לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


גבר ירושלמי,מאד מיני,שמעריץ את הנקביות והמיניות.
Avatarכינוי:  Feminine-admirer

בן: 58

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מדיטציה להסרת כל המשקעים,החסימות,העכבות והגבולות


המדיטציה נערכה והוקלטה על ידי רינת ידלין מאתר:  www.meditationlibrary.net

 

http://www.youtube.com/watch?v=Hjg_jUnbQh4&feature=g-all-u

נכתב על ידי Feminine-admirer , 21/11/2012 13:56   בקטגוריות רוחניות, קבלה עצמית, עבודה רוחנית, עבודה אנרגטית, מימוש עצמי, מדיטציות, מדיטציה, כדור, טרנספורמציה, חיבור אל האני הפנימי, חוסר גבולות, חופש, הסרת חסימות, אנרגית הכדור, אנרגיות, אנרגיה מינית, אינטימיות, YouTube  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של JennyDoll ב-28/2/2013 20:26
 



איך תאהבי את גופך


אישה בורחת מבשרה: מה מקור השנאה שנשים חשות כלפי גופן?

 

המחברת:טובי בראונינג

 

אין זה חשוב מי האישה או מה צורתה וגודלה - היא לעולם אינה שבעת רצון מגופה. מדי יום היא מביטה במראה, וכל שהיא יכולה לראות הוא הטעויות שעליה לתקן. הפחד מהנשי: סדרה חדשה של ד"ר טובי בראונינג

אף פעם לא מרוצה.

אף פעם לא מרוצה. Dave and Lynne Slater, cc-by

 

בכל פינה בעולמנו מתחוללת מלחמה: הנשים נלחמות בגופן. מחלה זו, ככל מגפה, אינה מפלה אף אחת. מפורסמות או אנונימיות – קשה למצוא אישה חסינה לגינוי עצמי, לאובססיה גופנית ולהפרעות אכילה במידה זו או אחרת. רובן לעולם אינן רזות מספיק, ואילו המיעוט הרזה – שהאחרות מתקנאות בו – מתענה בגין חוסר. אין זה חשוב מי האישה או מה צורתה וגודלה – היא לעולם אינה שבעת רצון מעצמה; היה זה כאילו חווה עדיין טורחת לכפר על החטא הראשוני של התעוררות הדעת על ידי שנאה עצמית, המופנית רובה כנגד גופה. מדי יום היא מביטה במראה, וכל אשר היא יכולה לראות הוא הטעויות שעליה לתקן. אולם אבוי, התיקון מתעתע בה. בכל פעם התגובה מבבואתה זהה: "עדיין לא טובה מספיק".

בכל פעם היא רואה טעויות חדשות. אם נשים אינן מתענות בגין משקלן וצורת גופן, הן סובלות בשל שדיהן, אפן, שפתיהן, עפעפיהן, שיניהן, עורן, שיערן ושיער עורן! יש נשים החיות בסיוט יומי של חרדה, פן יתגלה שיער פנים שהחטיאו במריטה האחרונה. חרדתן אינן פחותה מעוצמת פחדיה של האנורקסית מפני השומן. ואם כבר הכול בשליטה, מחכה מעבר לפינה הזִקנה, לענות את הנשים בקמטים ובבלות מדומיינת או עובדתית.

אכן, אין זו משימה קלה למצוא אישה שמעריכה כראוי את בן לווייתה הקרוב ביותר - את גופה. וכאן המקום לציין כי המחלה פוגעת גם בדוגמניות-על, שחקניות וכוכבות קולנוע.

נתונים מאוסטרליה מראים כי בכל רגע נמצאות שני שלישים מהנשים בדיאטה. עיתון ארצי ניחם את קוראיו באומרו: "נשים עושות דיאטה 130 פעמים בממוצע במשך חייהן. כך שאם את סובלת בניסיון לרזות, אינך לבד".

ממדי הצרה שנגועים בה מיליוני נשים, ילדות ומספר גדל של גברים ובנים, דורשים שנעצור ונתעורר. המצב הגיע לשיעורים מרקיעי שחקים בקרב בנות עשרה ואף צעירות יותר. רבות מהן התוודו כי הן פוחדות מעלייה במשקל יותר מהמוות עצמו.

האם אין זה אירוני שבחברה אינדיבידואליסטית כשלנו, שבה המקוריות מהוללת, אנחנו נכנעים לעדר? נשים עשויות להחשיב את עצמן מיוחדות, מקוריות ויצירתיות, אולם המבחן האמיתי לכל אלה הוא הפעולה הפשוטה של התבוננות במראה. כאן קשה למצוא מקוריות, שמביטה במראה באהבה ובקבלה על אף הלחצים החיצוניים. במקום זאת מופיע גל עצום הסוחף את הנשים. מיד עם פגוש עיניהן את בבואתן מתחילות הביקורות, ההשוואות, הנזיפות.

מה קרה לפעוטה שפעם נישקה את בבואתה במראה באותה טבעיות שבה הרעיפה את אהבתה על הכול, ושידעה להעריך את הקסם והיופי של כל הבריאה ללא שיפוט? עתה הפכה נדיבות זו לרדיפה. האם ייתכן כי הרסנות שכזו מקורה בלחצים חיצוניים בלבד, או שמא פורטים לחצים אלה על מיתרים פנימיים? איך ייתכן כי האינדוקטרינציה לרדוף את עצמן הצליחה באופן כובש שכזה אצל נשים מכל טווח האינטליגנציה?

קל לנו לחוש מזועזעים ונזעמים על גורלם של אזרחים, הנתונים לשלטון דיקטטורי ולפעלולי הפרופגנדה ושטיפת המוח שלו. אנחנו מאמינים כי הקיום שלנו חופשי מכל אלה. אף על פי כן חי הדיקטטור שלנו בתוכנו, והוא הרודה בחייהן של נשים ברחבי העולם על ידי עונשים וקנסות על כל בגידה, כגון אכילה, הנאה, החסרת שיעורי כושר או העלאת גרמים ספורים במשקלן. אלה שצחקו בהקלה ב-1984 ואמרו כי למזלנו לא התממש חזונו הקודר של ג'ורג' אורוול על החיים תחת עינו הבולשת של "האח הגדול" - שכחו להביט פנימה.
>

שנאת הבשר

הפחד מהנשי בנשים מומחש היטב בשנאת הבשר שלהן. אופיו של הנקבי, של היין ((yin, הביצית – הוא עגול, רך, רחב. כבר בעת לידתן יש לנקבות רקמת שומן כפולה מזו של זכרים. אין זו טעות של הטבע – לכל תכונות הנשי יש מטרה. למרות זאת רוב הנשים חוות את הפחד הראשוני מפני הנשי ברובד הפיזי. כל גרם בשר שמתווסף להן, או שנדמה להן כי התווסף להן, מפעיל בנשים את אזעקת הגועל שלהן. מיד גואה החרדה, והצורך לשלוט בגוף הסרבן משתלט עליהן.

נשים מגייסות את סיועו של רגש האשמה כדי ליישם את העונש הראוי - נזיפות עצמיות, דיכאון, הימנעות מפעילות מינית בשל היותן "שמנות ומכוערות", וכמובן, דיאטות וצומות למיניהם.

עם הופעת סימני הנשיות מופיעים חרדה ורצון לרזות חזרה לממדי טרום-ההתבגרות. חלף העידן שבו נחגגו סימני הבגרות הנשית

על ידי הקהילה כולה. היום, אם לא החלה הילדה בטקס הדיאטה במטרה לצמצם את נוכחותה הפיזית עוד קודם לגיל ההתבגרות, הרי שנקודה זו מסמנת את ה"חניכה" להרס עצמי זה. עוצמת הסלידה שנשים חשות נגד בשרן גובלת לעתים באלימות. אילו רק יכלו לקרוע מעליהן פיסות בשר "מיותר", היו עושות זאת. לעת עתה הן משתדלות לעשות כן על ידי שאיבת שומן, דיאטות, משלשלים, משמעת כושר וכדומה. איכה הפך החומר, המגלם את החיים בכוכבנו זה, שנוא כל כך?

עצם הכורח להסביר לבנותינו או לעצמנו שהבשר נועד להגן עלינו, מגלה את עומק המחלה. אנו הנשים, שטיפלנו באחרים, טיפחנו והזנו אותם, אנו הכמהות להזנה בעצמנו – היכן הערכתנו לזה אשר מזין אותנו ומגן עלינו? במלחמתן בבשרן הנשים למעשה מחרימות את התגלמותה הפיזית של הישות הנשית בעולם הזה.

