|
קטעים בקטגוריה: .
לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .
אושו הפמיניסט
NRG-ניו אייג': http://www.nrg.co.il/online/43/HP_866.html
הנשים של אושו
בשנות השישים הנשים בקומונה של אושו היו השולטות: נשים בשלות בגילאי 35-40 שתפסו את כל תפקידי המפתח ונחשבו לבודהות מלידה שיכולות להציל את הגברים בעזרת סקס משוחרר. החוקרת סוזן פאלמר בדקה האם הגורו הפמיניסט, שהמליץ לתלמידותיו להימנע מלידה וללדת את עצמן מחדש, אכן הצליח לכונן סדר נשי חדש
מאת:ירון שוורץ
נשים חוגגות באשראם
אחד האישים הכי דחויים באקדמיה הוא אושו. לאקדמיה קשה איתו, גורו נערץ על ידי מיליונים שהפך לשם נלווה כמעט לכל פעילות רוחנית. אושו-שמושו, כך שמעתי לא מזמן שדרנית מתבטאת בגלי צה"ל. המדיטציות של אושו, התרפיות של אושו – העידן החדש שייך לאושו. באקדמיה מביטים בו בעין עקומה ואומרים, אושו? דבריו הרי ריקים מתוכן. בנוסף, הפלילים שנחשד בהם, העושר הרב שיוחס לו בחייו, כל אלו הופכים אותו לאחד שלא היה מתקבל אפילו לחוג לפילוסופיה.
בכלל קראו לו ראג'ניש, אבל ארבעה חודשים לפני מותו הוא החליט לשנות את שמו, בידיעה ברורה שמיתוג עצמי מחדש עשוי למחוק היסטוריה של שלושים שנות פעילות שנויה במחלוקת. שלושים שנים אמרנו? נו, זה כבר היסטוריה, והיסטוריה היא רקע מצוין לחקירה אקדמית.
שלושה עשורים של פעילות, מיליוני תלמידים, מאות שיחות שתועדו, הוקלטו ונשמרו. אדם שפעילותו הרוחנית חצתה גבולות, מדינות ואת שלושת העשורים החשובים של המאה העשרים – שנות השישים, השבעים והשמונים – שהיה הנביא של הניו אייג' המודרני, שעסק בדת, בפילוסופיה, במדיטציה, בפסיכולוגיה, בפוליטיקה ואפילו בספרות, תזונה והומור. אם נתבונן בעובדות הללו דרך משקפיים של ארכיאולוג תרבות, או של היסטוריון מודרני, נגלה ש"מחקר ראג'ניש" עשוי לתת לנו עוד מבט על המאה העשרים ועל פוטנציאל אנושי אחר שאולי היה שם. כתבה זו תעסוק בנשים, בראג'ניש ובפוטנציאל הייחודי שניתן להן באותם ימים שהתאגדו סביבו בהמוניהן.
סקס הוא אחת הדרכים המומלצות להתפתחות רוחנית
אושו
לא רבים יודעים זאת, אבל בתחילת שנות התשעים של המאה הקודמת התוודו כמה חוקרים בינם לבין עצמם כי הם עוקבים בשקט ומהצד אחרי ראג'ניש ותנועתו. לאחר מותו החליטה קבוצה זו לקיים כנס חד פעמי בנושא "מה בעצם היה שם?". אותם חוקרים הכירו מחייהם האישיים את ההתנגדות העמוקה של האקדמיה לפעילותו של האיש, ולכן הזמינו לכנס רק את תלמידיו של אושו, הסניאסים. לכבוד האירוע ניסתה חוקרת בשם סוזאן פאלמר להבין מה היה מקומן ותפקידן של הנשים בתנועתו של ראג'ניש. פאלמר ראיינה עשרות נשים שהגיעו מפונה לקומונה המרכזית שהקים ראג'ניש בצפון אמריקה, במדינת אורגון, בשם ראג'ניש-פורם (עירו של ראג'ניש), וגם נשים מקומונה מקבילה שצמחה במונטריאול, קנדה. עבדכם הנאמן מתכוון לעשות שימוש באסופת הנתונים שגיבשה פאלמר ולבדוק מה עומד בצומת שבין נשים, ראג'ניש, מיניות ודת.
ההיסטוריה מטבעה נוטה להרחיק אותנו מעובדות העבר, וככל שעובר הזמן, אנו נוטים לראות את המצב כיום כעדות למה שהתרחש פעם או כתוצאה שלו. כיום, באשראם של אושו ובקומונות מקבילות שממשיכות את פעילותו, הרוב המוחלט הינו גברי. המנחים, המנהלים, התחזוקה, כולם נתונים בידיים גבריות.
אבל כשראג'ניש היה עדיין בחיים והתנועה היתה בשיאה, היו שם יותר נשים מגברים. באותה תקופה התנועה של ראג'ניש התקיימה לא רק בפונה אלא גם במרכזים מקבילים בארצות רבות, ביניהן יפן, גרמניה, אנגליה, קנדה וכמובן ארצות הברית. גם במרכזים הללו היוו הנשים רוב פעיל ודומיננטי על פני הגברים, ובהתאמה גם ניהלו אותם. מי היו הנשים הללו, מה היה מעמדן, כיצד נראו חיי המשפחה שלהן ומה משך אותן לראג'ניש?
ראג'ניש הכין את הקרקע לכך שבקומונות שלו תהיה חלוקת התפקידים בין גברים לנשים שונה מזו הנהוגה בחברה. הוא לא דיבר באופן ברור על מה שאנחנו מכנים היום בשם "מגדר", ובמקום זאת הציע התייחסות קצת אחרת לנושאים כמו זוגיות, סקס ומדיטציה:
א. הסקס הוא אחת הדרכים הנכונות והמומלצות להתפתחות רוחנית. המודעות מגיעה לשיא לאחר האורגזמה, הזמן חדל מלהתקיים וכל מחשבה נעלמת, ממש כמו ברגעי השיא של המדיטציה.
ב. בני האדם אוהבים לחקור הכול, גם זה את זה, לכן היו מעדיפים לקיים יחסי מין עם כמה שיותר בני זוג. אבל הגברים פוחדים מנשים, המיניות שלהן מרתיעה אותם, ולכן הם החליטו לכפות על החברה חיים של זוגיות קבועה, וכך הפך מוסד הנישואים ל"ארון המתים של האהבה והתשוקה המינית".
ג. הדרך להארה היא אינדיווידואלית ולכן יש לצעוד
בה לבד. בייחוד חשוב הדבר עבור נשים, מכיוון שבאופיין הן עצמאיות הרבה יותר מהגברים.
ד. לפיכך המשפחה הביולוגית מיותרת. הפתרון הוא חיי קומונות וקיום "משפחות רוחניות" בלבד. ה. היריון? פעם זה היה אידיאל קדוש. היום זוהי דרך גברית לניצול האישה, להשארתה בבית ולנטילת כוחה הרוחני. מי שבכל זאת רוצה ילדים יוכל להשתמש במדע שבקרוב יציע לנו הזרעה, הפריה ורחם מלאכותיים.
וכך הוא מסכם:
"משחר בריאתה היתה חווה כפופה לאדם. ומאז חיו הנשים בעבדות לטובת הגברים. מבחינה כלכלית לא הורשתה להן עצמאות, מבחינה חינוכית לא הורשה להן להשתוות לגברים, והכי חמור, מבחינה דתית היא נחשבה לפחותה, וכתבי הקודש היו תמיד סגורים בפניה. כנפי הנשים קוצצו בדרכים רבות, אבל הנזק הגדול ביותר שנגרם להם היה בנישואים. הפסיכולוגיה של הנישואים מכריחה הן את הגברים והן את הנשים לפעול כנגד היצר הטבעי שלהם, אולם עבור הנשים היה הדבר כרוך בסוגים רבים מדי של עלבונות. מכיוון שאף גבר לא יכול היה להסתפק באישה אחת בלבד, יצרו הגברים את מוסד הזנות, והפיכת האישה לזונה הינו הרצח הנורא ביותר שיכול היה הגבר לגרום לה".
בקומונה שלו, הבטיח ראג'ניש, תוכל האישה להיפטר מאזיקי המעמד החלש, להפוך למנהיגה ולהוביל עידן חדש בראשות הנשים.
כוהנות ונהגות בולדוזרים
טנטרה
האם באמת הצליח ראג'ניש לעמוד בהבטחתו לכונן חלוקת תפקידים אחרת בין גברים לנשים אצלו בקומונה? חשוב לזכור שראג'ניש סתר לא מעט את ההצהרות של עצמו, גם בנוגע לדרך הנכונה לקיום חיי משפחה. זו כנראה הסיבה שתלמידים פירשו ועדיין מפרשים בצורות שונות ומגוונות את דבריו. בזמן ששהה בארצות הברית, היה קרוב חזונו הנשי של ראג'ניש למימוש, אבל לאחר שגורש בחזרה להודו ננטשו הקומונות הבינלאומיות, ואלו ששרדו הפכו ליותר מיינסטרימיות, או במילים אחרות, חזרו לשליטה גברית. הדברים הבאים מתייחסים אם כן לתקופת השיא של ראג'ניש.
הנשים היו הכוהנות של הקומונה. הן עסקו בטקסי חניכה והעברת אנרגיה לתלמידים חדשים. אבל מעבר לעמדות הכוח הרוחניות הן קיבלו על עצמן כמעט את כל תפקידי הניהול והשתלבו גם בתפקידים שדרשו יכולת פיזית גבוהה כמו הפעלת ציוד כבד, בולדוזרים ומשאיות.
מהגברים ציפה ראג'ניש לשהות כמה שיותר בקרבת הנשים, והם חלקו עימן את חדרי המגורים, המקלחות, האוכל והשינה על מנת שיוכלו להתחקות אחר דרכן ולזכות לעצות מאלו שנחשבו בעיני ראג'ניש לקרובות יותר למהותו של הבודהא.
