לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזיות בלבן.

Avatarכינוי:  פֶּטֵל

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

מספרים ומקצועות.


סיימתי היום מבחן ביסודות המשפט לכלכלנים ב45 דקות. אני חושבת שרוב הזמן בוזבז בלכתוב את הפרטים על המבחן. המרצה ממש מצחיק, הוא ענה על שאלות בעמידה ליד הלוח - כך שכל הכיתה שמעה את התשובות. כל פעם שמישהו שאל שאלה כולם דפדפו לאותה שאלה שבה מדובר והקשיבו גם לתשובה. אימתתי ככה מספר תשובות. (עריכה: האאא ! 90 ! כמה זמן לא ראיתי ציון כזה ! םO)

 

קיבלתי 64 בכלכלה (כן, אותן 5 נקודות שחסרות לי הן בגלל אותה שאלה ששכחתי לסמן בדף בתשובות). מעניין מה עשיתי רע שמענישים אותי. גל הבטיח לעזור לי לערער ולגרד עוד 4 נקודות כדי שיעגלו את זה ל70 ויהיה לי עובר במקצוע הנוראי הזה. (עריכה: זה לא בגלל אותן 5 נקודות, זה בגלל שאני פשוט טיפשה. הגיע הזמן לפרוש?)

 

מחר יש מבחן במחשבים, ואני אי שם בשיעור 5 בלמידה. וגם לא באופן מוצלח במיוחד. נו טוב, לא יהיה קשה להוציא בזה עובר. יש פקטור שורש, אם נגיד אני מקבלת במבחן 49 אז עושים לזה שורש (7), ומכפילים אותו ב10 (70) וזה הציון. כך גם אנשים שפתרו שאלה אחת מתוך 3 קיבלו עובר. יהיה טוב. (מישהו גר בב"ש ויש לו ספר של אקסל? זה עם חומר פתוח..)

 

יש לי 85 סופי במבחן בסטטיסטיקה, אחרי שבהתחלה הם התעקשו לא לקבל את העבודה שלי ולתת 78. החצופים. אני רק לא מבינה איך גל קיבל בסופי 2 נקודות יותר מאשר במבחן עצמו, אם אנחנו עשינו את כל העבודות ביחד. לדעתי מגיע לי 87, אבל בואו לא נכנס לקטנות.

 

ובלי מספרים - כשחיכיתי לאוטובוס ניצלתי מהעמידה בחום ע"י דוד שלי שעבר באזור עם האוטו. והסתבר לי ממנו שהדודים מניו ג'רזי עוזבים מחר בבוקר, אז היום תהיה הפעם האחרונה שיצא לי לראות אותם לשנתיים הקרובות.

נכתב על ידי פֶּטֵל , 10/7/2006 15:49   בקטגוריות אוניברסיטה., משפחה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פטל* ב-19/7/2006 10:51



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפֶּטֵל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פֶּטֵל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)