לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...Here without you


בלוג זה יידבר על החיים שלי, פשוט מאוד...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

Im Back..:-)


היי...

חזרתי אחרי מלאא זמן שלא הייתי כאן..!!!

יש אנשים שירביצו לי בערך אם הם יידעו שאני ממשיכה לכתוב בלוג..

אבל זה לא ממש מעניין אותי!!:-)

טוב אז ככה...

היום יש לי יומולדת...

כן כןן אני בת 15 היום..

טוב היומולדת קצת מבאסת כי זה נפל על יום שבת..:-/

כן כן..הזדקנו בשנה..

טוב אז אני צריכה לגלות משו..אני גם בערך רושמת את הבלוג הזה עכשיו בגלל ידיד שלי עומר...

טוב אז אני בטוחה שגם לו זה ישמע ממש ממש מוזר כשהוא יראה את זה..

נכנסתי אליו לחלון הודעות ואז הכתובת של הבלוג הייתה בסטטוס...

אז נכנסתי...

וזה כל כך שטויות שאומרים שלילדים שיש בלוג אין חיים!!!

בדיוק להפך..

האומץ לבוא ולכתוב כשכואב לך כשאתה שמח מאוהב מעוצבן או כל רגש אחר שקיים זה תכונה מדהימה בעיניי....

אז נכוןן שעזבתי את הבלוג כי אמרו וזה היה ממש טיפשי מצידי להסכים...

כי אם למישהו יש בעייה אם אנשים שרוצים לפתוח את הלב ולא מתביישים לדבר אז כנראה הם הפחדנים הכי גדולים שאף פעם לא יהיו מסוגלים לכתוב ולפתוח את הלב..

אז פשוט מתנחמים במשפט..:

"בלוג זה לילדים משועממים:..."

אני הכי כועסת על עצמי שבכלל הקשבתי להם...

טוב אבל לא באנו לכעוס פה נכון?!?!?! :-)

קיצורר אז כמו שאמרתי היום יש לי יומולדתתת....אני מקווה שאני אצא בערב לאנשהו כי משעמם לי..

{וזה גם קצת פטתי להשאר בבית ביומולדת שלך} חחחח...

טוב זה הבלוג שלי להיום...מקווה שלמדתם משהו ושהבנתם שלדבר זה הכי טוב..לא לשמור בפנים!!:-)

שיהיה לכם יומדהים...:-)

נכתב על ידי yarden:- ) , 15/9/2007 15:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  yarden:- )

בת: 31

ICQ: 268309804 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyarden:- ) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yarden:- ) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)