לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

USB- useful, smart & bright



כינוי:  supergirl:]

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

פיינטשופ- שמירת סטייל


 

זה מדריך ממש אבל ממש בלעדי, שאני הכרתי אותו רק בפוטושופ וחיפשתי בפיינטשופ!

בבקשה אל תעתיקו את המדריך!

 

אז קודם כל אני יסביר את ה"שמירת סטייל"- נכון בפיינטשופ אתם אוהבים גם לעשות נגיד לכתב צל נאון וגם צל רגיל, אבל את שניהם עושים באותו חלון וזה מעצבן כל הזמן לשנות את הפרטים?

אז שמירת הסטייל בא פה לעזרתכם, והוא שומר את הפרטים שהקלדתם, ככה שבכל פעם שרוצים לעשות את האפקט רק נכנסים לסטייל.

 

איך עושים את השמירת הסטייל?

1. פותחים תמונה כלשי בפיינטשופ, או כותבים משו בפיינטשופ.

2. עכשיו נכנסים לסתם איזשו אפקט וממלאים שם את הפרטים. אני בחרתי באפקט צל.

אחרי שממלאים את הפרטים, לוחצים על סימן השמור, זה שמסומן בתמונה באדום.

 

3. כתבו בשדה את השם שאתם רוצים לתת לסטייל שאתם שומרים.

 

4. עכשיו, כל פעם שאתם נכנסים לחלון, בצורה הזאתי אתם נכנסים לאפקט:

וזהו=)

זה מדריך מאוד שימושי אז אני ממליצה לכם להשתמש בו.

נכתב על ידי supergirl:] , 8/8/2007 16:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,328
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsupergirl:] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על supergirl:] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)