לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזיות בלבן.

Avatarכינוי:  פֶּטֵל

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

ספרים ומשחק מכור.


סוף סוף סיימתי לקרוא את האלכימאי של פאולו קואלו, באמת עשיתי שיא אישי בזמן הכי ארוך שאפשר למתוח ספר. התחלתי אותו אז, ולקחתי אותו אתמול מהספריה כדי לקרוא את ה20 עמודים שנותרו לי.
לא יודעת מה להגיד עליו, הוא היה יומרני מדי, אם זו המילה הנכונה. אולי לא קיבלתי את הרושם הנכון כי היתה הפסקה של חודשיים באמצע הקריאה. פשוט אהבתי את ורוניקה מחליטה למות של קואלו יותר.

 

חוץ מהספר הזה לקחתי ביום ראשון את האיש שהפך לעצמו של דייויד אמברוז.
ספר פשוט מעולה. הוא כל הזמן מתוסבך בתוך עצמו, קורים המון דברים בלתי צפויים ולא מובנים ואז הם מתגלים ומוסברים לאט לאט. ובכל התגלות חדשה היתה לי צמרמורת של פליאה, זה פשוט נהדר. ממש כמו פייט קלאב. אני צריכה לקרוא עוד ספרים כאלה. לא שהערפדים רעים, אבל זה היה ממש גירוי אינטלקטואלי שלא מהעולם הזה [הא, איזה משעשעת אני. מי שקרא את הספר יבין את הpun].

ומכיוון שהספריה סגורה מחר לקחתי מליזי ספר, מישהו לרוץ אתו של דויד גרוסמן. נראה אם הספר מצדיק את הרפיוטיישן שיצא לו.

 

וכפי שהובטח בכותרת, משחק מכור:

שיעמם לי בשיעור ספרות אז קישקשתי ביומן, מה שהוביל לציור הזה ליד התאריך שבו אנחנו הולכים, ככל הנראה, למשחק מכור:

נכתב על ידי פֶּטֵל , 11/1/2005 22:15   בקטגוריות סיפרותי  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טמפוס ב-13/1/2005 16:33



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפֶּטֵל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פֶּטֵל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)