לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

peace.dude




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

לירין


חשבתם פעם על כמה אנשים זה דבר נחמד?

כאילו... הם מגיעים בכל מיני גדלים,צבעים וצורות.... ובשביל לגדל אותם צריך רק אוכל ומים!

טוב...אני ממש מצטערת על היציאה האחרונה... זה סתם משהו שעלה לי בראש...

 

הייתי עם עדי והחברות המותקיות שלה בעיר... היה ממש מגניב... וגם זכיתי לראות את עדי מדממת מהאוזן!!!=] יאי מי!!!

 

אני שוקלת ברצינות לשנות את השם של הבלוג ל"מיכתבי לירין..." כי.. טו הוא היחידי שקורא בו והכל... אבל לא נראה לי שאני יעשה את זה...

 

אתם יודעים  מה אני עוד שוקלת? לעשות ראסטות... זה יכול להית מגניב... אבל הקטע לפעמים בא לי להסתרק... תחשבו איזה ריקנות אני ארגיש אם לא יהיה לי מה לסרק=\ זה אכן יכול להיות מבאס...

טוב כמו ששמת לב,ירין... הפוסט הזה לא מתפתח לשומקום...ומשעמם לי...אז זהו... ביי לך ירין=]

נכתב על ידי , 1/11/2007 22:21  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 29

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoger אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noger ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)