , 31/3/2016 11:32   בקטגוריות כוסון, אוראלי, אושר, אינטימיות, אירוטי, אמת, אנאלי, אסוציאציות, אנרגיה מינית, בהירים, גייז, גמירות, דלוק, הגשמה, הומואים, העזה, הפתעות בחיים, התחלות חדשות, התפרפרויות, זין, חושניות, חיבוקים, חלקים, חרמנות, ישבנים, מוסיקה, מחמאות, משיכה, נשיקות, סטוצים, סקס, פגישה, פיתוי, פנטזיות, ציפיות, צעירים, רזים, תובנות, תשוקה, אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-4/4/2016 01:29
 



משלוח מנות שכזה


"יש לי משלוח מנות בשבילך", אמרתי לדני, התימני הרזה עם העיניים הירוקות, אחרי איזה שבועיים שלא נפגשנו ואחרי שהשגתי כיוון שחלק ממנו היה בשבילו. "כן, ממש משלוח מנות... משהו שאני שילמתי עליו" הוא הגיב בקצת לגלוג ציני. זה רק גרם לי ללכת לארגן קופסה נחמדה של משלוח מנות, לשים בתוכה כמה בקבוקונים קטנים של ויסקי קוניאק וכאלה שהבאתי פעם מהדיוטי פרי ומאז שכבו אצלי כאבן שאין לה הופכין, ולהוסיף אותם למשלוח המקורי, רק שלא ירגיש שאני לא משקיע במשלוח מנות אמיתי. אה, וגם שוקלדים הוספתי, וכתבתי לו שיש גם הפתעה קטנה משלי."פששש... נראה שהשקעת" הוא הגיב והלך להכין לי גם איזה משלוח מנות חמוד שארגן בעצמו עם מה שמצא בבית.

באותו יום סמוך לפורים היה מזג אוויר יפה של שמש נעימה, של עשרים מעלות שהרגישו הרבה יותר ונסענו לגעש. ישבנו שם, עשינו, שתינו, דיברנו ושכשכנו קצת את הרגליים במים כי היה קריר מדי להכנס ממש. היה כייף ממש, אבל ממש רציתי להביא לו עוד משלוח מנות. אישי יותר. נעים יותר וסקסי יותר. לא ראיתי שום כיוון לחרמנות מצידו עד שהבחנתי שבאיזה שהוא שלב הוא מביט לצדדים ובודק אם אין אנשים בסביבה. זה היה הסימן שלי, להתקרב אליו ולעשות את הצעד שלי.

היינו ערומים והוא שכב על הגב, החתחלתי ללטף אותו וכשהוא לא סילק לי את היד אלא המשיך להתנשם בהנאה, עברתי לשכב עליו, לחבק בחום ולהתנשק. הוא זרם ואז הגיע השלב הבעייתי יותר. רציתי את הישבן שלו והוא הגיב בקצת סרבנות לרצון שלי להפוך אותו, אבל איכשהו שיכנעתי אותו שאני חייב להרגיש אותו קצת, את הישבן שלו, והבטחתי לא לחדור. איכשהו הרגשתי שהוא לא בעניין להחדר הפעם (כפי שקורה בדרך כלל), אבל אני כל כך מת על הבחור הזה שלא אכפת לי. דני הסתובב על הבטן וישבנו החמוד חיכה לי.

השתרעתי עליו והוא נאנח. אני מרגיש את התשוקה שלו, למרות שהוא מתכחש לה רוב הזמן, אבל האנחות שלו ונשימותיו המואצות כשאני מתחיל להתעסק איתו, הם פוליגרף אנושי שלא יכול לשקר. שלחתי את ידי לתיק השחור הקטן שלי ושלפתי ממנו את הג'ל. סיככתי את ישבנו השעיר ואת החריץ והחור החלקים יחסית שלו ושימנתי גם את הזין שלי. התחלתי להחליק עליו הלוך חזור בחריץ שבין פלחי ישבנו החם והסקסי. קירבתי את הזין אל החור והתחלתי לשחק לו שם בלי לחדור אבל הוא מלמל "לא" שהפעם היה ברור מאוד ולא לחצתי.

חזרתי להתחכך בישבנו ולפנטז עליו מקבל אותו עמוק חזק וטוב ודני המשיך לגנוח ולהיאנק בהנאה רבה, עד שזה בא וגמרתי בכמויות אדירות על ישבנו, נותן לו את משלוח המנות השלישי והכי אמיתי ואישי שרציתי לתת לו לכבוד הפורים הזה.מיד כשגמרתי, דני הסתובב והמשיך לשחק לעצמו בזין היפה החם והעבה שלו, כשאני מלטף אותו, עד שהוא הביא את המשלוח מנות האישי שלו במטחים עזים על החול החם.  

והפעם האסוציאציה שלי העיפה אותי (מי שיבין יבין למה) לשיר Come as you are של להקת נירוואנה משנת 1992:


נכתב על ידי , 28/3/2016 05:15   בקטגוריות אירוטי, אמת, אנרגיה מינית, אסוציאציות, ג'וינט, גייז, געש, התמדה, חושניות, חרמנות, יזיזות, ישבנים, ליטופים, מוסיקה, משיכה, נשיקות, סקס על החוף, פיתוי, צעירים, שחומים, שעירים, תימנים, תשוקה, אהבה ויחסים, עיניים ירוקות...  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המצלמה ב-5/4/2016 16:18
 



אוהב את הזין שלי ואוהב אותי


אחרי כמה חודשים שלא פגשתי את המכוער עם הגוף הסקסי והישבן המהמם, הוא פנה אלי ושאל אם יכול לדרדר אותי. אמרתי שלא אבל אחרי כמה ימים הוא פנה שוב, אמר שהוא חרמן ברמות ומת עלי ועל הזין שלי. שוב השבתי את פניו ריקם ואף הוספתי שאם הוא כזה חרמן זה אומר שאם היינו נפגשים הוא היה גומר מהר ומשאיר אותי עם הזין ביד כמו שקרה כמה פעמים בעבר. חלפו להם עוד כמה שבועות ושוב התחלנו לדבר הפעם פתחתי קצת יותר את השיחה על האגואיסטיות שלו שמרוכז רק בגמירה שלו ולא שם זין אחרי זה מה איתי. אמרתי לו שכמה שהוא מושך אותי זה לא מתאים לי ככה. הוא דווקא שמח שהעליתי את זה, אמר שכנראה שהיה מרוכז בעצמו יותר מדי וישים לב לכך בפעם הבאה שניפגש.

