לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my tokio_hotel blog


הלהקה הכי שווה והכי טובה בכל העולם כנסו לפה מלאה תמונות שלהם ולפעמים גם חדשות;]

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 217364319 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007


הבלוג ניסגר!

סיבות אישיות!

סליחה...

:(

נכתב על ידי , 20/9/2007 17:27  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טוקיו הוטל ישראל רשמי ב-25/11/2007 17:09
 



מזל טוב לביל וטום!!!!!!!!




יש לתאומים השקסים שלנו היום יומהולדת!!!!!!

אני מאחלת להם רק את הטוב ביותר!!!

הם בני 18

הם יכולים לעשות הכל לבד לא צריכים לשאול אף אחד!!

מזל טוב להם!!!

היום אני יעשה פוסט עליהם

יותר נכון רק עם תמונות שלהם!!!

תהנו

=]]

















עכשיו נסיים את ביל לבד

ואז את טום לבד=]]

 



דרך הגב זאת תמונה חדשה של ביל עם הקעקוע=]

 



שימו לב ביל התחיל להיתאמן והינה התוצאות ביד השקסית שלו!!

לעומת העצמות שהיו לו=\

 











בוא ניזכר בו כשהוא היה בן 15:)

 







טוב בואו לא נזניח את טום

הינה טומי לההה

 

















בואו ניזכר בטום כשהיה בן 15=]

 



אני חושבת שזה לפני 15...=\

אבל זה רק ניראה לי..

 





 

ושוב מזל טוב לסקסים האלה!!!

גאד כבר 18!!!

שיהיה להם רק טוב בחיים!!

אני אוהבת אותם^_^

ועכשיו נשיקה ממני אליהם!

וגם חברה שלי שולחת נשיקה=]


אני>

אני שולחת להם מאלה מאלה אהבה!!!!

 

חפרתי><"

 

נכתב על ידי , 1/9/2007 13:49  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאיקי (: ב-10/12/2007 22:30
 





3,866

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbill i_love_you אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bill i_love_you ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)