לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

להלחם במפלצות


יובל,כשאתה פורט על המיתרים אז הפטמות שלי עומדות יובל,כשאתה מזיז ת'יריכיים בעיניים שלי עומדות דמעות מהתרגשות כמה התרגשות בתוך ליבי הקט אין לך מושג אל תלך מכאן השמש תשקע לי בתוך,בתוך החלון אל תלך מכאן כשאתה תלך אני יפסיק אני יפסיק לנשום...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

:(((((


היי אחים שלו...

 

אוף סתם הייתי חייבת לכתוב דברים עצובים..כי אני לא אוהבת לספר דברים כאלה לאנשים..פשוט לא כתבתי שנה אז אין סיכוי שמישהו יקרא פה ..ואני די רוצה להוציא את זה ..למרות שבטעות אמרתי את זה למישהו חלק מזה אבל אוקיי..

טוב אז בקטע עצמו אני מבולבלת...אני לא רוצה להיות לבד כמו שנה שעברה ברוק עצמאות אבל אני לא יודעת עם מי ללכת..באמצע השבוע חשבתי שידעתי ואז אני שוב לא יודעת ..זה לא שאין לי עם מי ..אני פשוט לא יודעת עם מי..ואני גם לא רוצה להידחף ..לפני כמה ימים חשבתי שזה היה הדבר הכי כיף בכל השנה ..טוב כמעט הכי כיף אבל אז קראתי משהו שגרם לי לחשוב שאני לא שייכת באמת לאנשהו .ואז דיברתי עם גל..והבנתי שכולם אבל כולם השתנו וגם אמרה לי דבר שמזה לא רציתי לשמוע ..טוב 2 דברים ..אחד שסופר סבא מת ..והשני הוא שצריך להשתנו ליד אנשים ..היא אמרה לי שלא היו לה חברות אם היא לא היתה משתנה..ואז נזכרתי בשנה שעברה שהיו לי תחברות שלי .ובאמת לא חשבתי יותר מידי ..הדבר הכי יפה היה שהיינו שונות כל כך אחת מהשניה..ומאז שהגעתי לביצפר החדש כולם כל כך דומים ..הם עושים אותו דבר מתלבשים אותו דבר ..וגם רציתי שהיו לי חברות אז הישתנתי קצט אבל עכשיו אני דיי מתחרטת ..בכלל שלא הלכתי עם אביב למרות שהביצפר שלה מסריח וחרא והכל ..

אני מתגעגעת.. כל כך לשנה שעברה ..אפילו הסתכלתי בבלוג הישן של בלונדי וכל כך בא לי למות ..

טוב .. מצאתי כמה ציטוטים  ..

 

"עידן הוא הבנאדם הכי מוזר שקיים! [חוץ מיאנה כמובן..] "

"אמפי ויאן יאן..

אתם פשוט לא מתארות לעצמכם כמה אני אוהבת אתכם.

אבדתי מספיק אנשים בזמן האחרון, ואני לא רוצה לאבד גם אתכם."

והיה עוד אחת על זה שירדו עלי שהתחפשתי לקוף ועל ילד פדופיל ..

חיחי..טוב אני הולכת להסתכל עכשיו בבלוג של לילילל ..

 

ואני די הייתי רוצה לבקש סליחה למי שאני חופרת לו ומציקה לו או סתם משעממת אותו .אני מבטיחה שאני מהיום לא ידבר הרבה ..

 

ביייייי

עד לעוד שנה

נכתב על ידי , 3/5/2008 10:58  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

גיל: 31

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליאנה (שייגעצ) מנדלסון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יאנה (שייגעצ) מנדלסון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)