לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

peace.dude




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

אוףף...אני אוהבת אתו


גאד אני כל כל אוהבת אותו...ועכשיו רוב הסיכויים שהוא ידע, אני כל כךמדוכאת..כאילו, כשהוא יגלה הוא פשוט יסתכל עלי יעשה "איכס" ויחזור לחברים הטיפשים שלו... שחלק מהם ידידים שלי... גאד זה כזה מעצבן!!!ו

מכל האנשים שיש בעולם.. דווקא פורמן צריך לדעת על זה?!?!

והו,לפעמי הייתי רוצה להיות יותר עצבנית,בשביל לצרוח על אנשים שמעצבנים אותי...

אבל הקטע שאני אפילו לא כועסת,זה סתם מדכא כי זה הופך את העובדה שהוא בלתי מושג ליותר מוחשית...

ולא איכפת לי מה אתן אומרות(אהמ אופיר וניצן) הוא לא ילד כאפות והוא כן יפה!!!

יש לו עיינים מדהימות!!

 

זהו אנשים.. אני מקווה שאכלתם משהו טעים היום... ושהכל בסדר אצלכם... אוהבת אותכם!!!

נוגה

נכתב על ידי , 30/12/2007 15:14  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 29

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoger אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noger ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)