לא חשבתי שהפעם הזאת תגיע כל כך מהר, אבל אמירה צדדית שלי שנשארתי בלי "כיוון" והתגייסות מהירה שלו לעזור, בהחלט ריככה את התנגדותי. אחרי שהודיע שאירגן לי את הכיוון וקבענו מקום ושעה שאגיע לאסוף את זה ממנו, הוסיף שאלה קטנה: "נמשיך משם?". השאלה הזו נחתה עלי בטיימינג טוב והחלטתי ללכת על זה. לתת לו עוד צ'אנס להוכיח לי שהסקס איתו יכול להיות טוב גם לי ושאני יכול להיות יותר מאשר הדילדו האנושי לחרמנות ולגמירות שלו.

כשנפגשנו הוא היה מאוד ידידותי. הוא לא חדל לומר לי שוב ושוב שהוא אוהב את הזין שלי, שהוא אוהב אותי ושהוא לא יכול בלי הזין שלי. הוא הזכיר לי גם שאני הוא זה שפתח אותו בפעם הראשונה בגיל עשרים לפני כשבע שנים, שלימדתי אותו לקבל וליהנות מזה, ושרק אני מזיין אותו כי בשאר הסקס שלו הוא אקטיבי (ואכן יש לו זין נאה, עבה ובגודל טוב שבטוח שפסיבים נהנים ממנו). הוא ממש השתדל גם למצוץ ולקחת עמוק אם כי איתו דווקא לי זה קשה כי פיו הקטן גורם לכך שכמה שהוא מנסה לפתוח אותו גדול, השיניים שלו שורטות אותו כשהוא מנסה להכניס עמוק מדי לפיו.

הוא לא חדל לפנק אותי כל זמן הסקס, וזה היה אולי הזיון הטוב ביותר שהיה לנו. עישנו והזדיינו כמעט ללא הרף במשך כשלוש שעות בכל מקום אפשרי שם. על הספה, בעמידה, בג'קוזי, במקלחת ועל המיטה. הוא התמסר הרבה יותר טוב ממה שהתמסר בפעמים האחרונות שהיינו יחד. חבל רק שאחרי שהוא גומר הוא לא יכול להחדר שוב כי הכי אני אוהב להשחיל את הזין הכהה והחם שלי לישבן הבהיר והמהמם שלו. לא נורא, הישבן שלו כזה סקסי שאפילו מלהתחכך עליו בחריץ בלי חדירה אני מסוגל לגמור, וכך בדיוק היה.

ממש נהניתי, והוא ממש התקשה להפרד מממני גם אחרי הסקס והגמירה. כשנסענו חזרה הוא לא חדל לנשק אותי צרפתית (בעיקר ברמזורים, כי הייתי חייב להסתכל על הכביש בנסיעה...חחח) ולמצוץ לי בין בנסיעה ובין בעצירה, והכל ברחובות העיר. גם כשהגענו לרחוב שלו ועצרתי בפינה להוריד אותו הוא לא יכול היה להתנתק, התנשק איתי צרפתית ארוכה, פתח לי שוב את המכנסיים, שלף את הזיין וירד עליו במשך דקות ארוכות, כשמכוניות מנסות לעקוף אותנו ולעיתים אף צופרות, אך הוא בשלו, מוצץ מנשק ומתלהב ללא הרף ממני ומהזין שלי.

היה מהמם. כל התשוקה הזו המיסה את שארית התנגדותי, והחלטתי שבמקום מפגש חד פעמי כפי שחשבתי שזה יהיה, שווה להחזיר אותו לרשימת הזיונים הקבועים שלי, ואפילו למקום מכובד בסדר העדיפויות שלי. כמה ימים אחר כך נפגשנו שוב לעוד זיון ארוך ומענג, הפעם אצלו בבית, זיון שאחריו אמר לי אחריו שהיה לו מדהים. גם לי היה ואמרתי לו את זה. 

והפעם חזרתי עם המוסיקה שנים רבות לאחור לשנת 1963 ולאחד משירי השובידובידואווה היפים של התקופה ההיא:  One fine day של להקת The Chiffons, שמובא לכם כאן בביצוע משנת 2000 של הלהקה המקורית, וזאת 37 שנים אחרי ביצועו המקורי של השיר. הן כבר לא הבחורות הצעירות שהיו אז, אבל האיכות הקולית שלהן נשארה מעולה. האזנה נעימה:




נכתב על ידי , 28/3/2016 04:37   בקטגוריות אוראלי, אינטימיות, אירוטי, אנאלי, אסוציאציות, בין תדמיות למציאות, בהירים, ג'וינט, גייז, גמירות, געגועים, התמדה, התמסרות, חושניות, חרמנות, זין, ישבנים, ליטופים, מוסיקה, משיכה, נשיקות, סופרלטיבים, סקס, פגישה, פיתוי, שנות ה- 60, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

568,840
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילבוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילבוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)