>
נקמת המתח הקדם-וסתי

מפגש נוסף של נשים עם הפחד מהנשי מגולם בתסמונת המתח הקדם-וסתי (PMS). נשים רבות סובלות מתסמונת זו, האורכת כמה ימים עד שלושה שבועות לפני הווסת בכל חודש. תסמונת מציקה זו התגברה במקביל לגבריזציה של הנשים ולמרוצתן בניסיון להדביק את קצב הגברים. הנתק מהנשי העצים את תסמונת המתח הקדם-וסתי כריאקציה. כאשר מתח זה בשיאו, לא יכולים עוד הראש, השכל, להמשיך ולרדות בגוף בניסיון לעצב אותו. כמו להכעיס, הגוף מתגבר עתה בעזרת ביטויים נשיים מוקצנים: בטן ושדיים נפוחים, אגירת נוזלים, משקל יתר ותחושה כללית של תפיחות, התרככות ונורא מכול – מאגר רגשות המסרבים להיבלע. כאן בדיוק עשויה האישה לחוות ישירות את הפחד מהנשי ושנאת נשים, כשהעוינות והכעס בימים אלה מופנים ראשית כול נגד עצמה.

התחרות של שלטון הזרע דורשת מכל אחד ואחת להיות בשליטה בכל רגע, ואילו עיקר החוויה של תסמונת המתח הקדם-וסתי היא תחושה של איבוד שליטה. תחושה זו נוטה להצית רגשות זעם וקורבנוּת – "איך מעז הגוף הזה פשוט לעשות מה שהוא רוצה בלי להתחשב בנו, אחרי כל מאמצינו לעצב אותו ולשלוט בו!?"

בינתיים ממשיך החזה לתפוח ולכאוב, כמו גם הבטן התחתונה. הנשים חסרות אונים בפני המפלצת המתגברת. מחקרים מראים כי במחצית השנייה של המחזור (לקראת הווסת) נשים אוכלות יותר, וכי אין הדבר בשליטתן, שכן תהליכים הורמונליים מגבירים את התיאבון. לפיכך ממליצים החוקרים בחמלה "להגביל את הדיאטות למחצית הראשונה של המחזור" (שהרי דיאטות הן חלק בל יעורער בחייה של אישה).

אני יפה בדיוק כמו שאני

אני יפה בדיוק כמו שאני  Melting Mama , cc-by

 

נשים רבות חוות, כחלק מהתסמונת הקדם-וסתית, עצבנות ושנאה עצמית. אם נדמה לכם שאתם סובלים מהנשים לפני הווסת, אינכם יודעים סבל מהו, שכן הן עצמן כטרף במלתעות האלימוּת הפנימית, שאותה הן אינן מבינות. החלק הזכרי, ההגיוני, בנשים עצמן, מביט בשאט נפש במתרחש. הן אינן זקוקות לביקורת חיצונית - גם אם הן סופגות אותה - שהרי הן מבקרות את עצמן לעייפה.

שיעורי ההתאבדות בקרב נשים הם הגבוהים ביותר בזמן זה של המחזור. להרוג! להרוג! מצלצלים המסרים הנושנים, מהדהד ציד המכשפות. כל הפחד, הנידוי והניכור – שהיו מנת חלקן של הנשים במשך דורות רבים, ושרובצים להם בזיכרון התאי שנעלם מאורו של המודע – פורצים עתה את כל הסכרים. ההורמונים הנשיים משתלטים ויוצאים בהפגנות ביוכימיות של מרד ומהומה, שכעת כבר איש אינו יכול לרדות ולשלוט בהם – ובוודאי שלא המארחת עצמה.

קשה לדעת אם מה שנחשב כשינוי הורמונלי טבעי במחצית השנייה של המחזור הוא אכן טבעי, או שמא זוהי ריאקציה לדחייה, למאגר המסרים הנושנים בשילוב הלחצים המודרניים. מכל מקום, בתקופתנו התובעת שליטה והיגיון, אין הנשים אמורות לחוות תקופות בלתי רציונליות, וכל הטוען אחרת מסכן את כבודו. בימינו נדרשות הנשים – בעיקר על-ידי עצמן – להיות לוחמות ממושמעות ועקביות, שאינן מושפעות משינויים מחזוריים ומתזוזות פנימיות כלשהן.

>
אין לנשים זמן לדמם בנחת

קצב החיים שיצרנו אינו מאפשר את השינויים המווסתים של הישות הנשית. היום אין לנשים זמן לדמם בנחת, להשיל את הישן ולהיטען בחדש, לווסת את הלחצים, לגשר בין העולם הפנימי לחיצוני – לחוש את הדופק הפנימי ולשאוב ממנו השראה לפעולה חיצונית. כל אלה הם כישוריה של הישות הנשית, ואין לנו זמן בשבילה.

תסמונת המתח הקדם וסתי היא רק דוגמה אחת של נקמת הישות הנשית על הפרידה שלנו ממנה. ככל שאנו מתרחקים ממנה ומתמקדים בגבריזציה גדלה והולכת של חיינו, כך היא מקצינה את קיומה בזעקתה לאיזון. האם נשמע אותה אי פעם?

מחיר הפחד מהנשי כבד בהרבה מהעינוי של התסמונת הקדם-וסתית. ההוכחה הדוממת לקרע שלנו מהישות הנשית מתגלה, כפי שראינו, בהרים הגדלים של האיברים הנשיים החתוכים והאכולים. ואולם מעבר לסממנים חיצוניים אלה, המחיר הכבד ביותר נגבה בנפש פנימה, שכן אין אומללות גדולה יותר מההתנכרות למהותנו. המחיר אינו פוסח גם על הגברים, משום שחוסר האיזון הזכרי-יתר מערער כל תחום וגורם לחיים להיות נשלטים על ידי תאווה לכסף, שלא ניתן לספקה, על ידי חרדות לנצח במירוץ ועל ידי התמכרויות המשתקות את החברה. בלי להחזיר אלינו את הישות הנשית ואת יכולתה הטבעית לאזן בין הזכרי לנקבי, אנו נידונים לפגיעות ההרסניות של חוסר איזון מתמשך.


>
תרגיל לשחרור הבעלות מהגוף (גם לגברים!)

ניתן לבצע את התרגיל מיד, ואם קשה לך, אפשר לדמיין אותו לפני שניגשים לבצעו.

התבונני בעצמך במראה, עדיף בעירום, כמו שהיית מתבוננת בנוף פראי בטבע. קחי כמה דקות כדי להשתחרר מהבעלות על הגוף "שלי, אני, עצמי" - בעלות שבדרך כלל מנפיקה רישיון מיידי לזלזל, לבקר, לגנות. חזרי לשחרר בעלות זו במשך התרגיל בכל זמן שאת מודעת למחשבות ביקורתיות. לעת עתה, לדקות ספורות, את פשוט מתבוננת בטבע, חופשייה מכל שיפוט. את חוקרת, נוגעת, מתפעלת מהרים, מגבעות, מוואדיות, מיערות, ביראת כבוד ובהתפעמות מעוצמת הבריאה. שימי לב לתגובות העולות בך.

בעודך חווה את המסע, נסי לקלוט איזה מסר ברור במיוחד מבטא לעולם הנוף הטבעי היחיד והייחודי שאת מתבוננת בו - אילו איכויות הוא מגלם? אילו הצהרות רגשיות הוא מצהיר בחומר? בטחי בכל אשר עולה.

לזמן מה פשוט היי הנוף, מסריו ואיכויותיו, ללא שיפוט וללא המזימות והחישובים הרגילים לשנות את אשר הוא. אחרי הכול, תוכלי לשוב לחישובים אלה בסיום. היי מודעת לאשר את חווה.

עתה עמדי או שבי בעיניים עצומות לכמה רגעים וחושי את נשימתך כרוח המחַיָה אתר זה בטבע. שימי לב מה הביאה עמה זווית ראייה חדשה זו. כתבי את תובנות התרגיל.

 

בשביל ריפוי ושינוי בר קיימא חזרי לתרגיל ולחוויה שחווית לפחות אחת לשבוע.

ולסיום, הצהרה יומית לנשים: הניחי למילים הבאות להדהד בך מדי יום:

"אני אחת מהתגלמויותיה של הישות הנשית.
אני משחררת את הצורך להתנכר ולהתכחש לכל חלק שבי.
הישות הנשית מרפאה אותי.
אני בריאה ומקבלת את כוליותי.
אני שלמה!"