פאלמר מספרת כי בקומונות רבות שביקרה בהן הגברים דמו לנשים עד מאוד, היו מסופרים בצורה דומה, ענדו עגילים ואפילו לבשו חולצות עם מחשוף קל. הגברים עודדו לשיח נשי רוחש חיבה וקרבה פיזית. לעתים קרובות היה ניתן לראותם בוכים אחד בחברת השני, מחזיקים ידיים ומלטפים זה את שיערו של זה.
שלא תטעו, ראג'ניש לא תמך בפעילות הומוסקסואלית. ברוב הקומונות, הדחף לקיום פעילות מינית עם בן אותו המין נחשבה בעיניו למשחק ב"פאזל הקטן", שמשמעותו בריחה מההתמודדות עם "הפאזל הגדול", כלומר עם פיצוח אתגר היחסים בין גברים לנשים. כדי ללמוד את הפאזל הגדול עודדו בקומונות יחסים זוגיים ומיניים קצרי טווח.
בקבוצות התרפיה נלמדו טכניקות שעודדו את המשתתפים לשחרר מעצורים ועכבות, לבטא רגשות מיניים וללמוד להשתמש במגע אינטימי לתרפיה ולחיזוק אנרגטי ולא רק לפורקן צרכים גופניים. עדויות רבות מספרות שעל התלמידים הופעל לחץ מסוים להתנהג באופן היפראקטיבי מבחינה מינית. יחסי מין עם בן זוג אחד היו גורמים לרוב לכיווץ מצח קל ולפליאה. התפישה היתה כי האנרגיה הזוגית "נתקעת" כאשר בני הזוג מתעקשים לבלות רק זה עם זה. מנגד, כל התמסרות לבני זוג נוספים, אפילו ללילה אחד, נחשבה לשחרור אנרגטי ולצעד חשוב בדרך להתמודדות עם רגשות כמו קנאה, שנאה וכעס.
הסקס נתפש כאמצעי להבנת העצמי ולביטוי עצמי, מוטיבים שהיו חשובים הרבה יותר משיתוף פעולה הדדי. התפתח קוד חדש של מוסר מיני שכלל מושגים ניו אייג'ים כמו "אמון", "להיות פתוח" ו"לחלוק". החופש המיני הצליח להסיר במהירות מכשולים תפישתיים, מוסריים וחברתיים שהפריעו לשינוי תודעתי, והמטרה היתה ללמוד להיות אותנטי בכל אינטראקציה ולא לנסות להציג דמות עקבית. יחסים מיניים כנים ללא מעצורים נתפשו כדרך הנכונה ביותר לעורר באדם אהבה עצמית מחדש. מובן שהיו גם תלמידים שנהנו מאוטונומיה זוגית בחייהם הפרטיים, אך דרכי ההתמודדות שלהם עם בעיות היו שונות מאלו המקובלות בחברה שמחוץ לקומונה.
מאינטימיות לאוטונומיה
אושו
"אישה יכולה להביא ילדים לעולם, אבל היא גם יכולה מתוך חיפוש רוחני אמיתי ללדת את עצמה מחדש. לנשים לא נתנו מעולם את האישור לפעול כך, הייתי רוצה שהנשים שלצדי יחקרו את הצד הזה לעומקו".
מי שאפשרו למעשה את היחסים הפתוחים הללו בקומונות לא היו הגברים, אלא בעיקר הנשים, שראו את תהליך ההיפתחות כחלק משיפור ההיכרות האינדיווידואלית שלהן עם עצמן. חלק חשוב ממה שבנה את העוצמה הנשית היה היתרון המספרי הבולט שלהן על הגברים – לרוב היה מספרן גדול פי שניים ממספר הגברים ואפילו פי שלושה.
בנוסף הן היו מבוגרות יותר. שלא כמו הצעירות שממלאות היום את פונה, הגיל הממוצע של אישה סניאסית היה אז בין 35 לארבעים, בהחלט לא המודל החברתי הרגיל שהיה ניתן למצוא בכל דת או כת מודרנית אחרת, שבהן תמיד היה רוב דומיננטי גברי. רוב הנשים היו רווקות או גרושות וללא ילדים; נשים שהצליחו כלכלית בעברן והחזיקו במשרות נחשבות בחברה: רופאות, עורכות דין, תרפיסטיות, יוצרות ואקדמאיות.
מדוע הגיעו לקומונות של ראג'ניש דווקא נשים מצליחניות, רווקות/גרושות וללא ילדים? התשובה לשאלה זו עשויה להצביע על הדילמות החברתיות, הרגשיות והרומנטיות שנשות המערב התמודדו עימן באותה תקופה. ראג'ניש ביקש להוציא את הפמיניזם מהתחום התיאורטי ולהציע פרקטיקה חברתית שתאפשר לנשים לממש את עצמן באמת.
הנשים הוזמנו להנהיג ולממש את הניסיון, הידע והפוטנציאל שצברו במהלך חייהן, באופן שלא יכול היה לבוא לידי מימוש בחברה שהעניקה תמיד עדיפות לגברים. בקומונה של ראג'ניש הן יכלו לנטוש בקלות את אותם תפקידים שבאופן מסורתי-חברתי הוקצו להם, הן כבר לא חשו מחויבות להיות עקרות בית או אמהות וגם לא נאלצו לחוש כישלון אם לא מילאו בהצלחה את התפקידים הללו. נשים קרייריסטיות שוויתרו על ילדים, נשים שלא הצליחו להרות, נשים שאיבדו את ילדיהן ומשפחתן בתאונות, כל אלו מצאו מפלט בחברה ששמחה לקבלן.
עניין נוסף, שאינו טריוויאלי כלל וכלל, היה העובדה שנשים רווקות מעל גיל ארבעים הוזמנו לחזור ולמצוא את כוחות הפיתוי והחיות שהודחקו עם השנים מכורח הלחץ החברתי. בניגוד למסורות דתיות רבות, שבהן אישה מבוגרת אמורה להפנות עורף לחיי ההוללות ולתור אחר חיים רוחניים בנזירות ופרישות סקסואלית, קיבלו הנשים אצל ראג'ניש את התמיכה החברתית לחזור וליצור את עצמן כסקסיות ואטרקטיביות ולחדש את פעילותן המינית.
"המאהבת" היתה המעלה הרוחנית הגבוהה והנחשבת ביותר. בנוסף, שמירה על אורח חיים צמחוני, עבודה פיזית, השתתפות יומית במדיטציות אקטיביות, בריקוד ובשירה וכמובן גם הימנעות מהיריון, כל אלו העניקו לנשים בקומונות מראה רענן ובריא, שהוציא אותן ממשוואת ההזדקנות.
"כל אישה יכולה להפוך לחץ לכיוון האלוהות. הברכה שהיא מביאה עימה, הנועם, היופי שלה, האהבה שלה, הדבקות שלה יכולים להראות לנו את הדרך למציאות גבוהה יותר של ההוויה, לאזור הגדול של התודעה"
אורגזמה כפנס להארה
אושו
אך האם בכך מסתכם החלום הפמיניסטי? האישור להימנע מנישואים ומאמהות? האישור למתירנות מינית נשית ולדומיננטיות נשית בחברה? האישור של "המאהבת" כתפקיד רוחני? ראג'ניש זיהה משהו מעבר לכך; הוא הבחין ביכולת רוחנית שלא היתה מובנת מאליה, שהוחבאה והוכחשה על ידי המין הגברי:
"אישה יכולה להפוך לתלמידה המושלמת ואף למאסטרית המושלמת, אף גבר אינו יכול להתחרות עם נשים באיכויות הללו... לנשים היתה מאז ומתמיד היכולת לחדור לפנימיות של הגבר, לבחון את המוסר שלו, את האאורה שלו, את הכריזמה שלו. אבל הכישרון הזה הפחיד את הגברים, הם עשו כל מה שיכלו כדי לקחת מנשים את היכולות הרוחניות שלהן, הם בחרו להדגיש רק את הממד הפיזי, רק את המשיכה הסקסואלית, כל דבר שהיה יכול להיתפש כרוחני מצדן הציגו הגברים ככישוף, כמקור הרע. לכן היו חייבות הנשים לשמור על גופן כל הזמן ולא יכלו לטפל בצד הרוחני שלהן... מיליוני נשים חיו ומתו ללא הידיעה שהן מסוגלות לחוות אורגזמה, ומובן שאף אחת מהן גם לא ידעה שאותה אורגזמה שנאסרה עליה יכלה גם להעביר אותה לממד רוחני שונה, ואפילו להיות הפנס בדרך שלה להארה. "בחזון שלי, העידן הבא יהיה עידן הנשים. הגברים ניסו במשך יותר מ-5,000 שנה ונכשלו. עתה הגיע הזמן לתת לאנרגיות הנשיות להשתחרר, ואם הנשים עצמן לא ישתחררו הן לא יוכלו להפוך למוארות. אותן תנועות לשחרור האישה לא יוכלו לעולם להעניק להן את אשר הן מחפשות. רק אישה-בודהא תזכה לחופש מהאזיקים החברתיים שבהם היא שבויה... אלפי נשים נאספות סביבי, דבר זה לא קרה לפני כן מעולם, המסע הרוחני היה תמיד עניין גברי. עתה הגיע תורן של הנשים".
אם נבחן את החברה הנורמלית, אם נתבונן בדתות השונות שבהן נשים יכולות או מאולצות להיות חברות, אם נבדוק את רוב הכתות והדתות שנדדו מהמזרח למערב, נראה כי אף אחת מהן אינה מאפשרת לנשים את ההתנהגות החברתית האחרת שמציע להן ראג'ניש. רבים מהתלמידים הרוחניים שהסתובבו בהודו בשנות השבעים והשמונים ידעו לציין שראג'ניש היה אחד הגורואים היחידים דאז שלא התייחסו בזלזול לנשים, לא ראו אותן כנחותות ולא התעקשו על פרישות מינית.
