לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אןןן :]]


בלה בלה בלה... XD

Avatarכינוי:  •אןן:]]•

בת: 31

ICQ: 266166519 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

הבלוג החדש שלייי !! XDXD


 
זהו, חח תכנסו ! XD
 
אוהבת המון 3>
נכתב על ידי •אןן:]]• , 24/2/2008 18:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האמ האמ האמ...


כמו שאתם רואים, אין לי מה לכתוב !!
אני חושבת כנראה לפתוח בלוג במשתמש חדש... כי פה כבר שיעממתי את עצמי ><
אני אנסה כנראה ואז אפרסם פה את הכתובת :]
 
בקשר לסיפור, האממ.. אין לי כח או זמן להמשיך אותו..
כשיש לי זמן אין לי כח וכשיש לי כח אין לי זמן!
החיים קשים XD
 
טוב הפוסט המטומטם הזה נגמר, תחכו לכתובת החדשה :]]
 
אוהבת, אן 3>
נכתב על ידי •אןן:]]• , 22/2/2008 19:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתמול היה יום חרא, היום ככה ככה, מה עוד משובש בחיים שלי ?!


כמו הכותרת... אתמול היה יום חרא ויצא לי לחשוב על החיים.
כמובן שגיליתי שהם ממש עלובים, אבל איכשהוא אני מתנהגת
כאילו הכל טוב. למרות שהכל לא. וזה לא רק אני גם סופיה, דיאנה.
אני מדברת איתן באייסיקיו ואיכשהוא זה כמעת תמיד על כמה
חרא החיים ><".
 
אתם יודעים שהתחלתי לגלוש בפורומים של אימו ? אוי ואבוי לי O.ם..
 
אבל עזבו יש פשוט ימים של מצב רוח רע ... לא תמיד הכל כל כך גרוע !
למשל עכשיו אני מדברת באייסי עם סופה ובר :]] איזה קורעעע XXDD
 
ומולי הקורובה יושנת עלייי ^________________________^ .
 
-
 
האממ.. בואו נראה מה היה היום בביה"ס... :]
 
מתמטיקה ; עשיתי מבחן חוזר כי לא הייתי שבוע שעבר והפסתי
אותו. הייתי חולה.. אנגינה זוכרים ? ^^
 
אנגלית ; האממ... היה כיף, שעה ראשונה היינו במחשבים, ושעה
שניה התבטלה כי הכיתה שלנו היתה נעולה, ולבית ספםר אין כיתה אחרת
לתת לנו ><" . אז ישבנו אני בר ומיקה בחצר, ודיברנו... היה מצחיק XD
 
צרפתית ; האממ.. סבבה, אני מניחה, חוצ מזה שאן המורה שלנו חפרה
היה סבבה XDXD
 
זייהו ככה הסתכם לו היום שלנו היום, תנ"ך התבטל, וכל שיעור שעתיים.
נורמלי כזה :]
 
-
 
אאאאאאנננננננייייייייי רררררררררוווווווווצצצצצצצההההההההה לללללללכככככתתתתת ללללחחחחנננננוווווותתתתתתתת ששששיייייישששששש
בבבבבבבההההההההה דדדדדדבבבבבבברררררייייםםםם יייפפפפפפיייייייםםםםםם וווווואאאאאאייייימממוווווואאאאאאייייייייםםםם !!!!!!!
 
בלאט.. אני כל כך רוצה, אבל החנות הסופר מגניבה שמצאתי במקרה באינטרנט היא בירושלים!!
ירושלים!!!
בלאט.. ><"
 
אם מישהו מכיר חנות טובה כזאת, אתם יודעים שיש בה שרוכים, סיכות, צמידים, ועוד דברים אימואים למיניהם, מוזמן להגיד לי!!
 
-
 
האממ.. עוד דבר, צילמתי השבוע תמונות בבית ספר שלי, כי להראות לאחותי, אבל החלטתי להעלות כמה לפה :]]
 
קבלו במחיאות כפיים "בתוך עירוני ה'" XD
 

 הלוקרים שלנו, האמצעי זה שלי :]

שרותי הבנות! את מי זה מעניין ?!שירותי הבנות, חחח XD

באממ.. זה המדרגות לקומה השלישית..
הפתח למעלה שאתם רואים זה המעבר לכיתות ז' וח' האחרות ודלת ליד זה (לא רואים) זה הכיתה שלנו.

המדרגות לקומה שלנו, הדלת שרואים, זאת הכיתה שלנו :]

הדלת מקרוב XD

הכיתה שמסריחה שלנו, המקום השני שאתם רואים זה המקום שלי,
בעצם שלי ושל שנהב. חח XD

עדיין הכיתה המסריחה XD

עדיין היא ^^

הנוף מדלת הכיתה שלנו XD

מבט מהקומה השלישית לראשונה :))

המעבר לכיתות ז' וח' האחרות שליד הכיתה שלנו XD
-
 
זהו ! נהנתם ? לא? לא נורא !!! חיחיחי
 
בהבייי, אוהבת המון :]]
 
3>
נכתב על ידי •אןן:]]• , 6/2/2008 17:18  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,062
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•אןן:]]• אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •אןן:]]• ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)