 

על המחברת

טובי בראונינג

טובי בראונינג 

 

מפתחת השיטה הבינלאומית ''עוצמת הרכות''(Holistic Pulsing), ומחברת הספרים ''עוצמת הרכות'' ו''איך הפכה האישה לגבר''

 

NRG-ניו אייג': http://www.nrg.co.il/online/43/HP_866.html

Footer >
נכתב על ידי Feminine-admirer , 23/6/2008 03:55   בקטגוריות נקביות, נשים, נשיות, קבלה עצמית, אהבת הגוף, אהבה עצמית  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Feminine-admirer ב-25/6/2008 21:09
 



מאמר ואתר חשוב ומאד מומלץ של בנות עוצמתיות!


מתוך האתר הנפלא והמקסים של מיכל,שי,אריאל ושרון: http://sexmisty.telaviv.st/Front/Pages/pages.asp?id=166907

 

 

עשרת הדיברות של סקס מיסטי לסקס משובח

 

עזבי אותך מטכניקה, היא חשובה במידה.

החשוב הוא לעשות אהבה מתוך אהבה.

 

הרגע הנוכחי הוא מה שחשוב,

אל תנסי לשחזר את הפעם הקודמת

גם אם היא היתה הכי מדהימה בעולם.

רק כך תשחררי את עצמך ליצור את הפעם המיוחדת הזאת.

 

הורידי לחץ מהאורגזמה.

הדרך חשובה ולא המטרה.

אפשר לחוות מפגש מיני מסעיר מבלי לגמור.

 

Never say never

גם אם אמרת לעצמך שאת זה לעולם לא תעשי

 תרשי לעצמך לשבור את המילה שלך

זה הכל עניין של בשלות.

דברים שפעם נראו מחוץ לתחום

בדרך כלל מפתיעים לטובה.

 

אל תעשי מה שלא בא לך!

גם אם הוא ממש מבקש.

וגם אם היה נראה לך רגע לפני שזה

הדבר הכי מתאים לעשות.

תהיי נאמנה לעצמך

רק משם מגיעה נתינה אמיתית ומלאה

 

אין דבר יותר כיפי מלראות ולשמוע את בן זוגך

מתענג.

עודדי אותו לתקשר במילים תוך כדי.

גם הוא ישמח לשמוע כמה טוב הוא עושה לך.

 

 

אמת היא המפתח לחיבור המושלם

ואמת משמעה דיוק בתחושות,

לפעמים טוב לך ונעים

לפעמים את מרגישה לא נוח ולא מחוברת

אולי אפילו כואב.

 זה הזמן לעצור, להיות אותנטית ולתקשר.

לא תאמיני כמה האמת מחוללת ניסים.

 

 

אוננות, היא המפתח לעונג שלך!.

רק המפגש וההיכרות שלך עם עצמך

ונקודות העונג המיוחדות לך

יובילו אותך למפגש משוחרר ומעצים

יחד עם בן זוגך.

 

  

צאי מהאשליה שבן זוגך נולד עם הוראות הפעלה מדויקות

על איך לענג אותך

ההנאה שלך בידייך ובאחריותך הבלעדית לכוון אותו.

 

 

התמסרות היא שם המשחק

מידי פעם תני לו לפנק אותך

מבלי להיות המספקת, המרצה והמובילה.

 

וטיפ אחרון בהשראת הסרט הסוד:

אם ברצונך לשנות משהו ביחס של בן זוגך אלייך

התחילי מלהודות על כל הטוב שיש בינכם

ואם לא ראית את הסרט אז רוצי לראות.

 

מאיתנו באהבה

צוות סקס מיסטי

 

מיכל ליאור

 

 

 

שי                               אריאל                                     שרון

 

    להזמנות: מיכל   052-3384655 

 

מאד מומלץ לכל מי שרוצה לערוך ערב בנות או מסיבת רווקות!!!

 

נכתב על ידי Feminine-admirer , 21/10/2007 21:29   בקטגוריות אהבה, אהבה ורומנטיקה, אינטימיות, אירוטיקה, אלטרנטיבי, אנרגיה מינית, אנרגיה נשית, אנרגיות, אפרודיטה, אקסטזה, בנות, גברים, בנים, המהפכה המינית, העצמה נשית, השפיכה הנשית, זוגיות, זוגיות ואהבה, זיונים, זרימה, חוויות, חיבור אל האני הפנימי, חינוך מיני, חשיבה חיובית, יחסי מין, מימוש עצמי, מין, מיניות, מסיבות, מסיבות וארועים, מסיבת רווקות, מסיבת בנות, ניחוחות של תשוקה, נשיות, נשים, סקס, סקס ופנטזיות, סקסולוגיה, סקסיות, עוצמה נקבית, עוצמה נשית, פעילויות, פתיחות מינית, קבלה עצמית, שחרור מתחים, תשוקה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Rose Quartz ב-21/10/2007 22:36
 



הזיונים מהצד תורמים לזוגיות


הכל פתוח

 

אניטה ומיכאל חזין התחתנו, הקימו משפחה ובגדו בסתר

 

יעל חן

 

