לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


החיים הם מה שאנחנו עושים מהם.

Avatarכינוי:  Barr ^

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

כל סוף זה התחלה חדשה(:


קודם כל - היה הכי כיף בעווווולם באיטליה !!11. DD:::

קניתי שם פווווווווווול דברים, והלוואי הללוואי לחזור לשם. ראיתי תרבות חדשה ואנשים שונים ומקומות מגניבים <

 

אני שונאת שעושים את הפוסטים של האלה שסוגרים את הבלוג, ואומרים שזה ילדותי מדי בשבילם.

זה לא ילדותי מדי בשבילי, כי אם אני אגיד את זה זה יישמע כאילו אני מזלזלת. לא התבגרתי בטירוף, או נהייתי בנאדם שונה - וואי, זה ממש לא קשור.

אבל מה שאני כן חושבת, זה שחוויתי דברים, התבגרתי (כן, קצת), והחלק הזה בחיים שלי - הבלוג, כמה שאני מתה עליו וכמה שהוא מאפיין אותי - תמיד יהיה שלי, אבל אני מרגישה שזהו סופו.

כבר שנתיים ומשהו שיש לי אותו, והגיע זמן לפתוח דף חדש. דף נקי. D:

אני לא סוגרת אותו, ז'תומרת שאם יהיה לי חשק לכתוב פתאום, אז בכיף.

בשביל זה הבלוג הזה קיים ויכול להיות שהוא יתעדכן מדי פעם.

אבל הפרק הזה בחיים שלי, של "הבלוג" - כמה שהוא היה חשוב לי, כבר לא נראה כ"כ חשוב, וזה סימן להתבגרות כלשהי, להתפתחות.

 

ובאמת - כמו הכותרת, לגבי כל דבר בחיים - כל סוף זה התחלה חדשה.

והחיים הם מה שאנחנו עושים מהם(:

 

אם לא ייצא לי לכתוב כאן הרבה,[ואני מקווה שייצא מדי פעם] אני מקווה שלקחתם משהו מאופטימיות של הבלוג הזה - שלקחתם חלק גדול.

כי זה מה שניסיתי להעביר, ובאמת שהבלוג הזה שידר את המחשבות שלי.

 

טה אמו מיאמורים 3333>

נכתב על ידי Barr ^ , 29/10/2008 14:10  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daSha^^ ב-30/5/2009 00:10
 




היווווום אני טסהההה לאיטליייהההה !111.

 

אחחחח ההתרגשות :]

 

רק רציתי לומר שאתם החברים הכי מדהימים בעולם, ואני אתגעגע אליכם הכי הכי הכי הכי שיש. 8 ימים נראה קצת, אבל זה באמת המון בשביל לא להיות אתכם.

 

כמה דברים:

·      אני לוקחת פלאפפפון, אז אסאמסים חוופפשיי !11.

לא עולה לכם כסף לא :P

אבל לא בטוח שאני אענה, כי לי זה עולה. אבל אני אסתכל ואחייך. לא שווה את זה? [=

 

  • אני חוזרת ב11 באוקטובר מאוחר בלילה.
  • אני חוזרת ישר לחופש, אז תבואו להתנחל. D=
  • אני אהיה באחד המקומות הכי ייייפפפים בעולם !1. D=
  • אני אוהבת אתכם הכי. 3>
  • אל תשכחו אותי.
  • הטיסה שלי היא ביום שבת, ה4 באוקטובר בשעה 7 וחצי. אני יוצאת מהבית היום [יענו מחר כןכן] ב3 וחצי [=
  • זה לא עוד הרבה זמן. O:
  • אני צריכה להמשיך לארוז (:

 

 

 

אני אתגעגע ! 33333>

נכתב על ידי Barr ^ , 3/10/2008 19:43  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The wintergirl.™ ב-28/10/2008 20:40
 





12,884
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBarr ^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Barr ^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)