לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

In the way to happiness



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2009

התחלה שוב..בפעם המליון..


יש לי יותר מוטיבציה הפעם.
לא יודעת למה.

אני פשוט צריכה לזכור להשקיע..
לזכור שזה חשוב.

פשוט טיפה כוח רצון.
יש לי המון..

יש לי מספיק.

אניוואי, בהצלחה.

day 1 
עבר בהצלחה.


לילה טוב
נכתב על ידי absent-minded , 4/5/2009 00:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  absent-minded

בת: 35




85

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לabsent-minded אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על absent-minded ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)