אישה שבאמצע החיים חשה את עצמה נטושה, לא מושכת ומדוכדכת הוזמנה להצטרף לקומונה של ראג'ניש, להחיות את עצמה מחדש ואף להעניק לחייה נופך רוחני. סביר להניח שאישה שהיתה פועלת בסגנון ראג'נישי מחוץ לקומונה היתה נתפשת כבעיה מוסרית, כדמות מגוחכת שיש להתייחס אליה בחמלה בשל חולשותיה. אצל ראג'ניש התנהגות כזו היתה מתפרשת באופן ברור ככריזמטית.
בסיכום מחקרה אומרת פאלמר כי לאחר שבחנה יותר מעשר כתות ודתות חדשות שהתפתחו באמריקה, ואף כאלו שנדדו מהמזרח למערב, כמו תנועות זן ומסדרי הארי קרישנה, היא לא מצאה באף אחת מהן מקום כה נרחב לנשים כמו אצל ראג'ניש. מקום שהעניק להן אפשרות למנהיגות נשית, חיים מדיטטיביים וביטוי מיני ללא הגבלה. מקום שבו גם נשים בנות ארבעים, קרייריסטיות וללא ילדים, יכלו לראות עצמן כמבורכות וכרוחניות. נכון, כתבה זו מתעלמת מחשדות רבים שהועלו לאורך ההיסטוריה לגבי אותו אושו-ראג'ניש על ניצול תלמידים, הפקרות, הדחה לפשעים ועוד מעשים פליליים, אבל, מעבר לכך, היא מבקשת להציג כת ייחודית לזמנה שהציעה מרחב למנהיגות נשית, אינטימיות פיזית וחיים קומונליים שכוונו להתפתחות רוחנית ומדיטציה.
קיומה של קומונה כזו, כאירוע היסטורי ייחודי, בתקופה המודרנית יכול רק להעיד על התקופה שבה אנו חיים ולהעלות את השאלה, האם זה באמת העידן החדש, או שמא אנחנו למעשה משחזרים את עצמנו משחר ההיסטוריה שוב ושוב ללא כל התקדמות של ממש?
על המחבר
ירון שוורץ הוא בוגר החוג למדעי הדתות באוניברסיטת תל אביב והתמחה בהגות הודית מודרנית. כיום הוא סטודנט בתוכנית ללימודי מגדר של אוניברסיטת בר-אילן
המאמר פורסם לראשונה בגיליון יולי של המגזין "חיים אחרים", ירחון אלטרנטיבי לרפואה טבעית, תרבות רוחנית ומעורבות חברתית
|
נכתב על ידי
Feminine-admirer
,
31/7/2008 20:36
בקטגוריות אהבה, אהבה חופשית, אהבה שווה לכל, אהבת הגוף, אושו, פמיניזם, יחסים פתוחים, יחסי מין, יופי, מדיטציות, מיניות מקודשת, מיניות, מין, מימוש עצמי, מין מזדמן, סקס חופשי, סקס, סקסולוגיה
הצג תגובות
הוסף תגובה
הוסף הפניה
קישור ישיר
שתף
המלץ
הצע ציטוט
תגובה אחרונה של gavriel ב-28/7/2014 12:53
|
איך תאהבי את גופך
אישה בורחת מבשרה: מה מקור השנאה שנשים חשות כלפי גופן?
המחברת:טובי בראונינג
אין זה חשוב מי האישה או מה צורתה וגודלה - היא לעולם אינה שבעת רצון מגופה. מדי יום היא מביטה במראה, וכל שהיא יכולה לראות הוא הטעויות שעליה לתקן. הפחד מהנשי: סדרה חדשה של ד"ר טובי בראונינג
אף פעם לא מרוצה. Dave and Lynne Slater, cc-by
בכל פינה בעולמנו מתחוללת מלחמה: הנשים נלחמות בגופן. מחלה זו, ככל מגפה, אינה מפלה אף אחת. מפורסמות או אנונימיות – קשה למצוא אישה חסינה לגינוי עצמי, לאובססיה גופנית ולהפרעות אכילה במידה זו או אחרת. רובן לעולם אינן רזות מספיק, ואילו המיעוט הרזה – שהאחרות מתקנאות בו – מתענה בגין חוסר. אין זה חשוב מי האישה או מה צורתה וגודלה – היא לעולם אינה שבעת רצון מעצמה; היה זה כאילו חווה עדיין טורחת לכפר על החטא הראשוני של התעוררות הדעת על ידי שנאה עצמית, המופנית רובה כנגד גופה. מדי יום היא מביטה במראה, וכל אשר היא יכולה לראות הוא הטעויות שעליה לתקן. אולם אבוי, התיקון מתעתע בה. בכל פעם התגובה מבבואתה זהה: "עדיין לא טובה מספיק".
בכל פעם היא רואה טעויות חדשות. אם נשים אינן מתענות בגין משקלן וצורת גופן, הן סובלות בשל שדיהן, אפן, שפתיהן, עפעפיהן, שיניהן, עורן, שיערן ושיער עורן! יש נשים החיות בסיוט יומי של חרדה, פן יתגלה שיער פנים שהחטיאו במריטה האחרונה. חרדתן אינן פחותה מעוצמת פחדיה של האנורקסית מפני השומן. ואם כבר הכול בשליטה, מחכה מעבר לפינה הזִקנה, לענות את הנשים בקמטים ובבלות מדומיינת או עובדתית.
אכן, אין זו משימה קלה למצוא אישה שמעריכה כראוי את בן לווייתה הקרוב ביותר - את גופה. וכאן המקום לציין כי המחלה פוגעת גם בדוגמניות-על, שחקניות וכוכבות קולנוע.
נתונים מאוסטרליה מראים כי בכל רגע נמצאות שני שלישים מהנשים בדיאטה. עיתון ארצי ניחם את קוראיו באומרו: "נשים עושות דיאטה 130 פעמים בממוצע במשך חייהן. כך שאם את סובלת בניסיון לרזות, אינך לבד".
ממדי הצרה שנגועים בה מיליוני נשים, ילדות ומספר גדל של גברים ובנים, דורשים שנעצור ונתעורר. המצב הגיע לשיעורים מרקיעי שחקים בקרב בנות עשרה ואף צעירות יותר. רבות מהן התוודו כי הן פוחדות מעלייה במשקל יותר מהמוות עצמו.
האם אין זה אירוני שבחברה אינדיבידואליסטית כשלנו, שבה המקוריות מהוללת, אנחנו נכנעים לעדר? נשים עשויות להחשיב את עצמן מיוחדות, מקוריות ויצירתיות, אולם המבחן האמיתי לכל אלה הוא הפעולה הפשוטה של התבוננות במראה. כאן קשה למצוא מקוריות, שמביטה במראה באהבה ובקבלה על אף הלחצים החיצוניים. במקום זאת מופיע גל עצום הסוחף את הנשים. מיד עם פגוש עיניהן את בבואתן מתחילות הביקורות, ההשוואות, הנזיפות.
מה קרה לפעוטה שפעם נישקה את בבואתה במראה באותה טבעיות שבה הרעיפה את אהבתה על הכול, ושידעה להעריך את הקסם והיופי של כל הבריאה ללא שיפוט? עתה הפכה נדיבות זו לרדיפה. האם ייתכן כי הרסנות שכזו מקורה בלחצים חיצוניים בלבד, או שמא פורטים לחצים אלה על מיתרים פנימיים? איך ייתכן כי האינדוקטרינציה לרדוף את עצמן הצליחה באופן כובש שכזה אצל נשים מכל טווח האינטליגנציה?
קל לנו לחוש מזועזעים ונזעמים על גורלם של אזרחים, הנתונים לשלטון דיקטטורי ולפעלולי הפרופגנדה ושטיפת המוח שלו. אנחנו מאמינים כי הקיום שלנו חופשי מכל אלה. אף על פי כן חי הדיקטטור שלנו בתוכנו, והוא הרודה בחייהן של נשים ברחבי העולם על ידי עונשים וקנסות על כל בגידה, כגון אכילה, הנאה, החסרת שיעורי כושר או העלאת גרמים ספורים במשקלן. אלה שצחקו בהקלה ב-1984 ואמרו כי למזלנו לא התממש חזונו הקודר של ג'ורג' אורוול על החיים תחת עינו הבולשת של "האח הגדול" - שכחו להביט פנימה. >
שנאת הבשר
הפחד מהנשי בנשים מומחש היטב בשנאת הבשר שלהן. אופיו של הנקבי, של היין ((yin, הביצית – הוא עגול, רך, רחב. כבר בעת לידתן יש לנקבות רקמת שומן כפולה מזו של זכרים. אין זו טעות של הטבע – לכל תכונות הנשי יש מטרה. למרות זאת רוב הנשים חוות את הפחד הראשוני מפני הנשי ברובד הפיזי. כל גרם בשר שמתווסף להן, או שנדמה להן כי התווסף להן, מפעיל בנשים את אזעקת הגועל שלהן. מיד גואה החרדה, והצורך לשלוט בגוף הסרבן משתלט עליהן.
נשים מגייסות את סיועו של רגש האשמה כדי ליישם את העונש הראוי - נזיפות עצמיות, דיכאון, הימנעות מפעילות מינית בשל היותן "שמנות ומכוערות", וכמובן, דיאטות וצומות למיניהם.
