לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזיות בלבן.

Avatarכינוי:  פֶּטֵל

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

I miss you so


חלום מהלילה האחרון:

 

התכוננתי להגיע למבחן שהיה לי היום, והתכנון היה יותר בסגנון פריצה לאיזה בניין, להשיג את התשובות, או משהו כזה. אחותי הגדולה עזרה לי. קפצתי מעל איזה חומה והגעתי ישר לאולם שבו היה המבחן, ומהר מהר שלחתי לה סמס שהיא תגיע גם כי הוא מתחיל עוד רבע שעה. היא הגיעה, עשינו את המבחן (שאגב, הלך חרא במציאות) ויצאנו החוצה.

בשלב הזה היא נעלמה ופתאום ראיתי את ליאור שליין, תומש ורועי לוי נכנסים לבניין (שכבר היה שונה לחלוטין). שאלתי את רועי לוי אם הם מצלמים איזשהי תכנית וכדאי אולי להשאר (צחוקים וכל זה), והוא ענה לי, לא זוכרת את המילים המדויקות, אבל הרושם שזכור לי הוא שלא היה כדאי להשאר.

... [שינוי דראסטי, אולי אפילו חלום אחר]...

אני אצל סבא בבית, מתהלכת ברחבי הדירה ובוכה לסבתא שלי בטלפון שתחזור. אחרי המון מאמצים ודמעות מצידי היא הסכימה שנפגש איפושהו, באיזשהו אזור נידח ליד הבית שלי במרכז. היא שאלה אם אני אוכל להגיע לשם למחרת, ב1 בצהריים, ואמרתי לה שבשביל לפגוש אותה אני יכולה לבוא אפילו מב"ש עד לשם ברגל. היא התסבכה קצת עם לתת לי את הכתובת, ואמרה שזה בכלל לא בטוח שאני אצליח לראות אותה, ואנחנו רק בודקות. סבא הצליח, היא אמרה לי, אבל רק במקרה. רשמתי את כל הפרטים עם ידיים רועדות והבטחתי לה שנפגש למחרת ב1 בצהריים.

 

אוף.

 

עריכה [30.6] :

היום בלילה חלמתי שסבתא מתקשרת אלי ואומרת: "סבא נפטר בשעה 3 בלילה, ההלוויה תהיה למחרת."

 

מתי זה כבר יגמר? :((

נכתב על ידי פֶּטֵל , 29/6/2006 19:58   בקטגוריות I have a dream.  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dead angel ב-1/7/2006 12:48



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפֶּטֵל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פֶּטֵל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)