לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של מיצ'ארו צ'אן-ילדת אנימה!


ברוכים הבאים לעולם האנימה שלי!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

My Last Post הפוסט האחרון שלי


אני לא בטוח אם בכותרת כתבתי נכון באנגלית אבל... בכל מקרה:

החלטתי שאני אסגור את הבלוג!

ולפני שתגיבו לי "לא! אל תסגרי" הנה כמה דברים-

אני לא מעדכנת את הבלוג, אין טעם. כבר כתבתי מלא פוסטים שבכולם כתובים דברים כמו "אני סוגרת את הבלוג. אולי אפתח חדש" ועוד...

אני באמת אפתח חדש! וברגע שאני אעשה את זה, אתם תדעו!

להתראות...

מקווה שלא איכזבתי את הגולשים שאין לי!

ממני,

מיצ'ארו צ'אן.

אל תדאגו- תזכרו שאני אפתח חדש... והוא יהיה יותר מעודכן!!

נכתב על ידי מיצ'ארו צ'אן , 17/1/2008 14:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הודעה חשובה!


כנראה שאני אסגור את הבלוג!

אבל גם יכול להיות שאני אפתח בלוג חדש יותר ומושקע יותר!

אם אני באמת אפתח אני אכתוב את הקישור פה ואחר כך אסגור את הבלוג הזה לתמיד!

אבל שום דבר עדיין לא בטוח...

ממני,

מיצ'-צ'אן

נכתב על ידי מיצ'ארו צ'אן , 16/1/2008 14:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתם לא תאמינו מה קרה לי...


בחנוכה הייתי בכנס אמא"י ופגשתי כמה בנות מהיישוב שלי...

הרגע נכנסתי במקרה לבלוג כלשהו וגיליתי שזה הבלוג של אחת מהן!

איזה עולם קטן!

לא נראה לי שהן זוכרות אותי... וגם אין לי הרבה מה לומר אז לכן פתחתי על זה פוסט...

ממני,

מיצ'(מיצ'ארו)

נכתב על ידי מיצ'ארו צ'אן , 16/1/2008 14:03  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  מיצ'ארו צ'אן

בת: 28

תמונה




152

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיצ'ארו צ'אן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיצ'ארו צ'אן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)