כשמביטים באניטה ומיכאל חזין, ואני אומרת זאת בתקווה לא להישמע מתנשאת או יהירה, קשה לדמיין איך בני הזוג העגלגלים והמקסימים האלה מבלים חצי חיים בבגידה בבני זוגם. אבל זה מה שקורה, ואף מעוגן בתיאוריה שלמה שמסבירה למה הם בוגדים זה בזו ולמה החליטו אחרי שהתגרשו ונישאו מחדש, שמספיק לשקר ­ יותר טוב לעשות את זה בגלוי.חזין, 54, הוא צייר מחונן. תערוכה משלו, "צלילים בתערוכה", מוצגת משבוע שעבר בגלריה ברנרד בתל­אביב (תוצג עד תחילת ינואר). בתערוכה עשר תמונות, חלקן בגודל של יותר משני מטרים, המציגות כלייזמרים ממקומות שונים בעולם והכוללות גם ציורים מלאי עוצמה של הנגנים הרוסיים המנעימים לנו בקרן רחוב.הוא גדל באודיסה, בבית של ציירים: אחיו, אביו, כולם ציירו מיום שהוא זוכר את עצמו. הוא עצמו בוגר בית הספר הגבוה לאמנות ברוסיה, ותערוכות שלו הוצגו ברחבי העולם: בניו יורק, בוסטון, תל­אביב, מיאמי, מוסקבה ושווייץ. 11 ציורים שלו נרכשו על ידי מוזיאונים נחשבים בעולם, המוזיאון היהודי בניו יורק, המוזיאון לאמנות מודרנית בדוברובניק, המוזיאון לאמנות מודרנית במוסקבה, מוזיאון אולדן בשווייץ, ועוד. לארץ הגיע עם ד"ר אניטה חזין, רופאת שיניים, בשנת 1972, כששניהם מבריחים מאות זוגות של תחתונים עליהם רשומים שמות של סרבני עלייה מאודיסה. בני הזוג היו כבר מטופלים בתינוקת, נלה; כיום היא בת 31, אם לשניים והשלישי בדרך, מורה למתימטיקה בתיכון. החזינים התיישבו בנתניה, בה הם מתגוררים עד היום. עד מהרה נולדה בת שנייה, ליאנה, כיום בדרך להיות עורכת דין. מיכאל, שכל רצונו היה לצייר, נאלץ לעבוד בעבודות שיביאו הביתה פרנסה: גרפיקאי במשרד פרסום ובעל עסק עצמאי של הדפסי משי, כשהוא תומך באניטה שסיימה בארץ לימודי רפואת שיניים, ומטפל בילדות; אלא שעם כל העיסוקים והלחץ, מסתבר, מצאו בני הזוג זמן לרומנים מהצד.­ תמיד חייתם בצורה כזו? מיכאל: "ברוסיה לא דיברו על נישואים פתוחים. מי הכיר כזה מושג? אבל מרגע שבאנו לארץ, אחרי ארבע שנות נישואים, התחלנו לחיות כל אחד איך שהוא רצה".­ כלומר?אניטה: "בגידות".מיכאל: "מה זה בגידות? לאניטה ולי היו יחסים עם אנשים אחרים, בסתר".­ אניטה, היה לך מאהב?"כן. היתה לי אהבה במשך שלוש שנים".מיכאל: "תגידי את האמת, את לא לבד. כל הנשים ככה. לי זה כבר ל א משנה. בעיניי, אשה שלא בוגדת היא אשה שאין לה הצעות, שלא רוצים אותה. הכל תלוי במחיר, במה שמציעים לה, ואני לא מתכוון למחיר כספי. כך גם גבר. אין שום הבדל בינינו".אניטה: "היו לי כמה נאגלות של אהבות. זה קרה כמה פעמים במשך השנים".­ מיכאל, ידעת מה קורה?"לא רציתי לדעת ולא רציתי לראות. גם לי היה באופן קבוע נשים אחרות, גם לי היו אהבות. סתם סקס זה לא קבוע, היו לי נשים קבועות".­ ואיך הסתדרתם עם השקרים?"לא שיקרנו. פשוט לא דיווחנו. חסר זמן לסקס עם מישהו אחר? תמיד יש זמן. לא נעלמנו מהבית לשעות ולא לימים". אניטה: "באנו מהעבודה בזמן...".­ הסודות לא הרחיקו ביניכם?מיכאל: "אני מומחה בסודות. אני יכול להסתיר נהדר ואף אחד לא יידע מה יש לי בפנים. זה החלק שלי, המוגן. הקשר שלנו המשיך להיות חברי. נכון שלא דיברו על החלקים האינטימיים שלנו".אניטה: "מהיום שנישאנו, לא היינו בקישקעס אחד של השני. לא שאלתי אותו אף פעם 'לאן אתה הולך', או 'למה אתה הולך עכשיו'".מיכאל: "לא ידעתי כמה כסף יש לה בחשבון, מעולם לא פתחתי מכתב שלה, אפילו שהוא בא מהרשויות. הפרטיות נשמרה תמיד".­ המשכתם לעשות סקס זה עם זו?מיכאל: "כן. לי לא הפריע לשכב איתה ועם אחרות". אניטה: "גם לי לא".­ אם שניכם הייתם מאוהבים באחרים, למה לא נפרדתם?"לא חשבתי לעזוב, אפילו שהציעו לי נישואים. לא רציתי להתגרש ולהתחתן עם מישהו אחר".מיכאל: "נפרדנו רק כשהייתי בן ארבעים. עד אז, לא רציתי לפרק את המשפחה. בגיל ארבעים עברתי משבר ורציתי אתנחתא. אנחנו מכירים זה את זו מכיתה ד'. כשאניטה באה לבית הספר שלנו, אמרתי לה: 'את תהיי אשתי'. כשהייתי בן ארבעים, החלטתי שמספיק".את התהליך קיצרה אניטה, שלפני שש שנים התוודתה בפני בעלה על אהוב חדש בחייה. מיכאל אמר לה שזה מתאים לו, כי הוא רוצה להתגרש, המסגרת חונקת אותו, והוא לא מתפתח כמו שהיה רוצה.­ בקיצור, קפצת על המציאה.מיכאל: "זה היה אחרי שעברתי סדנת מודעות עצמית שהיתה אז מאד מודרנית, I AM. עברתי שם גם את השלב המתקדם. הבנתי שאם לא אוהב את עצמי, לא אוהב אף אחד. היה לי חשוב להתחיל לצייר בלבד, לא לעסוק בעוד כל מיני עבודות. רציתי לגור לבד".­ אניטה, איך הגבת?"לא שמחתי, אבל נשארנו ידידים. מאיתנו עורכי דין לא הרוויחו. תוך חצי שעה סגר נו הכל, דיברנו עם הילדות שהיו אז בנות 20 ו­13. לא היו סקנדלים".אגב הילדות, אומרים בני הזוג, עד לגירושים הן לא היו ערות לצורה המיוחדת בה חיים ההורים. אז, בשיחה הקשה המבשרת על פרידה, הודיעו להן אניטה ומיכאל שלכל אחד מהם יש מאהבים.­ איך הן הגיבו?מיכאל: "הן מאוד שמרניות, אבל לי היה חשוב לא להסתיר יותר, שאצלנו בבית הדיבור יהיה חופשי והבנות יקבלו חינוך הכי פתוח שיש. שכל הכביסה המלוכלכת תתכבס בבית". בשש השנים שחי לבד, עזב חזין את נתניה לטובת תל­אביב וצייר 18 שעות ביום. הוא החל להציג את ציוריו בהצלחה בכל מיני ערים בעולם, כשאין בלבו ספק שהניתוק הביא פריחה. "העזיבה הצמיחה אותי", הוא אומר. "לולא עשיתי את הצעד הזה, לא הייתי מגיע להיות אמן מוכר בעולם. יצאתי מהמסגרת, הורדתי התחייבויות למשפחה". ­ אגואיסטי קצת, לא?"אז מה? אגואיסט זה רע? נרקיסיסט זה רע. אגואיסט, על פי אמונתי, לא יעשה רע לאיש כי הוא גם לא רוצה שיפגעו בו. זו אהבה עצמית. את הילדות שלי ראיתי, הן באו אליי, אבל לא היו לי התחייבויות. לא הייתי צריך להפסיק לצייר בשביל לצאת לארוחת ערב משפחתית".­ ואהבות, היו ?"היו הרבה נשים, אבל הייתי חופשי. 90 אחוז מהזמן הוקדש לאמנות. כשעליתי על דרך המלך, הבנתי שאני צריך להיות עם אניטה, שהגירושים הסתיימו מבחינתי. נפגשתי איתה וביקשתי ממנה להתחתן איתי שוב. הצעתי לה את התוכנית הקודמת, שכל אחד יחיה חיים משלו, יעשה מה שהוא רוצה, והעיקר שנהיה ביחד. אמרתי לה שלא מסתירים יותר. היא רוצה לנסוע לכמה ימים? שתיסע. אני רוצה לנסוע? אני נוסע. יותר חשוב לא לשקר, שקר זה הכי גרוע".­ אניטה, זה התאים לך?"כן. הוא הציע שנינשא בחתונה דתית, יש לו אח סופר סת"ם שאירגן לנו חתונה ממש חרדית. ברוסיה לא התחתנו בחתונה כזו".­ למה זה היה חשוב לכם?מיכאל: "שנינו מאמינים באלוהים ואני גם לומד קבלה". ­ התנ"ך לא כל כך תומך בדרך החיים שלכם.מיכאל: "מי אמר?".­ "לא תנאף" מוכר לך?"אני לא מתייחס לזה ככה. בעיניי, אם רב ראשי מתפלל בראש השנה בבית כנסת ממוזג, שאת המיזוג בו הניח פועל ערבי, והחשמל זורם, לי מותר לנאוף. כל אחד מסדר לו את החיים על פי הדת, איך שנוח לו".­ אניטה, איך עברו עלייך השנים בלעדיו?"לא היה לי רע בלעדיו, אבל אני אוהבת להיות איתו. טיילתי, עבדתי, הייתי עם הילדות. היו לי בחורים שהכרתי". מיכאל: "ללא ספק".­ עכשיו את יודעת שהוא שוכב עם אחרות?אניטה: "כן. לא מפריע לי. החלטנו שהנפשות שלנו מחוברות וזה יותר חשוב מהגוף".מיכאל: "סקס זה גוף שוכב עם גוף. אנחנו ישנים אחד עם השני".­ אניטה, את לא קצת נגררת לזה?"לא, גם לי זה טוב, ההרפתקנות, להכיר עוד ועוד. אני אסביר לך איך זה עובד: לפעמים פוגשים מישהו, נוצרת סימפתיה גם אצלו וגם אצלי, בשלב מאוחר יתר נוצר קליק והרפתקה מינית. אני לא יוצאת לחפש אותה".מיכאל: "אם זה בא, זה בא. אני עובד בסטודיו רוב היום, לא מחפש ברחובות. דברים כאלה באים לבד, ובקלות".­ זה תורם לאמנות?"החופש תורם לה. אני לא שובר את הראש במה שלא קשור לאמנות, היא הכי חשובה לי. הנאמנות שלי לאניטה היא נפשית. אותה אני אוהב, אבל זה משפט שלא הוצאתי מהפה עשר שנים. ככה גדלתי. אבי לא אמר מעולם שהוא אוהב אותי או את אמי, ואני גם כזה. לילדות ולנכדות שלי אני אומר שאני אוהב אותן".אניטה: "זה בסדר, אני מרגישה שהוא אוהב אותי. הוא ביישן. קשה לו לדבר".­ החברים שלכם יודעים כל מה שסיפרתם לי?מ יכאל: "לא בפרטים, בכללי. אם שואלים אנחנו עונים, כדי לא לשקר. אבל לא כולם שואלים. זה מאיים עליהם. אם זה קורה אצלנו, זה עלול גם לקרות להם, וזה מפחיד מדי".

