לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life


אני נערה שמקווה שאולי יום אחד הבלוג הזה יזכיר לי מי הייתי פעם וייתן לקוראים שלי הרגשת הזדהות ושלמות עם מי שהם,כי אחרי הכול תמיד טוב לדעת שיש עוד אנשים שמרגישים כמוך!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

אחרי המון זמן..


 

אז אחרי המון זמן שלא כתבתי החלטתי שהגיע הזמן להיכנס לבלוג וראיתי שהתחילו להגיב לי.. שמחתי ודי כעסתי על עצמי שלא עניתי בחזרה.. שהזנחתי את זה ואת עריכת הבלוג.. זה פשוט שהגלגל מתחיל לחזור על עצמו.. הלחץ בלימודים, העומס הנפשי, הרצון להיות מישהי...

חזרתי מהחופש הגדול ופתאום כולם אומרים לי שנהייתי חצי בנאדם.. שרזיתי המון.. שאני רזה מדי..( על מי הם בדיוק עובדים??...)..

לא מאמינה .... נכון ירדתי בשמקל .. אבל הייתי רזה יותר.. מאז שחזרתי לשיגרה וללימודים אני מרגישה שהשמנתי .. לכו תאמינו לאחרים.. שפתאום עושים לי עוד השגחות על האוכל והאישפוז ממתין לו אי שם באופק.. איך יוצאים מזה.. איך מסבירים לאהוב שלי שאני אל מוותרת עליו אבל שגם יעזוב את הבעיה הזאת בשקט,שישכח מזה.. עם כל הכובד לחמש חודש שלנו ביחד עכשיו.. אני לא רוצה להשמין.. גם לא קילו- שניים.. אין סיכוי.. אם זה או הוא או הרזון אז אני כבר לא יודעת במי לבחור..עוד קצת ואני במשקל סביר..( או שהכול אצלי בראש??)אז נחמד שב-6.10 יש לי יום הולדת אבל יהיה נחמד יותר אם היה אפשר לדעת אם  עד אז הכול יעבור בשלום,או שיצוצו כל מיני הםתעות לא קרויות..

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 27/9/2008 03:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 30

ICQ: 474577371 




423

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnofigirl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nofigirl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)