לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...::THE DRUNK’D BLOG::...


the world of an alcohol-adiccted kid

כינוי: 

בן: 32

ICQ: 386719306 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

פאק


דאם.

 

 

בא לי לבכות . מצאתי ושחיזרתי את הבלוג שלי, וואו. עכשיו דיפדפתי בדפים של פעם,איזה תקופה טובה, באמת! למרות שהייתי ילד טיפש נהנתי מאוד.

 

כל כך הרבה דברים השתנו אני כבר לא אותו בנאדם בכלל, הכול השתנה מה לא עברתי בשנתיים האלה למרות שאני מוכן לחזור לתקופה הזאת לפעם אחת אחרונה ולתת בראש עוד פעם.

מה השתנה?

אני לא ילד ששוקל 56 קילו ששותה וודקה, מאוהב, עושה שטויות , והחלק הגרוע, נהנה כמו פעם, אני לא יכול להגיד שאני לא מתגעגע לזה כי באמת זאת הייתה אחת התקפות.

 

עכשיו אני שוקל 81 קילו אני מקדיש את החיים שלי לדבר אחד שלא חשבתי שיעניין אותי וזה האבקות, במטרה שלי החלום שלי זה להיות מתאבק בWWE אני מקדיש את החיים שלי בשביל להגיע לרגע הזה ועובד מאוד קשה.

אני כבר כיתה י"ב עברתי הרבה מכיתה י' היו עליות היו ירידות היו אכזבות כמובן בלי אהבות. נמאס להתאכזב :)..

התבגרתי מאוד מהתקופה ההיא ואני לא מתחרט אני משאיר את הבלוג הזה בשביל שאני יוכל להיזכר ברגעים המתוקים שהיו לי בכיתה י'. החברים לא השתנו. אפילו שנטשנו אחד את השני אני שמח לראות שאנחנו מאז עדיין חברים, טים שוחר.נוספו עוד כמה שמהם אני קצת מבואס שזה לא כמו פעם אבל צריך לחזק את הקשרים ואני חושב שאפשר לחזור לתקופה הזאת אפילו יותר.

עברתי המון המון עשיתי 2 קעקועים, אחד שמש לאמא שלי שאני מכנה אותה סולנישקה, ואחד כנפיים עם אום שעשיתי בסוף כיתה י' הוא מזכיר לי את התקופה,

אני הולך לשפץ אותו בקרוב למשהו עם משמעות, בכל מקרה.

אני מקווה שתקראו פה ותבינו כמה הכול השתנה.

 חח אפילו את השם אני לא ישנה.

אני לא מתחרט על שום צעד שעשיתי בחיים שלי עד היום, אני יעשה את זה בשביל לא להיות סתם אחד, אני יזרח אני יהיה מתאבק מקצועי אלוף, וילחם בבמה הגדולה מ-כולם רסלמניה.

 נ.ב: תומר תודה שעזרת לי במהלך הדרך.

ובפעם הבאה שאני יסתכל פה,

תצפו לפוסט באנגלית.

 

 

לא נוטשים מסורת:

 

AND HAVE A ALCO-DAY.

 

 

נכתב על ידי , 3/11/2008 20:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,097
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לalcotomer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על alcotomer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)