 

מאמר זה פורסם ב-NRG.

 

מסקנה:היו נאמנים לעצמכם ותאהבו את בן/ת זוגכם/תכם.

נכתב על ידי Feminine-admirer , 22/9/2007 22:14   בקטגוריות אהבה, אהבה חופשית, אהבה עצמית, אורגזמות, אירוטיקה, אינטימיות, אקסטזה, בילויים, בנות, בנים, גברים, דייטים, הגשמת חלומות, הדוניזם, הורמונים, המהפכה המינית, הנאות, הנאות החיים, זוגיות, זוגיות ואהבה, זיונים, זירמה, זרימה, חדר השינה, חוויות, חופש מיני, חיבור אל האני הפנימי, חילופי מיצים, חינוך מיני, חפוזים, יחסי מין, יחסים פתוחים, ליברליות, מאהבות, מאהבים, מאהבים מזדמנים, מימוש עצמי, מין, מיניות, מפגשים מיניים, משגלים, משולש אהבה, ניאופים, נשיות, נשים, נקביות, סטוצים, סקס, סקס ופנטזיות, סקס חופשי, סקסולוגיה,  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חילופי זוגות ב-2/2/2009 18:57
 



הטנטרה לסוגיה


טנטרה

 

המשמעות הראשונית והבסיסית של הטנטרה היא הקבלה והשחרור.
הקבלה – כולנו יודעים כמה קל להיות ביקורתיים כלפי עצמינו, כמה קל לראות את החלקים הפחות טובים בגופינו. הקבלה היא בעצם הלמידה לקבל את גופינו, רצונותינו, שאיפותינו. לאהוב את עצמנו על אף החסרונות והפגמים. וכך, ברגע שנלמד לאהוב את עצמינו נהייה פתוחים יותר לאהוב ולקבל את השני ואף לתת אפשרות מלאה לשני לאהוב אותנו.

המילה טנטרה באה מהשורש Tan (לטוות / להרחיב). בטיבט פורשה המילה טנטרה כ"התרחבות" בעוד אצל ההינדים היא פורשה כ"מארג". שני הפירושים באו מניסיון לתאר את הגוף האנרגטי ברגע ההארה.

כאשר אנו מקיימים יחסים עם בן זוגינו מתוך רמה של מודעות וקבלה עצמית, אנו מעלים את רמת ההנאה מדרגתה הבסיסית החייתית לרמה של התעלות רוחנית ופיזית.
כל אחד יתאר את רגע האורגזמה מתוך מודעות (ההארה) בתיאור אחר אולם ההרגשה המופלאה תהייה בעצם זהה: הטיבטים ראו את רגע "ההארה" כפעולת התכווצות עד כדי היעלמות, ואז ברגע שהיא כמעט נמוגה לחלוטין היא שוב מתרחבת בפתאומיות עד לאינסוף.
לעומתם ההינדים תיארו את אותה תחושה באופן שונה – ההינדים מתארים את רגע ההארה כהינמסות. הינמסות עד כדי שילוב עם אנרגיית היקום.

הטנטרה מתארת את ההארה עצמה – אין הכוונה לגמירה הסופית בעת קיום יחסי מין, אלא דרך התבוננות וידע חדשים.

על מנת לחוות את אותו רגע עילאי של הארה עלינו לעבור ממצב המודעות היומיומית, למעין מצב של רגיעה מוחלטת ,מדיטציה גבוהה, רוגע פנימי שילווה אותנו לאורך המסע הטנטרי.

 

הטנטרה אינה רק סקס
בשל העובדה כי תרגילי המיניות, מהווים את הדרך העוצמתית והחוויתית ביותר להתנסות בהוויה הטנטרית, רבים בטוחים שאם אמרת טנטרה אמרת סקס מטורף ואורגיות פרועות.

חשוב להדגיש שלא כל מורי הטנטרה מסכימים על הדרכים להגיע לטנטרה. כמו כן לא כל המורים הסכימו על מה היא דרך ישירה לאותו הרגע (טנטרה) ומהי דרך עקיפה (סוטרה). לכן, תוכלו למצוא בטנטרה מספר זרמים ומספר שיטות לימוד להלן:

 

טנטרה-יוגה"-  היא תרגול של תנוחות, נשימות ומנטרות שתפקידו לעורר את ההוויה והחוויה הרגשית, לחזק ולעורר את מרכזי האנרגיה התחתונים, לחבר ולתעל את מרכזי האנרגיה העליונים, ליצירת הרמוניה בין הגוף והרגש ולביטוי חופשי וכן של המיניות הנשית והגברית.

 

הטנטרה האדומה – עוסקת בחוויה ישירה של המציאות תוך מתן דגש על הגוף ועל האנרגיות הנשיות שביקום. הצבע האדום מייצג מיניות וחושניות, החיבור לאדמה ואת המחזור של האישה.

 

הטנטרה הלבנה – היא טכנולוגיה יוגית עתיקה, המנקה חסימות ומשקעים מהתת-מודע המושרשים עמוק בתוכנו. הטנטרה הלבנה עוסקת בחוויה ישירה של המציאות, בו מתבצע ניקוי עמוק של התת-מודע, עבודה פנימית לחיבור האני הפנימי , שחרור אשמה, כעסים או פחדים, תוך מתן דגש על הרוח ועל האנרגיות הגבריות שביקום. הצבע הלבן מייצג את הרוח, החיבור לטוהר העילאי ואת נוזל הזרע של הזכר.

 

הטנטרה השחורה -  עוסקת ביצירת מאגיות וכישוף, ובכך איננו מעוניינים לעסוק ולדעתי האישית, אף אין זו דרך הולמת לרכישת מודעות או ההארה.


חשוב, שוב, לציין ולהדגיש כי טנטרה אינה רק סקס, טנטרה היא לא רק עצירת השפיכה הגברית. טנטרה היא תורה שלמה, שמי שלא התנסה בה יכול לומר לעצמו בבטחה רבה כי "יש לו עדיין מה ללמוד" או אולי אפילו לומר: "יש סקס אחר שעדיין לא חוויתי ולא ניסיתי" – כדאי ללמוד.

הקלפים והמשחקים המופיעים באתר, יוכלו לעזור לכם, להבין טוב יותר או לטעום את דרך הטנטרה, כיצד תוכלו לגעת טוב יותר אחד בשני, כיצד תוכל להיות מאהב טוב יותר וכיצד את תוכלי לגמור כמו שצריך.

 

מהאתר "רומנטיקה": http://www.romantika.co.il/default.aspx

 

אני אישית יותר מתחבר לאדומה

נכתב על ידי Feminine-admirer , 7/9/2007 23:49   בקטגוריות טנטרה, אהבה, אורגזמות, אירוטיקה, אנרגיה מינית, אנרגיות, אקסטזה, בנות, בנים, גברים, הארה, הדרך הטנטרית, הנאות, הנאות החיים, הסרת חסימות, השפיכה הנשית, זיונים, זירמה, זרימה, חדר השינה, חופש מיני, חופש, חיבור אל האני הפנימי, חילופי מיצים, חינוך מיני, יחסי מין, טרנספורמציה, מימוש עצמי, מין, מיניות, משגלים, נשים, סקס, סקסיות, סקס חופשי, עבודה טנטרית, עבודה אנרגטית, עבודה רוחנית, עוצמה מינית, פתיחות מינית, קבלה עצמית, רוחניות, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיפור התדמית העצמית משפר סקס


ניתוח פלסטי משפר סקס, אורגזמה  

 

מערכת BeOK
פורטל בריאות ויופי  

 

מה הקשר בין סקס, אורגזמה ותשוקה מינית ובין ניתוחים פלסטיים? מחקר מציע כי לא רק שניתוחים פלסטיים תורמים לביטחון העצמי ולתחושת הרעננות של נשים רבות, הם גם מסייעים לנשים להנות יותר במיטה ולחוות אורגזמות טובות יותר - חלק מהגדול מהנשים שהשתתף בסקר שערך מנתח פלסטי ידוע בארה"ב דיווח הן הצליחו להגיע לאורגזמה טוב יותר לאחר הניתוח  למרות מה שיאמרו לכם פסיכולוגים בנוגע לדרך הטובה ביותר לשיפור ביטחונכן העצמי, ניתוחים פלסטיים (כגון הגדלת או הרמת חזה) המשפרים את מראן של נשים רבות, מביאים גם לשיפור בתחושה אצל אותן נשים, שחשות עצמן סקסיות וצעירות יותר.

