לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

To know you is to hate you, So loving you must be like suicide




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

"טיול שנתי" (העלק)


מלאמלא זמון שלא עידכנתי..וחבל!
מוזר לומר שאין לי זמן..
טוב פשוט לא יוצא לי.
אז ככה יום ראשון הייתי אמורה לבוא לפגישה בתל אביב אבל לא הגעתי בגלל איזה משהו בבצפר שחובה לבוא אז נדפקתי..
היה דווקא נחמד שם וסיימנו ככה בשלוש ומשם נסעתי לראשון..
ולא היה לי מושגג איך נוסעים לשם..אז אמרו לי לכי לתחנה מרכזית (היינו ברחובות)
קחי משם קו ככה ככה ותגידי לתחנה מרכזית הישנה של ראשון.
סבבה נסענו לתחנה מרכזית (רחובות) אז אני כזה מדברת עם המודיעים פתאום אני רואה תאוטובוס העניים עכשיו איפה שהוא עוצר רחוק מהמודיעים ורצתי כמו מטורפת OO"
עליתי לאוטובות (מן הסתם) ואמרתי לנהג שיאמר לי כשמגיעים לתחנה המרכזית הישנה ראשון! יאללה נוסעים נוסעים..10 דק..רבע שעה..עכשיו היה נדמה לי שהיינו בראשון אבל שאלתי אוו לפני שניה והוא אמר שאנחנו בדימונה..אחרי עשר דקות אני מתחילה לראות שלטים.."ירושלים","פתח תקווה" יאסמללה מה אני עושה פה?!
"הנהג עברנו את ראשון?!"
"בטח! אני צעקתי מה לא שמעת?"
"אני יושבת לידך איך לא שמעתי?!"
חרטט לי בשכל
"טוב מה אני אמורה לעשות עכשיו?"
"לא יודע"
סעמקק..מזל שהיה שם איזה בנאדם נחמד שהסביר לי איפה לרדת ולקחת את האוטובוס לכיון השני
אז ירדתי באיזה שומקום ועליתי על האוטובוס השני לכיוון ההפוף! והיתה איזה מאמי אחת שאמרה שהיא תעזור לי =] והיא סיפרה לי כל מיני דברים <_<" על הבת שלה שבהולנד אנערף..וסיפרתי לה את הסיפור אז היא אמרה שלי שוואחד טיול שנתי עשיתי XD
אז נשרף איזה שעה על ריק..ואז סוף כל סוף הגעתי לתחנה מרכזית הישנה הראשון שבכלל לא נראת כמו תחנה ואז שם גם הייתי  איזה חצי שעה עד שהגיעה מונית מסכנה.
אבל בסוף בסוף גיליתי שזה היה קצת חויה...אולי.
והגעתי הביתה בשש!!! שלוש שעות אני רק מסתובבת עם אוטובוסייםם..
התבאסתי שלא הלכתי למפגש..התגעגעתי לכולם! מור דורין מרגול עירית שרית וכווולם!!
וג"כ יש לי מבחן על ספר שלם יומחמישי!! 9 פרקים!! כמעט 400 עמודים!!
אני מתה לעבור אותו..וזה לא בגרות או משהו..
אני לא רוצה לדעת מה יהיה במגן או בבגרות בכלל..
יאללה עוד...שנתיים ושלושתרבע =|
ואם מדברים על סיומים..
חנוכה נגמר והיום לראשונה אני רואה את כל  הנרות דלוקים והיה נחמד םשוט לעמוד ולהתסכל עליהם =] אשש..
טוב..זו היתה חפירה (לדעתי)
בה ביי

נכתב על ידי , 11/12/2007 23:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 304592971 



תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoy =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noy =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)