לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא שונה , אני מיוחדת .


השם כבר מסביר הכול , לא ? D:

Avatarכינוי:  : ) שששווושש..,XD

בת: 28

ICQ: 376276064 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007


אני כ"F שונאת ת'זונה הזאתי .

מאז שהיא קיימת , היא פשוט הרסה לי ת'חייים .

כן , אני מדברת על אמא שלי ,

" אמא שלי " .

חח ,

אני בטוח מאומצת ,

עם איך שהיא מתנהגת אליי .

אני פשוט שונאת אותה, היא לא מביאה לי ליחיות .

היא לא חינכה אותי , אף פעם לא דאגה לי .

אף פעם לא הייתה שם כשהייתי צריכה אותה ,

פשוטו זרקה אותי

וכמעט שלחה אותי לפנימייה .

והייתי שניהה – מלהיות ברחוב .

אני עוד יגיע לסמים עם המטומטמת הזאתי .

אני אהיה בין עבריינים ,

אני אתאבד , אחתוך לעצמי ת'וורידים .

" בלה בלה בלה " עוד בלונדינית מדברת ברקע .

נימעאס לי כבר כ"כ מכולם .

הלוואי ובאמת הייתי מתאבדת = /

אף אחד פשוט לא מבין אותי ,

אף פעם לא יבינו אותי .

כאילו שנפלתי מכוכב אחר .

 

מאיה והרכילות שלה שעוברת מאוזן לאוזן .

מתחיל מאמא שלי – וניגמר בחברה הכי טובה שלי .

" כבר נישבר לי ממנה " כן בטח ..

חחחחחחחחחחחח ,

על הזיין של תומר מוטולה ,

על הפנצטה שלו נשבר לה .

 

פשטו תמותו , תמותו כולכם .

 

אין לי דבר אחר לומר , בא לי רק לבכות ...

 

אולגה : " תלכי לבקש ממנה סליחה "

שיר : " על מה "

אולצגה : את יודעת טוב מאוד .

שיר : זו הזונה הזאתי הביאה אותי למצב הזה .

 

כווס עמ עמקק . שתמווווווווות !11 .

אפילוו ת'זההות החלפתי לעצמי , = /

אני אל מסוגלת לחזור אחורה .

לילדה החחמודה של פעם –

להיא זמקרינה אור , ולא רוע .

 

אשאר כך לנצח ,

שיר .

 

 

* לא , אני לא אשאר כך לנצח .

אני עוד אשתנה .

"  יש בי תקווה שתוביל אותי

יש אור בקצה המנהרה

יש אותי , יש אותך

אני עוד אנצצח ת'עולם .

 

 

 

 

אולגה : " יש לך פיצול אישיות .

לפני שניה בכית , עכשיו את צוחקת ".

נכתב על ידי : ) שששווושש..,XD , 4/10/2007 21:03  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קרן ב-27/1/2008 01:11
 





1,759
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל: ) שששווושש..,XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על : ) שששווושש..,XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)