לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

who needs action when you got words



כינוי: 

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

אחחחח איזה יציאה טובה!!


סתם בגלל הפוסט המעפן הקודם צריך לעשות אחד חדש..

אז.. בסוף יצאתי חח הלכנו אני אנה ואולגה לאיזה פאב חמוד תחתתתת!! עם מוזיקה בת זונה והמלצרית הכי חמודה בארץ!!!

ו.. היה פשוט כיף!!!!! וגם ראינו מלא אנשים שלא ראינו מלא זמן.. את אנוש ואיתי וכולם בשקם.. וממורמרי חח.. וגיידמק וסאם ומי לא חח ואז בפאב את לני 3> ועדי!! (מזל טוב שוב ד"א!) ואת אנשי מאו ולאידעת מלאאאא והיה כיףףףף וכל שיר שרצינו שמו לנו ו.. זהו אני סתם חופרת עכשיו אבל זה רק בגלל שכ"כ כיף!!! והיה מצבי כפית כאלה טובים.. והשוקולד הטוב הזה שהשגנו בסוף!!!!

קיצר בייי חח

לסיכום ".... לא הבנתי."

נכתב על ידי , 15/3/2008 04:03  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



.....


טוב איזה 10 שנים בערך לא הייתי פה...

נראלי אפילו פיספסתי תשנה לבלוג.. לאנורא..

קיצר... ניהיה לי מצברוח חרא פתאום והרגשתי צורך לפרוק את זה איפושהו.. קיצר אוווווווף אין לי כוח כבר לשגרה המשעממת הזאאאאאאתת.. עזבו את זה שביומיים האחרונים עישנתי איזה 2.. 3 סיגריות בלחץ וגם לזה יש תאפקט שלו..

חח אני כבר איזה יומיים לא ראיתי אנשים בכלל.. אתמול לא הלכתי לבצפר לא יצאתי בכלל מהבית כל היום.. היום הלכתי לבצפר אבל אפחד לא בא וסתם הייתי שם שעה וחזרתי הביתה.. וסתם.. לאידעת משעמם לי תחת וזה הכניס אותי למצב מעפן.. וכולם רוצים ללכת היום לים אומשו לשתות ואפילו לזה כבר אין לי כוח.. פשוט הוציא לי חשק לעשות משו.. אבל אם אני ישאר בבית אני ירגיש הכי חרא אח"כ.. אוווווף אין לי כוח ללכת לים כוסאמק!!!!

טוב קיצר מה אני מזיינת פה תשכל כאילו יש כאן מישו בכלל וכאילו זה גם מעניין מישו חח אני לא הייתי מתעניינת אפילו..

נכתב על ידי , 14/3/2008 19:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMate אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mate ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)