לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

wanna fuck?



כינוי:  _nilly_

בת: 35

MSN:  ASK

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

The week


יום ראשון : עבר בהצלחה

יום שני :   עבר בהצלחה

יום שלישי: לא הכי מוצלח וגם לא הכי גרוע.

יום רביעי :עבר בהצלחה

יום חמישי :עבר בהצלחה

יום שישי :

יום שבת :

 

 

אני צריכה :

טלק

קרם הגנה

מספריים לגבות

קרם גוף

לעמוד על שלי ולא לצאת בשישי

נכתב על ידי _nilly_ , 28/4/2008 17:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



The way to skinny


יום ראשון

אחרי חופשת פסח

ירדתי קילו

והינא דיאטת הכאסך

חודש בלי ממתקים ובלי דברים משמינים

והמון ספורט

כי חודש עובר מהר ובחודש אפשר להוריד 5 קילו

ואני ממבזבזת את הזמן שלי על כלום

אז חודש ללא ממתקים וללא ציפס בורקס וכל דבר אחר

מותר ירקות אוכל בריא וכאלה

YOU KNOW

הליכה 4 פעמים בשבוע כל הליכה שעה - שעתיים

בהצלחה לי(:

 

 

ובקשר לרגשות ?

עבר לי

אמרתי לכם נאי לא רצינית

אבל כן נאי ורצה חבר עדיין (:




  

נכתב על ידי _nilly_ , 27/4/2008 15:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



its over now


קיצוור

נאמס לי

פעם ראשונה לא הולך לי עם מישהו

הוא ממש יבש

אבל שילך להזדיין

גם ככה אין לי רגשות

 

אבל שבאמת שבא לי חבר אמיתי ולהרגיש אהבה

אני כבר שנה + בלי

וזה מתסכל

בהתחלה עכי לא רציתי ואחרכך כי נאי לא החלטית,

עזבו אי אפשר להסביר

 

ירדתי קילו בגלל פסח

עוד מעט מתחילים דיאטת כאסח

מסתפרים

ונצבע את השיער לשחור סיני

ואז אני יהיה מושלמת (:


      

נכתב על ידי _nilly_ , 26/4/2008 21:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

255
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל_nilly_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על _nilly_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)