כעת, מציע מחקר חדש, תורמים ניתוחים פלסטיים לא רק למראה, כי אם גם לשיפור חיי המין, ובמיוחד משפרים את הסיכויים של אותן נשים לחוות אורגזמות ואת איכות האורגזמות.

לכאורה לא אמור להיות קשר בין הדברים, שכן אנשים רבים, שנחשבים לפחות מושכים (בעיני החברה המערבית) נהנים מחיי מין מהנים, וההפך: אנשים מושכים רבים לא נהנים במיטה.

אולם לפי סקר שנערך בארה"ב על ידי רופא פלסטי מפיטסבורג, ד"ר גאי סטופמן, סקר שממצאיו מופיעים במהדורת פברואר של כתב העת Aesthetic Surgery Journal , נראה שהניתוחים הפלסטים תורמים גם תורמים להגברת ההנאה במיטה.

"במשך תקופה ארוכה תמיד נטען שניתוחים פלסטיים משפרים את המראה ובעקבות כך את הביטחון העצמי, וברור שכאשר מישהו חש טוב יותר לגבי עצמו הוא גם מרגיש יותר בטוח במיניות שלו ויותר סקסי, אולם עד עתה לא היו נתונים לגבי תפיסה זאת", אמר סטופמן לאתר WebMed.

עדיין, הוא מציין ש"המסר שאנחנו רוצים להעביר הוא שמי שעוברת ניתוח פלסטי לא הולכת מעתה לקיים יותר יחסי מין. מדובר בתוצר לוואי אפשרי".

סטופמן ערך סקר בין 70 מלקוחותיו ומצא כי 80% מהנשים שעברו ניתוחי חזה ו-50% מהנשים שעברו ניתוחים אחרים, דיווחו על הנאה גדולה יותר ממין לאחר הניתוח.

יותר מ-95% מהנשים דיווחו על כך שהן חשות לאחר הניתוח יותר מושכות, ללא קשר לסוג הניתוח. והכי חשוב: כשליש ממנותחות החזה ומחצית מהמנותחות בשאר חלקי הגוף דיווחו כי הצליחו להגיע לאורגזמה טוב יותר לאחר הניתוח.

לעומת זאת, מנותחים שעברו טיפולי פנים כמו ניתוח אף או מתיחת פנים נטו לדווח פחות על שיפור בחיי המין, כאשר יתכן שאחת הסיבות לכך נעוצה בעובדה שקבוצה זאת מונה בעיקר אנשים בגיל מבוגר שחיי המין שלהם, לרוב, פחות
יותר ממחציתן הרשו לעצמן ללבוש בגדים יותר מושכים ופרובוקטיביים ו-70% מהן דיווחו גם על שיפור בהנאה אצל בני הזוג.

נכתב על ידי Feminine-admirer , 2/9/2007 21:17   בקטגוריות ניתוחים פלסטיים, אהבת הגוף, אורגזמות, אסתטיקה, יופי, אהבה עצמית, בנות, הנאות, הנאות החיים, העצמה נשית, השפיכה הנשית, זירמה, זרימה, חיבור אל האני הפנימי, חשיבה חיובית, טיפוח ויופי, טיפולים, טרנספורמציה, מין, מיניות, מפגשים מיניים, משגלים, ניחוחות של תשוקה, נקביות, נשיות, נשים, סקס, סקסיות, קבלה עצמית, רפואה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גאלאדריאל. ב-2/9/2007 22:35
 



קחו חופשה שנתית מבן/ת הזוג


פעם בשנה, לקחת חופש מהנישואים

 

זה התחיל אחרי לידת הבן הבכור, כשחיי המין הפכו דלים והבעל הרגיש שאשתו והוא מתפקדים כמו עסק, בלי תשוקה והתרגשות. הם הגיעו לצומת דרכים, בו יכלו לבגוד, או להיפרד. ואז הם המציאו את שיטת שבוע "רגילה" - חופשה מבן הזוג, בלי שאלות מיותרות ועם כסף לבזבוזים

 

מחברת המאמר:שרית פרקול

 

פעם בשנה, כבר שלוש שנים, הוא לוקח שבוע חופש מאשתו. פעם בשנה, כבר שלוש שנים, היא לוקחת חופש ממנו. בן הזוג היוצא לחופשה מצטייד ב-5,000 שקל במזומן, ויכול לבלות את השבוע הזה באיזה אופן שירצה, היכן שירצה, עם מי שירצה, בלי שיצטרך אחר כך לתת דין וחשבון על כך.

 

יניב וליאת (שמות בדויים) קוראים לזה "תחנות יציאה" מהנישואים. הם נשואים כבר כשלוש שנים, וקודם לכן היו חברים זמן רב. הם הגיעו למסקנה שכדי לשמר את החיוניות בזוגיות שלהם, הם צריכים אפיקים חיצוניים. "לא בהכרח משהו זול, סליזי, אלא חופש זה מזה", מסביר יניב, מורה בן 30 ומשהו.

 

לדבריו, מה שעורר אצלו את הצורך בכך היה לידת הבן הבכור. "חיי המין הפכו דלים בשנה הראשונה, וגם חיי הזוגיות הפכו אותנו למעין שותפים עסקיים - צריך לשלם, לעשות, לקנות", מסביר יניב. בתור מורה, הוא עובד בסביבה עתירת נשים. "המורות לא בדיוק נראות כמו הסטריאוטיפ, וגם אני לא, כך שאתה הופך להיות סוג של שייח סעודי", הוא אומר בלי הצטנעות. "האופציות הפכו להיות הרבה יותר נגישות. ברגע שתפסתי את עצמי משתעשע ברעיון של בגידה, חשבתי שהגענו לצומת דרכים: או שנפרדים, או שעוברים לסגנון של נישואים פתוחים".

 

סוג של שחרור מחסומים. במידה מסוימת זה כמו במילואים

 

ואז, נמצאה הדרך השלישית. "בחרנו בשיטה של שבוע חופש זה מזו", הוא מספר. "החופש הזה הוא לאו דווקא כדי לעשות סקס עם אחרים. לי היתה פנטזיה לצנוח. סוג של שחרור מחסומים. במידה מסוימת זה כמו במילואים, אבל אני לא עושה מילואים, קיבלתי פטור בגלל פציעה".

 

ליאת לקחה את זה עוד צעד קדימה והוסיפה את נושא התקציב. "תקציב של הגשמה", הם קוראים לזה. "יחסית לשכר שלנו זה די גבוה, הסכום הזה". לדבריהם, בפעם הראשונה הם ניסו לפרק את זה לשבעה ימים נפרדים, אחד בכל פעם, אבל זה לא היה מספיק אפקטיבי.

 

"הפעם הראשונה היתה די מבעיתה", משיב יניב על שאלתי. "ליאת הגיבה בזעזוע, חשבה שהיא לא מספיקה לי. ובכלל, שנינו מאוד רכושניים, עם כל הרצינות והרצון הטוב. זה פוגעני לאגו. מה, צריך חופש ממני? מה אני כזה מציק? אבל לקחנו את זה למקום של טיפול לא זוגי, אלא אישי, של כל אחד מאיתנו, עם הקטע של הספקות שיש לו עם עצמו. חוסר ביטחון, ויש המון. אני מניח שיש המון זוגות שעושים את זה לא בצורה מאורגנת של שבוע, אלא בורחים לטיולים לבד, ערבי נשים".

 

לדבריו, זה "סוג של סיכון שלוקחים אותו כל פעם. היא יכולה לחזור מאוהבת לגמרי במישהו שהכירה באחד המקומות שפגשה". אבל הוא אומר גם: "אחרי שעוברים את שלב הפחד זה מחדד מאוד את הגעגוע. סוג של חפירה בתוך עצמך. כשאני נמצא ב'רגילה' שלי (כך אני קורא לזה), בסוף היום אני יוצא לברים ומבלה עם חברים ועושה כל מה שגברים של 'בלייזר' עושים. מפלרטט, ולא ישן בבית. אבל אין כל כך הרבה מה לעשות בחוץ. בסוף היום, בנית בית. באמת אין לך מה לעשות בחוץ".

 

יניב אומר, שההכרה החשובה הזאת מתמסמסת בחיי היומיום, אבל בשיטה שלהם, "בחודשיים שאחרי אותו שבוע - זה ירח דבש מחודש". בזכות השיטה שמצאו, הם התחילו לצאת שוב לדייטים, מה שלא עשו מאז החתונה.

