לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזיות בלבן.

Avatarכינוי:  פֶּטֵל

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

משהו עם אנשים ומספרים ..


שאלון חביב שנגנב מבלוגים רבים -

 

קודם כל, כתבי את שמותיהם של עשרים אנשים אותם את מכירה. אחר-כך, קראי ועני על השאלות.אסור לך להסתכל על השאלות עד שאת כותבת את עשרים השמות שבהם את הולכת להשתמש.

 

1. ליזי.

2. טמפוס.

3. חן.

4. אריק.

5. אחותי הגדולה.

6. הבלונדה.

7. יואן.

8. ריצ'י.

9. סירוב.

10. ג'יין.

11. די.

12. סקאי.

13. אגם.

14. אביב.

15. נימו.

16. חני.

17. ספייק.

18. דן.

19. ג'קי.

20. מיקי.

 

האם #9 בת או בן? בן, למרות שהוא נראה כמו נקבה מאחורה.
האם #1 ו#2 יהיו זוג חמוד?  חה חה חה !

מה לגבי #18 ו#4? אוי, גאד לא. חוץ מזה ששניהם בנים דן לא אמור להיות משודך עם משהו שיש לו רגשות. זו התאבדות.

באיזה כיתה נמצא\ת #17? הוא לא, הוא מעדיף שלא להמצא בכיתה שלו.

מתי הייתה הפעם האחרונה שדיברת עם #12? אתמול, כמדומני.

מהי הלהקה האהובה על #6?  אוי, בטח משהו ישראלי. אה, כנראה מוקי.

האם ל#1 יש אחים ו\או אחיות? יש חצי אחות שייצרה חצי אחיין.

האם אי-פעם תצאי עם #3? כאילו שלא ניסיתי.. :)

האם אי-פעם תצאי עם #7? אני חושבת שאני די באמצע לצאת עם #7.

האם #16 רווק\ה? לא.

מהו שם משפחתו של #15? אין לי מושג.

מהו שמה האמצעי של #10? אם זה כמו שם המשפחה שלה זה בילתי ניתן לאיות/אמירה.

מהו הדבר ש#5 הכי אוהב\ת לעשות? הממ .. בטח לכתוב. ולשמוע בון ג'ובי. אם אפשר, בו זמנית.

האם #13 כוסית\כוסון\גרביל? בהחלט כוסית.

האם #14 ו#19 יהיו זוג טוב?  המממ .. יכול להיות.

לאיזה ביצפר #20 הולכ\ת?  משהו בהתנחלות. P:

ספרי לי עובדה אקראית על #11:  היא תפגוש אותי שבוע הבא.

ועל #1:  היא בסט!

ועל #3:  היא כתבה בכיתה ו' מכתב לצ'אד מייקל מוריי וקיבלה תשובה התלויה ממוסגרת אצלה בחדר.

האם אי פעם היית דלוקה על #15?  לא, היא יכולה להרגע. :)

איפה #9 גר\ה?   שני בניינים לידי.

מהו הצבע האהוב על #4? אני לא חושבת שיש לו דבר כזה.
האם תתמזמזי עם #14? גאד. לא.

האם #5 ו#6 החברות הכי טובות? לא ממש, חוץ מצבע שיער אין להן דבר במשותף. אפילו שפה ומדינה.

האם #7 אוהב\ת את #20? אין באמת הכרות בין השניים. וטוב שכך.

האם #8 אוהב\ת את #19? בין השניים האלה פשוט אין הכרות.

איך פגשת את #2? בתחילה התיכון היה משהו שחור וקטן שעקב אחרי לכל מקום..

איך פגשת את #18? ביוטופ.

האם ל#10 יש חיות-מחמד?  כן, טמפוס.

האם #12 מבוגר\ת ממך?  לא. אני עדיין הכי זקנה.

האם #17 היא האדם הכי סקסי שקיימ\ת, או מה?  או מה. הוא יפה, אני מוכרחה להודות. אם רק לא היה לו אופי מחורבן לעיתים ..

 

מהנה.

 

שלכם, ממוספרת,

פטל.

נכתב על ידי פֶּטֵל , 10/6/2005 00:21   בקטגוריות שאלון  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טמפוס ב-19/6/2005 00:35



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפֶּטֵל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פֶּטֵל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)