לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלום לא עצוב, הכל כרגיל. כלום לא קורה פה. כלום לא קורה.


שוב אני לבד ... כאן אני נשאר בינתיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

שפעה.


הרמת מושפעות במקום הזה פשוט מדהימה.

ההיא משפיע על ההיא

וההיא מושפעת מה ההיא.

היא פשוט ילדה מושפעת שזה מפחיד,

וזה כלכך לא הפעם הראשונה שהיא עושה את זה

גם כתבתי על זה פעם פוסט.

הם אשכרה משקרות לי כמו ילדות קטנות,

על מה ? מה הסיבה שלהם להתנהג ככה ?
ועוד לחשוב שאני יותר גדולה מהן.

היא פשוט שפעה אחרי הילדה הזאת ,

שעושה כלכך הרבה מניפולציות.

היא מחפשת דרכים לבלוט ולחזק את הביטחון העצמי שלה

אז שתלך לפסיכולוגית אם זה מה שהיא רוצה.

שלא תדבק לאנשים שנוטף מהם גועל.

הילדה הזאת, השטן, היא כלכך אינטרסנטית,

שדואגת שהכל יפעל לפי איך שנוח לה.

בכל הזדמנות היא תדאג לתקועה לך סכין בגב

דווקא שהכל נראה בסדר ויפה ... ואני מרגישה טוב במקום

שאני חייה בו מגיל 0 היא חייבת להרוס !

כי למה שיהיה לי טוב ?

היא פשוט אפס אחד גדול ,

ילדה קטנה שעדיין לא התבגרה שמחפשת איך כל פעם

לעשות למישהו רע.

ואפילו הם הסכימו איתי שהיא כזאת ילדה קטנה

שזה הכל היא. היא השטן בהתגלמותו.

אבל איך אני כל פעם סולחת לה מחדש ,

שהיא דופקת אותי , איך.

מדהים פשוט

אני אחתוך מפה למה הפוסט הזה לא יגמר.

נכתב על ידי Super Girl. , 12/12/2007 21:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל הדרכים מובילות לבלוג


מי היה מאמין שהייתי חוזרת להגיב בבלוג,

לא, כי אני לא חשבתי שזה יקרה.

אז הנה שוב אני כאן ... אחרי תקופה ארוכה שלא כתבתי פוסט ,

ואני חושבת שיש סיבה לזה שלא נכנסתי הרבה זמן לבלוג.

אולי הקושי בלשתף אנשים בתחושות שלי

אולי הקושי בלהתמודד עם הרגשות שלי

בלוג בעצם מציף אותי במלא רגשות, תחושות ופחדים שנמצאים בתוכי.

עבר עליי הרבה בחצי שנה הזאתי שלא הייתי כאן,

אבל לא השתנה יותר מדיי.

הבצפר עדיין אותו בצפר,

הבית עדיין באותו מקום,

החברים עדיין אותם חברים

 ואהבה... נראלי שעדיין תקועה על אותו חמור,

שאגב אם כבר מדברים עליו הוא עשה לי לא מעט צרות.

כמו ללכת ולהיות חבר של ילדה מהכיתה שלי ,

שבמקרה תקועה לי מול הפרצוף כל יום,

ובמקרה היא הילדה הכי מכוערת והכי קטנה בעולם (אבל באמת).

בוא נגיד שמהרגע שגילתי שהם ביחד...

רציתי להכחיש שהיינו פעם זוג,זה ממש מבייש.

נכון שכולם אמרו לי שהוא עושה את זה רק בשביל לגרום לי

לקנאה ושהוא לא באמת אוהב אותה.

אבל מי כמוני שהערכה עצמית שלה בקנטים תסכים איתם

ותגיד להם שזה נכון.

אבל כנראה שהם צדקו, הזוג ממש נפרד אחרי חודש וחצי

ושלא יהיו לכם אי הבנות ...

הוא נפרד ממנה, ועוד הוא סיים את זה בטלפון

למרות שהוא גר ממש חמש דקות ממנה.

וכאן מגיע לקיצו זוגיות מופלאה (אויאויאוי) של קשר שהיה מבוסס 

אך ורק לפי האינטרסים האישיים שלו

שמסכנה הקטנה, איך היא לא הבינה את זה מההתחלה.

אך לא אשקר והודה - כשגילתי שהם חברים צנחתי הישר

לתוך ידייה של אמי כי כמעט התעלפתי ממשמע אוזניי,

הוסיף ואומר כשגילתי שהם נפרדו ההתלהבות שלי הייתה בשמיים.

אך בנתיים בנינו לא חל שינוי בטמפרטורות,

הכל עומד קפוא.

כבר 3 חודשיים אנחנו לא מדברים.

לא בטלפון , לא במחשב וגם לא ראיתי אותו.

לא שרבנו או משו.. אך מן הסתם שלא אשמור איתו על

קשר בזמן שהוא מחפש דרכים להתנקם בי. חאחאחא

שנה אנחנו לא ביחד. גאד 

לפי הסמנים אני ממש לא מעניינות אותו כבר

וכדי שזה יתחיל להיות הדיי. אני חייבת לקחת את עצמי בידיים.

ובנתיים כמה שנראה קשה ומסובך,

אני בסדר. החיים בסדר. כולם בסדר.

אתמול הייתי בתל אביב עם עדידס, היינו אמורות

לנסוע ארבע בנות, אבל שתיים הבריזו. הווו כמה מפתיע

המזל שאנחנו רגילות לזה, כי הן אפעם לא עומדות במילה שלהן.

אבל חפיץ, נהנתי גם ממש עם עדידס.

עלינו על רכבת של 11 ורבע בבוקר, הגענו לעזריאלי

אכלנו  וברחנו משם כל עוד נפשנו בנו.

כמות האנשים שהייתה שם היא מליארדים, 

וכמות הפריקים המטאליסטים הקשוחים שהיו בתל אביב אתמול  

שאפה לאלף .. הם היו פשוט בכל מקום.

לא שיש לי איזשהו בעיות איתם חס וכפרס , שלא יהיו אי הבנות.

זה פשוט היה מצחיק. זה ממש העיר שלהם !

אחרי זה לקחנו אוטובוס לאזור דיזינגוף שנקין והאמת היא

שלא מצאנו שומדבר מיוחד לקנות , למרות שזה היה נחמד לראות

שאני יכולה לחזור מתל אביב בידיים ריקות.

אחרי זה חזרנו לעזריאלי וכל אחת עלתה על הרכבת שלה.

היה אס.

 

אוקצור אני אחזור לגל ההעבודות

שעומדות ומחכות רק לי שאסיים אותן כבר.

אז שיהיה לכולנו המשך חופש חנוכה מדליק(:



 

 

נכתב על ידי Super Girl. , 10/12/2007 13:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Super Girl.

בת: 32




297
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSuper Girl. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Super Girl. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)