לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  מורצ'וק

בת: 29

ICQ: 459669889 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

חזרתי לעיצוב הקודם-קודם.


חזרתי לעיצוב שהיה לי פעם.

אתמול ניסיתי לשנות עיצוב ושם חדש לבלוג,

אבל זה לא הלך כ''כ,

כלומר- הלך, אבל זה יצא חביב מינוס.

עכשיו חזרתי לעיצוב החביב הזה עם הדולפין

המתוק הזה!

אח.. אני מתה על דולפנים!


אני סוגרת את הבלוג,

הוא היה מאוד נחמד

והיה לי כיף מאוד לכתוב בו,

אבל כבר תם זמנו, כמו שאומרים. XD

טוב, לפחות בלוג יקר שלי - שרדנו שמונה חודשים יחד,

שזה די הרבה.

 

בכל אופן, אני לא אסגור לגמרי

את הבלוג, אני אשאיר אותו פתוח

למקרה שאני ארצה לעדכן מתישהו,

וגם בגלל שאני חושבת שנורא נחמד

אם אני אשאיר את הבלוג ואז אחרי כמה שנים,

 אני פתאום אראה מה עבר עליי אז. =]

 

 

אז תמשיכו להנות מהחופש!

יומנפלא (:

 

מור.

 

נכתב על ידי מורצ'וק , 6/8/2007 12:55  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



''כמו לטבע - גם ללב, ארבע עונות''


אתמול דיברתי עם אמא שלי

שיחה מעודדת וכיפית,

אחרי שהייתי טיפה עצובה.

זה חיזק אותי מאוד ושוב הרגשתי

נפלא.

אין כמו שיחות עם אמא או אנשים שאתה אוהב

והם מחזירים לך אהבה.


אני כל יום חייבת לצאת לאוויר.

לטבע, לאנשהו מחוץ לבית.

כשאני נשארת בבית אפילו רק יום אחד,

אני מתחילה להיכנס לדיכי..

אפילו אם החיים יפים והכל טוב ושמח אצלי.

[כן הא, נשמע מוזר,

שמור תהיה עצובה,

חח, אבל הנה אתם רואים,

אין בן אדם שכל הזמן למעלה,

כולנו למטה לפעמים..]

 

תסכימו איתי שהרבה פעמים,

כשאתה בבית הרבה זמן,

והדבר היחיד שאתה עושה הוא

להסתובב בין המחשב, המקרר והטלוויזיה,

זה לא כ''כ כיף ומהנה.

[ברור שזה כיף, אבל הכל במידה,

ואם אתה עושה את זה יותר מדי,

זה כבר לא כיף.]


ביום חמישי הלכתי עם אילולה

לסרט במלחה.

היה ממש כיף,

הלכנו לסרט ''מבול של צרות'',

סרט ממש יפה ומצחיק!


אחרי שהסתיים הסרט,

הסתובבנו טיפה בקניון עד שיבואו לאסוף אותנו.

זה היה בערך ב12 בלילה,

הקניון היה ממש ריק,

אף פעם לא ראיתי אותו ככה.

אני ואילה חשבנו שיהיה נורא נחמד

אם ניתקע שם, שינעלו אותנו,

ונזעיק עזרה,

ויבואו ''להציל'' אותנו באמצע הלילה.

מקרה כזה אתה זוכר לכל החיים. XD


הוו..אביב גפן,

יש לו הופעה בחוצות היוצר עוד כמה ימים,

אני כבר מחכה,

רוב הסיכויים שאני באה! (:


אז שיהיה לכם שבוע טוב,

 

מור.

 

נ.ב

תראו באיזו שעה כתבתי את הפוסט!

12:12 .. =]

 

נ.ב2

בקרוב עיצוב חדש,

אני הולכת לשנות את הבלוג

לצבע בז' [נראה לי]

ולשנות את שם הבלוג =]

נכתב על ידי מורצ'וק , 5/8/2007 12:12  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי.


חזרתי מהצפון אתמול בערב.

היינו אמורים לחזור היום אבל זה לא הסתדר,

לכל אחד היה משהו לעשות בירושלים,

לנבו יש איזה סרט לעשות,

לא יודעת על מה ולמה.

[הוא במגמת קולנוע..]

לשגיא יש איזו מסיבה..

בקיצור, לכולם לא היה נוח לחזור היום

אז חזרנו אתמול.

היה ממש כיף,

ממש נהנתי.

אמא טוענת שהמטרה של הטיול היא לגבש

את המשפחה,

אמ..לא גיבש בצורה משמעותית,

אבל בסדר (:


להלה,

ביום השלישי לטיול,

היינו בקייאקים והמצלמה הדיגיטלית שלי

נפלה למים =\

היא עכשיו לא מצליחה להידלק..

אבל בסדר, אולי אפשר לתקן אותה. =]

 

באחד הימים היינו בלונה גל

שזה כמו שפיים ונהנים..

ואני ממש פחדנית,

וחיכיתי תור ענק באיזה מתקן

וכשעליתי למתקן,

פתאום תקף אותי פחד ענקי

ורציתי לחזור ..

כמעט וויתרתי..

 

היו שם איזה שלוש בנות ממש מתוקות

שהכרתי ובסוף הן שכנעו אותי

ובסופו של דבר היה ממש נחמד.

 

ייאיי, התגברתי על הפחד שלי.

מה שאומר, שאף פעם לא צריך לוותר.

בעצם, מה יכול לקרות לי?

שום דבר.. אז אני שמחה שעשיתי את זה. =]


משעמם לי בבית,

בא לי להיפגש עם מישהו,

לא ראיתי חברים בערך שבוע ומשהו \=


ביום האחרון, כ''כ כבר רציתי להגיע הביתה,

אני ילדה מאוד ביתית ואני ממש אוהבת את הבית.

וואי, כיף להיות בבית. (:


אז שיהיה לכולם יומטוב.

מור המוריסטית . XD

 

נ.ב.

וואו, כבר עבר חצי מהחופש,

זה נראה לי כאילו אנחנו

בחופש רק איזה שבוע... P:

 

נכתב על ידי מורצ'וק , 2/8/2007 12:35  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,241

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למורצ'וק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מורצ'וק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)