לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזיות בלבן.

Avatarכינוי:  פֶּטֵל

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

עוד לילה פורה במיוחד.


1. סיימתי לקרוא את "היומן", רק שבחלום אצלי הוא היה אשכרה מחברת (נו, באנגלית קוראים לזה The Notebook) קצרצרה כזו, כתובה בכתב יד. נורא אותנטי.

 

2. הייתי במיטה, בבית, וממש מעוצבנת על ג'ק על זה שהוא לא הודיע לי על זה שהוא יתעכב (בעבודה?) ושאני נאלצת ללכת לישון לבד, אחרי שהוא במפורש הבטיח לי שהוא יחבק אותי בלילה כדי שלא יהיו לי חלומות רעים. התעוררתי מהחלום הזה במיטה שלי כאן, ולא הבנתי מה אני רוצה ממנו - הרי אני עדיין בב"ש, איך הוא יכול לבוא לחבק אותי. (היום 33>)

 

3. היינו בגן חיות, אבל לא פתוח - משהו שמורכב ממסדרונות וחדרים צפופים לכל חיה. ממש זוועה. גורי האריות היו פשוט בתוך מגירות, עם הפנים דבוקים לחלק השקוף. כ"כ ריחמתי עליהם, ביקשתי מאבא להוציא אותם משם ו"לסדר אותם מחדש", עם יותר מקום. אז הוא הוציא אותם, סידר אותם מהר מהר אבל עדיין אחד הצליח לברוח ולנשוך לי את הבוהן ברגל שמאל*. חיפשנו אותו בכל הגנחיות, ומצאנו אותו רק בכניסה - רק שזה לא באמת היה גור אלא רק מסכה של גור אריות שנושכת.

חוץ מזה, התלוננתי לג'ק בפלאפון שאין שם פינגווינים ובדיוק עברתי ליד חדר שהיה על הדלת מד-חום גדול כזה שהראה טמפ' נורא נמוכה. נכנסתי לחדר, ראיתי פינגווין וצווחתי (יכול להיות שחירשתי את הצד השני בפלאפון) אבל כשנרגעתי ראיתי שזה בעצם לא פינגווין אלא (וכאן כנראה שוב התעוררתי) המנורה שתלויה אצלי בחדר על התקרה, רק הפוך (כאילו שהתקרה למטה והרצפה למעלה).

וחוץ מזה (2), היה שם גם מין ספארי כזה, שטח פתוח גדול עם חיות גדולות ומפחידות (קרנפים, זברות ענקיות, אריה) שהכניסה אליו היתה אסורה, ובכל זאת עשיתי 2 צעדים פנימה. וישר כל החיות רצו לכיווני אז רצתי בחזרה להורים.

 

*היא ממש כואבת, כנראה החלום בא לנסות להסביר למה. אבל משום מה לא נראה לי שזו הסיבה.

נכתב על ידי פֶּטֵל , 3/7/2006 09:54   בקטגוריות I have a dream.  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פטל ב-5/7/2006 14:02



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפֶּטֵל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פֶּטֵל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)