לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

LiOr. this my name :]


amor bla bla bla :S

כינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009


אחרי מלאמלאמלא זמןןןן אני שוב פה ...

 

כן אז אני בדיכאון , ונמאס לי מזה S:

דניאל ואני חזרנו ושוב ניפרדנו ועכשיו לפני כמה זמן הוא אמר לי שהוא נוסע לברזיל חזרה לחצי שנה :(

שבר לי שוב את הלב , נמאס לי מהילד הזההה ^^

 השמנתי פחדד ): ועכשיו אני מקיאה בשביל להוריד את זה ... :)

 

עשיתי סיידליפ ... וקעקוע חדשים :]

 

 אינלייייי מה לכתוב וכואב לי הראש כוסאמק :[

 

נמנממ עכשיו למשו' יותר שמח , הכרתי מלא ילדים חדשים בסקאט פארק ... אולי עכשיו

אני קצת אצא מהדיכאון המסריח הזה .. אני חייבת להשיג עבודה ...

בזמן האחרון אני מלא חושבת על שגיא על כל מה שעברנו ועל ההריון שלי ממנו ... אוחחח באמת שנמאס לי ><

 

אני מעשנת כמו מאפרה ניידת ... :S

ואני חייבת להפסיק כי זה לא טוב , וזה עושה לי רק רע ...

שוב שרטתי את עצמי אני חייבת להפסיק אבל זה עושה לי כל כך טוב כי אני יודעת שאסור לי לחשוב עליו אסור לי

להרגיש אותו שוב שכבנו אחרי שנפרדנוו ! :O

וזה כל כך לא טוב אני נקשרת אליו יותר ממה שאני קשורה אליו ..... :/

אופפפ :( אני חייבת למצוא עבודה לעשות עם עצמי משו' כי אני מרגישה שאני משתגעת ! כאילו אני עוד שניה רוצח

את עצמי :O

 

לפעמים אני חושבת שחבל שהפלתי את התינוק שלי שאם לא הייתי מפילה עכשיו הייתי עוד אם שגיא ולא הייתי בכלל

הולכת לדניאל ובכלל לא מתאהבת בו בלעטטט !!! )*^&

היה אמור להיות לי ילד בן שנה וחצי בערך .. אבל לא הייתי מוכנה לילד בגיל 15

על מה אני מדברת פאקק על ילד? בגיל 16 וחצי? :O מה אני נורמאלית ? לאאא !

 

טוב אני מרגישה שחפרתי גם לעצמי ... אז תגיבוו (:

 

נכתב על ידי , 24/6/2009 00:06  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL i o R אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L i o R ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)