עם הופעת סימני הנשיות מופיעים חרדה ורצון לרזות חזרה לממדי טרום-ההתבגרות. חלף העידן שבו נחגגו סימני הבגרות הנשית
על ידי הקהילה כולה. היום, אם לא החלה הילדה בטקס הדיאטה במטרה לצמצם את נוכחותה הפיזית עוד קודם לגיל ההתבגרות, הרי שנקודה זו מסמנת את ה"חניכה" להרס עצמי זה. עוצמת הסלידה שנשים חשות נגד בשרן גובלת לעתים באלימות. אילו רק יכלו לקרוע מעליהן פיסות בשר "מיותר", היו עושות זאת. לעת עתה הן משתדלות לעשות כן על ידי שאיבת שומן, דיאטות, משלשלים, משמעת כושר וכדומה. איכה הפך החומר, המגלם את החיים בכוכבנו זה, שנוא כל כך?
עצם הכורח להסביר לבנותינו או לעצמנו שהבשר נועד להגן עלינו, מגלה את עומק המחלה. אנו הנשים, שטיפלנו באחרים, טיפחנו והזנו אותם, אנו הכמהות להזנה בעצמנו – היכן הערכתנו לזה אשר מזין אותנו ומגן עלינו? במלחמתן בבשרן הנשים למעשה מחרימות את התגלמותה הפיזית של הישות הנשית בעולם הזה.
>
נקמת המתח הקדם-וסתי
מפגש נוסף של נשים עם הפחד מהנשי מגולם בתסמונת המתח הקדם-וסתי (PMS). נשים רבות סובלות מתסמונת זו, האורכת כמה ימים עד שלושה שבועות לפני הווסת בכל חודש. תסמונת מציקה זו התגברה במקביל לגבריזציה של הנשים ולמרוצתן בניסיון להדביק את קצב הגברים. הנתק מהנשי העצים את תסמונת המתח הקדם-וסתי כריאקציה. כאשר מתח זה בשיאו, לא יכולים עוד הראש, השכל, להמשיך ולרדות בגוף בניסיון לעצב אותו. כמו להכעיס, הגוף מתגבר עתה בעזרת ביטויים נשיים מוקצנים: בטן ושדיים נפוחים, אגירת נוזלים, משקל יתר ותחושה כללית של תפיחות, התרככות ונורא מכול – מאגר רגשות המסרבים להיבלע. כאן בדיוק עשויה האישה לחוות ישירות את הפחד מהנשי ושנאת נשים, כשהעוינות והכעס בימים אלה מופנים ראשית כול נגד עצמה.
התחרות של שלטון הזרע דורשת מכל אחד ואחת להיות בשליטה בכל רגע, ואילו עיקר החוויה של תסמונת המתח הקדם-וסתי היא תחושה של איבוד שליטה. תחושה זו נוטה להצית רגשות זעם וקורבנוּת – "איך מעז הגוף הזה פשוט לעשות מה שהוא רוצה בלי להתחשב בנו, אחרי כל מאמצינו לעצב אותו ולשלוט בו!?"
בינתיים ממשיך החזה לתפוח ולכאוב, כמו גם הבטן התחתונה. הנשים חסרות אונים בפני המפלצת המתגברת. מחקרים מראים כי במחצית השנייה של המחזור (לקראת הווסת) נשים אוכלות יותר, וכי אין הדבר בשליטתן, שכן תהליכים הורמונליים מגבירים את התיאבון. לפיכך ממליצים החוקרים בחמלה "להגביל את הדיאטות למחצית הראשונה של המחזור" (שהרי דיאטות הן חלק בל יעורער בחייה של אישה).
אני יפה בדיוק כמו שאני Melting Mama , cc-by
נשים רבות חוות, כחלק מהתסמונת הקדם-וסתית, עצבנות ושנאה עצמית. אם נדמה לכם שאתם סובלים מהנשים לפני הווסת, אינכם יודעים סבל מהו, שכן הן עצמן כטרף במלתעות האלימוּת הפנימית, שאותה הן אינן מבינות. החלק הזכרי, ההגיוני, בנשים עצמן, מביט בשאט נפש במתרחש. הן אינן זקוקות לביקורת חיצונית - גם אם הן סופגות אותה - שהרי הן מבקרות את עצמן לעייפה.
שיעורי ההתאבדות בקרב נשים הם הגבוהים ביותר בזמן זה של המחזור. להרוג! להרוג! מצלצלים המסרים הנושנים, מהדהד ציד המכשפות. כל הפחד, הנידוי והניכור – שהיו מנת חלקן של הנשים במשך דורות רבים, ושרובצים להם בזיכרון התאי שנעלם מאורו של המודע – פורצים עתה את כל הסכרים. ההורמונים הנשיים משתלטים ויוצאים בהפגנות ביוכימיות של מרד ומהומה, שכעת כבר איש אינו יכול לרדות ולשלוט בהם – ובוודאי שלא המארחת עצמה.
קשה לדעת אם מה שנחשב כשינוי הורמונלי טבעי במחצית השנייה של המחזור הוא אכן טבעי, או שמא זוהי ריאקציה לדחייה, למאגר המסרים הנושנים בשילוב הלחצים המודרניים. מכל מקום, בתקופתנו התובעת שליטה והיגיון, אין הנשים אמורות לחוות תקופות בלתי רציונליות, וכל הטוען אחרת מסכן את כבודו. בימינו נדרשות הנשים – בעיקר על-ידי עצמן – להיות לוחמות ממושמעות ועקביות, שאינן מושפעות משינויים מחזוריים ומתזוזות פנימיות כלשהן.
>
אין לנשים זמן לדמם בנחת
קצב החיים שיצרנו אינו מאפשר את השינויים המווסתים של הישות הנשית. היום אין לנשים זמן לדמם בנחת, להשיל את הישן ולהיטען בחדש, לווסת את הלחצים, לגשר בין העולם הפנימי לחיצוני – לחוש את הדופק הפנימי ולשאוב ממנו השראה לפעולה חיצונית. כל אלה הם כישוריה של הישות הנשית, ואין לנו זמן בשבילה.
תסמונת המתח הקדם וסתי היא רק דוגמה אחת של נקמת הישות הנשית על הפרידה שלנו ממנה. ככל שאנו מתרחקים ממנה ומתמקדים בגבריזציה גדלה והולכת של חיינו, כך היא מקצינה את קיומה בזעקתה לאיזון. האם נשמע אותה אי פעם?
מחיר הפחד מהנשי כבד בהרבה מהעינוי של התסמונת הקדם-וסתית. ההוכחה הדוממת לקרע שלנו מהישות הנשית מתגלה, כפי שראינו, בהרים הגדלים של האיברים הנשיים החתוכים והאכולים. ואולם מעבר לסממנים חיצוניים אלה, המחיר הכבד ביותר נגבה בנפש פנימה, שכן אין אומללות גדולה יותר מההתנכרות למהותנו. המחיר אינו פוסח גם על הגברים, משום שחוסר האיזון הזכרי-יתר מערער כל תחום וגורם לחיים להיות נשלטים על ידי תאווה לכסף, שלא ניתן לספקה, על ידי חרדות לנצח במירוץ ועל ידי התמכרויות המשתקות את החברה. בלי להחזיר אלינו את הישות הנשית ואת יכולתה הטבעית לאזן בין הזכרי לנקבי, אנו נידונים לפגיעות ההרסניות של חוסר איזון מתמשך.
>
תרגיל לשחרור הבעלות מהגוף (גם לגברים!)
ניתן לבצע את התרגיל מיד, ואם קשה לך, אפשר לדמיין אותו לפני שניגשים לבצעו.
התבונני בעצמך במראה, עדיף בעירום, כמו שהיית מתבוננת בנוף פראי בטבע. קחי כמה דקות כדי להשתחרר מהבעלות על הגוף "שלי, אני, עצמי" - בעלות שבדרך כלל מנפיקה רישיון מיידי לזלזל, לבקר, לגנות. חזרי לשחרר בעלות זו במשך התרגיל בכל זמן שאת מודעת למחשבות ביקורתיות. לעת עתה, לדקות ספורות, את פשוט מתבוננת בטבע, חופשייה מכל שיפוט. את חוקרת, נוגעת, מתפעלת מהרים, מגבעות, מוואדיות, מיערות, ביראת כבוד ובהתפעמות מעוצמת הבריאה. שימי לב לתגובות העולות בך.
בעודך חווה את המסע, נסי לקלוט איזה מסר ברור במיוחד מבטא לעולם הנוף הטבעי היחיד והייחודי שאת מתבוננת בו - אילו איכויות הוא מגלם? אילו הצהרות רגשיות הוא מצהיר בחומר? בטחי בכל אשר עולה.
לזמן מה פשוט היי הנוף, מסריו ואיכויותיו, ללא שיפוט וללא המזימות והחישובים הרגילים לשנות את אשר הוא. אחרי הכול, תוכלי לשוב לחישובים אלה בסיום. היי מודעת לאשר את חווה.
עתה עמדי או שבי בעיניים עצומות לכמה רגעים וחושי את נשימתך כרוח המחַיָה אתר זה בטבע. שימי לב מה הביאה עמה זווית ראייה חדשה זו. כתבי את תובנות התרגיל.
בשביל ריפוי ושינוי בר קיימא חזרי לתרגיל ולחוויה שחווית לפחות אחת לשבוע.
ולסיום, הצהרה יומית לנשים: הניחי למילים הבאות להדהד בך מדי יום:
"אני אחת מהתגלמויותיה של הישות הנשית. אני משחררת את הצורך להתנכר ולהתכחש לכל חלק שבי. הישות הנשית מרפאה אותי. אני בריאה ומקבלת את כוליותי. אני שלמה!"
