לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזיות בלבן.

Avatarכינוי:  פֶּטֵל

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

פוסט ללא כתובת.


כבר הרבה זמן שאני מנסה לכתוב פוסט (מיום שישי שעבר, בערך) אבל כל הזמן זה נמנע ממני ע"י דברים לא חשובים כמו צבא, יום הולדת, שיבוצים ומה לא. אבל עכשיו יש לי סוףסוף הזדמנות לשבת לבד במרפסת ולעדכן את העולם במעשיי.

 

כידוע, ג'יין עובדת בבית קולנוע (טוב, זה ידוע רק ל3 קוראים של הבלוג הזה). וכידוע (זה ידוע ליותר אנשים) לעובדים בבתי קולנוע יש גישה לפוסטרים של סרטים שכבר ירדו או לא עלו בכלל. היא כבר הספיקה להשיג לי פוסטר של צ'ארלי בממלכת השוקולד אשר מקשט בימים אלה את הקיר בחדרה של אחותי הקטנה (הסוגדת לג'יין מאז) ופוסטרים רבים של סרטים מוכרים פחות לקומונה של ליזי.

בכל מקרה, ביום חמישי שעבר בעודי רואה Monsters, Inc (סגידה.) עם ג'ק, קיבלתי סמס מג'יין השואל אם אני ארצה פוסטר ענק המציג קלוז אפ של ג'וני דפ מהסרט חלון סודי. קפצנו מייד בסוף הסרט לאוטו ונסענו לקולנוע בו היא (ואריק, מסתבר) עובדת. כשראינו את הפוסטר קיבלנו שוק. מדובר היה בפלאקט בגודל של לפחות 2 מטר לגובה ו1 לרוחב.

היה מובן שהוא לא יכנס לאוטו, אבל החלטנו לא לוותר בקלות. בעצם, ג'ק החליט לא לוותר כשאני לא עוזרת לו אלא מנסה לחשוב איפה לעזאזל אני אתקע את זה בחדר בלי להפוך אוות למסגד לאדון דפ. בסוף הפלאקט נקשר לגג האוטו, באופן הנראה לנו די יציב.

באמצע הדרך היה צליל שנשמע כך: *וושט*, אבל אחד החבלים עדיין נותר במקומו. עצרנו בצד כדי לוודא שהפלאקט מוחזק בביטחה, אבל למרבה הפתעתנו הוא כבר לא היה שם. אחרי רגע של פאניקה מעורבת בצחוק הוחלט לחזור לזירת הפשע. הפוסטר נמצא זרוק, דרוס וקצת קרוע באמצע הכביש. הרמתי אותו מהכביש, השענתי אותו על פח אשפה של קרטונים, צולמתי איתו והשארנו אותו שם.

וזה סופו של כל פלאקט.

[אגב, לפלאקט צורפו גם 2 מיני-פלאקטים של Cars בצורת לוגו של מכונית עם שם הסרט באותיות מגניבות, וכדור משחק כלשהו שכתוב עליו Garb life by the balls. שניהם תלויים אצל ג'ק בחדר, למרות שהראשון מעדיף את קרבת הריצפה. בנוסף ג'יין תרמה לנו גם פוסטר של השטן לובשת פראדה, אשר גם נתלה אצל אחותי, ופוסטר של סרט לא מוכר בשם UltraViolet עם שחקנית שג'ק אוהב.. את איך שהיא נראית.]

 

מבחינת הנושא השולט בבלוג לאחרונה (תוהה אני אם כדאי להלביש את הבחורה בכותרת במדים צבאיים), נחשו מי עושה יומיות!

אחרי סיפור נורא ארוך ומייגע שארך יומיים שלמים, וטיולים בין צריפין ותל-השומר, הוצבתי אי שם ליד צומת ביל"ו בתפקיד של פקידה. פקידה עם ידע בנושא שבו הממונים עליה מתעסקים, ווהו. עד כה אני עושה את התפקיד רק יומיים, אתמול והיום, והספקתי לסרוק ולגרוס הרבה מאד דפים.

אבל אני באמת לא מתלוננת. אני חוזרת כל יום הביתה, יש לי משרד עם אנשים חביבים ורדיו, אני יכולה לדבר בטלפון כמה שבא לי ויש המון קפה.

 

זהו, אני את שלי אמרתי. ואי שם בחדר שלי זרוק החבר המנומנם שלי, אז כדאי שאני אלך לבדר אותו.

שלכם, עושה יומיות!!,

פטל.

נכתב על ידי פֶּטֵל , 18/1/2007 20:25   בקטגוריות צבא, סתם מחשבות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dea†h_†rap ב-18/1/2007 21:26



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפֶּטֵל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פֶּטֵל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)