לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזיות בלבן.

Avatarכינוי:  פֶּטֵל

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

4 דברים...


לא נרחיב בהקדמות: היא, פרויקט, 4 דברים.

 

4 דברים שלא יודעים עלייך (או: רצף פרטים רנדומליים עלי).

1. אני פדופילית. (הכי נורא: היה לי חבר שהיה קטן ממני בכמעט שנתיים)

2. איבדתי את הבתולים בגיל 19, ואני פאקינג גאה בזה שלא הייתי שרמוטה בת 15 כמו חצי מבנות ה15 הנוכחיות (מעניין איך הן יממנו פסיכולוג אחרי זה...).

3. אני מעדיפה להיות בלי חזיה.

4. כמחווה לסבתא אני הולכת לגדל צמה ג'ינג'ית ארוכה.

 

4 מחשבות שרצות לי בראש עכשיו (או: ריקנות).

1. שתגמר כבר תקופת המבחנים.

2. הלוואי ונצליח אשכרה לנסוע לצימר לצפון, אני צריכה לנוח.

3. איך קיבלתי 72 במחשבת ישראל? לא ידעתי כלום!

4. איך לומדים למשפטים?? (אז כן, כאמור: שתגמר כבר תקופת המבחנים הזו!)

 

4 סרטים שהיית רואה שוב ושוב (או: היפנוזה).

1. Love, Actually.

2. 10 דברים שאני הכי שונאת אצלך.

3. שוקולט.

4. פייט קלאב.

 

4 מקומות בהם גרת (או: לא שוב באר שבע!!).

1. טשקנט, אוזבקיסטן.

2. ב"ש.

3. עיר במרכז (ב8 חודשים האחרונים אני כותבת כאן שאני נוסעת בין ב"ש למרכז, לא בא לי עכשיו לחשוף את שם העיר, זה כבר נהיה הרגל).

4. ב"ש. שוב. ><

 

4 סדרות טלוויזיה שאת אוהבת (או: אינפוזיה).

1. House M.D

2. עקרות בית נואשות.

3. "חברים".

4. מכושפות.

 

4 מקומות בהם היית בחופשה (או: חופש באמת יתקבל בברכה).

1. אילת (5 פעמים).

2. תורכיה (פעמיים).

3. לונדון.

4. מוסקבה.

 

4 מקומות פרנסה לשעבר (או: כסף!)

1. מקדונלדס.

2. נקיון בניינים.

3. אולם ארועים.

4. (בקרוב!)

 

4 ספרים שהייתי קוראת שוב ושוב (או: ספרים! ספרים! ספרים!)

1. פייט קלאב.

2. הארי פוטר למיניהם.

באופן כללי: לדעתי ספרים נועדו לקריאה אחת. בגלל זה יש כ"כ הרבה.

 

4 אתרי אינטרנט בהם את מבקרת על בסיס יומי (או: התחמקות מללמוד).

1. ישרא-בלוג.

2. gmail/hotmail.

3. תפוז פורומים.

4. אתר המחלקה לכלכלה (מה לעשות, שם הציונים).

 

4 דברים שאת אוהבת לאכול (או: נראה לי שהשמנתי, ייאי).

1. שוקולד.

2. גרעינים.

3. פלוב של סבא.

4. פוטטו של מק'.

 

4 מקומות שהיית מעדיפה להיות בהם עכשיו (או: anywhere).

1. בצימר בצפון.

2. בבית.

3. מתחת לשמיכה, ישנה.

4. כל מקום עם ג'ק.

 

4 קורבנות שלדעתך יענו על השאלות האלה (או: מוהאהאהא).

1. Pastel Princess

2. מאי (שבטח לא תראה את זה כי היא רק חזרה)

3. Red-Haired Lady

4. (מקום זה יכול להיות שלך!)

נכתב על ידי פֶּטֵל , 8/7/2006 18:02   בקטגוריות שאלון  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Pastel Princess ב-10/7/2006 10:23



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפֶּטֵל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פֶּטֵל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)