 

לשאלתי המתבקשת, אם הם שוכבים עם פרטנרים אחרים בזמן החופשות האלה, משיב יניב: "אני יכול להעיד על עצמי שלא. לגביה, אני לא רוצה לדעת".

 

לדברי יריב, הקנאה קיימת, "והיא נותנת לי סוג של דרייב. אני מסתכל על החברים שלי שבוגדים, ומפצים את נשותיהם. אני מפצה את אשתי מראש, מהפחד שאולי זה ייקרה". הוא שמח שהוא התחיל שוב לקנא לה. "באיזשהו שלב זה נראה לי טריוויאלי. ניפגש בסלון, נדבר, נרדים את הילדים, במקרה הטוב נשכב. דברים הופכים להיות הרבה יותר מדי שגרתיים", הוא נזכר. "הייתי מסתכל על אשתי מניקה, והיא הפסיקה להיות אשה והפכה להיות כלי שמאכיל את התינוק. הייתי יוצא מהמקלחת ומסתובב ערום וזה לא נחשב סקסי או גברי, אלא סתם איש ערום בבית".

צילום: ויז'ואל/פוטוס

בחודשיים שאחרי אותו שבוע - זה ירח דבש מחודש (צילום: ויז'ואל/פוטוס)

 

רק קומץ חברים קרובים יודעים על כך

 

- ומה עם הסביבה, מישהו יודע?

"הסביבה לא יודעת. יש מתי מעט, חברים מאוד קרובים, שיכולים להזדהות. בעיקר חברים מאוד קרובים שלי, שאני יודע שיש להם בעיות של זוגיות. אחד הדברים הקשים ביותר שאני שומע מהסביבה זה שהזוגיות הופכת להיות דיל, באמת שותפות. אחד מהחברים שלי אמר שהוא הפסיק להיות גבר, אחד הביטויים הקשים ביותר. זה המקום בו הולך לאיבוד. הוא בן 36 ויוצא עם בחורה בת 23. יש לה ההבעה של ה'וואו'. מה שחסר - הבעיה הזאת של ה'וואו', שאתה הכי טוב והכי מצחיק, זה מה שאנחנו מאבדים". למעשה, יניב אומר שחלק מהחברים הטובים שלו מתחילים לאמץ את הסידור הזה.

 

אז במקום לאבד או לעוות את זה, "לקחנו את זה למקום שלגיטימי יותר להרגיש ככה, ויותר מזה - להרגיש את זה בבית. חודשיים אחרי שאתה חוזר, אתה שוב הגבר בבית, והיא שוב האשה. אתה חוזר הביתה יותר מלא, יותר טוב".

 

כשליאת היתה ב"רגילה" הראשונה שלה, יניב היה מבועת לגמרי, לדבריו. "פתאום התחלתי לבשל. הפכתי לאבא מושלם, יודע לא לשרוף סלט. רואים יחד המון סרטים בסינמה סיטי. ואני לומד להכיר אותם, פתאום יודע שיש להם חברים. גיליתי גם שהילדים שלי זה אנשים נמוכים. יש לי ילדה בת שנה שיודעת בדיוק מה היא רוצה".

 

- ואי אפשר להגיע לתובנות האלה בלי צעדים דרסטיים? למה חופשה רגילה לא עוזרת?

"כי אתה חוזר לאותו מקום ביחד. אתה לא לוקח ברייק מעצמך. אתה לא מגשים את מה שאתה. היינו ברומא יחד, עיר רומנטית ונהדרת, פיאצות והכל, אבל אתה משחק בכללים של הטקס. בתשע השנים האחרונות אשתי מעולם לא ראתה אותי עושה גרעפס. נראה לי לא טבעי. אבל בשבוע הזה נראה לי הכי טבעי לעשות תחרות גרעפצים בבר. אתה בא טעון בצורה כל כך שונה הביתה. בכל טיול זוגי יש לסמן 'וי' במדריכים. אתה מתחיל להתרגז מזה שזה נעשה ככה. וזה חוזר למקום של מי האשה הזאת, למה היא פה. שלא לדבר על השופינג".

 

יניב אומר שזה לא אותו דבר כמו אנשים שיוצאים לבד לנסיעות עבודה. "זה שבוע שהוא כולו אני, רק אני. נשמע מגוחך ואגוצנטרי, אבל אני חוזר מלא, אחר לגמרי. ובאותו מקום גם היא. אם היא הלכה לקנות פריאו או חוטיני, כי נורא חשוב לה להיות סקסית פתאום, נורא כיף לה שמסתכלים עליה, היא יותר מודעת לנשיות שלה".

 

- וזה לא מסוכן?

"זה כן, וזה טוב. ודווקא הסיכון הזה משאיר אותי עם סוג של התמקדות, כדי לא לאבד. כי הסיכון הזה קיים אצל כל זוג. היא חוזרת מלאה יותר, קשובה יותר, והכי חשוב - חוזרת מתגעגעת".

 

ליאת, מצידה, אומרת:

"אני חושבת שהסוד לשימור התשוקה הוא קנאה בריאה ולא אובססיבית. אני צריכה שיקנאו לי, אני צריכה לקנא. שבוע החופש שלנו אחד מהשנייה מבטל עבורנו את 'המובן מאליו'. ברגע שמתברר שאותו שבוע עלול להימשך חיים שלמים, התשוקה והגעגוע הופכים לחיוביים ולהכרחיים עבורנו. הפחד הכי גדול שלי אינו נובע מהחשש שבעלי יבגוד בי - אלא שישתעמם ממני".

 

הפסיכולוג ערן שי: "קנאה יכולה להיות רגש חיובי"

 

ערן שי, פסיכולוג חברתי קוגניטיבי, מנהל מכון כריזמה, העוסק בליווי אנשים בתהליכי שינוי ופריצת דרך אישית, אומר שזוג

כזה בעצם "מוותר על עיקרון של בלעדיות לזמן מסוים. בחלק גדול מהאנשים שאני נפגש יש מרכיב של רכושנות כמעט

בקשר הזוגי ביניהם. במקום שאותם אנשים רואים בתהליך הזוגי הרומנטי משהו שהוא מתוך הבחירה שלהם, הם בעצם יכולים לבוא ולהגיד - יש לנו פעילות אחרת שלא מפריעה למה שאנחנו עושים, עונה על דברים שלא נמצא בתוך הקשר הזוגי שלנו.

 

ההבדל הבולט בינם לבין זוגות אחרים שנמצאים באותה בעיה היא הדרך שהם פותרים אותה. הדרך שהם בחרו לפתור את הבעיה היא לא פתרון של לשבור, אלא לראות את הערכים האמיתיים שיש להם במה שיש להם. רוב הזוגות במצב השגרתי פותרים את הבעיה על ידי בגידה. אם משווים למצב של בגידה, בבגידה יש שבירת אמון מאוד מרכזית, והאנשים חיים בתוך תחושה לא נוחה שזה סוג של שבירת הסכם שאי אפשר לדבר עליה. לא רק הבוגדים, לפעמים גם הנבגדים מרגישים שהם מקטינים בעצם את תחושת החופש בתוך הזוגיות, וגם את החופש להגיד כל מה שאני רוצה".

 

על הקנאה הוא אומר שזה יכול להיות "רגש חיובי, המעלה את הערך של מושא הקנאה. אנחנו מקנאים במישהו שמצליח. אז אנחנו עושים יותר מאמצים שגם אנחנו נצליח. צריך לשים את רגש הקנאה בפרופורציה כמשהו שאפשר לחיות איתו".

שי מוסיף: "הייתי ממליץ לכל זוג שמתכוון לעשות את הדבר הזה להיעזר בליווי של טיפול זוגי, בירור אחד או שניים, כדי שלא יהיה מצב שמישהו מבני הזוג מרגיש שהוא עושה פשרה מאוד כואבת". 

נכתב על ידי Feminine-admirer , 2/9/2007 19:31   בקטגוריות זוגיות, זוגיות ואהבה, יחסים פתוחים, יחסי מין, אהבה, אהבה חופשית, בילויים, בנות, גברים, הגשמת חלומות, הורמונים, הנאות, הנאות החיים, זיונים, זירמה, חוויות, חופש מיני, חופש, חופשה, חילופי מיצים, ליברליות, מאהבות, מאהבים, מאהבים מזדמנים, מין, מיניות, מימוש עצמי, מפגשים מיניים, משגלים, משולש אהבה, ניאופים, נקביות, נשיות, נשים, סטוצים, סקס, סקס ופנטזיות, סקס חופשי, סקסיות, עוצמה מינית, פעילויות, פתיחות מינית, קבלה עצמית, שחרור מתחים, שינוי מציאות, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מימוש עצמי


את ממש נימפומנית

 

המחברת:מילה בוייר

 

לפח וחסל

 


האם אני אמורה להשיב להזמנה לזיון

של צהריים בהודאה: "סורי בייבי, רצה

לשיעור גמרא"? מדוע איני יכולה

להציע במפורש לגבר זיון בלי ללכת

סחור סחור, בלי מילים מתיפייפות

ומעייפות? בלי מחזה עם שמונה חלקים?