על המחברת
טובי בראונינג
מפתחת השיטה הבינלאומית ''עוצמת הרכות''(Holistic Pulsing), ומחברת הספרים ''עוצמת הרכות'' ו''איך הפכה האישה לגבר''
NRG-ניו אייג': http://www.nrg.co.il/online/43/HP_866.html Footer >
| |
מדריך העינוג העצמי לאישה המלכותית
אוננות לאישה המדריך המלא
לגלגל:בטכניקה זו אנו משתמשות באגודל ובאצבע המורה. נמקם את הדגדגן בין האצבעות ונגלגל אותו בעדינות בעזרת האצבעות.את יכולה להתחיל בגלגול רך ועדין ולהגביר את הקצב לפי הרגשתך.שפשוף מעגלי: טכניקה טובה לממהרות. קחי את שתי האצבעות הראשונות מכל יד והניחי אותן על הדגדגן. עכשיו התחילי להניע אותן בתנועה מעגלית מעל הדגדגן. את יכולה לשנות את המהירות והלחץ לפי הצורך. את יכולה להוסיף חומר סיכה ובכך להגביר את הגירוי וההנאה:להקיש:השתמשי ביד אחת כדי למשוך את השפתיים אחורה, כך שהדגדגן יהיה חשוף ואז בעזרת אצבעות ידך השניה החלי להקיש בעדינות על הדגדגן. טכניקה זו בונה בהדרגתיות תחושות שקשה להפסיק.שילובים: שילוב של שתי הידיים יכול לחקות מצב של חדירה בצורה מהנה ביותר. השתמשי ביד אחת כדי לשחק עם הדגדגן בזמן שכמה אצבעות מהיד השניה נכנסות לנרתיק. דרבני את הדגדגן לפי הצורך והגבירי
לא כל טכניקה תתאים לכל אישה, לכן נסי ובדקי מה מתאים לך ומה לא. הניסיון כבר יעשה את שלו.
לגלגל: בטכניקה זו אנו משתמשות באגודל ובאצבע המורה. נמקם את הדגדגן בין האצבעות ונגלגל אותו בעדינות בעזרת האצבעות. את יכולה להתחיל בגלגול רך ועדין ולהגביר את הקצב לפי הרגשתך.
שפשוף מעגלי: טכניקה טובה לממהרות. קחי את שתי האצבעות הראשונות מכל יד והניחי אותן על הדגדגן. עכשיו התחילי להניע אותן בתנועה מעגלית מעל הדגדגן. את יכולה לשנות את המהירות והלחץ לפי הצורך. את יכולה להוסיף חומר סיכה ובכך להגביר את הגירוי וההנאה.
להקיש: השתמשי ביד אחת כדי למשוך את השפתיים אחורה, כך שהדגדגן יהיה חשוף ואז בעזרת אצבעות ידך השניה החלי להקיש בעדינות על הדגדגן. טכניקה זו בונה בהדרגתיות תחושות שקשה להפסיק.
שילובים: שילוב של שתי הידיים יכול לחקות מצב של חדירה בצורה מהנה ביותר. השתמשי ביד אחת כדי לשחק עם הדגדגן בזמן שכמה אצבעות מהיד השניה נכנסות לנרתיק. דרבני את הדגדגן לפי הצורך והגבירי את הרגשות בעזרת האצבעות החודרניות.
טכניקות למים:
יש דרכים רבות לגמור בעזרת מים, בכל הדרכים יש לזכור לא לכוון זרם חזק מידי לכיוון הנרתיק, זרם ישיר יכול לגרום נזק.
מים זורמים: כל שאת צריכה זה זמן ואמבטיה… פתחי את זרם המים מהברז ובידקי את הטמפרטורה, בתקווה שהאמבטיה שלך מעוצבת כנדרש תוכלי למקם את עצמך כך שישבנך ישען על דופן האמבט וזרם המים ירד בדיוק על הדגדגן. מומלץ להתחיל עם זרם חלש ועדין ובהדרגה לפי הצורך להגביר את הזרם. זכרי שהאזור רגיש לכן מומלץ מאוד לבדוק את הטמפרטורה לפני הכניסה לתנוחה. את יכולה להיעזר באצבעות כדי לכוון את הזרם היוצא מהברז.
במקלחת: במידה וראש המקלחת שלך מאפשר לשנות את צורת יציאת המים, מחכה לך חוויה מהנה ביותר. מיצאי את המצב המהנה ביותר, ווסתי את טמפרטורת המים והעוצמה כך שתגיע לסיפוק מושלם. נסי לבדוק זרמים שונים וטמפרטורות שונות של המים. את תגלי שאפשר להגיע לתחושות שונות משילובים שונים.
ג'קוזי: אם את ברת מזל יש לך גישה לג'קוזי, ותוכלי ליהנות מזרמי המים שהוא מייצר. יש רק צורך להיזהר כי הזרם של הג'קוזי חזק בהרבה מהזרם של המקלחת או של הברז באמבטיה. לכן מומלץ להתחיל רחוק ממקור הזרם ולהתקרב לפי הצורך. ברגע שתמצאי את הנקודה הנכונה בה הזרם מכוון ישר לדגדגן בלחץ הנכון, תוכלי להשתחרר ולהתחיל ליהנות.
טכניקות רוטטות: "כל אישה צריכה שיהיה לה מכשיר רטט לשעות הצורך" משפט זה שמענו מאישה שנותנת עצות ברשת. ויברטור יכול לשמש כמכשיר לגירוי הדגדגן אבל הוא גם יכול לשמש לגירוי וגינלי (חדירה לנרתיק) או אנאלי. יש סוגים שונים של ויברטורים וכל אישה יכולה למצוא את הויברטור המתאים לה.
חיכוך הדגדגן: הויברטור מתמחה בגירוי הדגדגן, בזכות קלות השליטה במהירות ניתן להגיע לשליטה מלאה בגירוי ובהנאה. הלחץ הוא גורם משפיע נוסף וגם הוא בשליטתך המלאה. את גם יכולה לחכך את הויברטור על החלק הפנימי של הירך ועל שפתי הנרתיק או על הפטמות. גירוי לאוננות לא חייב להיות רק באזור הדגדגן.
שילובים: בשילוב זה נעזר באצבע כדי לגרות את הדגדגן ואת הויברטור נכניס לנרתיק ונקבע את המהירות שלו בקצב הנכון. במידת הצורך ניתן להוציא ולהכניס את הויברטור ובכך להגביר את האורגזמה.
קישור: http://www.yahasim.co.il/home.asp
מתוך האתר "כוסיות".
|
נכתב על ידי
Feminine-admirer
,
6/12/2007 16:00
בקטגוריות אביזרי מין, אהבה חופשית, אהבה עצמית, אהבת הגוף, אוננות, אורגזמות, אינטימיות, אירוטיקה, אנרגיה מינית, אקסטזה, בילויים, בנות, הדוניזם, הורמונים, הנאות, הנאות החיים, השפיכה הנשית, ויברטורים, זירמה, זרימה, חדר השינה, חוויות, חופש מיני, חינוך מיני, מימוש עצמי, מין, מיניות, נשים, סקס, סקס ופנטזיות, סקסיות, סקסולוגיה, עינוג עצמי, עירום, פינוקים, צעצועי מין, שחרור מתחים, תשוקה
הצג תגובות
הוסף תגובה
הוסף הפניה
קישור ישיר
שתף
המלץ
הצע ציטוט
תגובה אחרונה של gavri ב-14/4/2012 20:03
|
שיפור התדמית העצמית משפר סקס
ניתוח פלסטי משפר סקס, אורגזמה
מערכת BeOK פורטל בריאות ויופי
מה הקשר בין סקס, אורגזמה ותשוקה מינית ובין ניתוחים פלסטיים? מחקר מציע כי לא רק שניתוחים פלסטיים תורמים לביטחון העצמי ולתחושת הרעננות של נשים רבות, הם גם מסייעים לנשים להנות יותר במיטה ולחוות אורגזמות טובות יותר - חלק מהגדול מהנשים שהשתתף בסקר שערך מנתח פלסטי ידוע בארה"ב דיווח הן הצליחו להגיע לאורגזמה טוב יותר לאחר הניתוח למרות מה שיאמרו לכם פסיכולוגים בנוגע לדרך הטובה ביותר לשיפור ביטחונכן העצמי, ניתוחים פלסטיים (כגון הגדלת או הרמת חזה) המשפרים את מראן של נשים רבות, מביאים גם לשיפור בתחושה אצל אותן נשים, שחשות עצמן סקסיות וצעירות יותר.
כעת, מציע מחקר חדש, תורמים ניתוחים פלסטיים לא רק למראה, כי אם גם לשיפור חיי המין, ובמיוחד משפרים את הסיכויים של אותן נשים לחוות אורגזמות ואת איכות האורגזמות.
לכאורה לא אמור להיות קשר בין הדברים, שכן אנשים רבים, שנחשבים לפחות מושכים (בעיני החברה המערבית) נהנים מחיי מין מהנים, וההפך: אנשים מושכים רבים לא נהנים במיטה.
אולם לפי סקר שנערך בארה"ב על ידי רופא פלסטי מפיטסבורג, ד"ר גאי סטופמן, סקר שממצאיו מופיעים במהדורת פברואר של כתב העת , נראה שהניתוחים הפלסטים תורמים גם תורמים להגברת ההנאה במיטה.
"במשך תקופה ארוכה תמיד נטען שניתוחים פלסטיים משפרים את המראה ובעקבות כך את הביטחון העצמי, וברור שכאשר מישהו חש טוב יותר לגבי עצמו הוא גם מרגיש יותר בטוח במיניות שלו ויותר סקסי, אולם עד עתה לא היו נתונים לגבי תפיסה זאת", אמר סטופמן לאתר WebMed.
עדיין, הוא מציין ש"המסר שאנחנו רוצים להעביר הוא שמי שעוברת ניתוח פלסטי לא הולכת מעתה לקיים יותר יחסי מין. מדובר בתוצר לוואי אפשרי".
סטופמן ערך סקר בין 70 מלקוחותיו ומצא כי 80% מהנשים שעברו ניתוחי חזה ו-50% מהנשים שעברו ניתוחים אחרים, דיווחו על הנאה גדולה יותר ממין לאחר הניתוח.
