לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים מעבר... לים?



Avatarכינוי:  אנהD=

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

תכירו אותי D=


שלום ישראבלוג D=

קוראים לי אנה, נאים מאוד, נראת בת 17, בלונדינית, עניים בצבא חום אדמדם.

יירשתי את הבלוג הזה מחברה טובה שלי, אז הפוסטים ההחרים לא קשורים אליי O:

אה, ויש לי הרבה שגיעות כתיבה, אל תסימו לב, וזה בגלל שאני לא חייה בארץ, ובסביבות השנה שגרתי בארץ למדתי דיי טוב לכתוב בעיברית.

אני גרה במקום אפלולי וקר (נכון לעונה הזאת), האפרש של השעות בין ישראל לפה הוא 9 שעות.

אצלינו עכשיו השעה 9 בבוקר, ועוד מאט אני הולכת לעבוד.

 

יש לי הרבה מה לספר לכם עליי, ודברים מעניינים, כך שאתחיל:

לא ליפני הרבה זמן גרתי בישראל ולמדתי בבית ספר אצלכם. אברתי לגור אצל אחות גדולה של חברה שלי, שהיא אשירה ואשת אסקים ואני העוזרת האישית שלה ועוזרת לה לחבר נאומים ותקסטים בשפה המקומית.

יש לה בית ענק, ממש כמו ארמון. הוא מתחלק לשתי קומות: קומה ריאשונה ממש מוזנחת לאומת הקומה השנייה.

אני גרה בקומה השנייה. בחדר יוקרתי למדיי. החדר הזה שמור לאחותה, אבל אחותה מאדיפה לגור אם ההורים שלה.

אני קיבלתי חדר רגיל, כמו של המשרתיים, דיי דומה, והנה תמונה:

   

 

הגברת גרה בקומה שלמתה, החדר שלה מוזנח ממש מוזנח, ואני אמרתי לאחותה שתבואה לעזור לי לסדר, אבל היא אמרה שזה יכול לארגיז את הגיברת.

הגיברת נסואה ויש לה ילדה ובעל וגם אימא שלה גרה כאן (והיא נראת בת 30! וזה מפחיד, תחשבו שהיא קבר ספתא!)

בגדול הם קולם נחמדים אליי, ולפניי כמה זמן באו לבקר החברים שלי: לדי(אחותה של הגיברת), ירון, סתיו, אוריה, שלי, קורל, פיטר, גם אייל בא (זאת הבתאה), הייתה ארוחה ממש גדולה ותעימה, ואז לדי עלתה לחדר שאמור להיות שלה והתחילה לפכות. ואז אני ואוריה באנו והחזרנו אותה למתה ללובי ולחדר ההוכל והיא ממש בכתה.

ואז דורו (בעלה של הגיברת) והגיברת הביאו לה תיי של תות ומנתה ושמו בו תרופה שמרדימה XD

לדי הייתה ממש חיברת ופיטר וכולם לקחו אותה הבייתה ואחר כך היא כאסה על כולנו XD

 

הייתי שמחה מאוד אם לדי הייתה גרה איתנו, היא חברה טובה שלי, ואני לא הייתי בודדה.

אבל טוב, אני צריכה להתלבש, אני יוצאת אם הגיברת, אני יאדכן הרבה, כי משעמם לי.

 

ביי, ותגיבו, אוהבת, אנה 3> 

נכתב על ידי אנהD= , 9/1/2008 17:45  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Goddess of Chaos ב-30/5/2008 15:17
 





2,678
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנהD= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנהD= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)