לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי:  Dee*

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

כותבת כדי לזכור


הסיפור שאינו נגמר זה ממש אנחנו, זאת היתה הגדרה מוצלחת ביותר.

אבל מה אפשר לעשות כשכל כך קשה לאמר שזהו ודי ונגמר. מה אפשר לעשות כשכל כך אוהבים.

קשה קצת (הרבה) לנפץ את בועת "האהבה תנצח הכל" שנבנתה במהלך כל חיי, איך עושים את זה??

 

אני רוצה לזכור את שלשום בלילה.

איך שוב לא הצלחתי לאמר די, איך זה שתמיד כשמגיע זמן כזה שאני לא מצליחה אחרי הרבה זמן אני אף פעם לא מצטערת על זה.

זה כל כך אנחנו, כלכך טבעי שזה מוזר להמנע מכך.

אני רוצה לזכור לנצח את המבט הזה שלך, עם האור בעיניים בצורה שלא משתמעת לשתי פנים.

המבט שקורא אותי ובוחן בשיטטיות מפחידה כל תו וכתם, נדירים הם האנשים שיכלו לקרוא אותי כך.

המבט הזה הוא שגורם לי להאמין ולהיות בטוחה בכך שאתה אוהב אותי.

בכל פעם שההרגשה קצת מתערערת אתה רק מסתכל עם המבט הזה ואני לא יכולה להשאר אדישה.

אני רוצה לזכור איך הודית על כך שהכרת אותי, כמה אמרת שאתה אוהב ושבלעדי משעמם,

שאני רכה ונעימה, ושמתאים לי להיות ככה, ממש כמו שאני, גם עם הדברים שאני שונאת.

שיש לי משהו בעיניים ושיש לי פוטנציאל להיות מלכה כי אני, אני,

ועוד מיליון דברים.

 

אני קצת מצטערת על זה שהתעקשתי להשאר אצלך בחיים, שלא הרפיתי הרבה מאוד זמן,

אני הרבה לא מצטערת על זה כי עם כל זה שיש עוד עתיד מכובד לפני, אתה האושר הראשון שלי מזה שנים, אם בכלל.

 

אני אוהבת אותך מאמי, ומקווה שיהיה לך בהצלחה.

לא הולכת לשום מקום רק עוברת לקצת יותר מאחורי הקלעים, שיהיה מקום להיא שתבוא אחרי.

 

נכתב על ידי Dee* , 26/1/2011 01:23   בקטגוריות ארועים חשובים, עיניים פקוחות, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDee* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dee* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)