יותר מ-95% מהנשים דיווחו על כך שהן חשות לאחר הניתוח יותר מושכות, ללא קשר לסוג הניתוח. והכי חשוב: כשליש ממנותחות החזה ומחצית מהמנותחות בשאר חלקי הגוף דיווחו כי הצליחו להגיע לאורגזמה טוב יותר לאחר הניתוח.
לעומת זאת, מנותחים שעברו טיפולי פנים כמו ניתוח אף או מתיחת פנים נטו לדווח פחות על שיפור בחיי המין, כאשר יתכן שאחת הסיבות לכך נעוצה בעובדה שקבוצה זאת מונה בעיקר אנשים בגיל מבוגר שחיי המין שלהם, לרוב, פחות יותר ממחציתן הרשו לעצמן ללבוש בגדים יותר מושכים ופרובוקטיביים ו-70% מהן דיווחו גם על שיפור בהנאה אצל בני הזוג.
|
נכתב על ידי
Feminine-admirer
,
2/9/2007 21:17
בקטגוריות ניתוחים פלסטיים, אהבת הגוף, אורגזמות, אסתטיקה, יופי, אהבה עצמית, בנות, הנאות, הנאות החיים, העצמה נשית, השפיכה הנשית, זירמה, זרימה, חיבור אל האני הפנימי, חשיבה חיובית, טיפוח ויופי, טיפולים, טרנספורמציה, מין, מיניות, מפגשים מיניים, משגלים, ניחוחות של תשוקה, נקביות, נשיות, נשים, סקס, סקסיות, קבלה עצמית, רפואה
הצג תגובות
הוסף תגובה
הוסף הפניה
קישור ישיר
שתף
המלץ
הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גאלאדריאל. ב-2/9/2007 22:35
|
מימוש עצמי
את ממש נימפומנית
המחברת:מילה בוייר
לפח וחסל
האם אני אמורה להשיב להזמנה לזיון
של צהריים בהודאה: "סורי בייבי, רצה
לשיעור גמרא"? מדוע איני יכולה
להציע במפורש לגבר זיון בלי ללכת
סחור סחור, בלי מילים מתיפייפות
ומעייפות? בלי מחזה עם שמונה חלקים?
מדוע איני יכולה להיות ישירה, ישרה
ועניינית?
הורה סוחפת
אני חובבת מין, תקראו לכך איך שתרצו, מסמפטת, שטופה, מולחמת
לצד המיני\סקסי שבי. אוהבת לאמץ את מחשבתי על מין, אוהבת לפנטז,
אוהבת להתחכך בגברים, אוהבת להתמשמש בהם, אוהבת להסניף את הארומה
שלהם, אוהבת לחולל עמם הורה סוחפת, והכי חשוב, אוהבת להזדיין איתם
(מרובם אגב, אני לא נופלת, לעתים מתעניינת במרכולתם, אם יש להם מה
להציע). כחרמנית מן השורה, ראשונה בין שוות, אני מרבה לבקר בברים
על מנת לאסוף במכמורתי את הזיון הבא. הפיק אפ הנו פולחן מסובך
ומפרך ולא רק בשל הצפיפות הבלתי נסבלת במקומות אלה, או משום שאיני
כוסית, אלא בגלל המוסר המיני והצביעות המינית של גברים. את ירון,
סטודנט בן 28 לרפואת שיניים, הכרתי באתר הכרויות. הפעם לשם שינוי
בפנייתי אליו, שפתי הייתה שקספירית בהתייחס לתכלית. כתבתי כי "אשמח
לדבר עמו". הבחור הבין ושאל בנימה של נער חרמן בן 16 עתיר זירעונים
ופצעונים "האם מתחשק לי סטוץ עמו?" מי אני שאומר לא, כשמדובר
בפוטנציאל לזיון? הבחור חשב כי הוא זכה במפעל הפיס ובימים לבוא לא
הפסיק להפציץ אותי בהודעות SMS עם בקשות למימוש פנטזיות (די
שגרתיות) - חילופי זוגות, אורגיות עם אישה וגברים, עם גדוד שלם.
כגון: "את רוצה שאבוא ואזיין אותך חזק? אהבת איך שזיינתי אותך? איך
שגמרתי לך בפה ועל הפנים? אני בא עם שני חברים ונעשה אורגיה, הם
ממש שווים. יש מצב שתפתחי לי את הדלת בעירום מלא? מהמחשבה כבר עומד
לי הזין?" לא חלפו להן שלוש דקות ועוד הודעה - "תנסי להשיג לנו
מישהי, תתני לי לזיין אותך בתחת? אני מת לגמור לך בפה כמו אז, זה
אפשרי? נעשה אורגיות - את יכולה להגיד לשותפה שלך שתראה ואז תחליט?
כמה בא לך סקס?" השבתי להודעות של אלון בטקסט שאינו הולם את ספרי
הלימוד של מערכת החינוך, מתוך נימוס, כחלק משעשוע החרמנות והכנת
הקרקע לזיון הבא בו ייבחן בשנית, וחבר השופטת המכובדת יחליט האם
לחיים או לבעיטה. ציפיתי לנאורות מינית מסטודנט תחכמוני לרפואת
שיניים, אלא שהבחור, לאחר הודעותיו המאוד לא נזיריות, קינח בהודעה:
"את ממש נימפומנית" ואתה? נזיר שתקן סגפן מתבודד הנושא על ירכיו
חגורת מסמרים להלקאה ועינוי תמידיים עצמיים?
רחב הזונה מתהפכת בקברה
מדוע לגברים מותר להצהיר בריש גלי על היותם חרמנים, זקוקים נואשות
לזיון, לא יכולים בלי? ועלינו הנשים חובה להדחיק את המיניות, את
חיבתנו, לעתים עזה כמוות, לסקס? מדוע אסור לי להתפאר בזקפת הדגדגן
שלי? האם אני אמורה להשיב להזמנה לזיון של צהריים בהודאה: "סורי
בייבי, רצה לשיעור גמרא"? מדוע איני יכולה להציע במפורש לגבר זיון
בלי ללכת סחור סחור, בלי מילים מתיפייפות ומעייפות? בלי מחזה עם
שמונה חלקים? מדוע איני יכולה להיות ישירה, ישרה ועניינית? "ממי
התפנה לי עכשיו זמן לזיין אותך, אתה בא?" כשלגבר מתחשק זיון זה
בסדר, כשלי מתחשק זיון או יותר ממשגל אחד, אני זוכה לתואר האבירות
המכובד "נימפומנית". במקרה הרע אני מככבת בשיחות החבר'ה הגבריים על
תקן פרוסטטוט, רחב הזונה או פוטה. מדוע גברים אליהם אני פונה בפיק
אפ ברים או באתרי הכרויות ומציעה להם באופן מפורש סקס, מתלהבים כמו
ילד קטן מן הצעצוע החדש ואחרי שנייה זונחים אותו, נבהלים מן
הישירות? מן האומץ? ממה?
גם לא צ'פחה ידידותית על הטוסיק
"אפידמית" החרמנות (אחת מן המחלות החיוביות הבודדות בעולם) אינה
נחלתם הבלעדית של גברים. גם לנו הנשים יש צורך עז בסקס, לא רק לדבר
עליו בשיחות סקס, אלא גם לעשות וכמה שיותר ויתרה מכך, ליזום את
השגתו. וכשאת עושה ועושה ומגלה בקיאות בחומר ובמעשה את נשאלת את
שאלת מיליון הדולר בזלזול מהול בסקרנות: "עם כמה גברים הזדיינת?"
ומה תשיבי? אתה הראשון? עם חמישה גברים? עם ארבעים גברים? האמת אי
שם בשביל הזהב? בכל מקרה תצאי כשידך על התחתונה. לאור ביצועייך
המטריפים, לא יפרסו בפניך שטיח אדום במסלול המהיר לקבלת מעמד
קדושה, אלא תואר מפוקפק, שתוותרי עליו בשמחה. גמרתי אומר לא לתת
דין וחשבון על אופיי - על מי שאני - ולא להתייחס לגבר שלא מעריך
אותי ואת פתיחותי המינית. לא אתן לו לגעת בי, אפילו לא צ'פחה
ידידותית על הטוסיק, במיוחד אם הבחור זלל את גופי בתאווה רבה ואחר
כך העז לפתוח ג'ורה, במקום לנשק את רגליי החטובות ודרומה, את כפות
רגליי, ולהודות לאימא אדמה על בריאתי. רק גברים עם ראש פתוח כמו של
קולומבוס יתקבלו בברכה בין ירכיי ויזכו לחקור את האנטומיה הכוסית
של גופי. גברים יקרים, השילו מעליכם את הצביעות המינית המאפיינת את
הגישה לסקס בשנות החמישים של המאה הקודמת, השתחררו והפנימו את
השוויון המיני לנשים, הרי אתם, חובבי הבצע המיני, תגרפו רווחים
רבים.
מתוך האתר בננות
|
נכתב על ידי
Feminine-admirer
,
1/9/2007 12:59
בקטגוריות שיוויון מיני, נימפומניות, אהבה, אהבה חופשית, אהבה עצמית, אהבת הגוף, אוננות, אוראלי, אורגזמות, אורגיות, אירוטיקה, בנות, גברים, הורמונים, המהפכה המינית, הנאות, הנאות החיים, העצמה נשית, השפיכה הנשית, זיונים, זירמה, זרימה, חופש מיני, חילופי מיצים, חילופי זוגות, חיבור אל האני הפנימי, חינוך מיני, חפוזים, יחסי מין, יחסים פתוחים, ליברליות, מאהבות, מאהבים, מאהבים מזדמנים, מימוש עצמי, מין, מין אוראלי, מיניות, מסיבות חשק, מסיבות סקס, מפגשים מיניים, משגלים, משולש אהבה, ניאופים, נקביות, נשיות, נשים, סווינגרס, סטוצים, סקס,
הצג תגובות
הוסף תגובה
הוסף הפניה
קישור ישיר
שתף
המלץ
הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוֹלָה של היום. ב-1/9/2007 22:26
|
עוד על מעגלי הנשים למתלבטות
מתוך האתר של ידיעות אחרונות.
