לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה מהיר זול ונוח


יש לי כל כך הרבה שטויות בראש שכבר נגמר לי המקום ולפעמים זה אפילו יוצא בחרוזים

כינוי:  חן נחמד

בן: 36

ICQ: 264798316 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

9/2010

טרנספורמציה


אנחנו משתנים  באופן מתמיד

אם זה העור שאנחנו משילים כמשקל גופנו כל שנה

או החוויות שאנחנו עוברים כל יום שמשנות את תפיסת עולנו

כל יום אנחנו מתעוררים בן אדם אחד והולכים לישון בן אדם אחר

אין דרך טובה לראות זאת מאשר לכתוב יומן

כשאני עובר בבלוג על דברים שכתבתי בתיכון או אפילו בשנה שעברה אני המום.

אני לא זוכר שכתבתי אותם ולא רק זה

לפעמים אני מתנגד לדברים שאני עצמי כתבתי והאמנתי בהם בעבר

אז מה זה אומר על האמונות והמחשבות שלי עכשיו?

מפחיד מעט...

 

עוד 40 יום לצה"ל

אחרי זה: צלילה צניחה ושביל ישראל

מדיטציה ואיגרוף

 

בהצלחה שיהיה לאזרח החדש!

נכתב על ידי חן נחמד , 12/9/2010 07:57  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,588
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחן נחמד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חן נחמד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)