מדוע איני יכולה להיות ישירה, ישרה

ועניינית?


 


הורה סוחפת

 

אני חובבת מין, תקראו לכך איך שתרצו, מסמפטת, שטופה, מולחמת

לצד המיני\סקסי שבי. אוהבת לאמץ את מחשבתי על מין, אוהבת לפנטז,

אוהבת להתחכך בגברים, אוהבת להתמשמש בהם, אוהבת להסניף את הארומה

שלהם, אוהבת לחולל עמם הורה סוחפת, והכי חשוב, אוהבת להזדיין איתם

(מרובם אגב, אני לא נופלת, לעתים מתעניינת במרכולתם, אם יש להם מה

להציע). כחרמנית מן השורה, ראשונה בין שוות, אני מרבה לבקר בברים

על מנת לאסוף במכמורתי את הזיון הבא. הפיק אפ הנו פולחן מסובך

ומפרך ולא רק בשל הצפיפות הבלתי נסבלת במקומות אלה, או משום שאיני

כוסית, אלא בגלל המוסר המיני והצביעות המינית של גברים. את ירון,

סטודנט בן 28 לרפואת שיניים, הכרתי באתר הכרויות. הפעם לשם שינוי

בפנייתי אליו, שפתי הייתה שקספירית בהתייחס לתכלית. כתבתי כי "אשמח

לדבר עמו". הבחור הבין ושאל בנימה של נער חרמן בן 16 עתיר זירעונים

ופצעונים "האם מתחשק לי סטוץ עמו?" מי אני שאומר לא, כשמדובר

בפוטנציאל לזיון? הבחור חשב כי הוא זכה במפעל הפיס ובימים לבוא לא

הפסיק להפציץ אותי בהודעות SMS עם בקשות למימוש פנטזיות (די

שגרתיות) - חילופי זוגות, אורגיות עם אישה וגברים, עם גדוד שלם.

כגון: "את רוצה שאבוא ואזיין אותך חזק? אהבת איך שזיינתי אותך? איך

שגמרתי לך בפה ועל הפנים? אני בא עם שני חברים ונעשה אורגיה, הם

ממש שווים. יש מצב שתפתחי לי את הדלת בעירום מלא? מהמחשבה כבר עומד

לי הזין?" לא חלפו להן שלוש דקות ועוד הודעה - "תנסי להשיג לנו

מישהי, תתני לי לזיין אותך בתחת? אני מת לגמור לך בפה כמו אז, זה

אפשרי? נעשה אורגיות - את יכולה להגיד לשותפה שלך שתראה ואז תחליט?

כמה בא לך סקס?" השבתי להודעות של אלון בטקסט שאינו הולם את ספרי

הלימוד של מערכת החינוך, מתוך נימוס, כחלק משעשוע החרמנות והכנת

הקרקע לזיון הבא בו ייבחן בשנית, וחבר השופטת המכובדת יחליט האם

לחיים או לבעיטה. ציפיתי לנאורות מינית מסטודנט תחכמוני לרפואת

שיניים, אלא שהבחור, לאחר הודעותיו המאוד לא נזיריות, קינח בהודעה:

"את ממש נימפומנית" ואתה? נזיר שתקן סגפן מתבודד הנושא על ירכיו

חגורת מסמרים להלקאה ועינוי תמידיים עצמיים?

 

רחב הזונה מתהפכת בקברה

 

מדוע לגברים מותר להצהיר בריש גלי על היותם חרמנים, זקוקים נואשות

לזיון, לא יכולים בלי? ועלינו הנשים חובה להדחיק את המיניות, את

חיבתנו, לעתים עזה כמוות, לסקס? מדוע אסור לי להתפאר בזקפת הדגדגן

שלי? האם אני אמורה להשיב להזמנה לזיון של צהריים בהודאה: "סורי

בייבי, רצה לשיעור גמרא"? מדוע איני יכולה להציע במפורש לגבר זיון

בלי ללכת סחור סחור, בלי מילים מתיפייפות ומעייפות? בלי מחזה עם

שמונה חלקים? מדוע איני יכולה להיות ישירה, ישרה ועניינית? "ממי

התפנה לי עכשיו זמן לזיין אותך, אתה בא?" כשלגבר מתחשק זיון זה

בסדר, כשלי מתחשק זיון או יותר ממשגל אחד, אני זוכה לתואר האבירות

המכובד "נימפומנית". במקרה הרע אני מככבת בשיחות החבר'ה הגבריים על

תקן פרוסטטוט, רחב הזונה או פוטה. מדוע גברים אליהם אני פונה בפיק

אפ ברים או באתרי הכרויות ומציעה להם באופן מפורש סקס, מתלהבים כמו

ילד קטן מן הצעצוע החדש ואחרי שנייה זונחים אותו, נבהלים מן

הישירות? מן האומץ? ממה?

 

גם לא צ'פחה ידידותית על הטוסיק

 

"אפידמית" החרמנות (אחת מן המחלות החיוביות הבודדות בעולם) אינה

נחלתם הבלעדית של גברים. גם לנו הנשים יש צורך עז בסקס, לא רק לדבר

עליו בשיחות סקס, אלא גם לעשות וכמה שיותר ויתרה מכך, ליזום את

השגתו. וכשאת עושה ועושה ומגלה בקיאות בחומר ובמעשה את נשאלת את

שאלת מיליון הדולר בזלזול מהול בסקרנות: "עם כמה גברים הזדיינת?"

ומה תשיבי? אתה הראשון? עם חמישה גברים? עם ארבעים גברים? האמת אי

שם בשביל הזהב? בכל מקרה תצאי כשידך על התחתונה. לאור ביצועייך

המטריפים, לא יפרסו בפניך שטיח אדום במסלול המהיר לקבלת מעמד

קדושה, אלא תואר מפוקפק, שתוותרי עליו בשמחה. גמרתי אומר לא לתת

דין וחשבון על אופיי - על מי שאני - ולא להתייחס לגבר שלא מעריך

אותי ואת פתיחותי המינית. לא אתן לו לגעת בי, אפילו לא צ'פחה

ידידותית על הטוסיק, במיוחד אם הבחור זלל את גופי בתאווה רבה ואחר

כך העז לפתוח ג'ורה, במקום לנשק את רגליי החטובות ודרומה, את כפות

רגליי, ולהודות לאימא אדמה על בריאתי. רק גברים עם ראש פתוח כמו של

קולומבוס יתקבלו בברכה בין ירכיי ויזכו לחקור את האנטומיה הכוסית

של גופי. גברים יקרים, השילו מעליכם את הצביעות המינית המאפיינת את

הגישה לסקס בשנות החמישים של המאה הקודמת, השתחררו והפנימו את

השוויון המיני לנשים, הרי אתם, חובבי הבצע המיני, תגרפו רווחים

רבים.

 

מתוך האתר בננות

 

נכתב על ידי Feminine-admirer , 1/9/2007 12:59   בקטגוריות שיוויון מיני, נימפומניות, אהבה, אהבה חופשית, אהבה עצמית, אהבת הגוף, אוננות, אוראלי, אורגזמות, אורגיות, אירוטיקה, בנות, גברים, הורמונים, המהפכה המינית, הנאות, הנאות החיים, העצמה נשית, השפיכה הנשית, זיונים, זירמה, זרימה, חופש מיני, חילופי מיצים, חילופי זוגות, חיבור אל האני הפנימי, חינוך מיני, חפוזים, יחסי מין, יחסים פתוחים, ליברליות, מאהבות, מאהבים, מאהבים מזדמנים, מימוש עצמי, מין, מין אוראלי, מיניות, מסיבות חשק, מסיבות סקס, מפגשים מיניים, משגלים, משולש אהבה, ניאופים, נקביות, נשיות, נשים, סווינגרס, סטוצים, סקס,  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוֹלָה של היום. ב-1/9/2007 22:26
 




דפים:  
472,351
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFeminine-admirer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Feminine-admirer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)