מעגלי נשים סביב האמת העירומה
עבור רבות מאיתנו מין הוא סוג של טאבו. נדבר על זוגיות על כל היבטיה, על הבוס שעיצבן אותנו, על החלומות שלנו, נחלוק ונפרק כל רגש. אבל לא נדבר על היצרים, או על אורגזמה. חלק מאיתנו נבוכות מדי, וחלק פשוט לא יודעות מאיפה להתחיל. אפשר להתחיל עם מפגש היכרות ביום שישי
מאת:נגה עמית
לפעמים נדמה שהעולם כולו מריח מסקס. הדוגמנית התורנית בביקיני הקטן מפרסמת משקה קל, הטלנובלה הנערצת על בני ה-14 משובצת בסצינות כחלחלות, הפורנו באינטרנט פורח, וחנויות מוצרי המין שוקקות חיים ולקוחות. אנחנו חיים בעולם של פתיחות מינית, של מתירנות, ושל חוסר גבולות. עולם בו הפיק-אפ ברים מהווים כור היתוך להוט לגברים ונשים כאחד. עולם בו סקס הוא מוצר צריכה, ולפעמים אפילו סוג של אידיאולוגיה.
בגלל זה מפתיע לגלות שדווקא בעולם שבו הכל מותר, הכל בחוץ והכל לגיטימי, מוצאות עצמן כל כך הרבה נשים במפגש מאוד לא פשוט עם המיניות של עצמן. חלקן נפגעו בעבר, או אולי נפגעות עדיין בהווה מגברים שעברו את הקו האדום במקרה הטוב, ואנסו את גופן ונשמתן במקרה הרע.
אבל לא צריך ללכת כל כך רחוק. נשים רבות אינן חיות בשלום עם גופן, הרבה מהן סובלות מווריאציה כלשהי של הפרעת אכילה, או אינן יודעות מה עושה להן טוב, או מקיימות יחסי מין כי צריך, או מעולם לא גמרו מחדירה, או מעולם לא דיברו על הנושאים האלה עם נפש חיה.
עבור רבות מאיתנו מהווה המין סוג של טאבו. אנחנו נדבר על זוגיות על כל היבטיה, אנחנו נדבר על הבוס שעיצבן אותנו, אנחנו נדבר על השאיפות והחלומות שלנו, אנחנו נחלוק ונפרק כל רגש שעולה. אבל אנחנו לא נדבר על התשוקות, על היצרים, או על אורגזמה. חלק מאיתנו נבוכות מדי, חלק עצורות, וחלק פשוט לא יודעות מאיפה להתחיל.
דלית-יעל איזן, אשה שעובדת עם ולמען נשים, החליטה לפני כמה שנים להתמקד בתחום של מיניות נשית. "אני רואה אותן מסתובבות, הולכות להן מכאן לשם, שותקות או מדברות. לבושות בחליפות, בטרנינג, בצעיף, ענודות תכשיטים, מטופחות, זנוחות, עייפות, מדהימות, נשיות, שופעות, נמרצות. מנסיוני לאורך השנים, בפגישה אינטימית עם אותן הנשים בדיוק, נחשפת אמת מפתיעה ומכאיבה על חיי המין שלהן. נראה שכמעט כולן מתוסכלות בצורה כזאת או אחרת מחיי המין שלהן, רובן לא חושבות אפילו על האפשרות לשפר את זה, לא משנה באיזה גיל הן נמצאות, וחלקן פשוט ויתרו על הנאה בתחום הזה".
מבחוץ, הכל נראה בסדר (צילום: ויז'ואל פוטוס)
זה הופך להיות עוד מטלה בסדר היום העמוס שלהן
היא מתארת מציאות שרובנו מעדיפות לטאטא מתחת לשטיח. "אם הן נשואות, הן פשוט עושות את זה. זה הכל. זה הופך להיות עוד מטלה בסדר היום העמוס שלהן. אבל גם אם הן רווקות פנויות בגיל שכבר אפשר להתחיל, אז הן עדיין ואולי אף יותר, רחוקות מחיי מין נעימים, טובים ומספקים. לרוב הן פשוט לא מצליחות ליהנות מדבר שהוא כל כך טבעי ויפה. הן מסתבכות עם הציפיות מהן, עם הדימויים שיש להן, עם הבושה והפחדים, עם הניסיון לרצות, עם העוצמות והדרישות. הן יודעות שלא כך זה אמור להיות, אבל לרוב נשארות במצב הזה כל חייהן, אלא אם כן מתרחש משהו מאוד משמעותי, כמו פרטנר מאוד קשוב ומבין, התפתחות אישית או קושי בריאותי או פנימי שמתחיל תהליך של הבראה. זו אחת הסיבות שבחרתי לעסוק בתחום הזה של מיניות נשית, תחום שכמעט כפה את עצמו עליי, במובן הטוב ביותר של זה. אני רוצה לתת לנושא כל כך חשוב ומדהים ומופלא, עם פוטנציאל של אדמה רועדת, מקום משלו. לפתוח לנשים את האפשרות ליהנות. כמה פשוט. ודרכו להגיע אל המקורות האמיתיים של העוצמה, לשתף ביופי והקסם ולגלות שזה באמת אפשרי. באמת שכן. גם אם חלפו שנים וגם אם אתן רק בתחילתו של המסע".
סדרה ייחודית של מפגשי התעוררות בנושא המיניות
מתוך האמונה הזאת שהכל אפשרי, נולדה סדרה ייחודית של מפגשי התעוררות בנושא המיניות הנשית, מפגשים המיועדים לכל אשה המעוניינת לפגוש את מה שעומד בינה לבין היכולת ליהנות ממין, בפשטות. לא מדובר בקורס טנטרה שמבהיר את ההבדל בין אורגזמה וגינאלית לצוואר-רחמית, גם לא בלקט עצות לגיוון חיי המין או הדרכה סקסולוגית לצעצועי מין (בלי לזלזל כמובן בחשיבות כל הנ"ל). אלא במסע של חקירה משותפת.
מעגלי נשים של היום הם ניסיון לשמר מסורת של חברות עתיקות ושבטיות יותר, חברות בהן נשים שהו יותר ביחד, וכתוצאה מזה גם דיברו הרבה יותר. אנחנו מאמינות שביחד, אפשר לרפא מקומות כואבים, להעז להתבונן פנימה לעומקים חדשים ולהתחבר אל מיניות בריאה ומלאת עוצמה.
כדי להמשיך את הזרימה של הריפוי, אנחנו מייעדות מעשר מהכנסות הסדנה לתרומה לנפגעות תקיפה מינית.
נגה עמית היא שחקנית, כותבת, יוצרת ומנחת מעגלי נשים. לפרטים נוספים, האימייל של נגה או דלית
קיבלתי המלצה חמה עליהן ממישהי מקסימה שביליתי איתה ושלא היתה מודעת לפני כן לכך שיש לה חוסר חיבור עם המיניות שלה. ועוד הערת אגב העולם אכן הולך ומתבשם באנרגיה המינית הגבוהה והנפלאה לאחר מספר שנים שחווינו עוצמה רוחנית שבאה לידי ביטוי בפרץ של שיטות טיפול ואיבחון שונות
|
נכתב על ידי
Feminine-admirer
,
26/8/2007 17:14
בקטגוריות אהבה חופשית, אהבה עצמית, אהבה שווה לכל, אהבת הגוף, אורגזמות, אירוטיקה, אנרגיה מינית, אנרגיה נשית, אנרגיות, אקסטזה, בנות, בעיות מיניות, גברים, הנאות, הנאות החיים, העצמה נשית, השפיכה הנשית, זהות מינית, זרימה, חופש מיני, חיבור אל האני הפנימי, טרנספורמציה, יחסי מין, לב פתוח, מדיטציות, מימוש עצמי, מין, מיניות, מעגלי נשים, משגלים, זירמה, זיונים, נקביות, נשיות, נשים, סדנאות, סטוצים, סקס, סקס חופשי, סקס ופנטזיות, סקסיות, עבודה אנרגטית, עבודה רוחנית, עוצמה מינית, עוצמה נקבית, עוצמה נשית, פעילויות, פתיחות מינית, קבלה עצמית, רוחניות,
הצג תגובות
הוסף תגובה
הוסף הפניה
קישור ישיר
שתף
המלץ
הצע ציטוט
|
למתקשות במיניות ומין
מפת דרכים למתקשות להגיע לאורגזמה / דלית-יעל אייזן
במידה ואת מתקשה להגיע לאורגזמה, או שמעולם לא הגעת לכזאת, יש כמה אלמנטים שכדאי להסתכל עליהם בהקשר של אורגזמה נשית. את מוזמנת לקרוא ולהתבונן על עצמך ואם תרצי, אז גם לשתף בפורום מיניות נשית במה שמצאת כדי להמשיך ולהיעזר:
דעי את עצמך וגעי בעצמך האם את באמת מכירה את עצמך ואת האופן שבו את מתגרה, מגיעה לסיפוק, האם את יודעת בדיוק מה עושה לך טוב? ההכרות הזאת חשובה בעיקר עבור עצמך, אבל גם כדי לאפשר לפרטנר שלך להוביל אותך רחוק, עד הסוף. עשייה שמאד עוזרת לכך היא אוננות, בכל מיני צורות. שווה לנסות ולהצליח קודם כל לענג את עצמנו.
הכרות עם הגוף הכירי את המקומות, את צורת המגע, את התזמון, את התנוחות, את הרגישויות המיוחדות של גופך. את ההעדפות שלך. את הדברים שאת לא אוהבת. הכירי ונסי ללמוד אותו עוד ועוד, עם כל התנסות.
קבלה של הגוף האם את מקבלת את הגוף שלך כפי שהוא. אולי יש פחד או בושה שלא מאפשרים שחרור והליכה עד הסוף. אולי את מרגישה אשמה על ההנאה שלך. אולי לחץ להראות שגומרת כבר. פחד להיראות בעייתית שיוצר אפילו לחץ נוסף. אולי פחד לאבד שליטה.
קבלת מידע את זה את כבר עושה עכשיו גם באתר הזה. אבל ברצינות, לפעמים חסר מידע פשוט למדי על איך לגעת ועל הטבע של הגוף ועל ההעדפות האישיות שלך, מה כדאי לעשות לפני מה, מידע שיכול לעשות שינוי משמעותי. את מוזמנת לשאול ולקבל את מידע.
ודאי שאת נינוחה שאת רוצה, שמתחשק לך, שאת מוכנה. שעדיין מתחשק לך, גם תוך כדי...
אווירה, זמן, מיקום ופרטנר מתאים כשאת בסיטואציה שהיא מינית, ודאי שאת מרגישה לגמרי בנוח, עם פרטנר שאת סומכת עליו. האם המקום מתאים לך ומרגיש טוב. או האם את לחוצה, ממהרת, מוטרדת. האם התנאים אופטימאליים ודעתך נינוחה מעניינים אחרים.
תקשורת עם הפרטנר כנות, פתיחות, נכונות להתנסות ולהדריך. אמון ושיתוף. רצון לעשות טוב זה לזו. בטחון. דברים בסיסיים.
הרפתקנות עשיות שונות ולא רגילות, בקשות מיוחדות, שימוש בויבראטור, פשוט להתנסות. להעז.
אמון מרכיב חשוב בכל ניסיון שלנו להשתפר. האם את נותנת אמון שתוכלי להגיע לאורגזמה. מציעה לנסות ולתת אמון, שלא משנה מה היה הניסיון שלך עד היום, הכול פתוח והכול אפשרי...
אשמח לעבוד איתך ולהתקדם לעבר שיפור ההנאה ממין ובכלל :-)
לתגובות על המאמר ולהשתתפות בפורום
ממליץ לכל מי שרוצה סיוע ומוכנה לשינוי ואף לכל אחת ואחת מכן לפנות לדלית-יעל אייזן הנפלאה:http://www.artofliving.co.il/index.html
|
נכתב על ידי
Feminine-admirer
,
25/8/2007 22:35
בקטגוריות טיפולים, אהבת הגוף, אהבה עצמית, אהבה חופשית, אהבה שווה לכל, אהבה, אנרגיה מינית, אנרגיה נשית, אנרגיות, בנות, בעיות מיניות, הנאות, הנאות החיים, העצמה נשית, זהות מינית, זרימה, חופש מיני, חופש, חיבור אל האני הפנימי, חינוך מיני, יחסי מין, לב פתוח, מדיטציות, מין, מימוש עצמי, מיניות, מעגלי נשים, נקביות, נשיות, נשים, סדנאות, סקס, סקסיות, עבודה אנרגטית, עבודה רוחנית, עוצמה מינית, עוצמה נקבית, עוצמה נשית, פעילויות, פתיחות מינית, קבלה עצמית, קורסים, רוחניות, שחרור מתחים, שינוי מציאות, תשוקה
הצג תגובות
הוסף תגובה
הוסף הפניה
קישור ישיר
שתף
המלץ
הצע ציטוט
|
מאמר חשוב על מיניות נשית
שיעורים בסיסיים במיניות נשית
מערכת BeOK פורטל בריאות ויופי
אחד הנושאים המודחקים ביותר בתחום המיניות הנשית הינו תחום האוננות. בשעה ש-30% מהנשים חוות קשיי אורגזמה ו-11% לא חוות אורגזמה כלל, פיתרון אחד, מסכימים מומחים, יכול לשנות את התמונה עבורן - האוננות. ומכיוון שעל האקט הזה קל יותר לכתוב מאשר לבצע, בדיוק בגלל זה יש מי שממליץ לכן על לימודי אוננות. ולנו יש על זה סרטון
אחד הנושאים המודחקים ביותר בתחום המיניות הנשית הינו נושא האוננות. למה נדמה שכל גבר מאוהב באיבר המין שלו, נותן לו שמות ואוחז בו בהנאה בכל הזדמנות, ואילו נשים נרתעות מפני מגע בו? האם הדבר מביא לקשיי תפקוד נשיים בחיי המין? "השכיחות המשוערת של קשיי אורגזמה למיניהם היא כ-30% בקרב הנשים. כ-11% מאוכלוסיית הנשים לא חוות אורגזמה, בין עם לבד ו/או עם בן זוג. יחד עם זאת, נכון להיום, הגישה המדעית גורסת, שאם אין בעיה גופנית, האורגזמה היא חוויה הניתנת ללמידה", כך כותב הסקסולוג עידן מיליצ'ר. מה יכולות לעשות נשים שמעולם לא חוו אורגזמה? "הצעתי הלבבית היא לנסות להביא את עצמך תוך כדי אוננות, לאורגזמה", משיב מיליצ'ר. "אם ולאחר שתגיעי לבד לאורגזמה, תוכלי להנחות את בן-זוגך, מה לעשות לך על מנת שתוכלי לחוות אורגזמה גם איתו".
"הספר 'לעצמך - מיניות האישה', מתאר באופן מפורט ומדויק מה צריכות לעשות נשים על מנת לחוות אורגזמה. מעבר לכך, בכל בית חולים ישנה מרפאה לטיפול מיני. מרפאות אלו, המסובסדות על-ידי קופות החולים, מציאות טיפולים קבוצתיים ו/או פרטניים. יש נשים אשר מתאים להן יותר תהליך בקבוצה המהווה בשבילן קבוצת תמיכה ומנוף לשינוי. יש נשים שיותר נכון להן תהליך אישי פרטני אשר בו הן יכולות להביע את מיניותן באופן חופשי וממצא יותר. ביטוי מיני זה יאפשר עבודה על איבוד שליטה, עבודה על פנטזיות ומימושן, עבודה עם ויברטור ועבודה בטכניקות שונות של אוננות.
תהליך זה יכול להתקיים עם ו/או בלי בן זוג. כל התהליך הזה נעשה, תוך כדי עבודה על תכנים נפשיים עמוקים יותר כגון פחד מאובדן שליטה, קונפליקטים ואמביוולנטיות לגבי מיניות ורגשות אשם לגבי ביטוי והנאה ממין. אל תוותרנה. במקרה של קושי להגיע לאורגזמה חשוב לא להרים ידיים, נהפוכו...תורידי אותם...והמבינה תבין ותגיע", מסכם מיליצ'ר. ואכן, יש מי שמרגישה שנושא האוננות הנשית צריך לתפוס מקום מרכזי יותר בחייהן של נשים. סדרת טלוויזיה חדשה העוסקת בנושא, והמשודרת בערוץ 'נובה', מביאה את סיפורה של ד"ר בטי דודסון, המאמנת הראשונה בעולם לאוננות נשית. שמה של הסדרה הוא "אנה לא גומרת" (Masturbation For Girls הוא השם המקורי). סרט התעודה האיכותי, הופק עבור ערוץ 4 הבריטי ובמרכזו ד"ר בטי דודסון שתלמד בסדרה שלוש נשים, כיצד לגעת בעצמן ולהגיע להנאה שלמה. ד"ר דודסון מאמינה שמאמינה שכל אשה חייבת לדעת לאונן. האם גברים לא צריכים לפחד מהיכולת של נשים לענג את עצמן? לגבי דודסון התשובה ברורה: "גברים כרק יצאו נשכרים מכך. לא נעים לבלות עם אשה שלא יודעת מה היא אוהבת, שלא יודעת 'לגמור'. הוא מפסיד והיא מפסידה". הסדרה "אנה לא גומרת" היא חלק משידורי ערוץ 'נובה', שעלה לפני מספר חודשים ב-HOT. נובה הוא ערוץ הטלוויזיה הראשון בישראל אשר פונה במובהק לקהל נשי. הערוץ משודר במסגרת ספריית ה-V.O.D, ולמרות המובהקות של הפניה לקהל נשי, בחלק גדול מן התכנים ימצאו גם גברים עניין.
למי שמעוניין/ת לצפות בסרטון קישור ישיר לכתבה:http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=4719
הערת שוליים:במסגרת טיפולי הרייקי שאני עושה ישנו טיפול טיבטי משולב רייקי שיכול לעזור במספר טיפולים משתנה לשיחרור ממועקות,אנרגיות שליליות ועוד.
|
נכתב על ידי
Feminine-admirer
,
25/8/2007 13:01
בקטגוריות אביזרי מין, אהבה עצמית, אהבת הגוף, אוננות, אורגזמות, אנרגיה מינית, אקסטזה, בנות, בעיות מיניות, הנאות, הנאות החיים, הורמונים, השפיכה הנשית, ויברטורים, זהות מינית, זירמה, חופש מיני, חיבור אל האני הפנימי, חינוך מיני, מימוש עצמי, מין, מיניות, נשיות, נשים, נקביות, סקס, סקס חופשי, סקס ופנטזיות, סקסולוגיה, סקסיות, עוצמה מינית, עינוג עצמי, פעילויות, פתיחות מינית, צעצועי מין, קבלה עצמית, שחרור מתחים, תשוקה
הצג תגובות
הוסף תגובה
הוסף הפניה
קישור ישיר
שתף
המלץ
הצע ציטוט
תגובה אחרונה של gavri ב-17/5/2012 17:20
|
דפים:
|